همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاشت ابرو مناسب با فرم صورت


تعداد افرادی که عمل کاشت ابرو را ترجیح می دهند روز به روز در حال افزایش است. ابروها از جمله عناصری هستند که بر ظاهر بصری صورت ما تأثیر می گذارند. به همین دلیل کاشت ابرو برای افرادی که مشکل ابرو دارند بسیار مهم است. مرکز ما در این زمینه کاملاً پیشرفته است. با استفاده از روش کاشت ابرو با نسل جدید و تکنولوژی پشتیبانی شده، می توان ابروهایی طبیعی و بسیار زیبا داشت. علاوه بر این، عمل کاشت ابرو نه تنها برای نگرانی های زیبایی، بلکه برای بستن هر گونه زخم، سوختگی، خراش، روشی است که اغلب ترجیح داده می شود.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟


عمل کاشت ابرو با منطق کاشت مو FUE انجام می شود. کاشت ابرو که به طور متوسط ​​1.5-2 ساعت طول می کشد، با بی حسی موضعی انجام می شود. بیمار پس از عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. در همان روز مرخص می شود. در ناحیه ای که کاشت ابرو انجام می شود، پوسته های بسیار کوچکی به طور متوسط ​​در عرض 7 روز ایجاد می شود. پس از دوره ریزش این قشرها، فرد به راحتی می تواند به زندگی کاری و اجتماعی خود ادامه دهد. بعد از عمل کاشت ابرو فعالیت هایی مانند شنا و آفتاب گرفتن به مدت 15 روز ممنوع است. ابروهای کاشته شده پس از 3 ماه شروع به رشد کرده و با تکمیل رشد خود در عرض 7-8 ماه، شکل برنامه ریزی شده خود را به خود می گیرند. در این دوره برای بصری خوب است که ابروها را مرتباً فیکس کرده و با توجه به جهت خروج اسکن کنید.

طبیعی بودن در کاشت ابرو


طبیعی بودن مهمترین عامل در عمل کاشت ابرو است. زیرا ابروها مستقیماً روی بصری تأثیر می گذارند. به همین دلیل فرآیندهای غیرطبیعی در عملیات تأثیر بسیار منفی بر ظاهر بیرونی فرد می گذارد. در اینجا کاشت ابرو باید به گونه ای انجام شود که با فرم صورت فرد متناسب باشد و یکپارچگی بصری را فراهم کند. پس از انجام عمل های کاشت ابرو با تکنیک های اشتباه، نتایج می تواند بسیار بد باشد و حتی به اندازه ای زشت به نظر برسد که روانشناسی فرد را مختل کند. در پایین سمت چپ، کاشت ابرویی را می بینید که قبلاً کاشت ابرو انجام شده است، اما انتخاب صحیح ریشه و قرارگیری آن انجام نشده است. نتیجه ای که در ماه سوم پس از کاشت ابروی اصلاحی که در مرکز ما انجام شد به دست آوردیم در مربع سمت راست است.

 

ماندگاری کاشت ابرو

 

مدل ابرو با توجه به فرم صورت


اگرچه طراحی ابرو و ابرو در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اما جزئیات کوچک اغلب نادیده گرفته می شوند و به آنها توجه نمی شود. در واقع، سخت نیست که بفهمیم چرا. ابروهای ما به اندازه چشم ها درخشان یا مانند لب ها پر زرق و برق نیستند، اما ابروهای ما اسب کار بی صدا چهره هستند. در واقع ابروها در تناسب صورت ما جایگاه زیادی دارند. ابروها ویژگی‌های صورت را قاب می‌کنند و تعادل ایجاد می‌کنند، بنابراین وقتی به طور کامل تغییر می‌کنند یا به طور کامل رها می‌شوند، صورت از حالت تعادل خارج می‌شود – و این اثر می‌تواند چشمگیر باشد. در این راهنما، شکل‌های ابرو را پوشش می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا فرم ابرو را تعیین کنید. برای شکل منحصر به فرد صورت شما بهترین است.


گزینه های فرم دهی ابرو:


علاوه بر موچین، روش‌های مختلفی برای تغییر شکل یا افزایش تراکم ابروهای موجود و بازگرداندن آن‌ها در صورت از دست دادن کامل ابروها وجود دارد. قبل از پرداختن به جزئیات هر شکل ابرو، مهم است که گزینه های خود را برای اصلاح یا تقویت ابروها در نظر داشته باشید. در اینجا گزینه های شما هستند.

 

1. آرایش ابرو:

 

از مداد ابرو گرفته تا پودر، روش های مختلفی برای کشیدن ابرو وجود دارد. برای مشخص کردن شکل ابرو می توانید از شابلون استفاده کنید یا آزادانه بکشید. همچنین می‌توانید از آرایش ابرو برای «شخصی‌سازی» خالکوبی‌های موقت و کلاه گیس‌های ابرو واقعی استفاده کنید.

مزایا: مقرون به صرفه شما می توانید ابروهای کاملا سفارشی ایجاد کنید.
معایب: می تواند زمان بر و تلاش بر باشد. این نیاز به مهارت و تمرین بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد.


2. تاتو ابرو (میکروبلیدینگ، آرایش دائمی ابرو):

 

تاتوی موقت و دائمی ابرو، رنگدانه ای است که با روش های مختلف روی پوست اعمال می شود.

 

مزایا: واقع بینانه


معایب: از آنجایی که تاتو ابرو با استفاده از رنگ های طبیعی انجام می شود، ممکن است رنگ آنها به مرور زمان محو شود. علاوه بر این، زمانی که می خواهید شکل ابروها را به صورت دائمی تغییر دهید، ممکن است به اقدامات طولانی و پرهزینه مانند پاک کردن تاتو نیاز باشد.


3. کاشت ابرو:

 

کاشت ابرو یک روش جراحی کم تهاجمی است. ناحیه ابرو با بی حسی موضعی بی حس می شود و تک فولیکول های موی برداشته شده از پشت پشت با توجه به شکل مورد نظر به ناحیه ابرو منتقل می شوند. از 6 ماهگی، ابروهای کاشته شده به طور طبیعی شروع به رشد می کنند. نتایج دائمی هستند

مزایا: نتایج دائمی و طبیعی هستند، می توانید با موچین شکل دلخواه خود را به آن بدهید.
معایب: نیاز به جراحی دارد.


انتخاب ابرو برای نوع صورت


انتخاب ابروهای زیبایی به انتخاب مدلی بستگی دارد که فرم منحصر به فرد صورت شما را تکمیل و متعادل کند.


فرم صورت بیضی: از آنجایی که شما در حال حاضر برجسته ترین شکل صورت را دارید، یک ابروی نرم و خمیده نرم، جذاب ترین است. تعادل طبیعی صورت شما را حفظ می کند.


شکل صورت الماسی: صورت الماسی شکل متعادل اما زاویه دار است. برای نرم کردن زوایای آن، یک ابروی خمیده با انحناها و جابجایی های نرم انتخاب کنید.


فرم صورت گرد: اگر صورت گرد دارید، صورت شما بلندتر است.

 

n و اگر می خواهید کمتر دایره ای به نظر برسد. ابروهایی با ارتفاع قوس متوسط ​​تا زیاد و قوس های زاویه دار سخت یا نرم به کشیده شدن صورت شما کمک می کند. برای افرادی که صورت گرد دارند، ابروهای گرد کمترین تاثیر را خواهند داشت.


فرم مربع صورت: ابروهای پر و پرپشت با قوس های زاویه دار نرم یا سفت با جلب توجه از چانه به سمت چشم، زوایای صورت شما را نرم می کند. منحنی زاویه دار نرم می تواند به نرم شدن خط فک کمک کند، اما در انحنای زاویه دار سخت با ارتفاع قوس کم نیز خوب به نظر می رسد. منحنی گرد غیرطبیعی به نظر می رسد و خط فک را برجسته می کند، بنابراین ایده آل نیست.


صورت قلبی شکل: به دلیل ساختار حساس صورت خود، به ابروی ظریف نیاز دارید. ابروهای پر، ساختار شدید یا با انحنای زیاد بر روی صورت شما بسیار جذاب به نظر می رسند و توجه بیش از حد را به پیشانی جلب می کنند. با داشتن ابروهای نرم با ارتفاع کم تا متوسط، شکل خمیده یا زاویه دار نرم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


صورت گلابی شکل: اگر صورت گلابی شکلی دارید، ابروهای شما باید دارای ارتفاع کمانی متوسط ​​و دم ابروهای کشیده باشند تا پهنای روی پیشانی ایجاد شود.


فرم صورت مستطیلی: برای ایجاد تعادل در طول صورت، ابروها باید روی صورت شما عرض ایجاد کنند، برای این منظور باید دم ابروهای کشیده و بلندی وجود داشته باشد. ارتفاع قوس ملایم نیز به کوتاه شدن صورت کمک می کند.


برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد مناسب ترین گزینه های درمانی و کاشت ابرو به منظور انتخاب و طراحی ابروهای متناسب با تناسب صورت خود که دارای یک مکان بسیار مهم روی صورت شما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

مهم ترین راهکارها زمانی که شارژ گوشی شما به حداقل رسیده است

حضور پر رنگ تکنولوژی در دنیای امروز بسیاری از افراد را به خرید گوشی موبایل با جدیدترین امکانات وادار کرده است. با اولین جستجو در یک فروشگاه های اینترنتی موبایل، انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی، نوکیا، آیفون و ...  را با لیست قیمت متنوع مشاهده می کنید. این برند ها جدیدترین گوشی موبایل خود را با امکاناتی از قبیل پشتیبانی از اینترنت 4G و 5G، سایز صفحه نمایش بزرگتر، دوربین گوشی با کیفیت و ... ارائه کرده اند. به همین دلیل ممکن است در خرید بهترین گوشی موبایل سر در گم شوید.

 

یکی ار بزرگترین چالش هایی که افراد، زمانی است که در حالیکه دسترسی به شارژر تلفن همراه خود ندارند، متوجه می شوند که شارژ باتری گوشی آن ها رو به اتمام است. در این حالت است که هم نگران هستند، هم به تلفن همراه خود احتیاج دارند. در این شرایط چه کاری باید انجام دهند. در این مقاله به شما راه کار های زیر را ارائه داده ایم تا بتوانید تا زمان رسیدن به شارژر گوشی حود از حداکثر شارژ گوشی استفاده کنید.

جالب است بدانید که اپلیکیشن‌ها یکی از بزرگترین قاتلان باتری گوشی شما هستند. انقدر استفاده از گوشی همراه رایج شده است که شاید یادتان نباشد که آخرین باری که بدون گوشی از خانه بیرون رفتید کی بود!!

لحظه ای که تلفن شما گم می شود، وحشت ایجاد می شود. برای یافتن تلفن خود، روی روشی ضربه بزنید یا کلیک کنید، حتی اگر در جایی دفن شده است که صدای زنگ را نمی شنوید.

وقتی بیرون رفتید و متوجه شدید عمر باتری شما کم است، چه کاری می توانید انجام دهید؟ برای دانستن این موضوع در این مقاله با کت همراه باشید

هم اپل و هم اندروید دارای تنظیمات مفیدی هستند که مخصوصاً برای مواقعی که باتری شما تمام می شود، و روشن کردن آن نسبتاً آسان است. این حالت‌های کم مصرف به طور موقت برنامه‌ها، ویژگی‌ها و فرآیندهایی را که بیشترین مصرف باتری را خالی می‌کنند، غیرفعال می‌کنند.

می توانید آن را به صورت دستی روشن کنید و با شارژ مجدد گوشی به طور خودکار خاموش می شود.

یک هشدار: تلفن شما در این حالت در بهترین حالت خود نخواهد بود. برای شروع، اگر تلفن شما روی 5G باشد، به 4G برمی‌گردد. تلفن شما ایمیل‌ها را بررسی نمی‌کند یا اخبار، آب‌وهوا و سایر برنامه‌ها را مرتباً به‌روزرسانی نمی‌کند.

"Hey, Siri" و "OK, Google" کار نمی کند. یادداشت‌ها، عکس‌ها و قرارهای شما نیز تا زمانی که حداقل 80 درصد شارژ نداشته باشید، با ابر همگام‌سازی نمی‌شوند. با این حال، در یک خرج کردن مفید است.

 

فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون:

• تنظیمات > باتری را باز کنید.

• کلید کنار حالت کم مصرف را به سمت راست بکشید تا فعال شود.

در iOS 9 و بالاتر، زمانی که سطح باتری شما به 20% و 10% برسد، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد. گزینه ای برای فعال کردن حالت کم مصرف با یک ضربه دریافت خواهید کرد.

 

فعال کردن حالت ذخیره انرژی در اندروید:

نسخه اندروید این حالت صرفه جویی در باتری، حالت صرفه جویی در مصرف باتری نام دارد که در سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر موجود است.

 

برای سامسونگ گلکسی:

• تنظیمات > باتری و مراقبت از دستگاه را انتخاب کنید.

• حالت ذخیره انرژی را انتخاب کنید.

• کلید کنار حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را به سمت راست بکشید تا فعال شود.

 

راه های دیگر برای  صرفه جویی در مصرف باتری

در حالی که این حالت های صرفه جویی در باتری بیشترین صرفه جویی را در مصرف باتری دارند، برخی از عملکردهایی را که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید غیرفعال می کنند. اگر نمی‌خواهید مستقیماً به حالت کم مصرف بروید، این نکات را برای صرفه‌جویی در مصرف باتری امتحان کنید.

روشنایی را کم کنید: هر چه صفحه نمایش روشن تر باشد، باتری بیشتری مصرف می کنید. برای صرفه جویی در مصرف آب، صفحه را کم نور کنید.

برای کاهش روشنایی در آیفون، تنظیمات را باز کرده و Display & Brightness را انتخاب کنید. ضامن را در زیر Brightness به سمت چپ بکشید تا آن را پایین بیاورید. اگر می‌خواهید آن را روشن‌تر کنید، کلید را به سمت راست بکشید.

برای اندروید، Settings را باز کرده و Display را انتخاب کنید. ضامن را به سمت چپ بلغزانید تا روشنایی را کاهش دهید یا برای افزایش آن به راست.

اعلان‌های محدود: پینگ‌ها، پینگ‌های ثابت و واکشی داده‌ها باتری زیادی مصرف می‌کنند. اعلان‌های برنامه‌های غیرضروری را خاموش کنید تا به خودتان زمان بیشتری بدهید.

می‌توانید اعلان‌ها را برای یک برنامه خاص در آیفون مستقیماً از صفحه اصلی یا صفحه قفل خاموش کنید. صفحه اعلانات آیفون خود را پایین بکشید تا لیستی از موارد اخیر را مشاهده کنید.

روی یک اعلان ضربه بزنید و نگه دارید، سپس روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. یک پنجره بازشو با چند گزینه دریافت خواهید کرد. برای متوقف کردن آنها، خاموش کردن را انتخاب کنید.

می توانید همین مراحل را در گوشی اندرویدی دنبال کنید. برای مشاهده لیستی از اعلان های خود، صفحه اعلان ها را به سمت پایین بکشید. دکمه ای را که می خواهید خاموش کنید فشار دهید و نگه دارید و روی Turn off notifications ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید هنگام وقوع یک اعلان را طولانی فشار دهید، سپس روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید تا مستقیماً به تنظیمات اعلان بروید.

ویژگی های غیر ضروری را خاموش کنید: هر ویژگی اضافی که استفاده می کنید، مانند بلوتوث و وای فای، باتری شما را خالی می کند. اگر از آنها استفاده نمی کنید آنها را خاموش کنید.

حالت هواپیما را امتحان کنید: این تنظیم اتصالات تلفن همراه و بی سیم تلفن شما را خاموش می کند. هنگامی که نیاز به صرفه جویی در باتری دارید، برای تماس یا ارسال پیام، آن را روشن و سپس خاموش کنید.

کنترل دما: دمای تلفن خود را ثابت نگه دارید. اگر در ماشین هستید و تلفنتان روی صندلی سرنشین زیر نور آفتاب نشسته است، متوجه خواهید شد که باتری شما چقدر سریع‌تر خالی می‌شود.

دفعه بعد آماده باشید: من همیشه یک باتری قابل حمل در کیفم نگه می دارم. می توانید پاوربانک را در خانه شارژ کرده و با خود ببرید. شارژر قابل حمل باریک Anker باریک، مقرون به صرفه و ساده است.

یک صفحه نمایش بیش از حد روشن باتری شما را به طور باورنکردنی تخلیه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که پس از کاشت ابرو برای شما اتفاق می افتد، ریزش ابروها بعد از کاشت است. این موضوع برای افرادی که با آن آشنایی ندارند، می تواند بسیار نگران کننده باشد. به همین دلیل اغلب افراد بعد از مواجه شدن با ریزش موهای ابرو، احساس می کنند که هزینه ای که برای کاشت ابرو انجام داده اند هدر رفته و کاشت ابروی آن ها موفقیت آمیز نبوده. در صورتی که اگر چرخه رشد ابرو بعد از کاشت را به خوبی بشناسید، نگران ریزش ابرو ها بعد از کاشت نخواهید بود. 

 

موهای ابرو چه زمانی بعد از کاشت دچار ریزش می شود؟
موهای ابرو بعد از ریزش دوباره رشد می کند؟
نتیجه کاشت ابرو چه مدت بعد مشخص می شود؟

 

در این مطلب مراحل رشد ابرو بعد از کاشت طبیعی را برایتان شرح خواهیم داد.
 


ریزش موقتی ابروها پس از کاشت

 

ریزش موقت ابرو ها بعد از کاشت از زمانی حدود دو هفته پس از کاشت شروع می شود. این ریزش ابرو از ریشه نیست. به عبارتی ساقه موهای کاشته شده در ابرو دچار ریزش می شود. موضوعی که در این باره وجود دارد این است که این ریزش تمام گرافت های کاشته شده دچار این ریزش نمی شوند. به علاوه اینکه این ریزش شامل تارهای ابروی قبلی شما نمی شود. اینکه ابروهای طبیعی شما نیز تحت تاثیر این ریزش قرار بگیرند بسیار نادر است.
ریزش موقت ابرو ها برای یک ماه به طول می انجامد.
 
 
چرا ابروها دچار ریزش موقت می شوند؟

 

همانطور که در روش های مختلف کاشت ابرو و همچنین مراحل کاشت ابرو برایتان شرح دادیم، کاشت گرافت های مو در ناحیه ابرو در زیر پوست انجام میشود. به این صورت می توان گفت که شما در کاشت ابروی طبیعی باید انتظار داشته باشید که ابرو از ریشه رشد کند. برای اینکه ریشه موهای ابروی تازه کاشته شده تقویت شود، لازم است که به جای صرف انرژی برای ساقه موهای ابرو، این انرژی صرف تقویت ریشه گرافت های موی ابرو شده . آن را در زیر پوست تثبیت کند. موهایی که از پشت سر یا پشت گوش به ابرو پیوند زده می شوند، باید در این محیط جدید تطبیق پیدا کرده و وارد چرخه رشد طبیعی خود شوند.

 


آیا سایر موهای ابرو نیز تحت تاثیر ریزش موقت ابرو قرار می گیرند؟

 

در اغلب موارد این موضوع اتفاق نمی افتد. اما اگر این مورد برای برخی افراد اتفاق بیفتد، به دلیل شوکی است که در فرآیند کاشت به ریشه ابروهای قبلی وارد شده است. هرچند این موضوع نادر است، اما جای نگرانی ندارد. این موها نیز ظرف یک تا دو ماه پس از کاشت دوباره رشد خواهند کرد.

 
 مرحله رشد ابرو بعد از کاشت


نهفتگی و استراحت ابرو ها بعد از کاشت

بعد از ریزش اولیه ابرو ها که مدت یک ماه به طول می انجامد، ابروها وارد فاز خواب، نهفتگی یا استراحت می شوند. این دقیقا همان مرخله ای است که شما احساس میکنید کاشت ابروی شما موفقیت آمیز نبوده. دلیل این موضوع هم این است که ابرو های تازه کاشته شده بر روی سطح شما پدیدار نمی شوند. در حالیکه این مدت زیر سطح پوست و به صورت ریشه ای در حال ایجاد و ترمیم بافت پیوندی و ایجاد عروق جدید و ترمیم آن ها است. این مرحله برای رشد مجدد ابرو های تازه کاشته شده بسیار اهمیت دارد. پس نهفتگی و خواب ابرو ها ممکن است سه تا چهار ماه ادامه داشته باشد.

 
رشد ابرو ها پس از ریزش موقت آن ها

در این مرحله و پس از سپری کردن دوران خواب، ابروها به صورت نامتوازن و پراکنده شروع به رشد کرده شما شاهد رویش ساقه های ابرو خواهید بود. برای گذر از این مرحله نیز لازم است صبور باشید. چرا که پس از مدتی رشد پراکنده پایان یافته و تمامی ابروهای کاشته شده شروع به رشد کرده و شاهد ابروهای یکدستی خواهید بود.
در این مرحله و رویش مجدد ابرو ها ممکن است با موهایی مواجه شوید که بسیار نازک است. اما این موضوع نیز جای نگرانی ندارد. به تدریج ابروهای کاشته شده با ضخامت اولیه موهای ابروی شما رشد رده و قطر و ضخامت آن ها مانند ابرو های قبلی خواهد بود.

 

البته ممکن است با ابروهایی مواجه شوید که هنگام رشد قطر و ضخامت بیشتری نسبت به ابروهای قبلی شما داشته باشد. این موضوع نیز جای نگرانی ندارد. به تدریج ابرو های شما حالت طبیعی سابق را خواهد داشت. مهم ترین مزیت کاشت ابروی طبیعی این که نتیجه کاشت ابرو های شما کاملا طبیعی و با ضخامت و قطر سابق ابروهای شما رویش پیدا می کند.
ماه پنجم و ششم بعد از کاشت رویش مجدد ابرو ها را شاهد خواهید بود.
 
نتیجه نهایی کاشت ابرو

در نهایت پس از دوران ریزش موقت ابروها، دوران خواب ابرو و همچنین رشد مجدد ابروها، سرانجام می توانید شاهد نتیجه نهایی کاشت ابروی طبیعی خود باشید. حدود یک سال پس از کاشت می توانید نتیجه نهایی کاشت را مشاهده کنید. این زمانی است که ابروهای کاشته شده تثبیت پیدا کرده و می توانید از داشتن ابروهای زیبا لذت ببرید.

 


 
آیا ابروهای کاشته شده پس از تثبیت دچار ریزش می شوند؟

 

در جواب این سوال باید بگوییم که ابروهای کاشته شده چرخه طبیعی پیدا کرده و مانند سایر اعضای بدن تحت تاثیر عوامل درونی و بیرون از بدن قرار می گیرند. موهای ابروی شما نیز مانند موی سرتان به دلایل مختلفی از قبیل استرس، رژیم های غذایی غیر استاندارد، بیماری هایی  مانند تیروئید و حتی کرونا دچار ریزش می شوند. ریزش هایی از این قبیل پس از مدتی و با درمان علت ریزش و همچنین برطرف کردن علت آن متوقف شده و ابرو ها دوباره رشد می کنند.
علاوه بر عواملی که باعث ریزش موها می شوند، موهای ابروی تازه کاشته شده نیز در چرخه رشد دچار ریزش طبیعی خواهند شد.


آیا کاشت ابرو نیاز به جلسه ترمیم دارد؟

 

پس از یک سال شما می توانید نتیجه کامل کاشت ابرو را بررسی کنید. پس از این مدت موهای ابرویی که رشد پیدا کرده اند به خوبی مشخص بوده و شما می توانید تصمیم بگیرید که از تراکم ابروهای خود راضی هستید یا انکه نیاز دارید با جلسه ترمیمی تراکم ابروی خود را افزایش دهید. به طور کامل بخوانید که آیا کاشت ابرو نیاز به ترمیم دارد؟


چه مواردی ریزش غیر طبیعی ابروهای کاشته شده را به دنبال دارد؟
 
عدم توجه به مراقبت های بعد از کاشت ابرو می تواند باعث ریزش ابروهای تازه کاشته شده گردد. مهم ترین مواردی که ریزش ابرو را به دنبال دارد عبارتند از :
 
عدم توجه به نحوه شستشوی صحیح ابروها بعد از کاشت
خوابیدن به شیوه نامناسب
تماس بیش از حد دست ها با محل کاشت ابروها
 
کاشت ابرو در کلینیک های نا معتبر که مجوز های لازم را نداشته و خدمات حرفه ای و مناسب برای کاشت ابرو را ارائه نمی دهند. به علاوه این کلینیک ها عمدتا از پزشک های متخصص و با مهارت کافی در رابطه با کاشت ابرو بهره نبرده و موفقیت کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار می دهند.

عدم توجه به دلیل ریزش ابرو ها و رفع نشدن علت ریزش آن ها.در صورتی که علت ریزش ابروهای شما درمان نشده  و برطرف نشده باشد، بعد از کاشت ابرو همچنان ابروهای تازه کاشته شده تحت تاثیر این علت ها قرار گرفته و می ریزد. به همین دلیل لازم است در جلسه مشاوره با پزشک متخصص در رابطه با دلیل ریزش ابرو حتما صحبت شده و آن را به پزشک اطلاع دهید.

زمان و شیوه صحیح اصلاح ابروها بعد از کاشت را به درستی انتخاب کنید. اصلاح نادرست ابروهای کاشته شده به صورتی که باعث آسیب به ریشه ابروهای کاشته شده شود، می تواند رشد دوباره ابرو ها را به خطر می اندازد.

ضعیف بودن فولیکول های ابرویی که برای کاشت بکار گرفته می شود

در صورتی که گرافت های مو به درستی محافظت و نگهداری نشود و ضعیف باشد، می تواند نتیجه نهایی کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار داده و باعث ریزش ابروها شود.

 
مراحل رشد ابروی طبیعی


به طور کلی مراحل رشد مو و ابرو سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن است. جزئیات این مراحل به شرح زیر است :


 
آناژن
اولین رشد هر تار مویی آناژن است. در آناژن فولیکول های مو رشد پیدا کرده و هر ریشه بعد از تکثیر شروع به رشد و ایجاد ساقه مو می کند. طی 30 تا 45 روز این ساقه ها رشد پیدا کرده و بلند می شوند. میزان این بلندی به اندازه طول ابرو است. فصل سرد و گرم سال در میزان رشد تاثیر گذار است. در فصل گرم سرعت رشد ابرو بیشتر از فصل سرد سال است.
 
کاتاژن
کاتاژن دقیقا پس از آناژن شروع می شود. در این مرحله مو از تامین کننده های خون و سلول های تولید کننده موی جدید جدا می شود. به این ترتیب فولیکول مو متراکم شده و رشد مو توقف می یابد. در این مرحله موی ابرو را در سطح پوست مشاهده می کنید.
 
تلوژن
در مرحله تلوژن فولیکول های مو برای مدت 2 تا 4 ماه در وضعیت استراحت به سر می برند. این فاز استراحت فولیکول ها به این معنی است که رشد مو غیر فعال شده است.
پس از تلوژن مو دوباره در چرخه رشد سه مرحله ای قرار گرفته و از مرحله آناژن ساخت مو جدید شروع می شود.

 

منبع : کلینیک زیبایی النا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

5 کار مهم قبل از کار با گوشی موبایل جدید

هنگامی که تلفن جدید خود را دریافت می کنید، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید تا آن را به سرعت بالا ببرید. این موضوع در مورد اینکه چه برنامه‌هایی را نصب کنید یا پس‌زمینه‌های زیبا، مشکل ساز نخواهد بود. این یک راهنمای کامل و حرفه ای در مورد کارهایی است که باید با یک تلفن جدید انجام دهید.

 

مطمئناً می خواهید همه برنامه ها و داده های خود را از تلفن قدیمی منتقل کنید. اما همچنین باید مطمئن شوید که ارزش نگه‌داشتن آن را دارد و تا حد امکان آن را ایمن کنید.

 

به تمام درزهایی که شیشه با کیس برخورد می کند نگاه کنید.

همه پورت ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی جا می شوند.

تمام اقلامی را که همراه آن در جعبه موجود است مرور کنید.

اگر می توانید قاب را باز کنید و باتری را چک کنید، این کار را انجام دهید.

سینی سیم کارت و سینی کارت microSD را در صورت وجود بیرون بیاورید.

به همه چیز برای ترک ها خوب نگاه کنید. دور تا دور درزها باید یکسان باشد. همچنین نباید تغییر رنگ یا تکه هایی از پلاستیک بیرون زده باشد.

دوشاخه ها باید به درستی در پورت های خود قرار بگیرند. در تلفن ها، نباید اتاق تکان دادن وجود داشته باشد. اگر دوشاخه سیم به خودی خود در پورت نمی ماند یا زیاد تکان می خورد، مشکلی وجود دارد.

اگر هر یک از این مشکلات را مشاهده کردید، فوراً آنها را یادداشت کنید. اگه میشه عکس بزار اگر مطابق با استانداردهای شما نیست، آن را پس بگیرید.

 

گوشی را به مدت هشت ساعت شارژ کنید

وقتی تلفن از بازرسی بصری شما عبور کرد، شروع به شارژ کردن آن کنید. گوشی خود را خاموش نگه دارید و بگذارید هشت ساعت کامل شارژ شود. یک شب راحت ترین است.

چند تئوری در مورد بهترین راه برای شارژ کردن تلفن وجود دارد، اما برای اولین بار، باید مطمئن شوید که قبل از راه اندازی تلفن، شارژ کامل شده است. به این ترتیب، در نیمه راه نصب یک برنامه، انتقال داده یا به روز رسانی سیستم عامل تلفن از بین نمی رود.

 

تنظیم اولیه تلفن جدید را انجام دهید

حداقل برای راه اندازی تلفن جدید خود را انجام دهید. هر تلفن روش نصب مخصوص به خود را دارد، که اغلب شامل تنظیمات امنیتی نیز می شود، بنابراین این کار را انجام دهید. اگر به‌روزرسانی‌های سیستم عامل برای گوشی وجود دارد، آن‌ها را نیز اعمال کنید.

به‌طور ایده‌آل، به‌روزرسانی‌های سیستم عامل امنیت و عملکرد بهتری را ارائه می‌کنند، بنابراین بهتر است همیشه آن‌ها را اعمال کنید.

برخی از تلفن ها می خواهند انتقال داده ها را از تلفن قدیمی شما به تلفن جدید شما آغاز کنند. اگر بعداً بتوان این مرحله را به راحتی انجام داد، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را به تعویق بیندازیم. ما هنوز صد در صد نمی دانیم که گوشی خوب است.

 

بررسی گوشی

اولین بازرسی ما فقط یک بازرسی فیزیکی بود. ما باید یک بازرسی عملکردی نیز انجام دهیم. اگر گوشی در بازرسی عملکردی ناموفق بود و تمام داده‌های ما از تلفن قدیمی خاموش است، باید آن را به تلفن قدیمی برگردانید تا بتوانید تلفن جدید را برگردانید.

 

اتصالات تلفن

 

اگر تلفن به شبکه تلفن همراه متصل نشود یا به راحتی آن را رها کند، بقیه چیز مهم نیست.

می‌توانید با جابه‌جایی و خروج از مکان‌هایی که تلفن قدیمی‌تان تماس‌ها را قطع می‌کند، این موضوع را بررسی کنید. اگر زودتر از تلفن قدیمی تماس ها را قطع کند، ممکن است چندان خوب نباشد. به خاطر داشته باشید، سیگنال های سلولی طبیعی از نظر قدرت متفاوت هستند، حتی زمانی که در همان نقطه هستید.

 

عملکرد صفحه نمایش

 

آیا قسمت هایی از صفحه نمایش تیره تر یا روشن تر از بقیه هستند؟

آیا پیکسل های مرده وجود دارد؟

آیا کل صفحه نمایش به درستی لمس می شود؟

آیا صفحه نمایش لمسی طوری کالیبره شده است که وقتی در یک نقطه ضربه می زنیم، دقیقاً همان جایی است که ضربه ثبت می شود؟

منایع گوشی

 

هدفون را وصل کنید و امتحان کنید. آیا کار می کند؟

آیا استاتیک یا ترک خوردگی وجود دارد؟

آیا وقتی هدفون را وصل می‌کنید صدا را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند تا پرده گوش‌تان بیرون نزند؟

کابل شارژ را وصل کنید. آیا گوشی بلافاصله شروع به شارژ شدن می کند؟

آیا نشان می دهد که در حال شارژ است؟ آن را با شارژر دیواری و یک پورت USB روی رایانه امتحان کنید.

وقتی به رایانه خود وصل می شوید، آیا می توانید فایل ها را به عقب و جلو انتقال دهید؟

 

تست دوربین

با تمام دوربین های گوشی و در تمام حالت های ممکن چند عکس بگیرید. ثابت، ویدئو، پانوراما، حرکت آهسته… هر حالتی که دارد. آیا تصاویر آنطور که باید بیرون می آیند؟ تمام روش‌های ثبت عکس مانند فشار دادن دکمه فیزیکی یا روی صفحه و فرمان صوتی را انجام دهید.

 

اتصالات بی سیم را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که تلفن جدید شما به دستگاه های WiFi و بلوتوث متصل می شود و اتصال را در فاصله معقولی حفظ می کند. باید به وای فای شما در هر نقطه از خانه که دستگاه های دیگر شما می توانند از آن متصل شوند متصل بماند.

برای بلوتوث، اگر دیواری بین تلفن و دستگاه وجود ندارد، باید بتوانید در حداقل 30 فوت دورتر از دستگاه بلوتوث متصل بمانید. اگرچه این دو تست قطعی نیستند. اگر مشکلی را تجربه کنیم،

ممکن است مشکل از دستگاه های WiFi یا بلوتوث باشد و نه تلفن. اگر دستگاه دیگری دارید بررسی کنید.

اگر تلفن دارای قابلیت NFC است و از خدماتی مانند Apple Pay یا Google Wallet استفاده می کنید، باید در اسرع وقت تست شود.

GPS را بررسی کنید. اگر می‌توانید تلفن را طوری تنظیم کنید که مکان شما را فقط با استفاده از سیگنال GPS پیدا کند، این کار را انجام دهید. سپس نقشه تلفن را بررسی کنید تا ببینید آیا دقیقاً مکان شما را تعیین می کند یا خیر. اگر در یک میدان باز ایستاده اید، GPS تلفن باید در شعاع 16 فوت دقیق باشد. چگونه خواهیم دانست؟ ما نمی‌خواهیم، ​​اما می‌دانیم که آیا جی‌پی‌اس خیلی خاموش است و می‌گوید ما دو خیابان آن طرف هستیم.

 

سنسورهای تلفن را بررسی کنید

 

گوشی های هوشمند دارای چندین حسگر داخلی هستند. اینها ممکن است شامل ژیروسکوپ، مغناطیس سنج، شتاب سنج، حسگرهای مجاورت و نور باشند.

ژیروسکوپ موقعیت گوشی را حس می کند. آن را با چرخاندن تلفن جدید خود تست کنید و ببینید آیا آن کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد یا خیر. چرخش به طرف باید نمایشگر گوشی شما را به حالت افقی برساند. چرخاندن آن روی صفحه نمایش بسیاری از گوشی ها را خاموش می کند.

مغناطیس سنج ارتباط نزدیکی با GPS دارد. آن را به عنوان یک قطب نما در نظر بگیرید. برنامه قطب نما گوشی را باز کنید و ببینید آیا شمال را پیدا می کند و اگر بچرخید مسیر را تغییر می دهد.

حسگرهای مجاورت برای دیدن فاصله تلفن شما از سایر اجسام جامد استفاده می شوند. از ترکیبی از سنسور نور مادون قرمز و LED مادون قرمز استفاده می کند. LED نور مادون قرمز را می تابد که ما نمی توانیم آن را ببینیم و سنسور IR آن را دریافت می کند. به این ترتیب تلفن شما متوجه می شود که نزدیک گوش شما است و صفحه نمایش را خاموش می کند.

حسگرهای نور میزان روشنایی نور اطراف گوشی را تشخیص می دهند. این سنسور زمانی است که دوربین شما در حالت فلاش خودکار است. اگر به اندازه کافی روشن باشد، فلاش خاموش نمی شود و بالعکس. به این ترتیب می توانیم آن را نیز آزمایش کنیم.

برخی از تلفن ها دارای فشارسنج داخلی هستند. فشارسنج فشار اتمسفر را تشخیص می دهد. می توان از آن برای تعیین فاصله ما از سطح دریا یا تغییرات آب و هوای ورودی استفاده کرد. همه گوشی ها اینها را ندارند. اگر برنامه شما اینطور باشد، برنامه ای وجود خواهد داشت که می تواند به آن دسترسی داشته باشد و به شما نشان دهد که آیا کار می کند یا خیر.

اکنون اکثر تلفن‌ها دارای یک خواننده اثر انگشت هستند که برای امنیت بیشتر استفاده می‌شود. امنیت را طوری تنظیم کنید که نیاز به اثر انگشت داشته باشد و آن را آزمایش کنید. اگر نمی توانید به راحتی با استفاده از حسگر اثر انگشت وارد گوشی خود شوید، ممکن است معیوب باشد.

 

امنیت تلفن را تنظیم کنید

 

از آنجایی که تلفن هوشمند گسترش الکترونیکی زندگی ما است، باید گوشی را ایمن و ایمن نگه داریم. سرقت هویت به طور تصاعدی در حال رشد است. این واقعیت که ما همه چیز از عکس های خانوادگی خود گرفته تا کارت شناسایی دولتی گرفته تا کارت های بانکی و اعتباری را در تلفن هایمان ذخیره می کنیم، آنها را به یک هدف ارزشمند برای سارقان تبدیل می کند.

گوشی خود را ایمن کنید بالاترین سطح امنیتی را که می توانید روی آن قرار دهید. برای اکثر گوشی ها، این به معنای تنظیم قفل اثر انگشت است. امنیت بالا و راحتی بالایی دارد، پس چرا که نه؟

قابلیت پاک کردن تلفن خود را از راه دور تنظیم کنید. اگر تلفن شما گم یا دزدیده شد، می توانید از راه دور آن را از هر رایانه ای پاک کنید.

گوشی خود را رمزگذاری کنید با رمزگذاری تمام داده های روی تلفن خود، حتی اگر شخصی گوشی شما را بدزدد و همه داده ها را به نحوی از آن کپی کند، داده ها همچنان برای او بی فایده خواهند بود. این امکان وجود دارد که آنها بتوانند آن را با زمان و منابع کافی رمزگشایی کنند، اما دزدیدن ده گوشی دیگر که رمزگذاری نشده اند بسیار ساده تر است. مجرمان عموما فرصت طلب هستند. وقتی چیزی سخت می شود، ارزش وقت گذاشتن آنها را ندارد.

در نهایت، تلفن جدید خود را به صورت فیزیکی ایمن کنید. یک کیف خوب برای آن تهیه کنید که از ضربه و سقوط محافظت کند. ضد بمب نخواهد بود، اما به گوشی کمک می کند تا زمان ارتقای بعدی برسد.

منبع : https://www.online-tech-tips.com/smartphones/5-things-you-need-to-do-when-you-get-a-new-phone/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

دریل چیست

سوراخ کردن سطوح مختلف و ایجاد حفره یکی از نیاز های اساسی در ساخت و ساز است. امروزه به لطف تولیدات انواع ابزار برقی و شارژی مانند دریل، انجام بسیاری از امور ساختمان سازی و صنایع مختلف بسیار راحت تر از گذشته شده است. اگر شما در حال کار بر روی یک پروژه ساختمانی، یک کارگاه صنعتی یا حتی ساختن اسباب و وسایل خانگی باشید،به ابزار کارآمدی مانند دریل حتما نیاز خواهید داشت.در این مقاله هر آنچه که در رابطه با دریل، انواع آن، نحوه کار کردن با دریل و انتخاب دریل را لازم است بدانید برایتان شرح داده ایم پس با ما همراه باشید.


• دریل چیست و چه کاربردی دارد؟
• انواع دریل
• اجزاء دریل
• ویژگی های دریل خوب
• نحوه استفاده از دریل
• بهترین برند های دریل
• فروشگاه سوپر ابزار پارس

دریل چیست


دریل چیست و چه کاربردی دارد؟

به نقل از فروشگاه سوپر ابزار پارس، "دریل(Drill) که در تلفظ عام دلر عنوان می شود،  یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای صنعتی است برای ایجاد سوراخ و حفره  بر روی سطوح جامد میباشد. برخی از مدل های دریل قابلیت باز و بسته کردن پیچ را دارد.به این دلیل است که دریل را می توان یکی از ابزار های برقی و شارژی مورد نیاز در هر خانه و جعبه ابزاری دانست. "

دریل ابزاری است که اساساً برای ایجاد سوراخ در سطوح مختلف یا محکم کردن اتصالات بکار گرفته می شود. بسته به نوع کاری که قرار است با این ابزار انجام دهید به دریل متفاوتی نیاز دارید. خوشبختانه کارایی دریل ها به حدی است که می تواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند. شما می توانید از دریل برای ایجاد سوراخ در انواع سطوح مانند دیوار، گچ، آجر، فلز، سیمان و حتی بتن استفاده کنید. همچنین انواع دیگر آن برای تخریب و باز و بسته کردن پیچ، همزن و ... بکار می رود.


انواع دریل

برای معرفی انواع دریل لازم است انواع دسته بندی دریل را بشناسید.در یک دسته بندی دریل به دو نوع دریل خانگی و دریل صنعتی دسته بندی می شود. تعریف هر کدام از این موارد براحتی از نامشان مشخص است.
در نوع دیگر دسته بندی دریل می توان انواع آن را بر اساس منبع تغذیه دسته بندی کرد. دو نوع دریل برقی و شارژی در این دسته قرار دارد
دریل برقی برای تامین نیروی محرک موتور به برق شهری و کابل سیم برق نیاز دارد. مسلما به دلیل محدودیت کابل برق، شما نمی توانید دریل را در هر مکانی که دوست دارید استفاده کنید. شما تنها به اندازه طول کابل می توانید دریل را جابجا کنید.
دریل شارژی از طریق باطری نیروی موتور خود را تامین کرده و تا زمانی که باتری شارژ داشته باشد، می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.
اما مهم ترین انواع دریل را می توان بر اساس نوع عملکرد و کاربرد دریل دسته بندی کرد. بر این اساس انواع دریل به قرار زیر است :

 

• دریل ساده
• دریل چکشی
• دریل بتن کن
• دریل همزن
• دریل پیچ گوشتی

 

هر کدام از این انواع دریل و کارکرد آن را در مقاله انواع دریل صنعتی و خانگی از نظر عملکرد و منبع تغذیه به طور کامل مطالعه نمایید.

 

اجزاء دریل


انواع دریل برقی و شارژی با هر نوع عملکردی که باشند ( چکشی، بتن کن، پیچ گوشتی و ...) برای ارائه عملکرد خود از تعدادی اجزاء مشخص بهره مند هستند. به این ترتیب براحتی می توانید اجزاء دریل را بشناسید و عملکرد هر کدام از این اجزاء را بشناسید.


مهم ترین اجزاء دریل برقی و شارقی و عبارت است از :


موتور دریل

 

موتور دریل که در دریل های برقی به عنوان منبع تامین نیروی اصلی به کار گرفته می شود، در کاربری دریل بسیار تاثیر گذار است و برای انجام کارهای سبک خانگی و یا کارهای سنگین صنعتی باید به موتور دریل، توان آن و همچنین تعداد دور بر دقیقه دریل توجه داشته باشید.


سه نظام

 

سه نظام بخش مهم دریل است که هم در دریل های برقی و هم در دریل های شارژی به کار گرفته می شود.عملکرد سه نظام به این دلیل در دریل اهمیت دارد که از یک سو نگهدارنده مته است و از سوی دیگر، به عنوان واسط عمل کرده و نیروی موتور را به مته انتقال می دهد. سه نظام در دو نوع دستی و خودکار وجود دارد. نوع خودکار مته را به صورت خودکار تنظیم و سفت می کند و در نوع دستی شا با استفاده از نیروی دست و اهرم مخصوص سه نظام باید مته را در سه نظام سفت و محکم کنید.


مته

 

مته مهم ترین ابزاری است که برای ایجاد سوراخ بر روی هر حفره ای لازم دارید. بسته به اینکه سطح شما چه جنسی داشته و میزان استحکام و سفتی آن چقدر باشد باید مته متفاوتی را انتخاب کنید. مته ها خود نیز جنس متفاوتی دارند. و هرکدام برای یک نوع سطح خاص به کار می رود.مته الماسه، مته فولادی دو نوع بسیار رایج آن هستند که برای بسیاری از کارهای خانگی و صنعتی به کار گرفته می شود. اما در صورتی که شما نجار باشید و نوع خاصی از حفره را به قطر و عمق متفاوت نیاز داشته باشید باید از سایر مدل های مته مانند مته پله، برگی و ... استفاده کنید.


باتری

 

باتری در دریل های شارژی نقش موتور در دریل های برقی را ایفا می کند. باتری به عنوان منبع تغذیه، نیروی کافی برای چرخش مته را فراهم می کند.قبل از خرید دریل شارژی لازم است برخی فاکتور های مهم باتری دریل را بررسی کرده و سپس متناسب با نوع کاری که با ردیل انجام می دهید بهترین دریل شارژی را انتخاب کنید. ظرفیت باتری، ولتاژ باتری، مدت زمان شارژ و دشارژ باتری و جنس باتری را در نظر بگیرید. باتری ها در انواع باتری کادمیوم، نیکل هیدرید یا متال هیدرید و لیتیوم یون موجود می باشد.


تبدیل اره به پولیش، فرز و ...


یکی از مزیت های خرید دریل این است که علاوه بر ایجاد سوراخ بر روی سطوح مختلف می توانید دریل با وسایل متفاوت با کارایی های مختلف تبدیل کنید. به این ترتیب که با استفاده از موتور دریل و باتری آن نیروی لازم برای چرخش سری دریل را فراهم کرده و با تعویض مته و جایگزینی آن با سایر ابزار ها، دریل خود را به دستگاه هایی از قبیل فرز، پولیش، همزن، اره عمودبر، پرچ کن و ... تبدیل کنید. در مقاله ترفند های کار با دریل نحوه تبدیل دریل به مامی دستگاه ها به طور مفصل بیان شده است.


بهترین برند های تولید کننده دریل برقی و شارژی

ابزار های برقی و شارژی خانگی و کارگاهی دسته بسیار پرکاربرد ابزار آلات هستند که با توجه به کارکرد مهمشان در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. از این رو بسیاری از برند های مطرح دنیا در تولید انواع ابزار آلات دست داشته و به عنوان تولید کنندگان مطرح در سراسر دنیا شناخته می شوند. انواع دریل، اره، پیچ گوشتی، بتن کن و ... با برند های متفاوت در بازار وجود دارد و می تواند شما را در انتخاب و خرید دریل برقی و شارژی متناسب با نیازتان کمی گمراه کند. برندهای آمریکایی مانند MILWAUKEE – DEWALT و برند های ژاپنی HITACHI – MAKITA و همچنین برند های BOSCH-HILTI که اروپایی هستند از برند های معتبر و شناخته شده هستند.

 

هر کدام از این برند ها انواع دریل خود را با خصوصیات بارزی از قبیل کیفیت بالای ساخت، کارایی بالا، عملکرد مناسب و .. به بازار عرضه کرده اند. اما خرید دریل از این برند ها در بازار ایران ممکن است به دلیل عدم دسترسی برایتان ممکن نباشد، همچنین خدمات پس از فروش آن برای شما وجود ندارد. به علاوه قیمت دریل های فوق برای شما قطعا صرفه اقتصادی نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است برای خرید ابزار برقی و شارژی مانند دریل از میان انواع برند های موجود در بازار ایران انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.


برند هایی مانند توسن، نووا، رونیکس و دی سی ای از جمله برند های با کیفیت دریل هستند که در بازار ابزار برقی ایران براحتی در دسترس شما هستند. این برند ها مزیت های زیر را به دنبال دارند:

• تنوع بالای محصول
• کیفیت ساخت قابل قبول
• گارانتی محصول و خدمات پس از فروش


دریل توسن

توسن یکی ار برند های دریل و بسیار شناخته شده در ایران است که علاوه بر تولید دریل برقی و شارژی، انواع ابزار دستی، باغبانی، ابزار بادی و متعلقات ابزار مانند دستکش و جعبه ابزار و ... را تولید و به فروش می رساند. انواع دریل برقی و شارژی توسن با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش مناسب، گارانتی معتبر و تنوع بالا تولید شده و شما می توانید در بازار ایران براحتی خریداری نمایید. قیمت دریل توسن بسیار مناسب بوده و در مقابل کیفیت بالای دریل آن که در حد محصولات روز اروپا و آمریکا می باشد، دلیل مهمی برای انتخاب و خرید دریل توسن است.
پر طرفدار ترین دریل های توسن عبارتند از:


دریل چکشی توسن
دریل بتن کن توسن
دریل ساده توسن
دریل پیچ گوشتی توسن
آموزش کار با دریل


نحوه کار با دریل

بعد از خرید دریل برقی و شارژی خانگی و صنعتی لازم است نحوه کار با دریل را بدانید تا بتوانید به راحتی از دریل استفاده کرده و سطح مورد نظرتان را سوراخ کنید. توجه به نکات کار ایمن با دریل از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری می کند. به علاوه در صورتی که بتوانید به درستی با دریل کار کنید می توانید به راحتی سطح را سوراخ کرده و کیفیت کار شما بالا خواهد بود.مهم ترین مراحل در آموزش کار با دریل به شرح زیر است:

 

• آمادگی قبل از شروع به کار
• انتخاب مته مناسب با توجه به جنس سطح و عمق مورد نیازتان
• سفت کردن مته در داخل سه نظام
• آماده کردن سطح کورد نظرتان
• روشن کردن دریل و ایجاد سوراخ


انتخاب بهترین دریل خانگی

 

دریل خانگی همانطور که از نام آن پیداست برای انجام کارهای سبک و روزمره خانگی مناسب است.بهترین دریل های خانگی در دو نوع شارژی و برقی وجود دارد. قبل از خرید دریل خانگی بهتر است نوع نیاز خود به دریل را دقیقا بررسی کرده و متناسب با آن دریلی خریداری کنید که بتواند هدف شما را برآورده کند. به همین جهت لازم است مواردی مانند قابلیت چکشی، قدرت موتور، توان باتری، قابلیت چپ گرد و راست گرد و همچنین نوع سه نظام آن را به دقت بررسی کنید. اگر تنها برای باز و بسته کردن پیچ و یا ایجاد سوراخ به دریل خانگی نیاز دارید، خرید دریل ساده توسن می تواند یک انتخاب مناسب باشد.


نکات مهم خرید دریل

قبل از انتخاب دریل حتما نوع کاری که با دریل انجام می دهید را بررسی کنید. بر حسب سطح مورد استفاده از دریلی با قدرت و توان مناسب باید استفاده کنید.
اگر هنگام کار با دریل نیاز به جابجایی دریل داشته باشید بهتر است دریل شارژی انتخاب کنید تا بتوانید بدون محدودیت در هر مکانی از دریل استفاده کرده و نگرانی بابت دسترسی به برق شهری نداشته باشید.
هنگام خرید دریل شارژی بهتر است یک باتری یدک نیز خریداری کنید تا هنگام خالی شدن باتری اول بتوانید از باتری یدک استفاده کنید.
اگر به صورت حرفه ای از دریل استفاده می کنید، توجه به توان دریل، ترمز آن، قابلیت کنترل سرعت، ارگونومی دریل و راحتی کار با دریل، دسته کمکی آن را در نظر بگیرید تا بتوانید با خیال راحت با دریل کار کرده و بازدهی بالاتری داشته باشید.
برای اینکه نتیجه سوراخ های ایجاد شده توسط شما ایده آل تر باشد علاوه بر دریل خوب، باید از مته متناسب با سطح خود استفاده کنید.


خرید دریل از فروشگاه سوپر ابزار پارس


فروشگاه سوپر ابزار پارس ارائه دهنده انواع ابزارآلات برقی و دستی ساختمانی است. شما می توانید انواع دریل برقی و شارژی و همچنین دریل های چکشی، بتن کن، پیچ گوشتی و … را در این فروشگاه مشاهده و ضمن مقایسه قیمت های آن ها و مشخصات اختصاصی دریل ها، آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.
فروشگاه سوپر ابزار پارس انواع دریل توسن، نووا و دی سی ای را با تنوع بالا و بهترین قیمت به شما ارائه می کند.

 

منبع: https://superabzarpars.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1