همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه استفاده از روغن آرگان برای مو

اگر آماده بهره مندی از روغن آرگان برای موهای خود هستید ، چند روش برای انجام آن وجود دارد.

ماسک موی روغن آرگان

تهیه ماسک روغن آرگان برای خود آسان است. استفاده از روغن آرگان خالص بیشترین ضربه را به شما خواهد داد زیرا می توانید به تنهایی از آن استفاده کنید یا آن را با سایر مواد مغذی مانند روغن نارگیل یا روغن کرچک ترکیب کنید.

نحوه کار:

با استفاده از دستان خود ، 8 تا 10 قطره روغن آرگان را به موها و پوست سر خود ماساژ دهید. مقدار را بر اساس طول موهایتان تنظیم کنید.

به مدت 10 دقیقه ماساژ دادن مو و پوست سر خود را ادامه دهید ، اطمینان حاصل کنید که موهای شما از ریشه تا انتها پوشانده شده است.

موهای خود را با حوله یا بند مو بپیچید و بگذارید یک شب بماند.

صبح موهایتان را بشویید و مثل همیشه حالت دهید.

 

 

ساختن شامپوی روغن آرکان

شما می توانید شامپوی روغن آرگان بخرید ، اما ساختن آن نیز آسان است.

مقدار معمول شامپو را در کف دست خود بریزید.

یک یا دو قطره روغن آرگان به شامپو اضافه کنید و دستان خود را به هم بمالید تا مخلوط شود.

به موهای خود بمالید و مثل همیشه بشویید و بشویید.

هر دو یا سه روز تکرار کنید.

تهویه مطبوع

می توانید از نرم کننده نرمال خود استفاده نکنید و از روغن آرگان به عنوان تهویه مطبوع استفاده کنید تا شکستگی حاصل از شانه زدن و حالت دادن کاهش یابد.

موهای خود را با توجه به دستورالعمل های موجود در بطری شامپو کاملاً بشویید.

موهای خود را با حوله خشک کنید تا چکه نکند.

دو یا سه قطره از روغن را در دستان خود بمالید و به موهای خود بمالید.

موهایتان را مثل همیشه خشک و حالت دهید.

این کار را هفته ای یک یا دو بار انجام دهید.

حالت دهنده

از روغن آرگان به عنوان یک محصول حالت دهنده استفاده کنید تا موهای شما صاف شده و وز شود. همچنین می تواند از موهای شما در برابر حالت دادن به حرارت محافظت کند.

یکی دو قطره روغن آرگان را به کف دست خود فشار دهید و دستان خود را به هم بمالید.

به آرامی موهای خشک و تمیز خود را بدون ماساژ دادن آن در پوست سر قرار دهید - یک پوشش سبک روی سطح مو همان چیزی است که می خواهید.

طبق معمول سبک دهید.

بهترین روغن آرگان برای مو

روغن آرگان با کیفیت خوب و خالص هنگام استفاده از آن روی پوست سر و مو کلیدی است. این ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ، اما کمی بیشتر جلوتر خواهد رفت بنابراین شما ضربه بیشتری خواهید دید.

هنگام خرید بهترین روغن آرگان برای مو ، مطمئن شوید که:

100 درصد روغن آرگان ارگانیک خالص و بدون هیچ ماده دیگری

دارای برچسب برای استفاده آرایشی

در بطری شیشه ای تیره رنگ فروخته می شود

روغن آرگان خالص برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی نباید هیچ بوئی داشته باشد. روغن آرگان آشپزی بوی آجیل دارد و ممکن است روغن آرگان بی کیفیت دارای بوی تند و تند باشد.

روغن آرگان باید حفظ و در یک بطری شیشه ای تیره رنگ نگهداری شود تا خواص آن حفظ شود.

این محصولات موجود برای خرید آنلاین را بررسی کنید.

روغن آرگان می تواند مو و پوست سر شما را مرطوب کرده و از مو در برابر آسیب های روزمره محافظت کند. روغن آرگان با کاهش شکستگی و شکاف دادن و حفظ سلامت پوست سر شما می تواند از ریزش مو برای موهای پرپشت و پرپشت جلوگیری کند.

به نقل از http://mag.mahtateb.com/ روغن آرگان و عصاره ی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل شامپو ها،نرم کننده ها ، ماسک و اسپری ها ی مو و کرم های درمان کننده پوست و محصولاتی از این دسته مورد استفاده قرار گرفته و برای نرمی و شفافیت و جلوگیری از ریزش موها بسیار موثر می باشد.این موارد بخش کوچکی از فواید روغن آرگان برای مو هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

تفاوت مدرک علوم کامپیوتر با مدرک سیستم های اطلاعاتی رایانه چیست؟

دانش آموزان غالباً در مورد تفاوت علم کامپیوتر با سیستم های اطلاعاتی تعجب می کنند. هر دو با کامپیوتر سر و کار دارند اما روی جنبه های مختلف تکنولوژیکی تمرکز دارند. قبل از انتخاب درجه برای پیگیری ، مهم است که درک کنیم که هر درجه کدام مسیر را انتخاب می کند. در اینجا تجزیه و تحلیل هر درجه و آنچه در آنها تخصص دارند ، آورده شده است.

مدرک علوم کامپیوتر چیست؟
علوم کامپیوتر هر دو برنامه فنی و نظری را متمرکز می کند. یک مدرک علوم کامپیوتر دانش دانش را در مورد سیستم عامل های رایانه ، کدگذاری ، شبکه های رایانه ای ، مهندسی کامپیوتر و طراحی پایگاه داده فراهم می کند. علوم کامپیوتر ریشه در ریاضیات ، فیزیک و مهندسی برق دارد. بعضی از افراد از میزان ریاضیاتی که این مدرک لازم دارد احساس غرق شدن می کنند ، اما دانش آموزانی که با ریاضیات راحت هستند یا تجربه قبلی با آن را دارند ، مشکلات کمی دارند. نکته خوب در مورد مدرک علوم کامپیوتر این است که با داشتن طیف گسترده ای از مدارک مانند تحصیلات زنان ، دین ، ​​شیمی ، زیست شناسی و موارد دیگر ، کاملاً مسلط است.

گواهی سیستم های اطلاعاتی رایانه چیست؟
دانش آموزان با داشتن مدرک سیستم های اطلاعات رایانه ای بر نحوه استفاده از فناوری در تجارت تمرکز می کنند. سیستم های اطلاعاتی رایانه ای فناوری را می گیرند و آن را در یک فضای تجاری قرار می دهند. دانش آموزان علاوه بر یادگیری نحوه کار فناوری ، نحوه استفاده از فناوری را به نفع شرکت می آموزند. بررسی ها تا این درجه متفاوت است. برخی از افراد از پرداختن به بسیاری از موضوعات لذت می برند ، در حالی که دیگران از عدم تمرکز روی یک موضوع خاص احساس ناامیدی می کنند. دوره سیستم های اطلاعات رایانه ای علاوه بر کدگذاری و سایر مهارت های فنی ، شامل دوره های ارتباطات تجاری و اداری نیز می باشد. این درجه با اکثر گرایش ها و مقاطع مرتبط با تجارت در هنر ، طراحی گرافیک و ارتباطات به خوبی مطابقت دارد.

با هر مدرک چه مشاغل موجود است؟
خوشبختانه با داشتن هر دو مدرک ، در واقع مشاغل متنوعی وجود دارد. این عملکردها جداگانه ذکر شده اند اما اغلب کراس اوور هستند.

مشاغل موجود با مدرک علوم کامپیوتر:

 طراح یا مدیر پایگاه داده
 مدل سازی و شبیه سازی
 هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)
 برنامه نویسی (علمی ، سیستم ، طراحی ، رابط و کنترل رایانه ای)
 نرم افزار توسعه نرم افزار
 انتشار نرم افزار
 مهندسی
 تضمین کیفیت مهندسی
 ارتباط برنامه ریزی ارتباطات
مشاغل موجود با درجه سیستم های اطلاعات کامپیوتر:

 متخصص تعاملات رایانه ای انسان ویندوز  مرکز
 ذخیره سازی و استخراج داده ها و  خدمات استخراج خدمات اینترنتی  مدیر ارشد اطلاعات  وی یا بخش فناوری اطلاعات  مدیریت یا مدیریت پایگاه داده  مشاور اداری مدیریت  ، سیستم ها یا تحلیلگر تحقیقات عملیاتی  توسعه دهنده برنامه های تجاری توسعه دهنده خدمات  ERP مدیر  پشتیبانی تصمیم گیری متخصص متخصص  اینترنت یا مدیر اینترانت











همه نمرات با مزایا و معایب همراه است. دانش آموزانی که از برنامه نویسی و یادگیری تقریباً همه جنبه های فناوری لذت می برند ممکن است از مدرک علوم کامپیوتر برخوردار شوند ، اما می توانند میزان ریاضیات و کدگذاری مورد نیاز را هنگام مطالعه پیدا کنند. دانشجویانی که از بازاریابی و یادگیری کسب و کار لذت می برند ، احتمالاً دارای مدرک سیستم اطلاعات رایانه ای هستند. این طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد که برخی از افراد از آن لذت می برند اما دیگران از آن ناامید می شوند. حسن هر دو درجه این است که می توانند با طیف گسترده ای از مدارک ترکیب شوند و هر دو تعداد زیادی از مشاغل موجود پس از فارغ التحصیلی را تضمین می کنند. در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف شخصی ، مواردی که دوست دارید و آنها را دوست ندارید و نوع شغل مورد نیاز پس از فارغ التحصیلی قبل از انتخاب مدرک خود مهم است ، اما در هر صورت آینده خوبی در پیش رو خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

انواع حافظه در رایانه

 

حافظه در کامپیوتر

نام حافظه به اجزای فیزیکی داده های کامپیوتری که صرفه جویی در داده های ناشی از عملیات پردازش های مختلف، و آن است یا به نگه داشتن این اطلاعات به طور دائم یا موقت، و حافظه در متفاوت با کامپیوتر از آنچه که به نام فضای ذخیره سازی از هارد دیسک (: هارد دیسک در انگلیسی).

 

انواع حافظه

در دستگاه های محاسباتی دو نوع حافظه اساسی وجود دارد: اول حافظه دسترسی تصادفی (به انگلیسی: RAM) است ، در حالی که دیگری حافظه فقط خواندنی (ROM) نامیده می شود و هر یک از آنها کاربردها و مزایای مختلفی دارند.

رم

حافظه دسترسی تصادفی به این دلیل نامیده می شود که امکان دسترسی تصادفی به هر بایت در آن وجود دارد ، بنابراین دسترسی به بایت مورد نیاز بدون عبور از بایت قبلی امکان پذیر است. [3] لازم به ذکر است که RAM با قطع برق ، تمام اطلاعات ذخیره شده روی خود را از دست می دهد . [4] از انواع RAM موارد زیر است: حافظه دسترسی تصادفی ثابت (SRAM): این نوع برای صرفه جویی در داده های موجود در آن به انرژی الکتریکی مداوم نیاز ندارد و سریع ترین نوع حافظه است ، اما قیمت آن نسبتاً زیاد است. انواع حافظه ثابت عبارتند از: SRAM ناهمزمان: این نوع با فرکانس متفاوت از پردازنده کار می کند . یعنی با آن همگام سازی نشده است. حافظه ثابت همزمان (به انگلیسی: Synchronous SRAM): این یک حافظه همزمان با فرکانس پردازنده است. همانطور که در همان فرکانس کار می کند. حافظه دسترسی تصادفی پویا (به انگلیسی: DRAM): این یک حافظه غیر استاتیک است که برای ذخیره اطلاعات به طور مداوم به انرژی الکتریکی احتیاج دارد و انواع مختلفی دارد از جمله موارد زیر: حافظه دینامیکی انتقال داده (SDRAM). حافظه پویا انتقال داده دوگانه (DDR RAM): این نوع توانایی انتقال داده ها را دو بار در یک چرخه ساعت دارد ، بنابراین داده ها یک بار در ابتدای چرخه ، و دوباره در انتها منتقل می شوند. این نوع حافظه چهار نسخه دارد: به ترتیب DDR ، DDR2 ، DDR3 و DDR4.



تفاوت حافظه استاتیک و حافظه پویا



حافظه دسترسی تصادفی استاتیک معمولاً در واحد پردازش مرکزی (به انگلیسی: CPU) تعبیه شده است و برخلاف حافظه دسترسی تصادفی پویا که عمدتا از خازن ها و ترانزیستورها تشکیل شده و روی مادربرد نصب می شود ، از آنچه که (به انگلیسی: Flip-Flops) نامیده می شود ساخته شده است ( به انگلیسی: Motherboard).

RAM به طور قابل توجهی سریعتر از پویای حافظه ثابت شد . این امر به این دلیل است که برخلاف حافظه پویا که به این نیاز دارد ، نیازی به بازنویسی اطلاعات موجود در آن برای هر دوره خاص ندارد. میزان سرعت دسترسی به داده ها در حافظه استاتیک 10 نانو ثانیه است ، برای حافظه پویا ، سرعت دسترسی به داده های آن 60 نانو ثانیه است

از نظر قیمت ، حافظه استاتیک گرانتر از حافظه دینامیک است. این امر به دلیل استفاده آنها از به اصطلاح خازن علاوه بر تعداد بیشتری ترانزیستور است و این استفاده نسبتاً زیاد از ترانزیستورها منجر به افزایش اندازه فیزیکی آنها می شود ، زیرا حافظه دینامیکی شش برابر حافظه ثابت است. در مورد صرفه جویی در انرژی ، حافظه استاتیک صرفه جویی بیشتری دارد ، زیرا برخلاف حافظه پویا نیازی به نوشتن مجدد داده های موجود در آن نیست.

ROM

داشتن ROM برای راه اندازی کامپیوتر بسیار مهم است. از آنجا که دستورالعملهای برنامه نویسی سیستم عامل را ذخیره می کند (به انگلیسی: Operating system) ، کاربر نمی تواند اطلاعات موجود در آن را اضافه یا تغییر دهد. بنابراین فقط برای خواندن نامگذاری شده است و اطلاعات آن با قطع انرژی از بین نمی رود. از انواع این حافظه می توان به موارد زیر اشاره کرد: [6] [7] حافظه فقط خواندنی (ROM): این نوع حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی مجدد یا تغییر در محتوای آن نیست. این به دلیل ماهیت ساختار آن است. دیسک فشرده (به انگلیسی: CD) یکی از نمونه های معروف این نوع حافظه فقط خواندنی است ، زیرا معمولاً به منظور ذخیره اطلاعات برای یک بار بدون پذیرش تغییر ، استفاده می شود. حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی (PROM): این نوع می تواند یک بار برنامه ریزی شود و پس از ذخیره اطلاعات نمی توان آن را اصلاح کرد. حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی (EPROM): این یک نوع قابل برنامه ریزی است ، اما می توان داده های ذخیره شده را با استفاده از دستگاه خاصی که روی اشعه ماوراlet بنفش کار می کند پاک کرد . حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی و پاک کردن الکتریکی (به انگلیسی: EEPROM): در حال حاضر در اکثر رایانه ها استفاده می شود و این به برنامه هایی بستگی دارد که برای برنامه ریزی مجدد آن برنامه ریزی شده اند ، بنابراین مشکلاتی که ممکن است در حافظه مادربرد رخ دهد یا برنامه ذخیره شده روی این حافظه را بروزرسانی کند به راحتی قابل حل است.

 

تفاوت RAM و ROM

تفاوت اصلی RAM و ROM در هدف استفاده است. حافظه دسترسی تصادفی توسط سیستم عامل برای انجام عملیات رایانه ای مختلف از جمله ذخیره برنامه ها هنگام اجرای آنها علاوه بر ذخیره اطلاعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد حافظه فقط خواندنی ، این حافظه عمدتا در هنگام کار کامپیوتر استفاده می شود. این شامل دستورات لازم برای راه اندازی رایانه توسط BIOS است. [2] تفاوت دیگر این دو نوع حافظه در سرعت نوشتن روی این حافظه است ، روند نوشتن در حافظه تصادفی سریع است و روند بازنویسی در حافظه فقط خواندنی (اگر قابل برنامه ریزی باشد) کند است. ظرفیت نیز تفاوت مهمی بین این دو نوع است ، ظرفیت RAM در مقایسه با ROM به طور قابل توجهی بیشتر است ، دومی قادر به ذخیره فقط چند مگابایت است ، در حالی که نوع اول ممکن است چندین گیگابایت ظرفیت داشته باش

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

دکوراسیون منزل خود را مدرن کنید؟

 

وقتی که از دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم منظورمان چیست؟ منظور ما از دکوراسیون انجام چند کار مختلف یعنی نحوه چیدمان و انتخاب وسایل مناسب و انتخاب چند رنگ برای اجرای دکوراسیون است. چیدمان وسایل داخل خانه کاملا سلیقه‌ای است؛ اما اگر می‌خواهید به صورت متفاوت‌تر این کار را انجام دهید و حال دلتان با دیدن فضای خانه خوب شود، باید چند نکته مهم را هنگام اجرای دکوراسیون مدرن و تغییر چیدمان وسایل رعایت کنید؛ تا از فضای منزل بهترین استفاده را ببرید و به زیبایی هر چه تمام‌تر منزلتان را به نمایش بگذارید.

 

در ادامه به نحوه پیاده‌سازی ایده‌ها و راه‌کارهای مختلف دکوراسیون می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند بدانید چگونه یک دکوراسیون مدرن برای خانه خود داشته باشید؟ خانه خود را با هزینه کم و سرعت بالا به یک خانه مدرن و جذاب تبدیل کنید.

در این مطلب المان های مهمی که برای داشتن یک دکوراسیون مدرن لازم دارید را برای شما بیان می کنیم . مبل، کفپوش، رنگ دیوار، کاغذ دیواری، فرش و ... از جمله این عناصر هستند که برای داشتن یک دکوراسیون مدرن لازم دارید.

حتماً مبلمان سبک مدرن تهیه کنید.

چگونه یک دکوراسیون مدرن برای خانه خود داشته باشیم؟

 

اگر مبلمان‌تان سبک مدرن نیست، حتماً برای تهیه مبلمان مدرن اقدام کنید. معمولاً مبل‌های سبک مدرن قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مدل‌های مبل دارد. البته برخی مدل‌ها بسیار گران‌قیمت هستند که شما با توجه به میزان بودجه‌ای که دارید مبل مدرن خود را انتخاب می‌کنید.

 

حال به چه مبلمانی مبلمان مدرن می‌گویند؟ معمولاً مبلمان‌های سبک مدرن در مقایسه با دیگر مدل‌ها بدون هیچ پیچیدگی خاصی ساخته می‌شود و هیچگونه خطوط، خمیدگی و منبتی در ظاهر آنها مشاهده نمی‌شود و بیشتر به مبلمان‌های راحتی شبیه هستند. زیبایی ظاهری مبلمان‌های مدرن تنها به دلیل نداشتن اشکال برجسته، منحنی‌های خاص‌، نقش‌ها و نگارهای مختلف است، که ظاهر آن را به یک ظاهر زیبا در عین ساده تبدیل کرده است. تنها نکته‌ای که باید در انتخاب مبلمان مدرن به آن دقت کنید نوع پارچه است. انتخاب پارچه مبلی باکیفیت، در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی می‌گذارد.

برجسته‌سازی زیبایی دکوراسیون مدرن با نورپردازی

نورپردازی در دکوراسیون مدرن به اندازه تهیه و چیدمان وسایل، اهمیت دارد. شما بدون نورپردازی نمی‌توانید زیبایی‌های دکوراسیون را به نمایش بگذارید. نورپردازی باعث برجسته‌سازی زیبایی‌های هر قسمت از خانه شده و یکنواختی فضا را از بین می‌برد. انگار روح و زندگی خاصی به فضای خانه بخشیده‌اید. البته نباید در به کارگیری این ترفند زیاده‌روی کنید. چرا که نور شدید باعث می‌شود چشم‌ها بعد از مدتی خسته شوند و همچنین روشنایی بیش از اندازه تاثیر خوبی بر روی دکوراسیون مدرن نخواهد گذاشت.

با ویژگی‌های کاغذ دیواری مدرن آشنا شوید.

چگونه یک دکوراسیون مدرن برای خانه خود داشته باشیم؟

 

کاغذ دیواری باید متناسب با فضای مدرن خانه انتخاب شود. یعنی زمانی که تصمیم گرفته‌اید دکوراسیون داخلی خود را به سبک مدرن طراحی کنید، هر کاغذ دیواری‌ای مناسب خانه شما نیست. معمولاً کاغذ دیواری‌ مدرن با یک طرح نوین و خلوت همراه با سادگی جذاب و دلنشین طراحی می‌شوند. رنگ کاغذ دیواری‌های مدرن بسیار ملایم و زیباست و بعد از گذشت زمان با قرار گرفتن در فضا و مشاهده کاغذ دیواری، احساس خستگی نخواهید کرد‌. از آنجا که انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل مدرن،  تاثیرگذار است، باید هنگام خرید کاغذ دیواری عوامل متعددی را در نظر بگیرید.

  • طرح و نقش کاغذ دیواری بیانگر سلیقه و شخصیت شماست. بنابراین رنگ و طرحی انتخاب کنید که هم به فضای خانه بیاید و هم با ویژگی‌های شخصیتی شما سازگار باشد.
  • اگر خانه کوچکی دارید، از رنگ‌های روشن و طرح‌های ریز استفاده کنید.
  • سعی کنید رنگ کاغذ دیواری را متناسب با رنگ‌های مورد نظر برای دکوراسیون مدرن انتخاب کنید. رنگ‌های تیره، طرح‌های منبتی و اشکال هندسی اصلا مناسب خانه مدرن نیست.

قیمت کاغذ دیواری چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری و هزینه نصب آن در مقایسه با دیگر کارهای ساختمانی و دکوراسیون مقرون به صرفه‌تر است. کاغذ دیواری ها در رنگ‌ها، طرح‌ها، سبک‌ها و حتی بافت‌های مختلفی تولید می‌شوند. به همین خاطر نمی‌توان به طور دقیق بگوییم قیمت کاغذ دیواری چقدر است. از طرفی، قیمت کاغذ دیواری براساس هر رول اعمال می‌شود. هر چقدر متراژ خانه بیشتر باشد، قیمت کاغذ دیواری بیشتر می‌شود.

 

این روزها کاغذ دیواری‌های قابل ‌شستشو و خارجی طرفداران بیشتری دارند، که هزینه اجرای آن بیشتر از کاغذ دیواری‌های کاغذی است. البته به دلیل کیفیت خوبی که دارند به این زودی‌ها خراب نمی‌شوند و بی‌شک می‌توان گفت برای همیشه قابل استفاده هستند.

کفپوش بادوام و زیبا اساس کار یک خانه مدرن است.

 کفپوش هم مانند کاغذ دیواری تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارد. انتخاب رنگ کفپوش کاملا سلیقه‌ای است. اما جنسی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و حس آرامش، یک بستر محکم و مقاوم برای راه رفتن و ایستادن در کف ساختمان داشته باشد. کفپوش‌ها معمولاً در طرح‌ها و متریال‌های مختلف ساخته می‌شوند که نه تنها زیبایی و جذابیت محیط را دوچندان می‌کنند بلکه عایق مناسبی برای گرما و سرما و حفظ انرژی هستند.

 

به طور کلی نمی‌توان گفت کدام طرح و نوع کفپوش مناسب تر است‌. این موضوع تا حدودی به نحوه زندگی و سلایق فرد بر می‌گردد. اکثر خانم‌ها نگران تمیز کردن کفپوش هستند. معمولا شستشوی کفپوش‌های سنگی و سرامیک راحت تر از دیگر متریال‌ها است. اما این کفپوش‌ها با کمی رطوبت لغزنده می‌شوند و احتمال سر خوردن و آسیب دیدگی را افزایش می‌دهند. طبق نتایج بدست آمده اکثرا کفپوش‌های نوع پارکت لمینت برای خانه‌های مدرن گزینه مناسب‌تری بوده است.

با نصب پرده مدرن دکوراسیون خانه شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.

 

چگونه یک دکوراسیون مدرن برای خانه خود داشته باشیم؟

 

 انتخاب پرده آخرین اقدام برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است. معمولاً مدل پرده‌های ساده بهترین گزینه برای خانه‌های مدرن است که بعد از نصب آن، متوجه زیبایی دیگر اجزای دکوراسیون می‌شوید. انتخاب مدل و رنگ پرده به قدری اهمیت دارد که در صورت انتخاب اشتباه دیگر وسایل دکوراسیون به چشم نمی‌آید و فقط هزینه و زمان زیادی صرف کرده‌اید.

مدل پرده مدرن باید هماهنگ با دکوراسیون منزل انتخاب شود که هر فردی با اندک سلیقه و تفکر می‌تواند خرید خوبی انجام دهد. مدل پرده پذیرایی را می‌توان با در نظر گرفتن رنگ کفپوش انتخاب کرد تا هماهنگی کامل در فضا ایجاد شود. البته این کار را هم می‌توان با رنگ مبل ها انجام داد.

کلام آخر

برای تبدیل کردن یک خانه معمولی با تجهیزات مختلف و بی‌ربط به یک خانه مدرن و جذاب، باید مراحل زیادی طی شود. چرا که باید با تمامی اجزا و ساختار آن خداحافظی و تغییرات گسترده‌ای اعمال کرد. اما سادگی دکوراسیون مدرن سبب می‌شود بتوانید به راحتی و با هزینه کم، به لوازم آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید برای خرید کاغذ دیواری، پارکت لمینت، پرده و سایر ملزومات دکوراسیون منزل به سایت النین مارکت(https://eleninmarket.com/) مراجعه نمایید

 

منبع : https://www.fardanews.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

چگونه می توان در هر کشور دنیا پذیرش دانشگاه گرفت؟

تحصیل در خارج از کشور یکی از آرزوهای دانشجویان است و برای دستیابی به این آرزو ابتدا باید مرحله متوسطه را با موفقیت پشت سر بگذارند و با سرعتی که به آنها اجازه می دهد در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند.

 

رمز موفقیت در کنکور

 

و قبل از شروع به بحث در مورد نحوه اخذ پذیرش دانشگاه در هر کشور در جهان ، دانشجو باید مجموعه ای از موارد را آماده کند که قبل از مرحله ای است که به دنبال اخذ پذیرش دانشگاه است ، جایی که دانشجو باید در ابتدا و پس از گرفتن گواهینامه متوسطه ، تعدادی از آنها را قرار دهد رشته هایی که او می خواهد تحصیل کند ، بنابراین مجبور نیست که انتخاب خود را به یک تخصص خاص محدود کند و هر دانش آموز باید برای خود 10 رشته در نظر بگیرد که به یکی از آنها ملحق شود و دانشجو هنگام توسعه این تخصص ها باید واقع بین باشد ، زیرا باید با نرخ کسب شده مطابقت داشته باشد ، بنابراین منطقی نیست که وی تخصصی تعیین می کند که با توجه به میزان قبولی وی غیرممکن است و سپس دانشگاه هایی را که می خواهد در آنها تحصیل کند تعیین می کند و قبل از تعریف این دانشگاه ها باید از وجود تخصص هایی که می خواهد تحصیل کند اطمینان حاصل کند.

 

دانشجو پس از تعیین رشته هایی که می خواهد تحصیل کند ، باید هزینه مواد هر رشته ای را که می خواهد تحصیل کند ، مطالعه کند و مطمئن شود که توانایی مالی را دارد که به وی در تحصیل در این رشته کمک می کند.

پس از آن ، دانشجو برای اطمینان از توانایی خود در سازگاری با محیط جدید ، باید کشورهایی را که می خواهد در آنها تحصیل کند ، مطالعه کند و با ویژگی های هر کشور ، زبان رسمی در آن ، هزینه زندگی و جمعیت طبیعی آشنا شود.

 

دانشجو باید قبل از آماده شدن برای مکاتبه با دانشگاههایی که می خواهد در آنها تحصیل کند ، آگاه باشد که رقابت شدید خواهد بود و مدارک وی باید تأیید شود تا بتواند پذیرش دانشگاهی را بدست آورد که از طریق آن تخصصی را که آرزو می کند مطالعه کند و بنابراین اولین قدم ها را برای رسیدن به آرزوهای خود برمی دارد.

با توجه به اهمیت دانستن چگونگی اخذ پذیرش دانشگاه در هر کشور در جهان ، ما در سایت Passion تصمیم گرفتیم تا امنیت و جمع آوری پذیرش دانشگاه را فراهم کنیم تا مجموعه ای از نکات طلایی را ارائه دهیم که از طریق آنها به محقق کمک می کنیم تا پذیرش دانشگاه در هر کشور در جهان را تأمین کند.

 

چگونه می توان از پذیرش دانشگاه در هر کشور جهان اطمینان حاصل کرد؟

 

1- در ابتدا ، او باید بداند که معدل نقش اصلی را در پذیرش دارد ، وی باید دانشگاهی را جستجو کند که در آن شاخه مورد نظرش آموزش داده شود و نرخ متعلق به خود را بپذیرد.

2- دانشجو باید سعی کند از دانشگاه های شناخته شده دور بماند ، به دلیل کمبود فرصت در آنها ، زیرا این دانشگاه ها سالانه ده هزار درخواست پذیرش دریافت می کنند و فقط درصد کمی را قبول می کنند.

3- به دنبال دانشگاههایی است که تحت فشار نباشند و بدین ترتیب شانس وی برای اخذ پذیرش دانشگاه بیشتر و بیشتر می شود.

4- جستجو برای تحصیل به زبانی که معمول نیست ، بنابراین اگر دانشجو بخواهد در دانشگاههایی که به زبان انگلیسی تدریس می کنند تحصیل کند ، فرصت وی اندک خواهد بود ، زیرا بیشتر مردم جهان به زبان انگلیسی تسلط دارند و بنابراین باید زبانهای کمتری مانند آلمانی ، اسپانیایی ، لهستانی یا روسی را بیاموزد و زبانهای دیگری که مردم به خوبی نمی دانند ، و یادگیری یک زبان نادر مانند زبانهای کشورهای واقع در شرق آسیا هیچ ضرری ندارد ، بنابراین شانس دانشجو برای گرفتن پذیرش دانشگاه افزایش می یابد.

5- دانشجو باید مشتاق مکاتبه با بیش از یک دانشگاه باشد تا شانس قبولی خود را در یکی از دانشگاه ها افزایش دهد ، اما اگر با دانشگاه ارتباط برقرار کند و منتظر پاسخ آن باشد ، در صورت تاخیر در پاسخ دانشگاه ، ممکن است قطار را از دست بدهد ، خصوصاً در صورت عدم تأیید پاسخ ، که منجر به از دست دادن ثبت نام در دانشگاه های دیگر می شود. بنابراین ، او باید برای تعدادی از دانشگاه ها نامه بنویسد.

6- پس از آن ، دانشجو باید کلیه مقالات اساسی مورد نیاز دانشگاه ها را تهیه کند ، زیرا مدرک و کارنامه دبیرستان باید به انگلیسی ترجمه شده و به طور صحیح تأیید شده و دارای گذرنامه معتبر باشد.

7- پس از آن ، دانشجو باید برای دانشگاهی که می خواهد در آن تحصیل کند ، برنامه را بنویسد و باید خودش بنویسد و باید در آن دلایلی را که باعث انتخاب این دانشگاه خاص و این تخصص شده است در آن توضیح دهد و باید تلاش کند تا زبان برنامه قوی ، محکم ، قانع کننده و رایگان باشد اشتباهات املایی و زبانی.

8- دانشجو برای ارائه در این تاریخ و از دست ندادن قطار باید تاریخ های ارسال درخواست برای پذیرش در هر دانشگاه را بداند.

9- دانشجو باید اطمینان حاصل کند که دانشگاهی که می خواهد در آن تحصیل کند تست هایی را برای اطلاع از توانایی دانشجویان انجام می دهد و اگر دانشگاه مورد نظر وی این آزمون را انجام می دهد ، باید قبل از شروع به نوشتن به دانشگاه ، یک آزمایش آزمایشی انجام دهد تا نوع آزمون را مشخص کند. این معمولاً یک آزمون زبان است ، یک آزمون در زمینه اطلاعات عمومی و علوم است تا در صورت قبولی در این آزمون آماده باشد.

10 - دانشجو باید قبل از شروع مکاتبه با دانشگاههای بین المللی ، از درجه مورد نیاز هر دانشگاه در آزمونهای زبان آگاهی داشته باشد ، زیرا اکثر دانشگاههایی که برنامه درسی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند برای پذیرش دانشجو نیاز به مدرک آیلتس با مدرک بالاتر از شش درجه دارند ، بنابراین دانشجو باید در دوره های آموزشی شرکت کند. که به او کمک می کند مهارت خود را به زبانی که در آن تحصیل می کند توسعه دهد و به او گواهی زبان می دهد که توسط آن دانشگاه ها شناخته شده باشد.

11- نوشتن یک CV حرفه ای ، جایی که دانشجو باید یک CV به زبان انگلیسی تهیه کند و این CV باید شامل گواهینامه های به دست آمده ، کاری که در آن شرکت می کند ، به ویژه کار داوطلبانه ، و باید مهارت هایی را که دارد و سرگرمی هایی که انجام می دهد ذکر کند.

12- دانشجو همچنین باید آگاه باشد که باید قبل از اخذ پذیرش شهریه را پرداخت کند تا توانایی خود را در پرداخت کامل هزینه های تحصیل در دانشگاه به دانشگاه ثابت کند و در صورت عدم قبولی ، پول به وی برمی گردد.

13- برخی از دانشگاهها ممکن است پذیرش نهایی را بدهند ، در حالی که دانشگاههای دیگر پذیرش اولیه را می دهند و تفاوت پذیرش اول با پذیرش نهایی این است که پذیرش نهایی به این معنی است که دانشجو از طریق مقاله هایی که در صندلی خود در دانشگاه ارسال کرده است ، تمام شرایط آن را برآورده کرده است. در مورد پذیرش اولیه ، این بدان معنی است که دانشگاه وی با درخواست دانشجو موافقت کرد ، اما برای پذیرش نهایی وی نیاز به مصاحبه شخصی دارد و فناوری مدرن انجام این مصاحبه را به راحتی امکان پذیر کرده است ، زیرا دانشگاه ها برای انجام مصاحبه ها به برنامه SkyBee اعتماد می کنند.

14- دانشجو باید به خوبی آگاه باشد که این مصاحبه ممکن است سرنوشت وی را در پذیرش یا رد تعیین کند و نباید آن را دست کم بگیریم زیرا از طریق اینترنت انجام می شود ، بنابراین باید مکان آرام و مرتبی را برای انجام مصاحبه انتخاب کند و لباس های جدید و ظریف بپوشد ، مثل اینکه در مصاحبه روی زمین باشد.

بنابراین ، می بینیم که اخذ پذیرش دانشگاه نیاز به آمادگی و تلاش دانشجو از طریق تحصیل در دانشگاه ها و آشنایی با سیستم های آنها دارد تا سیستم های مناسب او را انتخاب کند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

رمز موفقیت در کنکور

همان طور که همه مان می دانیم امروزه در کشورمان کنکور یک معظل محسوب می شود و تقریبا تمام خانواده ها و دانش آموزان را درگیر خود کرده است، بداین صورت که قبولی و موفقیت در کنکور به یک رویا و آرزو تبدیل شده است.
که موفقیت در این مسیر پر فراز و نشیب و پر دغدغه به عوامل گوناگونی از جمله خود دانش آموز، والدین، محیط مدرسه و آموزشی،‌ مدرسان و منابع کنکوری استفاده شده بستگی دارد.

 

شاگردان ممتاز و موفقیت در کنکور

برخلاف انتظار همواره شاگردان ممتاز در مدرسه و دارای معدل بالا نتوانسته اند نتیجه موفقیت آمیزی در کنکور کسب کنند که این نشان از آن دارد که مقدار سواد علمی تنها راه چاره و عامل موفقیت در کنکور نیست. پس نتیجه ای که می توان گرفت این است که شیوه موفقیت در مدرسه با شیوه موفقیت کنکوری متفاوت است.

 

استرس و موفقیت در کنکور

بی شک تمامی کسانی که برای شرکت در کنکور تلاش می کنند دچار استرس و اضطراب می شوند، چه از رتبه اول کنکور و چه رتبه های چندین رقمی دچار این مشکل هستند که شاید اگر استرس ناشی از کنکور وجود نداشت اوضاع متفاوت می شد.
اما نکته ای که در این باب اهمیت دارد کنترل و برخورد هوشمندانه با این استرس هم از طرف داوطلب کنکور و هم خانواده و اطرافیان است.

 

 

 

عوامل موفقیت در کنکور 

قطعا به هم پیوستن تمامی عوامل سبب موفقیت در کنکور سراسری ورود به دانشگاه خواهد شد که چند مورد را با هم مرور می کنیم:

تلاش و پشتکار:

بی شک مهم ترین عامل در موفقیت در کنکور تلاش بی وقفه وخستگی ناپذیری است که بارها شاهد بوده ایم کسانی با تلاش بی قفه و بی نظیر خود توانسته اند همه را مبهوت کنند. اما به این نکته هم باید اشاره کرد که تلاش تنها کافی است، تلاشی که عوامل دیگر همراه آن باشد، فقط اتلاف انرژی و وقت است.

کنترل استرس:

بی شک کنترل و هدایت استرس از عوامل مهمی است که باید هم از طرف دانش آموز، هم خانواده و اطرافیان و هم مشاور تحصیلی مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این که باید به کنترل استرس و اضطراب پرداخته شود، از سوی دیگر بایستی به افزایش و تقویت اعتماد به نفس پرداخته شود. تقویت باور به این که، من می توانم خود همواره سبب موفقیت هزاران فرد شده است. پس داوطلبان کنکوری به توانایی ها، استعدادها و ویژگی های خود باور داشته باشید.

 

 

 

برنامه ریزی:

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت است که نه تنها فقط برای شرکت در کنکور سراسری بلکه در تمامی مراحل زندگی سبب تمایز و موفقیت خواهد شد. بی برنامه بودن سبب سردرگمی و مشغول شدن ذهن و خستگی مفرط یک داوطلب کنکوری خواهد شد.

برنامه داشتن و منظم درس خواندن بی شک سبب موفقیت در کنکور خواهد شد. که برنامه داشتن می تواند شامل چند قسمت باشد، که شامل: استفاده و مشاوره گرفتن از مشاوران تحصیلی. صحبت و کسب تجربه از افراد موفق در کنکور سراسری. استفاده از برنامه مطالعاتی و استفاده از آزمون های آزمایشی موسسات آموزشی مختلف می باشد.

کیفیت مطالعاتی: همه می دانیم صرفا مطالعه و افزایش ساعت مطالعاتی عامل موفقیت و توانایی یک فرد کنکوری نیست.
کیفیت مطالعاتی هر شخص با توجه به ویژگی های فردی هر شخص قابل تغییر است، برای مثال زمان مطالعه خیلی اهمیت دارد، که بعضی افراد در شب و یا بعضی در طی روز و صبح اول وقت انرژی بیشتری دارند که این تایم را کسی جز خود داوطلب نمی تواند تعیین و مشخص کند.

نوع تغذیه و مقدار آن و میزان استراحت در طی شبانه روز از دیگر عوامل مهم برای بهبود کیفیت مطالعه است.

هم چنین مکان مطالعه از مهم ترین عوامل در بهبود کیفیت مطالعه است، به عنوان مثال خیلی افراد می گویند ما در منزل نمی توانیم خوب تمرکز و مطالعه داشته باشی و تمایل دارند برای مطالعه به کتاب خانه مراجعه کنند و یا حتی برعکس، افرادی هستند که در کتاب خانه نمی توانند تمرکز خوبی داشته باشند.

 

روش مطالعه و موفقیت در کنکور

هر شخص برای خود باید بتواند روش مشخص مطالعاتی را داشته باشد و این موضوع اهمیت فراوانی دارد و به هیچ عنوان نمی توان از افراد موفق روش مطالعاتی اشان را تقلید کرد، چرا که ویژگی ها و توانیی های هر فرد منحصر به فرد است. در آخر نتیجه می گیریم به هم پیوستن تمامی این عوامل می تواند سبب موفقیت در کنکور سراسری شود و این ها راز موفقیت در کنکور می باشد.

 

منبع مناسب برای کنکور

انتخاب منبع مناسب بخشی بزرگی از موفقیت در آزمون سراسری را رقم میزند. حرف آخر با روش های جدید توانسته منابع بسیار عالی برای دانش آموزان و کنکوری ها تدارک ببیند. آموزش مفهومی و شهودی، ارائه راهکارهای سریع تست زنی، زمان کم تدریس و تطبیق بالا با آزمون سراسری بخشی از ویژگی های بسته های حرف آخر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1