پاور بانک ها چگونه کار می کنند؟

استفاده از پاور بانک ها فوق العاده آسان است. به سادگی ابتدا پاور بانک خود را شارژ کنید، چراغ های LED وضعیت شارژ را نشان می دهند. پس از شارژ کامل، می توانید گوشی یا تبلت خود را از طریق کابل USB به پاور بانک وصل کنید. سپس پاور بانک شروع به شارژ دستگاه شما می کند. به همین سادگی.

چه دستگاه هایی را می توان با پاور بانک شارژ کرد؟

پاور بانک های ما با تمام سازندگان اصلی دستگاه مانند اپل، سامسونگ، اندروید، کیندل و بسیاری دیگر سازگار است.

ظرفیت mAh به چه معناست؟

پاوربانک ها دارای ظرفیتی هستند که بر حسب میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) می باشد. این معیاری از شارژ ذخیره شده در پاور بانک است. استاندارد صنعت این است که کل شارژ تجمعی ذخیره شده در سلول(های) پاوربانک به عنوان ظرفیت آن بیان می شود. اساساً، هرچه عدد میلی آمپر ساعت بیشتر باشد، قبل از نیاز به شارژ مجدد پاوربانک، تعداد دفعات بیشتری می تواند دستگاه شما را شارژ کند. اطلاعات بیشتر اینجاست.

آیا شارژ دستگاه من چندین بار در روز بی خطر است؟

پاور بانک های ما بسیار ایمن هستند. ما بررسی های ایمنی دقیقی را روی تمام محصولات خود انجام می دهیم. می‌توانید تمام گواهی‌های ایمنی ما را در صفحه گواهی‌های ما مشاهده کنید. تمام گواهی‌های ایمنی مدل نیز در صفحات محصول جداگانه قرار دارند. برخی از ویژگی های ایمنی ما عبارتند از:

  • باتری های با کیفیت از برندهای مطرح
  • بدنه قوی برای محافظت در برابر ضربه و ضربه
  • حفاظت در برابر جریان و ولتاژ بیش از حد خروجی
  • حفاظت در برابر جریان و ولتاژ بیش از حد ورودی
  • در دمای بالا خاموش می شود
  • حفاظت در برابر اتصال کوتاه
  • حفاظت از تخلیه الکترواستاتیک (ESD).

شارژ یک پاور بانک چقدر طول می کشد؟

بستگی به اندازه (mAh) پاور بانک شما دارد. چراغ LED روی پاور بانک های ما میزان باتری موجود را نشان می دهد.

طول عمر پاور بانک چقدر است؟

اگر به درستی مراقبت شود و در جای خشک و خنک نگهداری شود. هیچ دلیلی وجود ندارد که پاور بانک شما چندین سال دوام بیاورد. اگر از پاور بانک خود چندین بار در روز استفاده کنید، در نهایت زمانی فرا می رسد که عملکرد باتری به تدریج کاهش می یابد. این موضوع در مورد همه باتری ها، چه در پاور بانک، تلفن یا لپ تاپ یکسان است.

آیا پاور بانک ها محصولات تبلیغاتی خوبی تولید می کنند؟

پاسخ ساده این است: بله! یکی از دلایل اصلی که مشتریان و مشتریان شما آنها را مفید می یابند این است که به صورت روزانه مورد نیاز هستند. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در حال حاضر به بخش بزرگی از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند که اغلب نیاز داریم این دستگاه‌ها را زمانی که بیرون هستیم شارژ کنیم. این باعث می شود پاور بانک کوچک، قابل حمل و شیک به یک کالای تبلیغاتی بسیار محبوب تبدیل شود. اکنون لوگوی خود را روی پاور بانک مشتریان یا مشتریان خود تصور کنید. پاوربانک‌های تبلیغاتی تضمین می‌کنند که مشتریان شما همیشه نام شرکت شما را هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 2 روش ریست هر نوع برند پاور بانک