همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو یکی از روش‌های رایج برای افزایش ضخامت و حجم ابروها می‌باشد. کاشت ابرو به نسبت تاتو ابرو، روش جدیدتری بدین منظور است. در گذشته، بسیاری از افراد برای اینکه حالت ابروهای خود را تغییر دهند از تاتوی ابرو استفاده می‌کردند، اما امروزه کاشت ابرو به نسبت تاتو، طرفداران بیشتری پیدا کرده‌است. به همین دلیل، بسیار از افراد که حتی در گذشته، ابروهای خود را تاتو نموده‌اند، امروزه تمایل به کاشت ابرو دارند. ما در این مقاله از سایت کلینیک النا، قصد داریم نکات جامعی پیرامون اینکه تاتو چیست و مزایا و معایب کاشت ابرو روی تاتو بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

تاتو چیست؟

 

در پاسخ به سؤال تاتو چیست، باید بگوییم که انواع مختلف تاتو وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها با استفاده از سوزن و رنگ‌هایی مخصوص، طرحی بر روی ناحیه‌ای از بدن فرد، کشیده می‌شود. تاتوی ابرو نیز روشی قدیمی برای افرادی است که بخشی از ابروهای خود را به دلایلی از دست داده‌اند و با استفاده از آن، اقدام به پر کردن ابروهای خود نموده‌اند. اما این روش یک سری معایب دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ماندگاری کم آن، احساس درد و ایجاد جلوه‌ای غیر طبیعی در ابروها، اشاره نمود.

همین دلایل سبب شده تا امروزه بسیاری از افراد برای افزایش ضخامت و حجم ابروهای خود از کاشت ابرو استفاده نمایند. همچنین بسیاری از افرادی که در گذشته نیز ابروهای خود را تاتو کرده‌اند، امروزه تصمیم به کاشت ابرو روی تاتو دارند. 


مزایا و معایب کاشت ابرو روی تاتو
 
کاشت ابرو برای بانوان و اقایان روی تاتو به راحتی امکان پذیر است و افراد مختلف به دلایل مختلفی، اقدام به انجام چنین کاری می‌کنند. کاشت ابرو روی تاتو یک سری مزایا و معایبی دارد.

مزایا و معایب کاشت ابرو روی تاتو عبارتند از:

همانطور که در تعریف تاتو چیست، به آن اشاره نمودیم تاتو دارای مواد رنگی می‌باشد؛ همین امر موجب شده تا در زمان کاشت ابرو، مفید واقع شود و از مزایای کاشت ابرو روی تاتو به شمار می‌رود.

کاشت ابرو روی تاتو، مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان به پر نمودن فضای خالی پس از کاشت، اشاره نمود؛ از آنجایی که هنگام کاشت ابرو و پیوند گرافت مو در ابرو، احتمال ریزش وجود دارد و همچنین گراف‌هایی که در ابرو ایجاد شده، متراکم هستند، گاهی پس از کاشت ابرو به دلایل ذکر شده، برخی از نواحی ابرو، دارای فضای آزاد خواهد بود، اما تاتو قبل از کاشت، می‌تواند فضای خالی را پر کند.

به طور کلی مزایای کاشت ابرو روی تاتو، موجب شده بسیاری از افراد پس از گذشت مدتی از تاتو، اقدام به انجام کاشت ابروهای خود کنند. همچنین از آنجایی که با انجام تاتوی ابرو، رنگدانه‌هایی روی پوست ابرو ایجاد می‌شود، مشکل کاشت ابرو را در افرادی که پس از انجام آن با ریزش مو مواجه می‌شوند، رفع می‌کند.
 

شرایط کاشت ابرو روی تاتو چیست؟

 

به طور کلی، کاشت ابرو، تحت شرایطی انجام می‌گیرد؛ کاشت ابرو روی تاتو نیز شرایط خاص دیگری ندارد و همانطور که به آن اشاره نمودیم به راحتی و با طی مراحل کاشت ابرو  امکان پذیر است.

البته لازم به ذکر است که کاشت ابرو بلافاصله و یا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تاتوی ابرو، میسر نمی‌باشد. دلیل آن هم زخم‌هایی که است که در اثر تاتوی ابرو در نواحی اطراف چشم و ابرو ایجاد می‌شود؛ اگر با وجود زخم‌ها اقدام به کاشت ابرو نمایید، احتمال عفونت کردن آن بسیار زیاد است. در صورتی که نواحی اطراف ابرو، عفونت کند، احتمال اینکه فولیکول‌های پیوند زده شده، از بین بردن، وجود دارد که در نتیجه آن، ابروها دچار ریزش می‌شوند؛ بنابراین تنها شرط کاشت ابرو روی تاتو این است که چندین هفته از عمل تاتوی ابرو گذشته باشد.توجه به فیزیو لوژی ابرو از موارد مهمی است که برای کاشت ابرو بر روی تاتو نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. علا.ه بر این پزشک متخصص همچنان بانک موی فرد را به دقت بررسی می کند.
 

مزایا و معایب کاشت ابرو روی تاتو

 

قبل و بعد از کاشت ابرو روی تاتو چه مراقبت‌هایی نیاز است؟
کاشت ابرو روی تاتو، باید با دقت بسیار زیادی انجام گیرد تا پس از آن ابروها، ریزش نکند
به هیچ عنوان از داروهایی که موجب خونریزی می‌شود، استفاده نکنید.
برای تقویت موهای خود در نواحی سر و ابرو، غذاهایی که حاوی ویتامین و پروتئین هستند، مصرف کنید.
از یک هفته قبل از کاشت ابرو، نوشیدنی‌های الکلی و سیگار، مصرف نکنید.


به هیچ عنوان پس از کاشت ابرو روی تاتو، ابروهای خود را دستکاری و یا لمس نکنید، زیرا این کار منجر به ریزش ابروها می‌شود.
مصرف داروی رتینول، موجب نازک شدن پوست می‌شود و در نتیجه آن احتمال خونریزی حین کاشت، زیاد است، بنابراین از یک هفته قبل از کاشت ابرو از مصرف آن بپرهیزید.
برای جلوگیری از ایجاد عفونت‌های احتمالی پوستی پس از انجام کاشت ابرو، می‌توانید از آنتی بیوتیک‌ها مصرف کنید.
پس از کاشت، مراقبت باشید آب داغ به موهای اهدا شونده نخورد، زیرا آب داغ موجب شل شدن و یا از بین بردن گرافت‌های کاشته شده می‌شود.
مواردی که بیان کردیم در موفقیت کاشت ابرو روی تاتو و همچنین ماندگاری کاشت ابرو بسیار تاثیر گذار است.

 

سخن پایانی
ما در این مطلب، سعی کردیم مزایا و معایب کاشت ابرو روی تاتو را به طور کلی بیان کنیم تا با اطلاعات کامل، اقدام به این کار نمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو و تزریق چربی می توانید به بخش مقالات کلینیک النا مراجعه کنید.  اکنون در پایان این مقاله شما عزیزان می‌توانید سؤالات و یا تجربیات خود از کاشت ابرو روی تاتو را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

منبع : http://elenaclinic.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

شوره سر چیست و چگونه درمان می شود

به نقل از خبرآنلاین، اگر تا به حال شده است روی شانه هایتان دانه هایی شبیه دانه های نمک ببینید؟ این دانه های ریز در اصل پوسته های کف سر هستند که از کف سر جدا شده و روی لباس و شانه هایتان ریخته اند. بسیاری از مراجعین به متخصص پوست و مو به دلیل نارضایتی از شوره سر به پزشک خود مراجعه می کنند. این موضوع در حقیقت بسیار ناراحت کننده است. اگر نمیدانید شوره سر چیست و چرا مبتلایان به این این موضوع همواره به دنبال راه حل این مشکل هستند در این مقاله با عنوان شوره سر چیست و چگونه درمان می شود با ما همراه باشید تا همه چیز را در رابطه با این بیماری پوستی برایتان شرح دهیم.

 

آیا شوره سر خطرناک است؟

خیر، شوره سر خطرناک نیست پس نگران نشوید. شوره سر خطری ندارد اما مشکل آزاردهنده ای است به این دلیل که معمولاً شور سر با خارش، التهاب کف سر همراه است و حس ناخوشایندی دارد اما جای نگرانی ندارد. راه های زیادی برای کنترل و حل مشکل شوره سر وجود دارد.

 

آیا شوره سر درمان می شود؟

برای جواب این سوال لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  • درمان قطعی، 100% و کاملی برای شوره سر وجود ندارد اما می توان تا حد زیادی شوره سر را کنترل کرد و در اکثر موارد پس از یک دوره درمان و کنترل شوره سر با محصولات ضد شوره، شوره سر از بین می رود و خوشبختانه در بسیاری از مراجعین به داروخانه ما معمولاً این مشکل برای مدت زیادی یا برای همیشه حل شده است.
  • قبل از انتخاب محصولات ضد شوره ابتدا باید علت به وجود آمدن شوره، نوع شوره سر، نوع موی شما مشخص شوند. درمان شوره موهای چرب با درمان شوره موهای خشک متفاوت است. گاهی اوقات هم با درمان علت به وجود آمدن شوره سر می توان شوره سر را درمان کرد. به عنوان مثال در کسانی که به دلیل هرمونی به خصوص در سنین بلوغ شوره سر پیدا کرده اند ممکن است بنا به تشخیص پزشک متخصص با درمان داروئی مشکلات هرمونی درمان شده و شوره سر هم همراه آن از بین برود.
  • از آنجا که شوره سر به صورت مزمن است ، انتظار درمان یک شبه یا پاسخ سریع را نداشته باشید. برای کنترل و درمان شوره سر و دریافت بهترین نتیجه ممکن است به مراقبت طولانی مدت از پوست و مو نیاز داشته باشد. اما معمولاً با شامپو های ضد شوره ای بدون نسخه قابل کنترل است. با این وجود ، اگر یک پوست سر علی رغم استفاده از یک شامپو ضد شوره به مدت چند هفته خارش آن ادامه دارد ، یا اگر متوجه قرمزی و تورم پوست سر هستید ، برای ارزیابی از متخصص پوست مراجعه کنید. ممکن است شما به درمان قدرت تجویز نیاز داشته باشید.

 

بهترین راه های کنترل و از بین بردن شوره سر

بهترین راه درمان و کنترل شوره سر استفاده از شامپوهای ضد شوره سر است. مواد موثره شامپوهای ضد شوره معمولاً خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی دارند. بهترین مواد موثر در درمان و کنترل شوره سر عبارتند از:

  • سلنیوم سولفاید
  • زینک پریتیون (پیریتیون روی)
  • سالی سیلیک اسید
  • سیکلوپیروکس
  • کتوکونازول
  • کل تار

 

بهترین روش درمان شوره موهای خشک و معمولی

تجربه ما در مورد مراجعین داروخانه مان نشان می دهد، بهترین روش کنترل و درمان شوره زیاد سر خشک، استفاده از یک شامپو ضد شوره حاوی سلنیوم سولفاید است و برای شوره های کم و معمولی خشک بهتر است از یک شامپو ضد شوره حاوی زینک پریتیون برای درمان شوره سر استفاده کنید. سلنیوم سولفاید و زینک پریتیون هر دو خاصیت ضد قارچی دارند و تنها تفاوت آن ها این است که سلنیوم سولفاید قوی تر از زینک پریتیون بوده و خاصیت ضد قارچی آن بیشتر است. به همین دلیل هم پس از مصرف آن ممکن است پوست کف سرتان بیشتر احساس سوزش پیدا کند.

 

بهترین شامپوهای ضد شوره حاوی سلنیوم سولفاید عبارتند از:

  • شامپو سلنیوم سولفاید 2.5% ناژو
  • شامپو سلنیوم سولفاید 1% ایروکس
  • شامپو اسکوانورم شوره خشک دوکری

 

بهترین شامپوهای ضد شوره حاوی پریتیون زینک عبارتند از:

  • شامپو ضد شوره کلییر
  • شامپو اکتیوزینک اویدرم
  • شامپو ضدشوره هد اند شولدرز

 

بهترین روش درمان شوره سر خشک و معمولی

برای کسانی که شوره سر چرب دارند، بهتر است درمان شوره سر خود را با استفاده از شامپوهای حاوی سالی سیلیک اسید شروع کنند و در صورتی که نتیجه لازم را بدست نیاورند از شامپوهای حاوی زینک پریتیون مخصوص موهای چرب یا در موارد شدید از شامپوهای ضد شوره حاوی سلنیوم سولفاید استفاده نمایند.

نکته مثبت و مهم شامپوهای حاوی سالی سیلیک ساید برای درمان شوره سر چرب این است که خاصیت لایه برداری داشته و چربی پوست کف سر را کم می کنند و استفاده از این شامپوها در بسیاری از مراجعین نتیجه بسیار خوبی برای کنترل درمان شوره سر چرب نشان داده اند.

 

بهترین شامپوهای ضد شوره سر خارجی حاوی سالی سیلیک اسید عبارتند از:

  • شامپو فیتو اسکوام فیتو
  • شامپو سیستی فن بایورگا
  • شامپو ضد شوره قوی آلپسین

 

بهترین شامپوهای ضد شوره ایرانی حاوی سالی سیلیک اسید عبارتند از:

  • شامپو درماسیف درما اسکالپ
  • شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم
  • شامپو ضد شوره پوست چرب فولیکا

توجه داشته باشید بعضی از این شامپوهای ضد شوره علاوه بر سالی سیلیک اسید، ترکیبات ضد شوره دیگری هم در ترکیبات شان دارند که باعث می شود انتخاب بسیار خوبی برای درمان شوره سر باشند. به عنوان شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم علاوه بر سالی سیلیک اسید، زینک پریتیون و سیکلوپیروکس هم در ترکیباتش دارد و به همین دلیل یکی از بهترین و پرطرفدارترین شامپوهای ضد شوره ایرانی است.

توجه کنید که مواد موثره درمان شوره سر برای درمان شوره سر خشک و درمان شوره سر چرب یکسان است. تفاوتی که بین شامپوهای ضد شوره سر چرب و خشک وجود دارد در این است که شامپوهای ضد شوره سر خشک معمولاً روغن ها و مواد مرطوب کننده و نرم کننده ای در ترکیبات شان دارند که مشکل کمبود رطوبت و چربی کف سر که یکی از دلایل اصلی به وحود آمدن شوره سر خشک است، را حل می کنند.

 

درمان شوره سر خیلی زیاد و قوی

به طور کلی استفاده از شامپوهای ضد شوره دیگر که حاوی کلوبتازول، کل تار یا مواد دیگر باشند را بدون تجویز پزشک یا مشاوره با یک دکتر داروساز توصیه نمی کنیم. کل تار بیشتر برای درمان پسوریازیس خوب است اما برای درمان شوره سر چرب (یا درماتیت سبوره) هم استفاده می شود. 

 

طرز صحیح استفاده از شامپوهای ضد شوره

  • شامپوهای ضد شوره را بر اساس دستورالعمل روی بسته بندی استفاده نمائید. معمولاً کف حاصل از شامپوهای ضد شوره باید 2 یا 3 دقیقه باید بر روی موها شما بمانند و بعد موهایتان را آبکشی کنید.
  • حتماً باید در تمام زمان شستشو چشمان تان کاملاً بسته باشند و در صورتی که شامپوهای ضد شوره وارد چشم تان شد، بلافاصله با آب ولرم زیاد چشم تان را بشوئید.
  • موهایتان را هفته ای 1 تا 3 بار با استفاده از شامپوهای ضد شوره و با آب ولرم بشوئید.
  • پس از شستشو موهایتان را به آرامی و با حوله خشک کرده و از سشوار استفاده نکنید. دوش با آب داغ یا حرارت زیاد سشوار باعث قرمزی، التهاب پوست کف سر شما شده و شوره سرتان (به خصوص شوره سر خشک) را بسیار تشدید می کند.

دقت کنید استفاده از شامپوهای ضد شوره خشک برای درمان شوره سر چرب و بالعکس می تواند مشکل شوره سر شما را تشدید کند و تشخیص نوع شوره و نوع مو و پوست کف سر گاهی سخت است، به همین دلیل توصیه می کنم، قبل از تهیه این محصولات با مجموعه داروخانه آنلاین مهتاطب(http://mahtateb.com/) از طریق شماره 53867-021 تماس گرفته و در این زمینه مشورت نمائید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

علت پوسته شدن رنگ های ساختمانی

آیا تا به حال دیواری با رنگ پوست را دیده‌اید؟ پوسته شدن دیوار، حال می‌خواهد دیوار رنگ روغنی، رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک یا هر نوع رنگ دیگری داشته باشد به میزان قابل توجهی از جذابیت یک ساختمان می‌کاهد. این مسئله می‌تواند یک خانه زیبا را به یک ساختار پوسیده و کهنه تبدیل کند، یک حمام تمیز را به یک سرویس نامرتب و غیر بهداشتی تبدیل کند. و اگر پوسته شدن روی دیوارهای داخلی یا سقف رخ دهد، حتی می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامتی ساکنین شود. افتادن تراشه‌های رنگ در چشم به شدن خطرناک و مضر می‌باشد و تنفس در غبار رنگ باعث تحریک ریه‌ها می‌شود.

اگر با پوسته شدن رنگ یکی از دیوارهای خود سر و کار دارید، دقیقاً می‌دانید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. اگر با علت پوسته شدن رنگ آشنا باشید هم می‌توانید از این مسئله به راحتی جلوگیری کنید و هم این که در صورت پوسته شدن دیوار زیاد شدن پوسته را کنترل کنید. در این مقاله از مجله اینترنتی سوپر ابزار پارس با نام علت پوسته شدن رنگ های ساختمانی با ما همره باشید تا موارد زیر را برایتان شرح دهیم.

• چه عواملی باعث پوسته شدن رنگ پلاستیکی، روغنی و اکریلیک دیوار می‌شود؟
• چگونه پوسته شدن رنگ دیوار را درست کنیم؟
چه عواملی باعث پوسته شدن رنگ پلاستیکی، روغنی و اکریلیک دیوار می‌شود؟

به گفته متخصصان، پوسته شدن در صورتی اتفاق می‌افتد که چسبندگی بین رنگ و سطحی که روی آن قرار دارد از بین برود. از بین رفتن این چسبندگی دلایل بسیاری دارد که با مهم‌ترین آن‌ها که خود علت به‌وجود آمدن پوسته‌های رنگ بر روی دیوار هستند آشنا می‌شویم.در درجه اوال انواع رنگ دیوار و ویژگی آن را مطالعه کنید و سپس به طور دقیق بدانید که پوسته شدن برای رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیکی و انواع رنگ‌های ساختمانی ممکن است اتفاق بیفتد.

1. سطح رنگ شده شما در معرض آب قرار گرفته باشد.
وقتی آب از طریق لایه‌های رنگ نفوذ می‌کند ، باعث جدا شدن لایه‌ها از سطح می‌شود. این منجر به برآمدگ ، ترک خوردن و در آخر پوسته شدن دیوار می‌شود.

علل پوسته شدن رنگ دیوار

2. دیوار یا سقف در محیطی با رطوبت بالا قرار داشته باشد..
رطوبت زیاد باعث برآمدگی پوشش‌ها می‌شود. نتیجه نهایی پوسته شدن و بریده شدن رنگ است.

3. سطح برای نقاشی به درستی آماده نشده است.
اگر رنگ روی سطحی ناهموار یا برش خورده زده شود، طولی نمی‌کشد که رنگ شروع به تاول زدن و پوست کندن می‌کند.

4. سطح در معرض دمای بالا و نور شدید خورشید باشد.
رنگ با دمای بالاتر از حد استاندارد جو کاملاً به سطح نمی‌چسبد. دمای بالا باعث خشک شدن سریع رنگ می‌شود و از تشکیل پیوندهای قوی لایه‌ها جلوگیری می‌کند.

5. نوع رنگ مورد استفاده با مواد سطح ناسازگار بود.
برخی از سطوح حاوی موادی هستند که با رنگ واکنش نشان می‌دهند و مانع سازگاری می‌شوند. شما باید اطمینان حاصل کنید که نوع رنگ نوع سطح سازگار است.

6. انواع مختلف رنگ در یک سطح استفاده شود.
بعضی از رنگ‌ها به خوبی به هم پیوند نمی‌خورند. اگر این انواع مختلف رنگ روی یک سطح با هم قرار بگیرند، پوسته شدن ایجاد می‌شود. به طور مثال شاید رنگ روغنی، رنگ پلاستیکی، رنگ اکریلیک هر کدام با یکدیگر پیوند نخورند حتی اگر بهترین رنگ‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

7. لایه‌های زیادی از رنگ روی دیوار یا سقف وجود دارد.
اگر لایه های زیادی از رنگ روی یک سطح به ویژه سقف اعمال شود ، پوشش سنگین می‌شود و در نهایت می‌تواند از بین برود.

8. از نوع رنگ یا پرایمر اشتباه استفاده شده است.
همانطور که در بالا ذکر ش، رنگهای مختلفی برای سطوح مختلف طراحی شده‌اند. برخی برای سطوح چوبی یا پلاستیکی طراحی شده ان ، در حالی که برخی دیگر برای سطوح فلزی یا بتونی ساخته شده اند. این بدان معنی است که استفاده از یک رنگ اشتباه منجر به پوسته شدن دیوار می شود. به طور مشابه، پرایمرهای مختلفی برای سطوح چوبی، فلزی، بتونی و پلاستیکی موجود است.

راه حل پوسته های رنگ دیوار
چگونه پوسته شدن رنگ دیوار را درست کنیم؟

حال این اتفاقی است که افتاده اکنون وقت آن است که به کار بپردازیم! اولین و بهترین راه برای حل این مشکل کمک گرفتن از افراد متخصص می‌باشد. اما اگر دوست دارید که خودتان دست به کار شوید، بدون اینکه لازم باشد خیلی فنی باشید می‌توانید رنگ کردن دیوار و حل مشکل پوسته شدن را حل کنید.

در انتخاب رنگ نیز دقت داشته باشید که کدامیک برای شما مناسب می‌باشد. رنگ‌های مورد استفاده می‌باشد.

• رنگ روغنی
• رنگ پلاستیکی
• رنگ اکریلیک

اگر پوسته شدن دیوار گسترده شده و به سقف و قسمت‌های مهم خانه رسیده است بهتر است حتما از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید تا کار به صورت کاملا درست و با طول عمر بالا برای شما انجام شود.

1. ابتدا اتاق را آماده کنید. یعنی قسمت‌هایی که نباید رنگی شود مانند کف اتاق را کاملا بپوشانید.
2. برای پاک کردن رنگ قدیمی و پوسته‌ها از یک تراش دهنده رنگ و یک برس سیمی استفاده کنید.
3. دیوار را از نظر وجود هرگونه سوراخ یا ترک بازرسی کنید و از چاقوی بتونی استفاده کنید تا آنها را با مقداری ترکیب وصله پر کنید.نحوه اجرای انواع رنگ های ساختمانی می تواند مراحل درست این روند را به طور کامل به شما توضیح داده است.
4. با استفاده از کاغذ سنباده اطمینان حاصل کنید که کل دیوار خوب و صاف است، سپس با یک اسفنج مرطوب یا پارچه گیره کاملا سطح دیوار را تمیز کنید. قبل از رفتن به مرحله بعدی بگذارید دیوار کاملا خشک شود.
5. پرایمر را بزنید. پرایمر به چسبندگی بهتر دیوار و ماندگاری بیشتر رنگ کمک می کند. پرایمر همچنین از بروز هرگونه مشکل رطوبت در آینده جلوگیری می کند.
6. شروع به نقاشی کنید. برای نقاشی از همان روش استفاده کنید که هنگام استفاده از پرایمر از آن استفاده کردید. پس از خشک شدن رنگ، یک لایه دیگر بزنید.

نکته: اطلاعات زیادی در مورد استفاده نوع پرایمر و رنگ در مناطق مختلف وجود دارد به طور مثال برای دیوارهایی که بیشتر در معرض رطوبت هستند، مانند دیوارهای حمام، پرایمر با روغن و رنگ روغنی توصیه می‌شود. با این حال، بهترین شرط برای ترمیم و جلوگیری از تکرار پوسته شدن انتخاب بهترین پرایمر و رنگ است.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید دریل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1