همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

افزایش استفاده از پوکه های معدنی

 

در طول چند سال گذشته استفاده از سنگ پوکه بسیار افزایش پیدا کرده است؛ به صورتی که از پوکه معدنی در ساختمان سازی، تونل سازی، کف سازی، شیب بندی و خیلی موارد دیگر به صورت قابل توجهی، افزایش یافته است.

روند افزایش استفاده از پوکه معدنی

دلیل این افزایش در استفاده از پوکه معدنی چیست؟

برای یافتن پاسخ این سوال؛ قطعا باید با خصوصیات پوکه آشنا شویم. ویژگی های پوکه و یا هر سنگ معدنی دیگری، باعث افزایش مصرف آن در فعالیت های مختلف می شود. پس بیایید خصوصیات منحصر به فرد این سنگ معدنی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

چه ویژگی ها و خصوصیاتی باعث محبوبیت استفاده از پوکه شده است؟

فضاهای خالی موجود در انواع پوکه معدنی

فضاهای موجود در سنگ معدنی پوکه؛ ناشی از حبس شدن گاز در هنگام فوران آتش فشان ها، در این سنگ می باشد. این تخلخل موجود در پوکه؛ باعث کاهش فوق العاده وزن پوکه می شود، در حالی که استحکام آن قابل قبول می باشد. نتیجه این فرایند ایجاد ویژگی استحکام بالا و وزن پایین در پوکه میشود. فرایند تشکیل سنگ پوکه و املاح معدنی موجود در آن؛ موجب نام گذاری این سنگ، تحت عنوان پوکه معدنی شده است.

سهولت استخراج، دسترسی آسان و فراوانی پوکه

این خاصیت پوکه معدنی از مهم ترین خصوصیات موثر آن در افزایش استفاده و کارایی آن است؛ چرا که استخراج و استفاده از منابعی که هزینه پایین و بازده بالایی دارند، بسیار مقرون به سرفه می باشد.

انواع پوکه معدنی

پوکه معدنی به دلیل شکل گیری در مناطق و شرایط مختلف در دو رنگ سفید و سیاه تقسیم بندی می شوند. البته استفاده از پوکه سیاه به دلیل فراوانی بیشتر آن بیشتر است.

تقسیم بندی های دیگر سنگ پوکه بر اساس اندازه آن است؛ البته معادن استخراجو توزیع پوکه، می توانند با تهیه پوکه در اندازه های مختلف، انواع متفاوت پوکه را تولید کنند و فروش خود را در این کسب و کار گسترش دهند. افزایش سود آنها در نتیجه تولید انواع پوکه معدنی؛ به دلیل استفاده ها و کاربرد های متفاوت انواع پوکه می باشد. در ادامه مطلب چند نوع پوکه معدنی که بیشترین تقاضا را دارند معرفی خواهیم کرد:

1.پوکه ماسه ای

2. پوکه عدسی

3.پوکه نخودی

4.پوکه فندقی

5.پوکه ساختمانی

این موارد از پر فروش ترین انواع پوکه می باشند و شرکت و معدن های تولید و توزیع پوکه، غالبا تمام این مدل های پوکه را تولید و توزیع می کنند.

عایق بودن پوکه

 یکی دیگر از ویژگی های انواع پوکه همچون پوکه ماسه ای، عایق بودن آن است

پوکه در مقابل گرما، سرما و صدا عایق بسیار خوبی است؛ که موجب افزایش هر چه بیشتر استفاده از پوکه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

زمان و منبع آزمون حق العمل کار گمرک 99

شرکت در آزمون حق العمل کار گمرکی و قبولی در این آزمون یکی از ارکان اصلی برای فعالیت در عرصه ترخیص کالا از گمرک و انجام امور مربوط به ترخیص کالا است. فرآیندی که حق العملکار گمرک در رابطه با امور گمرکی برای ترخیص کالا انجام می دهد کاملا تخصصی است. اولین مرحله برای اینکه به عنوان حق العملکار شناخته شوید شرکت در آزمون حق العمل کار گمرکی و قبولی در این آزمون است.

 

معرفی حق العمل کار گمرک


به طور خلاصه حق العملکار گمرک فردی است که از جانب کارفرما (صادرکننده یا وارد کننده) وکالت پیدا می کند که کلیه امور گمرکی مربوط به ترخیص کالای مورد نظر از گمرک را پیگیری و به انجام رساند.
برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب ترخیص کار گمرک را مطالعه کنید تا تفاوت ترخیص کار گمرک و حق العمل کار گمرک را بدانید.

آزمون کارگزار گمرکی


همانطور که گفتیم شرکت در آزمون کارگزار گمرکی و دریافت پروانه کارگزار گمرک اولین قدم برای پذیرش در آزمون حق العملکاری است.چراکه آن دسته افرادی که بدون داشتن کارت حق العمل کاری تشریفات گمرکی کالا را به وکالت انجام می دهند، نمی توانند بیش از 10 مرتبه در سال به این کار اقدام نمایند. علاوه بر این افرادی که اقدام به درسافت پروانه حق العمل کاری می نمایند باید دارای کارت بازرگانی باشند. آزمون حق العمل کاری حضوری نیست و مصاحبه ندارد. پاسخدهی به سوالات چندگزینه ای یا تستی می باشد.
شرایط شرکت در آزمون کارگزاران رسمی گمرک (حق العمل کاری گمرک)
شرکت در آزمون کارگزاری نیازمند بهره مندی از یک سری شرایط مشخص برای همه متقاضیان است

حق العمل کار گمرک

شرایط عمومی

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
عدم سوء پیشینه کیفری و قاچاق گمرکی
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ارائه گواهی پایان نظام وظیفه یا معافیت دائم تا تاریخ قبل از آزمون برای برادران
عدم استخدام رسمی، ثابت و پیمانی داوطلبان در هیچ یک از دستگاه های دولتی

شرایط اختصاصی

 دارا بودن حداقل بیست و پنج سال تمام تا تاریخ برگزاری آزمون
 دارا بودن حداقل مدرک کاردانی در رشته امور گمرکی و یا کارشناسی و بالاتر در سایر رشته ها.
کلیه متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون کارگزاری گمرک در سال 99 را دارند برای ثبت نام در این آزمون باید به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش آموزش (www.sanjesh.org) اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام  در آزمون کارگزاری گمرک


مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org
تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی
ارسال عکس واضح، مشخص و فاقد هرگونه مهر و لکه، حجم کمتر از 70 کیلو با فرمت jpg که در سال جاری گرفته شده باشد  
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد
 

مواد آزمون کارگزاران گمرکی سال99


قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن
مقررات صادرات و واردات و آیین نامه اجرایی آن و اصول طبقه بندی کالا
مباحث مرتبط با پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه جامع امور گمرکی
اینکوترمز 2010

زمان برگزاری آزمون حق العمل کار گمرک 99


با توجه به این که برگزاری آزمون کارگزاری گمرکی از وظایف گمرک است، زمان برگزاری آزمون و کلیه اخبار مربوط به آن از طریق سایت گمرک ایران به نشانی IRICA.IR قابل پیگیری است.

 

منبع : http://tahakhalij.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

خرید بهترین دستگاه جوجه کشی

خرید دستگاه جوجه کشی اولین قدم در پرورش طیور به شیوه مصنوعی است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره دستگاه جوجه کشی بیشتر بدانید

دستگاه جوجه کشی چیست ؟

دستگاه جوجه کشی که با نام هایی از قبیل دستگاه جوجه آوری، ماشین جوجه کشی و انکوباتر نیز شناخته می شود، محصولی صنعتی است که فرایند رشد تخم نطفه دار مرغ، بلدرچین، بوقلمون و … را به جای پرنده مادر شبیه سازی می کند.
بسته به تعداد تخمی که در یک دستگاه جوجه کشی قرار میگیرد، می توان آن ها را در انواع ماشین جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی دسته بندی کرد.

 

خرید دستگاه جوجه کشی

بهترین دستگاه جوجه کشی

بهترین دستگاه جوجه کشی در واقع دستگاهی است که دارای یک محفظه ایزوله و تهویه مناسب است، که تخم ها را بصورت خودکار می چرخاند و در مجموع سعی دارد که با فراهم کردن محیطی مشابه محیط طبیعی که در مورد آن شرح داده شد ،در نهایت تخم های نطفه دار را بعد از گذشت زمان معین به جوجه تبدیل کند .
بدنه ی یک دستگاه جوجه کشی باید از جنسی ساخته شده باشد که با تماس با رطوبت در طولانی مدت دچار زنگ زدگی نشود ،دارای استحکام بالایی باشد. بدنه دستگاه باید بگونه ای طراحی شود که حرارت داخلی محفظه را به خوبی در خود نگهداری کند، به گونه ای که دستگاه پرت حرارتی نداشته باشد. برای این منظور بهتر است از فلزهای رسانا در ساخت بدنه که گرما را بیرون منتقل می کنند استفاده نشود.
تولید کنندگان داخلی زیادی در تولید ماشین های جوجه کشی فعالیت دارند.اما در این بازار داغ رقابت تولیدکنندگان مختلف چگونه می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم ؟برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید ابتدا باید از ویژگی های یک دستگاه استاندارد و با کیفیت اطلاعات کافی داشته باشید .

 

دستگاه جوجه کشی فاخته

اگر شما قصد خرید یک دستگاه جوجه کشی با دوام و استاندارد و با کیفیت را دارید، باید به شما بگوییم بسیاری از شرکت ها از جمله گروه صنعتی اسکندری، شرکت بلدرچین دماوند، شرکت ایزی باتور، شرکت کاکس ماشین، شرکت فاخته و . . . در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی در ایران مطرح هستند، اما گروه تخصص طیور گندم یکی از بهترین انواع دستگاه را با برند دستگاه جوجه کشی فاخته را به شما ارائه می دهد. مطالعه کامل خصوصیات دستگاه جوجه کشی فاخته، وجه تمایز آن را از انواع نمونه های داخلی ملموس تر خواهد بود.
در ساخت دستگاه جوجه کشی فاخته قطعات اولیه بسیار مرغوب بکار برده شده است و دارای ۱سال گارانتی و ۱۰ ماه نیز خدمات پس از فروش برای ضمانت کارکرد و کیفیت است.کارت گارانتی دستگاه شامل تعویض و تعمیر قطعات است ،گروه طیوران صنعت فاخته همراه تمامی محصولات خود گارانتی محصول و یک سی دی آموزشی برای آموزش نحوه صحیح از دستگاه را ارائه می کند.
گروه تخصص طیور گندم در ارائه دستگاه جوجه کشی تمامی این موازین را رعایت کرده و برای جلب رضایت خریداران محصولی باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

سنسور دستگاه جوجه کشی فاخته

حسگر، از ویژگی های بسیار مهم یک دستگاه جوجه آوری مجهز بودن به سنسور مناسب است .تخم پرندگان حساسیت خیلی زیادی نسبت به رطوبت و دما دارند. که تنظیم این دو فاکتور به وسیله سنسور دستگاه انجام می شود. بنابراین استفاده از سنسور بی کیفیت در تولید دستگاه می تواند مشکلات اساسی در فرایند تولید را موجب شود و می تواند سلامت نطفه ها را به خطر بیاندازد.
دستگاه جوجه کشی فاخته مجهز به سنسور پیشرفته سوئیسی (اس اچ تی ) از نوع دیجیتال می باشد که درحال حاضر این سنسور از بهترین سنسورها در سطح جهانی به حساب می آید ،که بسیار در اندازه گیری دما و رطوبت دقیق عمل می کند و بر خلاف انواع سنسورهای دیگر از کالیبره خارج نمی شود.
برای هر نوع ماشین جوجه کشی فاخته یک آرم طلایی رنگ با نام فاخته در قسمت بالایی و سمت چپ درب در نظر گرفته شده است تا از باقی محصولات جوجه کشی در بازار قابل تمایز باشند.

دستگاه جوجه کشی ارزان

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان برای آن دسته افردی که در شروع کسب و کار پرورش طیور گام برداشته اند انتخابی ایده آل است، اما به خاطرداشته باشید که گسترش کسب و کارتان در دراز مدت نیازمند صرف هزینه برای خرید دستگاه های باکیفیت خواهد بود و این موضوع 100درصد در سودآوری پرورش طیور تاثیر گذار است.

خرید دستگاه جوجه کشی

گروه تخصص طیور گندم نماینده شرکت فاخته در تهران می باشد. شما برای خرید دستگاه جوجه کشی و اطلاع از آخرین قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین و سایر طیور و همچنین خصوصیات تمامی دستگاه ها می توانید علاوه بر سایت با کارشناسان فروش مجموعه گندم در تماس باشید. شایان ذکر است که مجموعه گندم این انواع دستگاه جوجه کشی را به قیمت کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار داده می دهد.

منبع :https://gandomcompany.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1