همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید و نصب گاوصندوق خانگی

خرید و نصب گاوصندوق برای هر خانه ای مهم است. اگر تصور شما این است که تنها یک فر ثزوتمند نیاز به گاوصندوق دارد بهتر است کمی تجدید نظر کنید. اگر بخواهید خیالتان را از اسباب ارزشمند، مدارک مهم، فایل های مهم و خصوصی خودتان راحت کنید فکر نمیکنید به یک گاوصندوق نیاز دارید؟؟

پس از اینکه نصب دوربین مدار بسته در اکثر خانه ها به امری رایج تبدیل شد، شاید با اندکی هزینه بتوان گفت اقدام پیشگیرانه بعدی در مقابله با سرقت از خانه نصب گاوصندوق باشد.

مزیت دیگری که خرید گاوصندوق برای شما به همراه دارد، حفاظت از اشیاء در برابر حوادثی از قبیل سیل و زلزله و آتش سوزی است.

 

موضوعات مهمی که در خرید گاوصندوق باید در نظر داشته باشید:

 

· مقاومت در برابر سرقت

· مقاومت در برابر آتش

· مقاومت در برابر محیط زیست

· نوع قفل

· محل نصب گاوصندوق

 

ابزارهای مورد نیازبرای نصب گاوصندوق

 

· دریل و مته

· مجموعه سوکت

· پیچ گوشتی

· خودکار نشان گذار

 

دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه نصب گاوصندوق خانگی

 

مرحله 01:

مهم ترین موضوعی که شما باید هنگام نصب یک گاوصندوق اصلی خانه در نظر بگیرید ، این است که بیشترین استفاده را از فضای ترافیکی در خانه خود را در نظر بگیرید.

استفاده از فضای داخلی کمد برای نصب گاوصندوق آسان تر خواهد بود، زیرا این یک منطقه خاص است که همیشه از دید پنهان است.

اطمینان حاصل کنید که منطقه خاصی که قصد نصب گاوصندوق را دارید کابل های برق و لوله کشی نزدیک باشد.

همچنین ، شما باید نقشه ساختمان را بررسی کنید تا درک کنید آیا محل انتخاب شده شما می تواند وزن اضافی گاوصندوق خانه را تحمل کند یا خیر.

 

مرحله 02:

همه گاوصندوق ها باید ایمن نصب شوند ، نه تنها برای امنیت شما بلکه برای اطمینان از رعایت دستورالعمل های سازنده نیز باید ایمن باشند.

به طور کلی ارائه دهنده بیمه محتویات خانه شما خسارتی را پوشش نخواهد داد. قبل از خرید گاوصندوق با بیمه کننده خود مشورت کنید زیرا درجه ایمنی مورد نیاز نه تنها توسط کدپستی بلکه از سابقه ادعای بیمه شما نیز تأثیر می گذارد.

 

مرحله 03:

سه نوع گاوصندوق خانگی وجود دارد:

· کف

· دیوار ثابت و دیوار متحرک

· زیر کف

برای نصب گاوصندوق بر روی دیوار و کف ابتدا باید موقعیت پیچ ها را علامت گذاری کنید، سپس از یک مته برقی به همراه یک سوراخ سنگ تراشی برای کمک به ایجاد سوراخ ها استفاده کنید.

گاوصندوق را روی سوراخ ها قرار دهید و پیچ های انبساط را به همراه سفت کردن با پیچ گوشتی یا مهره بر اساس سبک پیچ و مهره در آن قرار دهید.

 

مرحله 04:

یبرای نصب گاوصندوق در کف نیاز به یک کارمند متخصص و سازنده دارد که بتواند ابتدا شرایط آن را ایجاد کند. با قرار دادن در کف بتونی، حفره ای خوب حول و حوش دو برابر اندازه گاوصندوق خانه حفر کنید و در اطراف گاوصندوق با ترکیبی از بتن با کیفیت بالا باشید. برای محافظت بیشتر ، مش جوش را در اطراف گاوصندوق به علاوه بتن قرار دهید تا ایمنی بیشتری در برابر سارقان گاوصندوق داشته باشید.

اگر کف منزل شما چوبی است قرار دادن قبل ازقرار دادن گاوصندوق خانگی در زیر تخته های کف ممکن است نیاز داشته باشد که گاوصندوق در داخل یک سوراخ بریده شود و قبل از قرار دادن بتن، درب  چوبی قرار گیرد.

گاوصندوق های دیواری معمولاً در حفره ای نصب می شوند که با برداشتن آجر ایجاد می شود. گاوصندوق های ساختاری دیواری برای جایگزینی آجر ساخته می شوند و غالباً اندازه آنها توسط برخی از آجرهایی که جایگزین می شوند مانند یک گاوصندوق آجری، دو گاوصندوق آجری و غیره اندازه گیری می شوند.

 

مخفی کردن گاوصندوق و اتصال آن به کف یا دیوار موضوعات مهمی است که می تواند تا حد زیادی دست سارقان را کوتاه کند. این دو مورد را فراموش نکنید.

با پیروی از دستورات فوق می توانید براحتی گاوصندوق خانگی خود را نصب کنید. اما اگر به هر دلیلی انجام مراحل نصب گاوصندوق خانگی فوق برایتان دشوار است، از فروشگاه گاوصندوق سعدین(sadinsafe.com) بخواهید که خدمات نصب را به شما ارائه دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

بهترین گاوصندوق های نسوز

به احتمال زیاد شما در خانه خود اشیای قیمتی دارید که جایگزینی آن دشوار یا غیرممکن است - مواردی مانند جواهرات ، گذرنامه و اسناد مالی. احتمال زنده ماندن هرکدام از آنها در آتش سوزی چقدر است؟ اگر آنها را در یک گاوصندوق نسوز از جعبه نسوز نگه ندارید ، احتمالاً تقریباً در حد ممکن نیست.

وقتی صحبت از امنیت خانه شما می شود ، آتش سوزی تهدیدی اساسی است. بر اساس گزارش اخیر انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی ، آتش نشانی های ایالات متحده به طور متوسط ​​به 354،400 آتش سوزی در خانه در سال پاسخ می دهند. آتش سوزی در خانه علاوه بر مرگ و جراحات دلخراش ناشی از آن ، خسارت اموال 6.9 میلیارد دلاری را نیز به همراه دارد. در حالی که ردیاب های دودی با کیفیت و دزدگیرهای حریق می توانند به شما کمک کنند ، گاوصندوق های نسوز و جعبه های ضد حریق یک لایه محافظ اضافی برای مهمترین اشیا با ارزش شما ایجاد می کنند.

از دیگر مواردی که در خرید گاوصندوق باید به آن توجه کرد و اهمیت داد، جنس فلز گاوصندوق است. بدنه گاوصندوق‌ها طوری ساخته شده‌اند که ضدخش بوده و مقاومت بالایی تا تحمل درجه حرارت 1000 درجه سانتیگراد را نیز دارا می‌باشند و همین ویژگی باعث شده است که در آتش سوزی‌های گسترده‌ای که زمان زیادی برای خاموش کردن آن نیاز است، اسناد و مدارک و پول و زیورآلات از ایمنی بالایی برخوردار باشند. مقاومت بدنه گاوصندوق به خاطر استفاده از بتن مسلح یا بتن آرمه در ساخت آن می‌باشد که ترکیبی از شن، ماسه، سیمان و میلگرد است و به علت اینکه این نوع بتن خاصیت کششی بسیار بالایی دارد در مقابل هرگونه ضربه و یا انفجاری مقاومت بالایی داشته و احتمال شکستن بدنه آن بسیار پایین خواهد بود.

 

بنابراین ، چگونه ایمن ضد آتش مناسب را انتخاب می کنید؟ اول ، توجه به این نکته ضروری است که اگرچه گاوصندوق ها دارای برچسب ضد حریق هستند ، اما در صورت قرار گرفتن در درجه حرارت کافی به مدت کافی و کافی ، در اصل هر چیزی (از جمله همه گاوصندوق ها) می سوزد. برای تعیین میزان محافظت از یک گاوصندوق ، می خواهید به طور خاص به درجه مقاومت در برابر آتش یک گاوصندوق نگاه کنید ، که به شما می گوید تا چه مدت می تواند در برابر آتش سوزی تا دمای خاص مقاومت کند. فراتر از آن ، شما می خواهید اندازه یک گاوصندوق - هم ابعاد داخلی و خارجی آن - و هم سایر ویژگی های ویژه ای را که ممکن است ارائه دهد ، در نظر بگیرید.

در اینجا برای کمک به شما در محدود کردن موارد ، نگاهی دقیق به برخی از محبوب ترین گاوصندوق های نسوز در بازار انداخت. در اینجا هشت مورد مورد علاقه ما ذکر شده است.

1. SentrySafe SFW205GQC
SentrySafe در صنعت ایمن سازی خانگی پیشتاز است و این مدل در سراسر جهان دارای امتیازات برتر است. این 2.05 فوت مکعب فضای ذخیره سازی را در داخل فراهم می کند ، بنابراین برای نگهداری مقدار قابل توجهی از اشیا valu با ارزش شما ساخته شده است ، اما همچنین در اندازه های دیگر متناسب با فضاهای مختلف و در مدل های دارای قفل ترکیبی شماره گیری یا صفحه کلید دیجیتال ارائه می شود. قفل ثانویه برای امنیت بیشتر به یک کلید نیاز دارد. این گواهی برای ایمن نگه داشتن اشیا valu با ارزش شما تا 1 ساعت در دمای 1700 درجه مجاز است و چراغ داخلی یک لمس اضافی برای کمک به شما در هنگام باز کردن محتوای گاوصندوق است.

فراتر از محافظت در برابر آتش سوزی ، در صورت نیاز به پرتاب کردن آن از پنجره ، این گاوصندوق می تواند در برابر سقوط 15 فوت مقاومت کند و ضد آب است. با این حال توجه داشته باشید که اگر گاوصندوق را به زمین پیچ کنید ، دیگر ضد آب نیست ، زیرا باید در آن سوراخ هایی برای پیچ و مهره ها ایجاد کنید.

درجه بندی آتش: تا یک ساعت در 1700 درجه
ابعاد خارجی: 18.6 "W x 19.3" D x 23.8 "H
ابعاد داخلی: 14.8 "W x 11.9" D x 19.6 "H
وزن: 125 پوند
ظرفیت ذخیره سازی: 2.05 فوت مکعب
طرفداران نرد
امن: این گاوصندوق دارای دو مکانیزم قفل برای امنیت بیشتر است - هم کلید و هم ترکیبی شماره گیری یا صفحه کلید دیجیتال.
محکم: می تواند از 15 فوت پایین بیاید و همچنان بسته بماند
ضد آب: 24 ساعت در حداکثر 8 اینچ آب محافظت می کند که در صورت غرقابی بسیار مناسب است.
Nerd Cons
به باتری نیاز دارد: شش عدد باتری قلیایی AA مورد نیاز است.
سنگین: از آنجا که وزن آن 125 است ، قابلیت حمل و نقل آن محدود است و شما برای ورود آن به خانه خود به کمک نیاز خواهید داشت.

2. گاوصندوق ضد حریق Steelwater
این گاوصندوق از طرف استیل واتر دارای یکی از بالاترین رتبه های آتش سوزی در دسترس است - دو ساعت در دمای 1850 درجه - با دیواره های داخلی فولادی و یک درب فولادی ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که اشیا valu با ارزش شما حتی در آتش سوزی های طولانی مدت نیز ایمن خواهند بود. از صفحه کلید الکترونیکی بهره می برد و به چهار باتری قلمی نیاز دارد.

مشتریان می گویند این یک گاوصندوق خوب ساخته شده است ، و راه اندازی و استفاده از آن آسان است. با این وجود محدودیت هایی برای تحویل وجود دارد ، زیرا یک تریلر تراکتور سایز بزرگ باید بتواند در انتهای مسیر اتومبیل شما پارک کند و به برخی مناطق دورافتاده حمل نخواهد شد.

درجه بندی آتش: 2 ساعت در 1850 درجه
ابعاد خارجی: 20 7/8 "H x 17 1/8" W x 17 5/16 "D
ابعاد داخلی: 6 1/4 "H x 12 9/16" W x 12 3/16 "D
وزن: 143 پوند
ظرفیت ذخیره سازی: 1.44 فوت مکعب
طرفداران نرد
درجه UL بالا: این گاوصندوق برای مقاومت در برابر دمای حداکثر 1850 درجه تا دو ساعت طراحی شده است.
ظرفیت ذخیره سازی بزرگ: با 1.44 فوت مکعب ، می تواند اسناد ، جواهرات و موارد دیگر را در خود جای دهد.
Nerd Cons
سنگین: این گاوصندوق بسیار سنگین است (143 پوند) ، بنابراین نمی توانید آن را با خود ببرید یا به راحتی آن را جابجا کنید.
منطقه تحویل محدود: برخی مناطق در ایالات متحده وجود دارد که نمی توان این گاوصندوق را حمل کرد ، از جمله مناطق دور افتاده و جزایر.
باتری مورد نیاز: به چهار باتری قلیایی AA نیاز دارد

3. اولین هشدار 2087F-BD
این گاوصندوق از اول هشدار دارای چندین ویژگی است که آن را به رقیب اصلی لیست ما تبدیل می کند. این نه تنها ضد آتش و ضد آب است ، بلکه حتی پس از محکم شدن در کف نیز به همین دلیل باقی می ماند ، زیرا با فناوری Ready-Seal این شرکت ساخته شده است که آن را به طور ایمن بر روی زمین محکم می کند. همچنین با چندین ویژگی ضد سرقت ، از جمله لولاهای ضد نفوذ و چهار پیچ درب ساخته شده است و دارای پنج سال ضمانت محدود است.

درجه بندی آتش: 1 ساعت در دمای حداکثر 1700 درجه
ابعاد خارجی: 16.50 "H. x 14.50" W x 19.00 "D
ابعاد داخلی: 12.8 "H x 10.38" W x 12.25 "D
وزن: 82 پوند
ظرفیت ذخیره سازی: .94 فوت مکعب
طرفداران نرد
ظرفیت ذخیره سازی بزرگ: با فضای ذخیره سازی 94/0 فوت مکعب ، فضای کافی برای نگهداری اسناد ، جواهرات و سایر اشیا valu با ارزش را دارد.
پیچ و مهره بصورت ایمن پایین: حتی پس از پیچ خوردن ، این گاوصندوق هم ضد آتش و هم ضد آب می ماند.
Nerd Cons
سنگین: با وزنی بیش از 80 پوند ، احتمالاً برای ورود آن به خانه خود به کمک نیاز خواهید داشت.
مشکلات رطوبت: برخی از بازرسان آنلاین توجه دارند که گاوصندوق کپک زده می شود و محتوای گاوصندوق آنها کپک می زند مگر اینکه آن را درون ظرف ها یا کیسه های ضد آب محکم کند.

مطالعه بیشتر: بهترین گاوصندوق ها برای بانک

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

با تعویض پرده،تغییری باور نکردنی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که پس از مدتی از دکوراسیون منزل خود خسته شده و دلتان یک تغییر اساسی می‌خواهد. همیشه لازم نیست که برای تغییر دکوراسیون خانه، رنگ دیوارها یا وسایل را تغییر دهید، گاهی فقط خرید یک پرده جدید که با مدل دکوراسیون داخلی شما متناسب باشد، تغییر شگرفی در دکوراسیون منزل شما ایجاد می‌کند.

تغییر دکوراسیون منزل با پرده

در گذشته از پرده فقط برای حفظ اهالی خانه از سرما و کاهش شدت آفتاب استفاده می‌کردند اما در حال حاضر این وسیله به یک ابزار برای بهبود طراحی داخلی و زیبایی شناسی تبدیل شده است. وقتی مهمانی وارد خانه می‌شود یکی از مهم‌ترین چیزهایی که توجهش را جلب می‌کند مدل پرده‌های خانه است. در بسیاری از مواقع مانند عید نوروز، ما ایرانیان عادت به تغییر دکوراسیون منزل خود داریم. یکی از روش‌هایی که با پرداخت هزینه کم می‌توان تغییری شگرف و چشمگیری در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد، تعویض پرده می‌باشد.

شاید تعجب کنید که یک پرده چقدر می‌تواند در طراحی داخلی خانه تأثیرگذار باشد؟ پرده‌ها به دلیل اینکه حداقل یکی از دیوارهای اتاق را می‌پوشانند، جلوه‌ی زیادی دارند. پرده‌های جدید می‌توانند فضای داخلی خانه شما را تغییر دهند و همچنین نور طبیعی خورشید اتاق را فیلتر می‌کند. بنابراین، پرده‌ها در تغییر ظاهر خانه شما قدرت زیادی دارند و آن را زیبا و زیبا جلوه می‌دهند؛ اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چه پرده‌ای مناسب خانه‌ی من است؟ پرده زبرا، یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌های پرده است که به دلیل طرح و مدل خاصش خیلی سریع در ایران و سایر نقاط دنیا محبوب شد.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا را می‌توان تلفیقی از هنر و نوآوری دانست. در مدل پرده زبرا پارچه و تور به صورت لایه‌های افقی و یک در میان قرار گرفته اند، یعنی یک لایه پارچه و یک لایه تور، به همین دلیل به این مدل، زبرا یا راه راه می‌گویند.

مزایای پرده زبرا

کنترل نور

طراحی زیبا و توانایی کنترل نور، پرده زبرا را برای هر اتاقی ایده آل می‌کند. در صورت نیاز به حریم خصوصی، پرده‌ها را پایین بکشید یا وقتی می‌خواهید نور خورشید بیشتر باشد، آن را باز بگذارید. همچنین اگر قصد دیدن ویوی بیرون را دارید، می‌توانید پرده را جمع کنید.

پرده زبرا برای منزل

طراحی همه کاره

برخی از مدل‌های پرده فقط مخصوص نقاط خاصی از خانه هستند، مثلاً پرده‌های سلطنتی را هیچ وقت در آشپزخانه ندیدیم اما مدل زبرا به اندازه کافی ایده آل است که در تمام فضاهای خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده شوند. مزیت دیگر این مدل، تناسب آن با دکوراسیون مدرن و سنتی می‌باشد. درحالیکه خطوط تمیز وظاهر مینیمالیستی آن کاملاً مناسب فضاهای مدرن است، پارچه نرم آن تکمیل کننده دکور سنتی و عتیقه می‌باشد.

تنوع در طرح و رنگ

مدل زبرا در انواع طرح و رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود. بسته به سلیقه خود می‌توانید با رنگ‌های روشن جسورانه رفتار کنید یا با رنگ‌های خنثی دکوراسیون منزل خود را ساده نگه دارید.

کاربرد آسان

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل دسترسی سخت، پنجره‌های خود را در تمام طول روز باز و بسته می‌گذارید؟ خبر خوب این است که پرده‌های زبرا نیازی به تنظیم دستی ندارد. برخی از مدل‌های زبرا می‌توانند متناسب با نیاز شما برنامه ریزی شوند و کار کنند. شما می‌توانید زمان را مشخص کنید تا موتور کار خود را بر اساس برنامه تعیین شده انجام دهد. جدا از صرفه جویی در وقت و مشکل در کار دستی پوشش پنجره‌ها، پرده زبرا همچنین به خانه شما ارزش و زیبایی بیشتری می‌دهد.

محافظت از وسایل منزل

خانه شما شایسته بهترین مراقبتها است تا مطمئن شوید که تا چند سال آینده همه چیز عالی به نظر میرسند، اما قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ و کمرنگ شدن مبلمان و کفپوش شما شود. همچنین می‌تواند باعث آسیب مشابهی به فرش‌ها، روفرشی ها، عکس‌ها، کاغذدیواری‌ها و کارهای هنری مانند نقاشی شود. پرده زبرای لایه‌ای در صورت بسته بودن می‌توانند ۹۹٪ از اشعه ماورا بنفش را مسدود کرده و از فضای داخلی شما در برابر نور شدید خورشید محافظت کنند.

حفاظت از حریم خصوصی

اگر نگران حریم خصوصی اتاقتان هستید، پرده‌های زبرا این مشکل را حل می‌کنند. با تشکر از لایه‌های افقی سیاه و سفید، شما می‌توانید در طول روز بیرون را نگاه کنید، در حالی که همسایه‌ها نمی‌توانند از بیرون شما را ببینند. این مورد، پرده زبرا را در مقایسه با پرده‌های کرکره‌ای در اولویت قرار می‌دهد زیرا در مدل پرده کرکره‌ای، اگر می‌خواهید حریم خصوصی داشته باشید، باید آنها را به طور کامل ببندید.

شستشو و نصب آسان

پرده زبرا نصب بسیار آسانی داشته به طوری که در مدت زمانی کوتاه و با کمترین تجهیزات آن را نصب کنید. شستشوی مدل زبرا در مقایسه با سایر مدل‌های پرده بسیار آسان‌تر و سبکتر می‌باشد.

پرده اتاق خواب

انواع پرده اتاق خواب

اتاق خواب مکانی از خانه است که بیشتر برای استراحت و خواب به کار می‌رود. ما در اتاق خواب قطعاً به دنبال کسب آرامش روحی هستیم و پرده اتاق خواب یکی از وسایل مهم و کلیدی است که می‌تواند تأثیر زیادی در این آرامش داشته باشد. عوامل زیادی مانند متراژ اتاق، اندازه پنجره‌ها، نور گیر بودن یا نبودن اتاق و طرح و رنگ دیوارها در انتخاب پرده اتاق خواب تأثیر دارند. اگر به دنبال خرید پرده اتاق خواب باشید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که چه مدل‌هایی برای این اتاق مناسبند؟ مدل پرده‌هایی مانند پرده زبرا، پانچ، شیدرول، پرده ساده و مدرن برای اتاق خواب انتخاب بسیار خوبی می‌باشند.

کلام آخر

پرده زبرا یکی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های پرده است که فارغ از نوع دکوراسیون منزل، برای هر اتاقی در خانه و مکان‌های اداری استفاده می‌شود. سایت سبک مدرن با بیش از یک دهه سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف پرده اتاق خواب و پرده زبرا را در سایت سبک مدرن (sabkemodern.com) مشاهده کرده و برای خرید با شماره ۰۲۱۲۲۵۳۷۱۹۹ تماس بگیرید.

منبع:https://www.mehrnews.com/news/5194585/با-تعویض-پرده-تغییری-باور-نکردنی-در-دکوراسیون-منزل-خود-ایجاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1