خرید و نصب گاوصندوق برای هر خانه ای مهم است. اگر تصور شما این است که تنها یک فر ثزوتمند نیاز به گاوصندوق دارد بهتر است کمی تجدید نظر کنید. اگر بخواهید خیالتان را از اسباب ارزشمند، مدارک مهم، فایل های مهم و خصوصی خودتان راحت کنید فکر نمیکنید به یک گاوصندوق نیاز دارید؟؟

پس از اینکه نصب دوربین مدار بسته در اکثر خانه ها به امری رایج تبدیل شد، شاید با اندکی هزینه بتوان گفت اقدام پیشگیرانه بعدی در مقابله با سرقت از خانه نصب گاوصندوق باشد.

مزیت دیگری که خرید گاوصندوق برای شما به همراه دارد، حفاظت از اشیاء در برابر حوادثی از قبیل سیل و زلزله و آتش سوزی است.

 

موضوعات مهمی که در خرید گاوصندوق باید در نظر داشته باشید:

 

· مقاومت در برابر سرقت

· مقاومت در برابر آتش

· مقاومت در برابر محیط زیست

· نوع قفل

· محل نصب گاوصندوق

 

ابزارهای مورد نیازبرای نصب گاوصندوق

 

· دریل و مته

· مجموعه سوکت

· پیچ گوشتی

· خودکار نشان گذار

 

دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه نصب گاوصندوق خانگی

 

مرحله 01:

مهم ترین موضوعی که شما باید هنگام نصب یک گاوصندوق اصلی خانه در نظر بگیرید ، این است که بیشترین استفاده را از فضای ترافیکی در خانه خود را در نظر بگیرید.

استفاده از فضای داخلی کمد برای نصب گاوصندوق آسان تر خواهد بود، زیرا این یک منطقه خاص است که همیشه از دید پنهان است.

اطمینان حاصل کنید که منطقه خاصی که قصد نصب گاوصندوق را دارید کابل های برق و لوله کشی نزدیک باشد.

همچنین ، شما باید نقشه ساختمان را بررسی کنید تا درک کنید آیا محل انتخاب شده شما می تواند وزن اضافی گاوصندوق خانه را تحمل کند یا خیر.

 

مرحله 02:

همه گاوصندوق ها باید ایمن نصب شوند ، نه تنها برای امنیت شما بلکه برای اطمینان از رعایت دستورالعمل های سازنده نیز باید ایمن باشند.

به طور کلی ارائه دهنده بیمه محتویات خانه شما خسارتی را پوشش نخواهد داد. قبل از خرید گاوصندوق با بیمه کننده خود مشورت کنید زیرا درجه ایمنی مورد نیاز نه تنها توسط کدپستی بلکه از سابقه ادعای بیمه شما نیز تأثیر می گذارد.

 

مرحله 03:

سه نوع گاوصندوق خانگی وجود دارد:

· کف

· دیوار ثابت و دیوار متحرک

· زیر کف

برای نصب گاوصندوق بر روی دیوار و کف ابتدا باید موقعیت پیچ ها را علامت گذاری کنید، سپس از یک مته برقی به همراه یک سوراخ سنگ تراشی برای کمک به ایجاد سوراخ ها استفاده کنید.

گاوصندوق را روی سوراخ ها قرار دهید و پیچ های انبساط را به همراه سفت کردن با پیچ گوشتی یا مهره بر اساس سبک پیچ و مهره در آن قرار دهید.

 

مرحله 04:

یبرای نصب گاوصندوق در کف نیاز به یک کارمند متخصص و سازنده دارد که بتواند ابتدا شرایط آن را ایجاد کند. با قرار دادن در کف بتونی، حفره ای خوب حول و حوش دو برابر اندازه گاوصندوق خانه حفر کنید و در اطراف گاوصندوق با ترکیبی از بتن با کیفیت بالا باشید. برای محافظت بیشتر ، مش جوش را در اطراف گاوصندوق به علاوه بتن قرار دهید تا ایمنی بیشتری در برابر سارقان گاوصندوق داشته باشید.

اگر کف منزل شما چوبی است قرار دادن قبل ازقرار دادن گاوصندوق خانگی در زیر تخته های کف ممکن است نیاز داشته باشد که گاوصندوق در داخل یک سوراخ بریده شود و قبل از قرار دادن بتن، درب  چوبی قرار گیرد.

گاوصندوق های دیواری معمولاً در حفره ای نصب می شوند که با برداشتن آجر ایجاد می شود. گاوصندوق های ساختاری دیواری برای جایگزینی آجر ساخته می شوند و غالباً اندازه آنها توسط برخی از آجرهایی که جایگزین می شوند مانند یک گاوصندوق آجری، دو گاوصندوق آجری و غیره اندازه گیری می شوند.

 

مخفی کردن گاوصندوق و اتصال آن به کف یا دیوار موضوعات مهمی است که می تواند تا حد زیادی دست سارقان را کوتاه کند. این دو مورد را فراموش نکنید.

با پیروی از دستورات فوق می توانید براحتی گاوصندوق خانگی خود را نصب کنید. اما اگر به هر دلیلی انجام مراحل نصب گاوصندوق خانگی فوق برایتان دشوار است، از فروشگاه گاوصندوق سعدین(sadinsafe.com) بخواهید که خدمات نصب را به شما ارائه دهد.