همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چه کالایی به روسیه صادر کنیم؟

محدودیت های تجاری روسیه با امریکا و اروپا فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان سایر کشور ها علی الخصوص کشور های آسیایی فراهم کرده است اما بدون بررسی نیاز های روسیه صادرات به روسیه نه تنها سودآور نیست بلکه در نهایت منجر به ضرر های مالی بسیاری می شود.

شناخت بازار و آگاهی از تقاضای جامعه اقدام هوشمندانه ای است که می تواند موفقیت در تجارت با روسیه را منجر شود. در این مطلب پر مصرف تریت کالاهایی که روس ها برای تامین آن به ناچار باید وارد کنند را برایتان جمع آوری کرده ایم:

 

1) غذا

روسیه کشوری بسیار سرد است. در بیشتر سال ، خاک منجمد می شود. افراد مبتلا به سرماخوردگی ، انرژی بیشتری را برای گرم نگه داشتن بدن مصرف می کنند ، سپس به کالری نیاز دارند. این کشور مواد غذایی تولید می کند ، اما تنوع غذایی آن ها بسیار کم است. تولید مواد غذایی در این خاک سرد بسیار دشوار است. به همین دلیل روس ها برای گرم نگه داشتن بدن حجم زیادی از مشروبات الکی را مصرف می کنند که البته این موضوع برای تغذیه و سلامت پذیرفته نیست. بنابراین به ناچار روسیه غذاهای زیادی به ویژه گوشت ، دانه و میوه وارد می کند. 

 

2) اتومبیل

حتی اگر روسیه مارک های ملی مانند Lada ، GAZ داشته باشد ، آنها بیشتر روی تجهیزات نظامی، جیپ ها یا وسایل نقلیه 4WD تمرکز می کنند. برخی از این وسایل نقلیه از کیفیت پایین یا بسیار روستایی در نظر گرفته می شوند. بنابراین ، روس ها ماشین های زیادی را وارد می کنند. BMW ، Hyundai و Mercedes بیشترین ماشین های وارداتی روس ها است.

 

3) تلفن های همراه

4) پلاستیک

این ماده ای است که به طور گسترده در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

5) محصولات دارویی

6) بخاری

برای فرار از سرما ، تعداد زیادی بخاری را در داخل خانه ها ، ساختمان ها نگهداری می شود تا بتواند به تامین گرمای فضای منازل و محل کار کمک کند.

 

7) ماشین آلات

روسیه بزرگترین کشور جهان است ، بخش بزرگی از این کشور کشاورزی است. تقاضا برای تراکتور ، در بین انواع دیگر ماشین آلات ، بسیار زیاد است ، اگرچه در این بخش شرکت های روسی فعالیت می کنند، اما از نظر وسعت مناطق کشاورزیهمچنان تقاضا برای این ماشین آلات وجود دارد. بنابراین صادرات به روسیه در زمینه ماشین آلات صنعتی و کشاورزی جوابگو است.

 

نکته دیگری که در در صادرات این محصولات باید در نظر داشته باشید شناخت مناطق اقتصادی روسیه است. روسیه از 7 منطقه مهم اقتصادی تشکیل شده است که هر کدام در زمینه تولیدات کل کشور نقش تعیین کننده ای دارند. بهتر است این مناطق را شناخته، ظرفیت های تولیدی آن ها را در نظر گرفته و سپس اقدام به صادرات به روسیه نمایید. برای شناخت این مناطق بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

نکات طلایی صادرات به روسیه 

موفقیت در صادرات به روسیه و هر کشور دیگری نیاز به شناخت قوانین و مراحل صادرات کالا دارد. باید قوانین گمرکی، محدودیت ها، مجوز های لازم برای صادرات به روسیه را از قبل بدانید و مطابق با آن ها عمل کنید.

در زمینه صادرات میوه و مواد غذایی مهم ترین بازاری که شما برای عرضه محصولات صادراتی خود باید شناسایی کنید، فود سیتی مسکو است.

ارسال هر محموله صادراتی نیاز به رعایت استاندارد های بسته بندی از قبیل درج اطلاعات محصول، اطلاعات فرستنده و ... دارد. بدون این اطلاعات مرسوله پستی شما پذیرفته نمی شود.

فرصت ها و چالش های صادرات به روسیه را شناسایی کرده برای هر کدام تدابیر مناسبی بیاندیشید.

 

توجه به مطالب فوق می تواند به موفقیت در صادرات به روسیه بیانجامد اما موفقیت در تجارت و بازگانی تنها محدود به این مطالب نمی شود. مهم تر از همه اینکه سابقه و تجربه شما نه تنها در صادرات به روسیه بلکه به هر کشور دیگری نقش مهمی ایفا می کند. به همین دلیل لازم است از شرکت های با سابقه در زمینه صادرات به روسیه مانند گروه بازرگانی ولگا (http://volga-crops.com/) کمک بخواهید تا تجارب ان ها طی سالیان متمادی موفقیت شما را تضمین کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

تاثیر کرونا بر صادرات میوه و مواد غذایی

در حالی که دولت ها در پاسخ به همه گیری19 COVID- تامین کالا  و خدمات وابسته به آن را در مرزها محدود می کنند ، کشورهای مختلف در سطح جهانی یک سال پر از چالش پیش رو خواهند داشت. به دنبال شیوع19 COVID- در بیش از 200 قلمرو و کشور در سراسر جهان و تأثیر آن بر اقتصاد جهانی ، کشورها همچنان شاهد کمبود نیروی کار و همچنین افزایش هزینه معاملات و تحریف در زنجیره های عرضه مواد غذایی در سطح جهان خواهند بود.

گسترش کروناویروس تأثیرات بی سابقه ای در همه بازارهای مواد غذایی ، از جمله بازار میوه و سبزیجات داشته است. این موضوع نه تنها تامین مواد غذایی و میوه و سبزی را در داخل مرزها تحت تاثیر قرار داده است بلکه برای کشور هایی که برای تامین میوه و سبزیجات خود ناچار به واردات آن ها هستند مشکلات عمده ای بوجود آوره است. محدودیت هایی حمل و نقل و زنجیره انسانی به طور کلی زنجیره  صادرات میوه و واردات آن را دچار اختلال کرده است. خوشبختانه کشورمان ایران به دلیل پتانسیل بالایی که در تولید میوه و موارد کشاورزی دارد، نیاز چندانی به واردات محصولات کشاورزی ندارد (البته بخشی از محصولاتی که مصرف بالایی در کشومان دارند بنا به صلاحدید مسئولین کشور وارد می شود).

ویروس کرونا و صادرات میوه

اما به هر حال نمی توان منکر این موضوع شد که سرعت همه گیری کرونا بخشی از زنجیره تامین میوه و مواد غذایی را تحت تاثیر قرار داده و خساراتی را متوجه آن ها کرده است.

اما موضوعی که شاد قابل بحث باشد این است که کرونا صادرات میوه را نیز بی نسیب نگذاشته است. کاهش 40درصدی صادرات انبه هندوستان ان هم در اوج فصل فروش ان گواه این موضوع است..

تصور کنید کشوری مانند روسیه که به دلیل شرایط اب و هوایی ناچار است بخشی از نیاز های غذایی خود را از طریق واردات تامین کند، تا چه اندازه در تامین مواد غذایی خود دچار مشکل شده است.

از یک سو به دلیل گسترش ویروس، حجم زیادی از محصولات میوه در اختیار باغداران باقی مانده و  از سوی دیگر ممنوعیت های تردد باعث شده است بسیاری ار باغدارانی که هرساله محصولات ان ها برای صادرات جمع اوری می شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا خریداری برای محصولشان نداشته باشند.

صادرات میوه از زمان برداشت محصول، انتقال به کارخانه، بسته بندی صادراتی، حمل و نقل، انتقال به گمرک و سپس ارسال به کشور مقصد همه و همه تحت تاثیر وروس کرونا تا حدودی دچار اخلال شده است. یافتن کارگران ، برنامه ریزی کارگران و اطمینان از ایمنی آنها مهمترین دغدغه عملیاتی در چرخه صادرات میوه است. از جمع آوری میوه تا مرحله ترخیص میوه برای صادرات، این نگرانی وجود دارد. دلیل عمده این موضوع هم نگرانی از بابت اختلالی است که در  میزان عرضه و تقاضای میوه و محصولات غذایی رخ داده است.

اما در عین حال از منظری دیگر پتانسیل بالای ایران در ت.ولید محصولات کشاورزی در مقایسه با کشور های حاشیه خلیج فارس فرصت صادرات میوه به این کشور ها را فراهم کرده است. یکی از حوزه‌هایی که امکان حفظ بازار آن حتی در ایام کرونا وجود دارد، محصولات کشاورزی هستند. بسیاری از کشورهای منطقه برای تداوم زندگی و مدیریت بازارهایشان به واردات محصولات کشاورزی و غذایی احتیاج دارند و ایران نیز ظرفیت بالایی برای صادرات این محصولات دارد.

شاید بتوان گفت در زمانی که خرده فروشی های شهر ها و محله ها با توجه به شیوع ویروس کرونا متحمل ضرر های بسیاری شده اند، اما از سوی دیگر فروشگاه های آنلاین که نیاز به حضور مردم ندارد در این دوران توانسته اند بخش بسیاری از نیاز های مردم در رابطه با تامین میوه و مواد غذایی را پوشش دهد. از این رو شاید بتوان گفت فروشگاه های انلاین در دوران کرونا تبدیل به بازار های فروش به صورت وسیع می باشد.

اما آیا خرید میوه و محصولات غذایی از طریق فروشگاه ها آنلاین به همین صورت باقی می ماند؟ و آیا تامین نیاز های مردم به صورت آنلاین برای حجم بسیاری از خانوارها توانایی پاسخگویی را دارد؟ و آیا صادرات میوه و سبزیجات تازه در طی دوران کرونا در سطح جهانی در رکود باقی خواهد ماند؟

شرکت های صادر کننده میوه مانند گروه بازرگانی ولگا که به صورت حرفه ای در صادرات میوه و سبزی فعالیت می کنند می توانند محصولات کشاورزی شما را در بسته بندی صادراتی استاندارد و مطابق با استاندارد های جهانی به سایر کشور ها از جمله روسیه صادر کنند.گروه بازرگانی ولگا آماده ارائه مشاوره در زمینه صادرات میوه و انواع محصولات کشاورزی است.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات میوه اینجا کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

چرا نباید صفحه اصلی را سئو کنیم؟

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در سئو مشاهده می کنیم ، تلاش برای بهینه سازی صفحه اصلی برای هر کلمه کلیدی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

این می تواند توانایی شما در رتبه بندی را برای آنچه می خواهید بطور چشمگیری کاهش دهد  و حتی می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.

در اینجا مهمترین دلایلی که نباید سعی کنید صفحه اصلی خود را رتبه بندی کنید ، و به جای آن چه کاری انجام دهید:

 

سئو سایت

 

1. مورد برای عدم بهینه سازی صفحه اصلی

 

مشاغل موفق غالباً در بعضی مواقع خدمات و کالاهای مختلفی را ارائه می دهند ، حتی اگر هنگام شروع کار نباشند.

وقتی سرانجام آن خدمات را اضافه کردید ، صفحه اصلی شما نمی تواند برای همه آنها سئو شود.

 

cannibalization

 

cannibalization کلمه کلیدی زمانی است که سعی می کنید دو صفحه را برای همان اصطلاحات و موضوع رتبه بندی کنید.

این اغلب وقتی اتفاق می افتد که می خواهید صفحه اصلی خود را رتبه بندی کنید و یک زیر صفحه رتبه بندی کنید.

گوگل می بیند که شما 2 صفحه با همان موضوع دارید و اشتباه می گیرید که کدام یک باید در واقع رتبه بندی شود ... و بارها به پایان می رسد که هیچ یک از آنها را رتبه بندی نمی کند.

از طرف دیگر ، می تواند باعث شود یک صفحه نامطلوب (صفحه اصلی شما) از صفحه خدمات شما قرار بگیرد - که در واقع مربوط به جستجوی جستجو است.

این می تواند به طور موثر هر دو رتبه را در بلند مدت بکشد.

قابلیت استفاده: از ابتدا کاربر را به صفحه صحیح ببرید

هنگامی که یک کاربر وب سایت شما را پیدا کرد ، برای آنها مطلوب خواهد بود که روی صفحه ای که به طور مشخص درباره آنچه را که جستجو می کردند صحبت کنند ، نه صفحه اصلی که همه چیز را در آن جستجو می کند.

هنگامی که کاربران روی صفحه خاصی قرار می گیرند که دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستند - آنها به جایی که باید بدون نیاز به فهرست بروند ، به جایی می رسند.

4. تبدیل در صفحه اصلی

این بیشتر یک اولویت شخصی است ، اما من واقعاً دوست دارم از صفحه اصلی خود استفاده کنم تا روی تبدیل ها در رتبه بندی تمرکز کنم.

برای من ، صفحه اصلی ما هرچه بیشتر با نام تجاری ما بیشتر می شود ضربه می خورد ، و من می خواهم آزادی هر کاری را که می خواهم با آن انجام دهم ، در حالی که نیاز به ایجاد 2000 کلمه متن بر روی آن برای امتحان و رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص.

اکنون صفحه اصلی ما بسیار ساده است و مردم را ترغیب به ثبت نام می کند. کار می کند.

بنابراین ، با تمام آنچه گفته شد ، چگونه می توانید این موارد را برطرف کنید؟

در عوض چه باید کرد

رفع مشکل بسیار ساده است - فقط برای هر موضوع خاص (محصول ، خدمات ، دسته ، مکان) که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، صفحات جداگانه ایجاد کنید.

در اصل ، برای هر موضوع کلمه کلیدی که در ذهن دارید به صفحه ای در سایت خود نیاز دارید. اگر اینطور نیست - باید آن را بسازید!

اکنون ، این بدان معنا نیست که شما باید برای هر تغییر یک کلمه کلیدی که دارید ، صفحه ایجاد کنید ، Google اغلب برای بسیاری از تغییرات در رتبه 1 صفحه قرار می گیرد.

بهینه سازی صفحه اصلی

بیشتر افراد باید صفحه اصلی شما را پیدا کنند زیرا آنها در جستجوی نام تجاری شما هستند.

عنوان صفحه اصلی شما باید آنچه را انجام می دهید به طور کلی بیان کند ، اما به طور کلی ، برای رتبه بندی نباید روی این حساب حساب کنید.

وقتی یک جستجوگر وارد این اصطلاح می شود ، زیر صفحه های شما به شما امکان می دهد شما را بر روی نقشه قرار دهد.

آب پیوند را از صفحه اصلی خود عبور دهید

صفحه اصلی شما اغلب یکی از قوی ترین صفحات سایت شما است - بنابراین نمی خواهید آن را هدر دهید.

از این طریق استفاده کنید تا با پیوند دادن به آنها ، قدرت لینک را به مهمترین صفحات خود منتقل کنید.

از طریق صفحه اصلی خود به هر یک از صفحات خدمات خود پیوندهای با کیفیت با CTA (تماس با اقدامات) ایجاد کنید.

شما می خواهید همزمان با ساخت لینک های خارجی به صفحات داخلی خود ، از صفحه اصلی خود به آن قدرت پیوند دهید.

نتیجه

دلایل زیادی برای رتبه بندی صفحه اصلی شما وجود ندارد - اما این بدان معنی نیست که نمی توانید رتبه بندی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد صفحات خاص برای هر موضوع است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

4 نکته برای تزیین با کاغذ دیواری به سبک ژاپنی

یک ظاهر طراحی ژاپنی همیشه در دنیای داخلی وجود دارد ، و هنگامی که می توان به روند فعلی "جاپندی" رسید ، کلید این است که "کمتر بیشتر است". جاپندی به تلفیق یک ظاهر طراحی ژاپنی و اسکاندیناوی اشاره دارد و نتیجه آن دکوراسیون مینیمالیستی است که تمیز و بدون لباس است. مجموعه جدیدی از کاغذ دیواری به سبک ژاپنی MuralsWallpaper ، شکوفه های آلبالو زیبا با حداقل طراحی را ایجاد می کند تا قطعات زیبایی را ایجاد کند که شما را در رسیدن به این سبک مدرن و با طراحی بالا قرار دهد.

 


1. انتخاب مبلمان


هنگام مبلمان ، مهم است که چند قطعه کاربردی را انتخاب کنید که موضوع شما را بدون در دست گرفتن اتاق شما تعریف کنند. از آنجا که کاغذ دیواری در حال حاضر از جزئیات و بافت های زیبایی برخوردار است ، مبلمان شما باید ساده باشد و طرح را به عنوان نقطه کانونی حفظ کند. این امر همچنین با چیدن مبلمانی که کاملاً کم از زمین باشد ، می تواند به دست آید ، و دوباره ایجاد توهم فضای بدون همزن.

2. رنگ


با توجه به اینکه آرامش یکی از عناصر اصلی شیک سازی ژاپنی است ، لحن های درون مضمون شما باید کاملاً خاموش نگه داشته شوند. در مبلمان خود ، سعی کنید چوب های بلوند نرم را در تضاد با خطوط تیره تر ، همانطور که در تصاویر زمینه مشاهده می کنید ، معرفی کنید. این طرح برای تکرار صفحه نمایش تاشو ایجاد شده است ، که اغلب در خانه های ژاپنی برای تقسیم فضاهای زندگی استفاده می شود. رنگ های قرمز و طراوت بخش های قرمز با شکوفه های گیلاس این تضاد را ارائه می دهد ، بنابراین بقیه فضا می توانند به تم رنگهای ملایم بچسبند.

3. مواد


طبیعت و مواد طبیعی نیز برای دستیابی به این نگاه ضروری هستند. شکوفه های گیلاس در فرهنگ ژاپنی مهم هستند زیرا آنها سمبل رسیدن بهار هستند. گلهای شکوفه گیلاس را در کاغذ دیواری با مواد طبیعی موجود در مبلمان خود تعریف کنید. چوب خیزران و عصا گره ای به تلفیق سبک دکور ژاپنی و اسکاندیناوی ارائه می دهند و به راحتی شیک به نظر می رسند.

4- اشیاء


با معرفی اشیاء تزئینی برای تعارف مبلمان خود بازی کنید ، اما حتما این کار را با محدودیت انجام دهید. اشیاء مینیمالیستی را در اطراف اتاق قرار دهید ، با گیاهان با دقت متعادل باشید چرا چند گل یا نی قرمز را برای تعجب از نقاشی دیواری معرفی نمی کنید ، اجازه می دهد رنگ هنوز هم جزئی از موضوع شما باشد. برای تکمیل ظاهر ، یک شیء ایستاده مانند مدفوع پا ، گچ یا سبد را انتخاب کنید.
دستیابی به روند Japandi در خانه شما هرگز به این راحتی نبوده و با یکی از کاغذ دیواری های ظریف ژاپنی به عنوان نقطه کانونی ، تمام چیزهایی که می خواهید چند مورد مبلمان و اشیاء به خوبی مرتب و تمیز و غیرقابل انتخاب است. به سادگی به مواد طبیعی زیبا و تن های خاموش توجه کنید و می توانید یک محیط واقعاً ذن ایجاد کنید که تمام احساسات آرام را که با فضای داخلی ژاپنی ایجاد می شود ، برانگیزد.

منبع:

https://www.muralswallpaper.com/

https://eleninmarket.com/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1