همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سامانه پیامکی چگونه باعث پیشرفت استارت آپ ها می شود؟

یکی از بهترین راه های تبلیغات در ایران، استفاده از پیامک انبوه از طریق سامانه پیامکی است و همه صنایع و کسب کارها از این روش استفاده می کنند. کمپین های تبلیغاتی زیادی در انواع کسب و کارها به چشم می خورد اما ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به تکنیک های بازاریابی معمولی دیگر ،  به نسبت بیشتری می توانند در بازار نفوذ داشته باشند. اگر انتظار دارید از طریق خدمات پیام کوتاه ، نام تجاری خود را دقیقا به بازار انتخابی و بازار هدف خود برسانید، سامانه پیامکی بهترین انتخاب برای شماست.

 

اما راهکارهایی که سامانه پیامکی به استارت آپ ها ارائه می دهد چیست؟

چگونه می تواند زمینه پیشرفت برای انها باشد؟

 

 

 

ارائه اطلاعات به مشتریان

 

پیامک هایی که شما از طریق سامانه پیامکی ارسال می کنید به طور مستقیم به دست اشخاص می رسد و مسلما انتظار افراد از دیدن پیامک های ارسالی شما این است که اصل مطلب را کاملا واضح متوجه شوند. در عین حال که متن پیام شما باید کوتاه و مختصر باشد باید اطلاعاتی که مخاطب نیاز دارد را به او منتقل کند. حال اگر پیامک شما جنبه یک نظرسنجی یا  موضوعی باشد که نیاز به پاسخ متنی دارد؛ اطلاعات شما باید دقیق تر باشد.

شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه محتوای متن شما را کنترل نمی کند. با توجه به اینکه اهداف هدفمند را برای ارسال پیامک انتخاب کرده ایید متن پیامک شما اهمیت زیادی پیدا می کند و باید درباره موضوع مشخصی باشد. متن ارسالی شما باید به صورت مختصر باشد اما به گونه ایی که مخاطب را بتواند درگیر کند.

 

مطلب پیشنهادی : بازاریابی پیامکی پیشتاز در تبلیغات

 

ارتباط با بازار هدف

 

زمانی که شما ارسال پیامک انبوه را به عنوان استراتژی خود انتخاب می کنید ، فاکتورهای زیادی را برای بازار رقابتی و مشتریان هدف باید در نظر بگیرید. شناسایی بازار هدف مناسب برای کسب و کار شما و قرار دادن آنها در لیست مخاطبان شما ممکن است به عوامل متعددی مربوط باشد و حتی دستیابی به آنها برایتان دشوار باشد ، اما شرکت ارائه دهنده سامانه پیامکی اگر از یک بانک قوی برخوردار باشد می تواند آن را براحتی در اختیار شما قرار دهد. این لیست ها از منابع مختلف اینترنتی و همچنین از بازار عمومی جمع آوری شده و به صورت انتخابی برای اهداف شما سازمان یافته است. شما می توانید مخاطبین مورد نظر را با توجه به گروه های سنی، الگوهای مصرف کننده ، صنف شغلی و ... انتخاب کرده و آنها در لیست دریافت کنندگان پیامک های ارسالی خود قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

کلیه اقدامات نوسازی منزل

یکی از ایده های خوب برای ایجاد تغییر در محیط زندگی تغییر دکوراسیون منزل هست. برای فرار از یکنواختی محیط زندگی ، اصلاح زیر ساخت های قدیمی، ایجاد فضای جدید، نوسازی ساختمان پیشنهاد ایده آل است.  نوسازی در حقیقت به کلیه اقداماتی گفته می شود که برای جدید شدن فضای خانه صورت می گیرد اما توجه داشته باشید که قرار نیست خانه شما تخریب شود.

نوسازی به شما امکان می دهد که با صزف هزینه ای به مراتب کمتر از ساخت دوباره بنا بتوانید یک محیط کاملا جدید در اختیار داشته باشید. در واقع یکی از مزیت های نوسازی این است که شما می توانید طبق بودجه خود تغییرات را اعمال کنید.


مراحل نوسازی بنا

در اولین مرحله لازم است که شما اطلاعات کاملی از تاسیسات و ویژگی ها و مشکلات ساختمان کسب کنید . پس با سازنده بنا در ارتباط باشید تا بتواند این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

دومین مرحله این است که انتظارات خود از نوسازی را کامل و واضخح معین کنید. یک لیست تهیه کنید و تمام آنچه که مد نظرتان است را در آن یادداشت کنید. تغییر رنگ دیوار، تغییر لوازم اشپزخانه ، نصب کفپوش جدید و ... می تواند در این لیست قرار بگیرد.

سومین مرحله تماس با متخصصان و طراحان داخلی است. نوسازی و کلیه اقداماتی که در بنا انجام می شود یک کار تخصصی است و شما برای انجام ان باید از متخصصین کمک بخواهید بنابراین فکر اینکه خودتان دست به کار شوید و کار های ساختمانی را انجام دهید را از سرتان بیرون کنید.



نوسازی قسمت های مختلف منزل

برای قسمت های مختلف منازل می توانید از خدمات نوسازی استفاده کنید نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تا زمانی که وضعیت فوق العاده در حین نوسازی پیشش نیاید شما مجبور نیستید تمام قسمت های خانه را با هم نوسازی کنید. برای مثال اگر تمام اتاق های شما نیاز به تغییر رنگ دیوار دارند مجبور نیستید همه آنها را دریک زمان رنگ کنید.هر کدام از آنها را در یک زمان و به طور جداگانه رنگ کنید. اما اگر در حین بازسازی آشپزخانه لوله آب منزل دچار آسیب شود گاهی لازم است تمام لوله های منزل را تعویض کنید.در این صورت تمام خانه درگیر خواهد شد.

اقداماتی که برای نوسازی انجام می دهید شامل بسیاری موارد می شود. تغییر رنگ دیوارها ، نصب سقف کاذب ، تغییر کفپوش منزل، بازسازی سرویس بهداشتی، تغییر تاسیسات لوله کشی و سرمایشی و گرمایشی منازل ، تغییر دکوراسیون آشپزخانه از طریق تعویض کابینت ها ، شیرآلات، کاشی و ...


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1