همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

آشنایی با اینورتر اشنایدر


اینورتر در حقیقت یک دستگاه مبدل است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان AC ایجاد شده می تواند ولتاژو فرکانس مختلفی داشته باشد که بوسیکه تراسفورماتورها و مدارها کنترل می شود.در حقیقت اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالاست. 

توجه داشته باشید که برخی از انواع اینورترها که توان پایین تری دارند دارای هشدار عدم استفاده برای روشن کردن لامپ های فلورسنت معمولی هستند.چراکه در این موارد خازنی که توان را تصحیح می کند به صورت موازی با لامپ وصل شده است. فقط کافی است که خازن برداشته شود.  


مزایای اینورتر

  • عمر و ماندگاری بالا
  • کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق
  • کاهش جریان راه اندازی
  • طولانی شدن عمر موتور
  • امکان تغییر سرعت موتور
  • امکان تغییر جهت حرکت موتور
  • داشتن حفاظت در برابر اضافه بار
  • امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است
  • امکان کنترل از راه دور
  • ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور
  • برنامه ریزی کردن حرکت


اینورتر اشنایدر 

اینورتر اشنایدر به طور موثر کارکرد یک الکتروموتور سه فاز را کنترل می کند. با توجه به افزایش روز افزون هزینه ها، افراد همواره در صدد کاهش آن ها هستند. هزینه های خرید ونصب آن، بعد از مدتی با صرفه جویی در مصرف انرژی جبران می شود.اینورتر اشنایدر یک وسیله تبدیل کننده ولتاژ برق DC  به AC است و برای تامین برق و تجهیزات الکتریکی در ولتاژ منبع تغذیه مناسب است . اینورتر می تواند به عنوان یک دستگاه برای برنامه های کاربردی مانند انرژی خورشیدی ساخته شود یا به عنوان یک منبع تغذیه پشتیبان از باتری هایی که به طور جداگانه شارژ می شوند، کار کند.


ویژگی های اینورتر اشنایدر

  • تنظیم‌کننده سرعت موتور (کنترل دور موتور)
  • تغیر دهنده جهت دور بدون نیاز به کنتاکتور    
  • روشن و خاموش نمودن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی
  • کاهش ضربه‌های مکانیکی و در نتیجه افزایش طول عمر مفید قسمت مکانیکی
  • حفاظت موتور در مقابل افزایش ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن موتور
  • در اکثر کاربردها حذف کامل جریان راه اندازی موتور    
  • بهترین راه برای تصحیح سطح ولتاژ میانگین در موتور های کم توان
  • بهبود کنترل فرآیند با تطبیق مستقیم جریان خروجی پمپ یا فشار (در مقایسه با دیگر اشکال کنترل، تغییرات کوچک با یک اینورتر اشنایدر با سرعت و به راحتی اصلاح شده وعملکرد فرایند را بهبود می ‌بخشد.)


اینورتر ال اس


اینورتر ال اس (درایو موتور) یکی از محصولات کمپانی LSIS است. شرکت LS در سال 1974 با نام اولیه lucky Packing در کره جنوبی توسط آقای Ja-Kyun Koo تاسیس شدو نام شرکت پس از مدتی به سیستم های صنعتی گلدستار تغییر یافت. در سال 1995 با ادغام و تغییرات سهام، نام شرکت نیز به سیستم های صنعتی ال جی تغییر یافت. همزمان با این تغییرات این شرکت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می نمود. بالاخره در سال 2005 نم این کمپانی به نام در حال حاضر حدود 3500 نفر در دفاتر و کارخانه های شرکت LS در شهرها و کشورهای مختلف مشغول کار هستند. دفتر و مقر اصلی این شرکت در برج LS در کارخانه های واقع در ویتنام (یک کارخانه در پایتخت)، کره جنوبی (چهار کارخانه در چهار شهر از جمله بوسان) و چین ( سه کارخانه در شهر از جمله دالیان) انجام می شود.


قابلیت های اینورتر ال اس


  • کنترل جهت چرخش موتور
  • امکان شبکه شدن با تمام دستگاه ها که پروتکل استاندارد مثل MODBUS پشتیبانی می کند.
  • کنترل دور موتور با تغییر فرکانس
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • امکان کنترل سرعت الکتروموتور



اینورتر هیوندا


اینورتر دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان  AC  تبدیل شده می تواند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که بوسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود.

عملکردهای اینورترهای هیوندای براساس سیستم های V/F و Vector control می باشد که می توان با تغییر فرکانس، گشتاور و دور موتور را به طور کامل کنترل نمود. (0.01 to 400HZ)


  برخی از مزایای استفاده از اینورترهای هیوندای


  • برخورداری جریان راه اندازی پایین تر در مقایسه با روش های دیگر که باعث افزایش طول عمر موتور می شود.

  • روش مستقیم: جریان استارت تا 8 برابر جریان نامی
  • روش ستاره مثلث: شوک ستاره به مثلث 5 تا 6 برابر جریان نامی
  • با سافت استارتر: جریان استارت 2 تا 3 برابر جریان نامی

  • با استفاده از اینورتر: جریان استارت حداکثر به 1/1 جریان نامی کاهش می یابد.
  • ایجاد گشتاور بالا در لحظه راه اندازی تا 0 گشتاور نامی
  • جلوگیری از شوک های الکتریکی روی شبکه برق از طریق کاهش جریان راه اندازی موتور
  • جلوگیری از تنشهای ایجاد شده بر روی تجهیزات مکانیکی و استهلاک ادوات مکانیکی از طریق کاهش جریان راه اندازی موتور شده و می شود.
  • صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه برق مصرفی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

راهنمای سفر به مادرید

 

 

اسپانیا یکی از بیست و شش کشور عضو پیمان شینگن و یک کشور پر از جاذبه های توریستی و فرهنگی است که این روزها هم برای دوست داران اخذ اقامت اروپا و هم برای علاقه مندان به سفر های تفریحی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اسپانیا از نظر هزینه‌های سفر نیزبسیار ایده آل و مقرون به صرفه است و شما می توانید با هزینه به نسبت کمتری به این کشور سفر کنید. کشوری مملو از تنوع فرهنگی و هنری و معماری و مقصدی ایده‌آل و کامل برای یک سفر خارجی است.

 

 

در عین حال باید توجه داشته باشید که به دلیل اینکه کشور یکی ز معاهدان پیام شینگن است شما برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزای شینگن خواهید داشت. اما مقصد شما برای سفر به این شهر می تواند مادرید باشد. برای آشنایی با این شهر زیبا با ما همراه باشید

 

 

 

 

درباره مادرید اسپانیا

 

 

مادرید یکی از شهرهای معروف اسپانیا و پایتخت سیاسی ، فرهنگی و تاریخی این کشور می باشد.مادرید سومین شهر بزرگ اروپا بعد از لندن و برلین و همچنین بزرگترین شهر اسپانیا می باشد.

 

این شهر یکی از مرتفع ترین شهر های اروپاست که در حدو 700 متر از سطح دریا بالاتر است. بنابراین در معرض بادهای سرد زمستانی است.بهار و پاییز بهترین فصل ها برای سفر مادرید و تجربه یک هوای معتدل و لذت بخش است.در حالی که تابستان این شهر ممکن است است هوابه بیش از 40 برسد زمستان آن نیز سرمای یکی دو درجه زیر صفر را تجربه می کند.

 

نماد معروف این شهر یک خرس و یک درخت است که در میدان پورتا دل سول قرار گرفته ست.ظاهرا یک خرس که با هفت ستاره احاطه شده است در ابتدا نماد این شهر بوده است که بعدها یک درختچه به آن اضافه شده است.

 

 

مادرید از جمله شهرهای دانشجو پذیر است که دانشگاه های معتبربا نظام آموزشی و تسهیلات منسب را داراست. بنابراین شما می توانید از طریق  دریافت ویزای تحصیلی در این کشور  اقدام کنید.

 

ریشه اسم مادرید با وجود قدمت 2200 ساله هنوز نامشخص است. برخی آن را برگرفته از کلمه ای عربی میدانند. برخی هم به روم باستان نسبت می دهند.

 

 

مادرید مقصد بسیاری از گردشگاران است، اما در ارتباط با این شهر حقایقی وجود دارد که احتمالا شما نمیدانید. این شهرخانه یکی از معروف ترین تیم فوتبال در اروپا یعنی رئال مادرید است. مادرید بسیار زیبا و پر از بناهای تاریخی است، همچنین یکی از پایتخت های فرهنگی پویا اروپایی است.

 

 

در این مقاله تعدادی از واقعیت های جالب و حیرت انگیز در مورد مادرید را بیان می کنیم . ممکن صحت بعضی از آنها درحد  افسانه های شهری باشد اما مطمئنا مکالمات شما قبل یا بعد از سفر به مادرید را تقویت می کند.

 

مطلب پیشنهادی : دلایلی که بایدحداقل یک بار به اسپانیا سفر کرد

 

ساکنان مادرید "گربه" نامیده می شود

 

در سال 1085، مادرید تحت کنترل موریه بود. سربازان پادشاه آلفونسو VI در ابتدای بلوک قرار داشتند و آماده حمله به شهر بودند و یکی از سربازان اسپانیایی تصمیم گرفتند خود را به سمت دیوار شهر برسانند. با چابکی زیاد، او به بالای دیوار رسید و پرچم موریش را با پرچم مسیحی جایگزین کرد. این او را به نام گاتو (گربه در اسپانیا) به دست آورد و این نام به تمام ساکنان مادرید پیوند خورد.

 

 

 

پادشاه اسپانیا در کاخ سلطنتی زندگی نمی کند

 

اگرچه Palacio Real  (کاخ سلطنتی) باید محل اقامت رسمی سلطنتی برای پادشاه باشد، اما پادشاه اسپانیا از سال  1967در این بنای مجلل اقامت نکرده است. او در حومه غربی مادرید و در یک مکان نسبتا معمولی به نام قصر زرزوئلا نامیده می شود. این کاخ رسمی سلطنتی فقط برای مراسم دولتی استفاده می شود.

 

 

 

ساعت شام 9:30 شب

 

عادت های زندگی  در یک کشور از شهری به شهری دیگر متفاوت است. در مادرید، زمان شام معمولا حدود 9:30 شب است

 

 

 

 ماشین سخنگو را برای سفر خود دورن مادرید انتخاب کنید

 

 

اگر شما به دنبال راه حلی مستقل برای کشف مادرید هستید، باید از خدمات GoCAR Tour ها استفاده کنید. شما یک ماشین مینی زرد مجهز به یک GPS با پیش نمایش با برنامه های سفر که دارای نشانه های برجسته ترین شهر است، سوار خواهید شد که به شما این امکان را می دهد که به سرعت از مادرید دیدن کنید، هر بار که بخواهید، برای عکاسی یا خوردن نوشیدنی آن را متوقف کنید.

 

 

 

ارزانترین راه برای ناهار در مادرید را کشف کنید

 

بهترین روش برای تست غذاهای اصلی اسپانیایی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه این است که منوی del del (منو روزانه) را انتخاب کنید که در اکثر رستوران ها یافت می شود. با قیمتی بین 8 تا 15 یورو، شما می توانید 3 وعده غذا میل که گاهی اوقات با یک وعده شراب سرو می شود را میل می کنید.

 

 

  اگر دوست دارید حقایق بیشتری درباره مادرید اسپانیا بدانید کلیلک کنید.

 

 

دیدنی های مادرید

 

 

 

 

کاخ سلطنی مادرید

 

 

 

وسعت این کاخ یکی از ویژگی های قابل تحسین آن است. کاخ سلطنتی مادرید دارای بیش از 2500 اتاق زیبا و تزئین شده است که در سال  ساخته شد  1764و  به  عنوان محل اقامت سلطنتی از کارلوس سوم بکار رفت . آخرین پادشاهانی که در اواخر دهه 1900 میلادی در آنجا زندگی می کردند، آلفونسو XIII و ویکتوریا یوجنی بودند. اگر چه کاخ هنوز برای مراسم های  رسمی مورد استفاده قرار می گیرد،اما 50 اتاق از اتاق های آن  به طور عمومی باز می شود، از جمله اتاق های  اسلحه، داروخانه و اتاق تخت سلطنتی کاخ یا Salón del Trono، که دارای سقف نقاشی شده توسط هنرمند باروک Tiepolo  است که نقاشی دیواری در سالن ناهارخوری بزرگ، کریستف کلمبوس را نشان می دهد که هدیه ای از دنیای جدید به پادشاه فردیناند و ملکه ایزابلا می باشد.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی : دیدنی های آلمان

 

میدان اصلی شهر مادرید

 

 

 

این یدان بزرگ که مستطیل شکل بوده و با بلوک سنگی با سطوح بلوک طولانی و آپارتمان های سه طبقه که در اواخر قرن 18 به پایان رسیده است، تشکیل شده است. سازه های آن با نقاشی های دیواری تزئین شده اند و با بالکن های تزئین شده با نردبان های فرفورژه تزیین شده است.این میدان زنده شهری محل قرار ملاقات های شما و گذران اوقات قبل از بازی های لالیگا است که می توانید در محوطه آن و برای صرف یک قهوه دلچسب زمان بگذارید.این مکان که محل تجمع مردم است . به عنوان میدان گاو بازی هم شناخته می ود.

 

 

موزه پرادو

 

 

موزه دل پرادو یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در مادرید است. ساختار قرن هجدهم طراحی شده توسط معمار خوان دیلانووا یکی از بهترین مجموعه های هنری جهان را در بر می گیرد. با وجود بیش از 7000 آثار هنری که فرهنگ و تاریخ را از قرن 12 تا اوایل قرن نوزدهم نشان می دهند، غیرممکن است که همه چیز را تنها در یک سفر بتوانید مشاهده کنید. اگر دوست دارید بر روی مجموعه  موزه هنرمندان اسپانیا، از جمله گویا، الگرو، دا ریبرا و ولاسکو، که به وضوح بهترین مجموعه نقاشی های اسپانیایی در جهان ، تمرکز کنید ، این موزه بهترین انتخاب برای شما است.

 

 

 

پارک رتیرو

 

 

این باغ در نزدیکی موزه پرادا است که امروزه به عنوان یک مکان عمومی در دسترس همه مردم است ام در گذشته جزء املاک خانواده سلطنی بوده است.شما می توانید در دریاچه این پارک قایق سواری کنید. این پارک بزرگ که 120 هکتار وسعت دارد فرصت خوبی برای گذران اوقات در فضایی دور از هیاهوی زندگی شهری است.یک عمارت شیشه ای با شگوه نیز در این پارک جای دارد.

 

 

پورتا دل سُل

 

 

این میدان که بسیاری از مردم لحظه تحویل سال نو را درآن جشن می گیرند و از ساعت آن خاطره بسیاری دارند یکی از مکان های پر رفت و آمد شهر اسپانیا است که رفت و امد ماشین در آن محدود شده و بیشتر محور رفت و آمد افراده پیاده است. این محل که به نماد خرس و درخت و نشان صفر کیلومتر در اسپانیا را در خود چای داده است.

 

 

 

 

 

ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو


ورزشگاه اختصاصی تیم رئال مادرید یکی از جابه های مهم نه تنها برای دوست داران فوتبال بلکه برای افرادی که هیچ سر رشته ای از فوتبال ندارند. این ورزشگاه 85 هزار نفری یکی از بزرگترین ورزشگاه های اسپانیاست. شما می توانید در تور این ورزشگاه شرکت کرده و ساختمان عظیم ان ، رختکن ، جایگاه مربیان و حتی جایگاه ریئیس جمهور را دیدن کرده و لحظات مهم و خاطره انگیز بازی های مهم رئال مدرید را از نزدیک نصور کنید.

 

 

 

گران ویا

 

 

لقب "خیابانی که هرگز نمی میرد" به گران ویا اختصاص می یابد. گران ویا در سال 1910 تکمیل شده و با صدها مغازه، رستوران ها و کسب و کارهای گنجانده شده است. معروف ترین ساختمان آن Telefónica است که بلندترین ساختمان در اروپا بوده  که در سال 1929 تکمیل شد. ساعت در بالای ساختار سبک باروک آمریکایی نقطه عطفی آن است

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

نمای اسپایدر

 

 

نمای اسپایدر یکی از نماهای دوست داران سبک معماری مدرن است.این سبک مردن که تمام شیشه بوده به شما اجازه می دهد تمام مناظر بیرون را از داخل ساختمان مشاهده کنید. بنابراین بزرگترین مزیت به کار گیری این نما بهره مندی از روشنایی بیشتر برای ساختمان خوهد بود.شما بدون هیچ مانعی از نور زیادی در ساختمان بهره خواهید برد و مشکل روشنایی نخواهید داشت.همه انچه که شما میبینید شیشه و اتصالات شیشه خواهد بود.

 

 

در نمای اسپایدر دولایه شیشه سکوریت به کار میرود

 

اسپایدر (Spider) در لغت  به معنای عنکبوت است, ساختار این شیشه ها عنکبوتی است و شیشه ها به‌صورت شبکه‌ای ، موزاییکی  روی محور ها نصب می‌شود. همچنین فرم و شکل یراق اتصال‌دهنده را که شبیه پاها و بدن عنکبوت است نیز می تواند دلیلی برای نام گذاری اسپایدر برای آن باشد.

 

 

 

اجزای اصلی نمای اسپایدر

 

 

 

دسته های اسپایدر

 

 

این قطعه در واقع نگهدارنده شیشه های اسپایدر است و بسته به نوع آن یک شاخ تا چهار شاخ می باشد.برای انتخاب دسته های اسپایدر باید ابو هوای منطقه ای که سازه در ان ساخته می شود را درنظر بگیرید سپس جنس دسته ها را انتخاب کنید.

 

 

گلس یا شیشه

 

این شیشیه در واقع مهم ترین ترین بخش نمای اسپایدر است و باید بگونه ای انتخاب شود که دما و فشار محل قرار گیری سازه را به خوبی تحمل کند.به طور معمول از شیشه لمینت در این موارد استفاده می شود.اما شیشه های دو جداره نیز انتخاب مناسب دیگری است که می توانید در ساخت نمای اسپایدر از آن استفاده کنید.همانطور که میدانید مهمترین مزیت شیشه های دوجداره جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 

 

اتصال دهنده

 

مهم ترین وظیفه این قطعه انتقال نیروی وارد شده بر مفصل به سازه است.نام دیگر اتصال دهنده ها آداپتور است

 

 

اسکلت اصلی

 

 

این اسکلت تمامی فشار وارد شده به نمای اسپایدر را تحمل میکند.انتخاب ضخامتی که برای اسکلت صورت میگیرد باید با دقت انجام شود در این رابطه باید ابعاد شیشه و وزن آن را به طور دقیق محاسبه کرد.

 

بست اثبات کننده

 

در پروژه های بزرگی که صخامت شیشه و ودر نتیجه وزن آن زیاد باشد باید برای اطمینان از اینکه وزن شیشه برای اسکلت قابل تحمل است از بست های تثبیت کننده استفاده می شود

 

 مزایای نمای اسپایدر

  • دریافت نور و برخورداری از روشنایی زیاد در سازه 
  • سرعت بالای نصب
  • قابلیت ترکیب با سایر نماها از جمله لوور ، سنگ و..
  • لرزه پذیر بودن نما
  • ساختار یکپارچه نما
  • وزن کم سازه

 

معایب نمای اسپایدر

 

  • نیاز به محاسبات دقیق و پیچیده مهندسی سازه
  • دیتیل پیچیده بازشو
  • کنترل دائم و اب بندی نما و اتصالات آن

 

شیشه نمای اسپایدر

 

شیشه های به کار رفته در نمای اسپایدر از نوع بدون فریم است و جنس ان شیشه نشکن میباشد همچنین این شیشه ها برای حفظ امنیت باید ضد حریق و ضد صدا باشد. شیشه های دو جداره علاوه بر ضد صدا بودن در مصرف کم انرژی نیز موثر هستندبکارگیری ابعادی که برای نمای شما لازم استرا خودتان به تنهایی نمی توانید تعیین کنید. این کار حتما باید توسط کارشناسان خبره در این زمینه صورت پذیرد زیرا نیاز به انجام محاسبات دقیق دارد یکی از شیشه ایی که مورد اسفاده قرار میگرد شیشه لمینت است که مزیت بکارگیری ان جلوگیری از ریختن شیشه بعد از شکسته شدن آن است

 

به این ترتیب ضریب امنیت آن نیز بیشتر می شود

 

در ترکیب این شیشه ها از دو لایه شیشه سکوریت شده و یک لایه طلق استفاده می شود

 

 

انواع نمای اسپایدر

 

 

به‌ طور کلی نمای اسپایدر دارای سیستم متنوع ساختار سازه‌ای از سیستم سازه‌های فلزی، کابلی و شیشه‌ای می‌باشد که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آن‌ها استفاده می‌شود. 

 

 

 

اسپایدر کابلی

 

 

نمای اسپایدر کابلی زمانی به کار می آید شما قصد ندارید برای اتصالات اسپایدر از قطعات و یراق آلات استفاده کنید و به این ترتیب شما سطح یکپارچه تری از شیشه را در اختیار خواهید داشت.به دلیل اینکه کشش کابل ها باعث نگهداشتن سازه می شود بنابراین محاسبات دقیق در این زمینه لازم است.

 

 

اسپیس فریم

 

سازه های اسپیس فریم سازه هایی با ساختار و اشکال هندسی منظمی هستند که به صورت پیش ساخته اجرا می شوند.اتصالات این سازه ها به گونه ای است که این اشکال منظم به صورت یکپارچه با یکدیگر جوشکار ی می شوند و شکل و ساختاری که پس از اتصال ساختار خرپایی پیدا کرده و استحکام لازم برای تحمل نیروهای مختلف را در بنا پیدا می کند.سرعت ساخت این سازه ها بالاست. حتما این سازه ها را در سقف ورزشگاه های فوتبال زیاد مشاهده کرده اید. حای اگر در  سازه های اسپیس فریم قطعات اسپایدر به کرفته باشد و شما از شیشه استفاده کند نمای یکدست و شیشه ای اسپادری خواهد داشت.

 

 

فین گلس

 

درنمای اسپایدر فین گلس در واقع سازه اصلی بر روی شیشه قرار میگیرد و در ان خبری از لوله های استیل نیست.سازه نگهداره این روش شیشه دو یا سه لایه ای است که لمینت شده و به صورت عمود بر صفحه در پشت نما قرار گرفته است. به کار گیری ان باعث می شود از ارتعاش باد جلوگیری کرده وحکم سازه پشتیبان را دارد. این شیشه از طریق یراق آلات اسپایدر نما متصل می شود ولی اتصالات آن نیاز به بررسی دقیق دارد. نداشتن اتصالات فلزی در این نوع نما از مزیت های آن محسوب می شود.

 

روش نصب نمای اسپایدر

 

اجرای نمای اسپایدر بدون انجام محاسبات دقیق امکان پذیر نیست پس برای شروع پروژه های نما در ابتدا باید با توجه به اقلیمی که سازه در آن قرار می گیرد و وزش باد و میزان گرما و محاسبات پیش بینی زلزله انجام شود.

 

اولین مرحله در اجرای نمای اسپایدر کارگذاشتن لوله های استیل است. این لوله ها توسط کف کوب به زمین و سقف متصل می شود

 

در مرحله دوم باید اتصال دهنده ها را به لوله ها متصل کنیم. این اتصال دهنده ها یا کانکتورها که توسط جوش به لوله های استیل متصل شده اند وظیفه اتصال لوله به دسته های استیل را بر عهده دارند. این دسته های استیل از نوع تک شاخ ، دو شاخ، سه شاخ و چهار شاخ است.

 

حال نوبت اتصال شیشه به سازه است. این اتصال توسط رتیل که از جنس استیل است صورت می گیرد. سایز شیشه ها با توجه به محاسبات برآورد شده و در کارگاه برش داده شده و رتیل ها بر روی آن سوار می شود.

 

در مرحله آخر فاصله موجد بین شیشه ها با چسب های مخصوص پر می شود.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

اتصالات نرده استیل

با توجه به بکار گیری حفاظ استیل در در معماری های امروز باید بگوییم که یراق آلات  نرده های استیل نیز از اهمیت زیادی برخوردارند و در صورتی که از جنس مناسب و مرقوبی ساخته نشده باشند و کیفیت استانداردی نداشته باشند مطمئنا شما را در آینده به دردسر خواهند انداخت چراکه استحکام و مقاومت نرده اسستیل شما به میزای زیادی به یراق آلات استیل بکار رفته در آن بستگی دارد.

برای آشنایی با نام قطعات نرده استیل در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی اجزای نرده استیل پرداخته و به طور اختصار نحوه کار آنها را برایتان بازگو کنیم

لوله استیل

انواع سایز لوله استیل که در صنعت دکوراتیو و ساخت نرده های استیل بکار می رود به قرار زیر است


  • لوله 16 استیل ( به صورت لوله افقی و عمودی بین پایه های استیل کاربرد دارد)
  • لوله 38 استیل ( به عنوان پایه استیل استفاده می شود)
  • لوله 51 استیل ( به عنوان هند ریل و پایه استارت نرده بکار می رود)


سایر سایز های لوله های استیل برای مصارفی از جمله حفاظ بانکی و نمای اسپایدر کاربرد دارد.


  • لوله 25 استیل ( این سایز معمولا در حفاظ بانکی به کار می رود)
  • لوله 76 استیل (این سایز معمولا در نمای اسپایدر به کار می رود)
  • لوله 102 استیل (این سایز معمولا در نمای اسپایدر به کار می رود)

در پوش

این قطعه همانطور که از آن نام آن پیداست برای پوشاندن قسمت انتهایی لوله که باز نیز هست مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از در پوش از ورود اشیا در قسمت انتهای نرده که لوله تمام شده استت جلوگیری به عمل می آوریم. این قطعه از جنس استیل 304 می باشدو بسته به لوله مورد استفاده سایز 38 یا 51 بکار میرود.

پایه اسانسوری

پایه آسانسوری یا هندریل برای اتصال دستگیره های نرده  راه پله و استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه لوله قطر 38،16،51 و ... را در حلقه خود جای داده و باعث محکم شدن آن می شود.

پایه استارت

پایه استارت لوله ای است که در ابتدای نرده بکار رفته وبسته به قطر خارجی لوله ای که بکار رفته می توان آن را در سایز ها و قطر متفاوتی به کار گرفت. خود از چهار جزه تشکیل می شود:

 

  گوی یا سرنرده استیل قطعه ای کره ای مانند است که جهت زیبایی بیشتر و همچنین دستگیره بر روی پایه های استارت نرده نصب می شود سایزهای مختلف داشته و برای اتصال به پایه نیازمند پایه هست. لازم به ذکر است که این گوی برای زیبایی و جلوه بیشتر از جنس کریستال نیز می تواند بکار رود.

پایه گوی که گوی را به پایه استارت نرده متصل می کند.

مهره گیر

نعلبکی استیل که در زیر پایه های نرده بکار می رود در سایز های متفاوتی از جمله 38 و 51 وجود دارد.نعلبکی 51 از استیل 304 ساخته می شود. سایز 51 مناسب برای پایه استارت می باشد

زانویی 51 و زانو 38

زانو که یکی از قطعات نرده استیل است برای اتصال دسته نرده به پایه استارت مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان رابط استارت نیز شناخته می شود. یک سر این زانو برای پیچ شدن به دیوار یا زمین است و سر دیگر آن لوله 51 را در خود جای می دهدو اینکار به استحکام لوله می انجامد . از طرفی اگر لوله ای که بکار گرفته می شود سایز 38 باشد باید از زانو 38 استفاده شود تا بتواند لوله 38 را در خود جای داده و محکم به دیوار یا زمین پیچ کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

ویزای کار اتریش

 

 

براساس آماری که بانک جهانی منتشر کرده است اتریش پس از کشورهای سوئیس، آمریکا، دانمارک، سوئد، ژاپن ، آلمان، مکان رده هفتم ثروتمند ترین کشور رابه خود اختصاص داده است.به دلیل نرخ تورم پایین که در این کشور وجود دارد و شرایط مناسب زندگی کار در این کشور به مراتب مناسب تر از کشورهای اروپای مرکزی است.اما همانطور که می دانید اتریش عضو پیمان شینگن است بنابراین اخذ ویزای شینگن اتریش  لازم و ضروری است.

 

 

افرادی که رشته های مهندسی بخصوص رشته های برق، الکترونیک، انفورماتیک،IT ،الکتروتکنیک، مکانیک، صنایع , ، نرم افزار، عمران و... را گذرانده اند می توانند برای کار در این کشور حساب کنند. یکی از دلایلی که برای این افراد شرایط کاری مناسب به نظر می رسد این است که آلمان همپای اقتصادی اتریش محسوب می شود و به همین دلیل برای رشته های مهندسی و فنی مناسب ارزیابی می شود.اخذ ویزای شینگن اتریش که به منظور کار صورت گرفته باشد یا ویزای کار اتریش را در این مطلب دنبال کنید

 

مطلب پیشنهادی : لیون شهر نور و مزه ها

 

ویزای کار اتریش

 

 

شرایط دریافت ویزای کار اتریش

 

اولین روشی که شما می توانید از طریق آن ویزای کار اتریش دریافت کنید برخورداری از یک دعوتنامه کاری است که بتواند با پیشنهاد شغلی که برای شما به همراه دارد کار در اتریش را برای شما ساده تر کند.این پیشنهاد شغلی بایستی از جانب یک کارفرما در اتریش که یک شرکت معتبر دارد بررای شما ارسال شود. از شرایط این دعوتنامه این است که شما مدرک لیسانس خود را گرفته باشید و حدود 3 تا 4 سال سابقه کار داشته باشید

 

 

 این ویزا به شما اجازه کار و اقامت برای مدت کمتر از 2 سال را به همراه خواهد داشت.این طبیعی است که اما افرادی که در یکی از کشورهای اروپایی تحصیل می کنند و یامدرک تحصیلی آنها از دانشگاه های اروپا دریافت شده باشد برای استخدام در اتریش نسبت به سایرین اولویت دارند.

 

 

اما اگر برای فردی که در خارج از اتحادیه اروپا به دنبال کار در اتریش و یا به طور کلی اروپا است به این روال است که اگهی جذب نیرویی که از طرف کارفرما صادر شده است به مدت 3 ماه در اتریش به اشتراک گذاشته می شود. اگر طی اینمدت 3 ماه از داخل کور اتریش نیروی کار مورد نظر جذب نشد به مدت 3 ماه در سایت های آگهی کاریابی در کل اتحادیه اروپا منتشر می شود. در صورتی که ظرف این 3 ماه نیز نیروی مورد نظر کارفرما جذب نشود این آگهی برای کشور های بیرون از اتحادیه اروپا انتشار یافته و می توان نیروی مورد نظر را از خارج از اتحادیه اروپا جذب کرد.بدیهی است که طی شدن این پروسه برای افرادی که به دنبال ویزای کار از این طریق هستند چندان ساده نخواهد بود.

همچنین بسیاری از افراد می توانند پس از ادامه تحصیل به جستجوی کار بپردازند. بنابراین برای تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی اتریش خواهید داشت. 

 

 

 

شما برای دریافت این ویزا نیاز به یک کارت قرمز- سفید - قرمز دارید که باید آن را درخواست دهید این کارت که توسط کارفرما برای شما صادر می شود امکان سکونت و اشتغال را برای شما فراهم می آورد.

 

 

اما برای اخذ ویزای کار اتریش برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا راه دیگری نیز وجود دارد و آن کسب حداقل 70 امتیاز از 100 امتیاز در یک مدت 6 ماهه خواهد بود که برای جستحوی کار در اتریش و دریافت ویزای کار به شما اجازه اقامت داده می شود. پس از یافتن کار و بستن قرارداد با کارفرما مدارک شما برای صدور اجازه کار به اداره کار مربوطه ارجاع داده می شود و پس از موافقت قانونی ، کارت اقامت شما ( Red-White-Red Card ) صادر گردیده و حال شما می توانید به اتریش رفته و خانواده را هم همراه خود ببرید.

 

 

اگر شما در زمره نیروهای کلیدی کار باشید و یا از دانشگاه های عالی لتریش فارغ التحصیل شده باشید و یا یکی از موسسان مضاغل نوآور شناخته شوید برای دریافت این کارت واجد شرایط خواهید بود.

 

 

نحوه امتیاز دهی سیستم با این شرایط به قرار زیر است:

 

 

وضعیت تحصیل حداکثر 40 امتیاز

 

 

·         حداقل مدرک تحصیلی لیسانس تا فوق لیسانس : 20-امتیاز

 

·         رشتهای فنی، کامپیوتر و زیر مجموعه رشته های علوم طبیعی 30 امتیاز

 

·         داشتن مدرک دکترا 40 امتیاز

 

·         دریافت حقوق سالانه بالا: 20 امتیاز

 

·         انجام کار تحقیقاتی: 20 امتیاز

 

 

·         داشتن لوح تقدیر یا ثبت اختراع: 20امتیاز

 

 

 

وضعیت شغل حداکثر 20 امتیاز

 

 

·         سوابق کاری یا کارهای مدیریتی: 2 امتیاز به ازای هر سال

 

·         سوابق کاری 6 ماهه در اتریش: 10 امتیاز

 

 

 

وضعیت مدرک زبان حداکثر 10 امتیاز

 

 

·         مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی:   مبتدی 5 امتیاز ... پیشرفته 10 امتیاز...

 

وضعیت سنی حداکثر 20 امتیاز

 

 

·         تا 35 سال 20 امتیاز

 

·         تا 40 سال 15 امتیاز

 

·         تا 45 سال 10 امتیاز

 

 

مدارک ویزای اتریش

مطلب پیشنهادی : ویزای شینگن سوئیس

 

مدارک مورد نیاز ویزای کار اتریش

 

 

ü      تکمیل فرم تقاضای ویزای کار

 

ü      دو قطعه عکس ۵*۳ در ۵*۴ که جدیدا گرفته شده باشد

 

ü      شناسنامه  و کارت ملی با ترجمه

 

ü      گذرنامه معتبر که حداقل 3 ماه اعتبار داشته باشد و 2 صفحه خالی دارا باشد

 

ü      گواهی اشتغال به کار و ترجمه آن

 

ü      بیمه نامه با پوشش مبلغ ۳۰۰۰۰ یورو

 

ü      گواهی عدم سوء پیشینه کیفری به همراه ترجمه آن

 

ü      اصل مدارک تحصیلی و ریز نمرات آن

 

ü      رزومه معتبر از سوابق کاری و تحصیلی

 

 

ü      اجاره نامه به مدت ۶ ماه

 

 

ü      گواهی اشتغال به کار

 

 

ü      پرینت تمکن مالی در حساب جاری بانک ( در ۳ ماه گذشته با مهر و امضا توسط خود بانک )

 

 

ü      مدرک زبان A2 المانی یا مدرک زبان ایلتس ۵

 

 

 

به یاد داشته باشید که برای تحویل مدارک رعایت نکات زیر لازم است:

 

 

 

·         15 روز قبل از سفر برای این کار اقدام نایید

 

 

·         برای کسب اطلاع از هزینه ویزای کار اتریش نیز باید گفت که حتما یورو به همراه داشته باشید چراکه مدارک شما در پانچ های نختلف قرار می گیر که برای بررسی هر پانچ مبلغ 85 یورو باید پرداخت شود.

 

 

·         مدارکی که نیاز نیست را در لیست مدارک خود تحویل ندهید.

 

 

 

·         مدارکی که ترجمه شده است باید به تایید وزارت دادگستری رسیده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1