همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

7 مزیت نصب درب ضد سرقت

جهان آن چیزی نیست که قبلاً بوده است. روزگاری جامعه یک فضای امن و دلسوز بود که مردم از یکدیگر مراقبت می کردند و به دنبال یکدیگر بودند. متأسفانه ، اوضاع بدتر از همه جا اتفاق افتاد. این بدان معنی است که اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که روی امنیت سرمایه گذاری کنید. این می تواند به معنای آلارم اتومبیل ، سیستم های امنیتی ، اقدامات امنیتی دیجیتال و موارد دیگر باشد.

امروز ، ما می خواهیم به درب های ضد سرقت نگاهی بیندازیم و هفت مزیت از نصب آنها را بیان کنیم.

1. برای جلوگیری از متجاوزان

جنایتکارانی که خانه را هدف قرار می دهند ، به دنبال خانه هایی هستند که به راحتی در دسترس هستند. یک کلاهبردار چیزی بیش از یک هدف آسان را دوست ندارد ، بنابراین اگر خانه شما برای سرقت آماده نشده باشد ، این احتمال وجود دارد که شما یک فرد قربانی شوید.

2. این باعث افزایش امنیت شما خواهد شد

یک درب یا درهای امنیتی برای تقویت امنیت خانه شما کار می کنند و این کار را از بسیاری جهات انجام می دهند. آنها معمولاً از فولاد یا آهن فرفورژه ساخته می شوند و قاب های آنها را محکم ، محکم و بادوام می کنند. در مقایسه با یک قاب چوبی یا پلاستیکی ، عبور از آن ها بسیار دشوار است. و همچنین به سختی می توان آن را باز کرد ، یک درب با فولاد قاب در حالی که طولانی تر است دوام می آورد.

3. همه چیز در مورد قفل ها است

یک درب ضد سرقت خوب ، قفل قوی و با کیفیت دارد. بهترین درهای امنیتی هم قفل های دارای کلید مهم و هم بن بست دارند. بن بستها مهم هستند زیرا امنیت زیادی را ایجاد می کنند. همچنین در صورت امکان دریچه ای را با لولا پین غیر قابل جابجایی دریافت کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد قفل درب ضد سرقت کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

نحوه انتخاب بهترین درب ضد سرقت

4. صفحه نمایش

یک درب امنیتی خوب نیز باید با صفحه نمایش باشد. این صفحه نمایش از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و می تواند در مقابل تلاش برای سوراخ ، سوراخ یا برش در آن مقاومت کند.

5. ارزش خود را به دارایی خود اضافه کنید

یک درب ضد سرقت نیز یک سرمایه گذاری برای ارزش آینده خانه شما است. اگر قصد ندارید برای همیشه در یک مکان زندگی کنید ، این عالی است. ارتقاء مانند درب امنیتی می تواند به افزایش قیمت سؤال کمک کند ، هنگامی که ، در پایین خط ، تصمیم گرفتید که بفروشید و حرکت کنید.

6. ضد حریق

با توجه به طبیعت بادوام ، درب امنیتی با کیفیت خوب یک درب ضد حریق است. در صورت آتش سوزی در خانه ، یک درب امنیتی برای جلوگیری از گسترش شعله های آتش کمک می کند.

7. ظواهر

یک شرکت نصب و راه اندازی شیشه ای و حرفه ای در پرت طیف وسیعی از درب و صفحه نمایش امنیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد که برخی از آنها در واقع کاملاً شیک هستند. آنها می توانند ظاهر خانه ، آپارتمان یا املاک مسکونی شما را بهبود بخشند!

امروز یک درب امنیتی نصب کنید!

آیا به دنبال ارتقاء امنیت منزل یا شغل خود هستید؟ درکو می تواند طیف وسیعی از درب های ضد سرقت ، بادوام و تحمیل را برای شما در حفظ امنیت شما ، خانواده و اموال خود نصب کند.

 

قیمت درب ضد سرقت در چه بازه‌ای است؟

با توجه به تنوع قیمت درب ضد سرقت هم از لحاظ کشور سازنده و هم ز لحاظ کیفی می توان در سال ۹۸ این بازه های قیمتی را برای درب ضد سرقت اعلام کرد
قیمت درب ضد سرقت فول پک ترک بین ۵۵۰ دلار تا ۱۴۰۰ دلار
قیمت درب ضد سرقت چینی بین یک میلیون صد هزار تومان تا دو میلیون پانصد هزار تومان
قیمت درب ضد سرقت طرح ترک ساخت ایران بین یک میلیون پانصد هزار تومان تا ۶ میلیون تومان

مطالب مرتبط:

ملاحضات امنیتی درب ضد سرقت قبل از خرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

سخت افزارهای مورد استفاده در دوربین مدار بسته

دستگاه های سخت افزاری مورد استفاده در یک سیستم دوربین مدار بسته چیست؟ هرکسی که قصد دارد یک سیستم دوربین مدار بسته برای تجارت یا املاک خود داشته باشد ، خود را در این سؤال مطرح می کند. دستگاه های سخت افزاری شامل بخش هایی مانند دوربین ، لنز ، مسکن ، مونت ، سیم کشی و مانیتور هستند.

دوربین های مدار بسته
برای درک اینکه از چه دستگاه های سخت افزاری در سیستم های دوربین مدار بسته استفاده می شود ، بدانید که همه چیز با دوربین شروع می شود. انواع مختلفی از فناوری های دوربین امنیتی برای انتخاب نیازهای شما وجود دارد - دوربین های امنیتی HD-CVI و شبکه IP .

سخت افزارهای دوربین مدار بسته

آیا می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را به طور همزمان استفاده کنید؟

همچنین انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته از جمله گنبد ، جعبه حرفه ای ، کنترل PTZ ، گلوله مادون قرمز ، دوربین های مدار بسته وایرلس پنهان و بی سیم وجود دارد. بسته به نیاز نظارت شما ، می توانید انواع مختلف دوربین های امنیتی را با هم مخلوط و همسان کنید تا بتوانید یک سیستم نظارت سفارشی مناسب با پوشش جامع ایجاد کنید.

برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به سایت هپنا مراجعه نمایید.

هنگام انتخاب دوربین های امنیتی چه مواردی را باید در نظر بگیرید

هنگام انتخاب دوربین های امنیتی ، نیازهای مکان خود را در داخل خانه یا خارج از منزل ، محدوده نظارت خود را در نظر بگیرید تا بتوانید با وضوح مناسب ، کیفیت تصویر ، گزینه های ضبط فیلم و قابلیت مقیاس پذیری مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید سیستم نظارت خود را با سهولت گسترش دهید. علاوه بر این ، ویژگی های هر دوربین امنیتی را در نظر بگیرید.

وضوح دوربین -1080p تا 4K
دید در شب با روشنگرهای مادون قرمز LED
نظارت تصویری از راه دور از هر نقطه ، در هر زمان ، از طریق رایانه شخصی ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی
مقاوم در برابر آب و هوا ضد خرابکاری برای استفاده قابل اعتماد در فضای باز
پلاگین و سادگی بازی
تشخیص حرکت
دسترسی از راه دور ، پخش و کنترل
برای درک بیشتر دستگاه های سخت افزاری مورد استفاده در یک سیستم دوربین مدار بسته ، به مؤلفه های اصلی بعدی مراجعه کنید.

ضبط ویدیو
قابلیت ضبط یک ویژگی اساسی در هر سیستم دوربین مدار بسته است زیرا در صورت وقوع حادثه در اموال شما به ارزیابی ، تحقیق و فرآیند جمع آوری شواهد کمک می کند. ضبط کننده دوربین های مدرن امنیتی ، مدیریت ، مشاهده و ذخیره فیلم های نظارت را برای شما آسان می کند.

می توانید از هر مکان ، در هر زمان و از طریق رایانه شخصی ، تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی ، از نظارت تصویری HD لذت ببرید. دو نوع ضبط کننده فیلم وجود دارد:

ضبط ویدیوهای دیجیتال (DVR)
ضبط ویدیوهای شبکه (NVR)
جدیدترین ضبط های ویدیویی طیف گسترده ای از ویژگی های با کارایی بالا را از جمله دسترسی نامحدود ، مشاهده از راه دور در رایانه های شخصی ، تلفن هوشمند و رایانه لوحی و بدون هزینه ماهانه ، تنظیمات ساده افزونه و بازی ، اعلان ها و هشدارهای تشخیص خودکار حرکت ، و ریموت رایگان را ارائه می دهند. مشاهده نرم افزار و برنامه های تلفن همراه.

ضبط ویدیوهای شبکه
NVR ها به نیروی اصلی برای مشاغل و دارندگان دارایی که نیاز به نظارت برتر دارند تبدیل شده اند. این ضبط کننده های ویدیویی از طریق کابل اترنت CAT 5 / CAT 6 به دوربین های امنیتی متصل می شوند. NVR قلب سیستم های نظارت IP است و از قابلیت های پیشرفته ای برخوردار است که طیف وسیعی از دوربین های امنیتی IP را پشتیبانی می کند. در اینجا ویژگی های ضبط کننده ویدیو های شبکه وجود دارد:

  • کریستال شفاف 1080p تا حداکثر کیفیت 4K Ultra HD
  • مشاهده از راه دور از طریق تلفن های هوشمند ، رایانه های شخصی و رایانه های لوحی
  • رابط وب NVR آسان برای استفاده
  • فناوری تشخیص حرکت قابل اعتماد
  • هارد دیسک های مانیتورینگ از پیش نصب شده
  • گزینه هایی برای ضبط فیلم 24/7 ، در تشخیص حرکت یا برنامه
  • مشاهده ، پخش ، و بازیابی فیلم و فیلم برداری شده با مهر و زمان

ضبط کننده فیلم های دیجیتال
از DVR ها مدتهاست که برای بهبود و سفارشی سازی نظارت نظارت در مشاغل و سایر خواص استفاده می شود. آنها بخش مهمی از هر سیستم HD-over-Coax هستند و از مدتها پیش گزینه ضبط نظارت استاندارد بوده اند. می توانید DVR را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای امنیتی و اندازه ملک شما باشد. دقیقاً مانند NVR ها ، می توانید NVR های چند کاناله را برای متناسب با تعداد دوربین های امنیتی مورد نظر خود انتخاب کنید.

ویژگی های جدیدترین ضبط کننده فیلم های دیجیتال:

ضبط ویدیوی نظارت بر 1080p و بالاتر
مشاهده زنده از راه دور از طریق رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و رایانه های لوحی
قابلیت تشخیص حرکت قابل اعتماد
مشاهده زنده ، پخش فیلم ، ضبط 24/7 و تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های نظارت همزمان
بازیابی آسان فیلم های نظارت - تاریخ و ساعت تمبر
هارد دیسک های از پیش نصب شده برای ذخیره سازی ویدیوی قابل اعتماد
رابط کاربر پسند که تنظیم ، نصب و مدیریت سیستم نظارت خود را ساده و ساده می کند
کابل ها و اتصالات
برای ادامه درک اینکه دستگاه های سخت افزاری مورد استفاده در یک سیستم دوربین مداربسته چیست ، باید بدانید که کابل ها و اتصالات برای اجزای مهم سیستم دوربین مدار بسته شما کدامند. بسته به دوربینهای امنیتی که انتخاب می کنید ، فناوری نظارت شما و ضبط کننده های فیلمبرداری ، انواع مختلف کابل و کانکتور وجود دارد. اینها شامل کابل های کوچک موسیقی جاز پلاگین و بازی ، کابل های اترنت CAT5 / 6 ، کابل های کوچک دسته کوچک موسیقی جاز کمکی RAM-59 سیامی و اجزای اتصال است.

کابل کشی مناسب برای سیستم دوربین مدار بسته شما بسیار مهم است. همچنین ممکن است برای تکمیل نصب سیستم های دوربین مدار بسته مانند کابل های آداپتور برق ، کابل های HDMI ، ابزارهای اتصال و ابزارهای خرد کننده به لوازم جانبی دیگری نیز نیاز داشته باشید. کامل ترین سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته با تمام کابل ها و اتصالات مورد نیاز برای شروع کار همراه هستند.

نصب دوربین مدار بسته

مسکن و نصب دوربین های امنیتی
هنگام نصب سیستم امنیتی CCTV ، می توانید آنها را بر روی دیوارها ، سقفها یا سایر مکانهای استراتژیک سوار کنید. برای انجام این کار ، به براکت های نصب محکم نیاز خواهید داشت که می توانند دوربین های امنیتی شما را با خیال راحت تضمین کنند. محفظه دوربین های امنیتی نیز به ویژه برای دوربین های امنیتی در فضای باز که دائما در معرض عناصر آب و هوایی هستند بسیار ضروری هستند. مسکن مناسب برای محافظت از دوربین های امنیتی شما باید ضد آب و ضد خراب باشد.
منابع تغذیه
سیستم های دوربین مدار بسته برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد به لوازم جانبی مناسب نیاز دارند. آیا سیستم شما از طریق کابل اترنت CAT5e یا کابل کواکسیال کار می کند ، شما نیاز به راه حل های منبع تغذیه مناسب برای سیستم خود دارید. همچنین ممکن است شما به لوازم جانبی منبع تغذیه اضافی مانند سوئیچ PoE ، افزونه PoE و چندین راه حل منبع تغذیه نیاز داشته باشید تا سیستم های دوربین مدار بسته خود را به خوبی ساماندهی کرده و با حداقل سیم کشی به طور موثر کار کنید.
علائم نظارت
علائم نظارت یکی دیگر از اجزای مهم هر سیستم دوربین مدار بسته است. در حالی که اینها "دستگاه" نیستند ، آنها یک راه حل عالی برای جلوگیری از جرم هستند. اگر مجرمان یا افراد متجاوز در محل ورود خود قرار بگیرند ، می توانند با تشویق مردم به ماندن در بهترین رفتار خود در محافظت از اموال شما کمک کنند.

http://tecnoplus.blog.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا یا ترخیص کالا از گمرک نهایی کالاها در نسخه انگلیسی به اقدامی گفته می شود که در آن اداره گمرک اجازه می دهد کالا را از طریق گمرک ترخیص و از بین برد. پس از خروج کالا از انبار گمرک ، کالا تحت نظارت گمرک دفتر ترخیص می شود
. همانطور که می دانید ترخیص کالاهای وارداتی به دلیل پیچیدگی معمولاً توسط شخصی غیر از صاحبان کالا انجام می شود که اصطلاحاً ترخیص کار گمرک نیز نامیده می شود.

ترخیص کالا از گمرک
 در کلیه مراحل این ترخیص کالا ، کار در تهیه اسناد کالا اعم از بیمه ، بارنامه ، فاکتور ، گواهی مبدأ ، ترخیص کالا ، و همچنین اسناد صاحبان کالا انجام می شود ، از جمله: کارت بازرگانی ، کارت ملی اگر قصد ورود به یک کشور خاص را دارید که مجوز یا مجوز از سازمان خاصی را دریافت کند ، باید آن را به اسناد ضمیمه کنید. نحوه تنظیم اظهارنامه و اسنادی که باید به لیست ترخیص کالاهای شما پیوست شوند ، روندی بسیار پیچیده است. مشکل این است که فقط کارشناسان و مشاوران مشاغل قادر به انجام آن هستند. کارشناسان بازرگانی شرکت حمل و نقل بین المللی مروارید گستر ماهور به دلیل آشنایی با موضوعات و قوانین پاکسازی می توانند مشاور خوبی برای شما باشند. ما در همه روابط تجاری ، از جمله ورود قطعی کالاها و ترخیص کالای نهایی قرار داریم.

در طی پروسه و مراحل ثبت سفارش و ترخیص کالا باید اسناد و مدارک لازم جهت ترخیص کالا از گمرک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهارشود. از آنجایی که انجام این اقدامات یک کار تخصصی و پیچیده و نیازمند آشنایی کامل با پروسه آن است، معمولا فرآیند ترخیص کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند. صفر تا صد فرایند ترخیص کالا اینجا توضیح داده شده است.
 

http://tecnoplus.blog.ir/

مطالب مرتبط:

مراحل ترخیص انواع کالا از گمرک

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

مهم ترین دلایل ریزش مو

بسیاری از افراد حداقل برای یکبار در طول عمر خود دچار به ریزش مو علائم آن و راه درمان آن فکر کرده اند. بسیاری از افراد با دیدن تعدادی مو روی روی لباس یا تخت خواب خود با خود فکر کرده اند که آیا ریزش مو به این صورت طبیعی است یا خیر؟ اما واقعیت این است که بد انسان به طور طبیعی حدود 100 تار مو از دست میدهد پس نباید نگرانی از این بابت داشت. همه تارهای ریخته شده مو نشان از بیماری ریزش مو نیست.

اما اگر ریزش موی شما واقعا بیش از حد معمول است باید آن را جدی بگیرید. می توان چندین موضوع به عنوان علت ریزش مو بر شمرد. شما باید آن را به طور دقیق شناسایی و یا از پزشک کمک بگیرید

 

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

ریزش مو دلایل زیادی دارد. چه چیزی باعث ریزش مو شما می شود تعیین کند که آیا موهای شما:

 

  • به تدریج یا ناگهان می افتد
  • نازک
  • می تواند به تنهایی دوباره رشد کند
  • برای رشد مجدد به درمان نیاز دارد
  • برای جلوگیری از ریزش دائمی مو به مراقبت فوری احتیاج دارد

 

علل ریزش مو

ریزش مو ارثی

هم زنان و هم مردان این نوع ریزش مو را ایجاد می کنند که شایع ترین علت ریزش مو در سراسر جهان است. در مردان ، به آن ریزش مو با الگوی مردانه گفته می شود. زنان از ریزش مو با الگوی زنانه برخوردار می شوند. صرف نظر از اینکه در مرد یا زن بروز کند ، اصطلاح پزشکی آلوپسی آندروژنی است.

مهم نیست که از کدام اصطلاح استفاده کنید ، این بدان معنی است که شما ژنهایی به ارث برده اید که باعث می شوند فولیکول های مو کوچک شود و در نهایت متوقف شود. کوچک شدن می تواند از همان نوجوانی شروع شود ، اما معمولاً بعداً در زندگی شروع می شود.

ریزش مو ارثی

 

در خانمها ، اولین علامت قابل توجه ریزش موی ارثی معمولاً نازک شدن کلی یا قسمت گسترده تر است.

هنگامی که یک مرد ریزش موی ارثی دارد ، اولین علامت اغلب موهای زاید یا لکه های طاس در بالای سر خود است.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله ، درمان می تواند به متوقف کردن یا کند شدن ریزش مو کمک کند. همچنین ممکن است به تقویت مو کمک کند. هرچه زودتر درمان شروع شود ، هر چه بهتر عمل شود. بدون درمان ، به ریزش مو ادامه خواهید داد.

 

سن

با افزایش سن ، بیشتر افراد به دلیل کند شدن رشد مو ، متوجه برخی ریزش مو می شوند. در بعضی مواقع ، فولیکول های مو رشد مو را متوقف می کنند ، و این باعث می شود موهای روی پوست سر ما نازک شود. موها همچنین رنگ خود را از دست می دهند. خط موی زن به طور طبیعی شروع به فروپاشی می کند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

درمان زودهنگام ، به بعضی از افراد کمک می کند که موهای خود را دوباره ببندند.

 

آلوپسی آرهاتا

آلوپسی آرئاتا نوعی بیماری است که وقتی سیستم ایمنی بدن به فولیکولهای مو حمله می کند (موها را در خود نگه می دارد) ریزش مو ایجاد می کند. می توانید در هر مکانی از بدن ، از جمله پوست سر ، داخل بینی و گوش های خود ، موهای خود را از دست دهید. برخی از افراد مژه یا ابرو را از دست می دهند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله. اگر موهای شما به تنهایی رشد نکند ، درمان ممکن است به تحریک رشد مجدد کمک کند.

 

درمان سرطان

اگر شیمی درمانی دریافت کرده یا تحت درمان با پرتودرمانی قرار گرفته اید ، ممکن است در طی چند هفته از شروع درمان ، موهای خود (یا اکثر آنها) را از دست دهید.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

موها معمولاً طی چند ماه پس از اتمام شیمی درمانی یا پرتودرمانی به سر یا گردن ، دوباره رشد می کنند. متخصصان پوست می توانند دارویی را برای کمک به رشد سریع تر مو ارائه دهند.

آیا قابل پیشگیری است؟

پوشیدن کلاه خنک کننده قبل ، حین و بعد از هر جلسه شیمی درمانی ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

 

زایمان ، بیماری یا سایر عوامل استرس زا

چند ماه پس از زایمان ، بهبودی در اثر بیماری یا انجام عمل جراحی ، ممکن است در موهای خود یا بالش خود موهای بیشتری را مشاهده کنید. این همچنین می تواند بعد از یک زمان استرس زا در زندگی شما اتفاق بیفتد مانند طلاق یا فوت یک دوست عزیز.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

اگر استرس متوقف شود ، بدن شما تنظیم می شود و ریختن بیش از حد متوقف می شود. هنگامی که ریختن متوقف می شود ، اکثر افراد می بینند که موهایشان در طی 6 تا 9 ماه پر از حالت طبیعی خود را به دست می آورد.

مراقبت از مو

اگر موهای خود را دائم رنگ، دکلره یا کراتینه کنید ، ممکن است به موهای شما آسیب برساند. با گذشت زمان ، این آسیب می تواند به ریزش مو منجر شود.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

شما می توانید نحوه مراقبت از موهای خود را تغییر دهید ، که می تواند از ریزش مو جلوگیری کند. هنگامی که به یک فولیکول مو آسیب می رسانید ، مو نمی تواند از آن فولیکول رشد کند. داشتن بسیاری از فولیکولهای آسیب دیده مو باعث ایجاد لکه های دائمی طاس می شود.

 

مدل مو روی پوست سر شما کشیده می شود

اگر اغلب موهای خود را محکم به عقب می کشید ، کشیدن مداوم می تواند به ریزش دائمی مو منجر شود. نام پزشکی این بیماری آلوپسی کششی است.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

خیر. با ایجاد برخی تغییرات می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید.

 

عدم تعادل هورمونی

یکی از دلایل عمده این عدم تعادل سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) است. این بیماری منجر به ایجاد کیست در تخمدان های خانم ها به همراه علائم و نشانه های دیگری می شود که شامل ریزش مو است. قطع برخی از قرص های ضد بارداری می تواند باعث عدم تعادل موقتی هورمونی شود. زنانی که دچار عدم تعادل هورمونی هستند ، می توانند نازک کننده مو (یا ریزش مو) در پوست سر خود ایجاد کنند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

درمان ممکن است کمک کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان ریزش مو با هورمون درمانی کلیک کنید

 

عفونت پوست سر

عفونت پوست سر می تواند منجر به نواحی پوسته پوسته و گاه ملتهب در پوست سر شما شود. ممکن است ببینید چه نقاط سیاه کوچک روی پوست سر شما به نظر می رسد. اینها در واقع گلهای مو هستند. برخی از افراد یک نقطه طاس ایجاد می کنند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله ، درمان می تواند از عفونت خلاص شود. پس از پاک شدن عفونت ، مو تمایل به رشد دارد.

 

دارو

یک عارضه جانبی احتمالی برخی داروها ریزش مو است. اگر فکر می کنید دارویی باعث ریزش مو شما می شود ، از دکتر که تجویز کرده است بخواهید که ریزش مو یک عارضه جانبی احتمالی است یا خیر. ضروری است که قبل از صحبت با پزشک ، مصرف دارو را متوقف نکنید. قطع ناگهانی برخی از داروها می تواند باعث مشکلات جدی در سلامتی شود.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله

 

پسوریازیس پوست سر

بسیاری از افرادی که به پسوریازیس پلاک مبتلا می شوند در بعضی از موارد پسوریازیس را در پوست سر خود بروز می دهند. این می تواند به ریزش مو منجر شود.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

هنگامی که پسوریازیس پوست سر پاک شد ، مو تمایل به رشد مجدد پیدا می کند ، اما این کار به زمان نیاز دارد. با رعایت نکات این متخصصین پوست ، ممکن است بتوانید از ریزش مو جلوگیری کنید.

 

موهای خود را بکشید

بعضی افراد موهای خود را می کشند ، غالباً برای رفع استرس. ممکن است آنها از اینکه موهایشان را می کشند غافل باشند. اصطلاح پزشکی برای آن trichotillomania است.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

اگر شما فولیکول های مو را نابود نکرده اید ، بله. برای رشد مجدد موهای خود ، باید جلوی کشیدن آن را بگیرید.

 

آلوپسی زخم

این حالت وقتی التهاب فولیکول های مو را از بین می برد ، ایجاد می شود. پس از از بین بردن ، یک فولیکول مو نمی تواند مو رشد کند. شرایط متنوع می تواند باعث این امر شود. نام پزشکی این گروه از شرایط ، آلوپسی سیکراتریک است.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

هنگامی که یک فولیکول مو از بین برود ، نمی تواند مو را دوباره رشد دهد. ابتلا به این شرایط در مراحل اولیه می تواند از ریزش بیشتر مو جلوگیری کند.

 

عفونت مقاربتی

در صورت عدم درمان ، عفونت مقاربتی (STI) می تواند به ریزش مو منجر شود. سفلیس چنین STI است. سیفیلیس که در صورت عدم درمان باقی مانده است ، می تواند باعث ریزش موی لکه دار در پوست سر ، ابروها ، ریش و جاهای دیگر شود. سایر STI ها همچنین می توانند باعث ریزش مو شوند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بعد از درمان STI ، موها اغلب شروع به رشد مجدد می کنند.

 

بیماری تیرویید

اگر با تیروئید خود مشکلی دارید ، ممکن است نازک شدن مو را ببینید. برخی افراد متوجه می شوند که موهایشان هنگام مسواک زدن در توده بیرون می آیند.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله ، درمان بیماری تیروئید می تواند ریزش مو را معکوس کند.

 

بیوتین ، آهن ، پروتئین یا روی خیلی کم است

اگر به اندازه یک یا چند مورد از این موارد به اندازه کافی نرسیدید ، می توانید ریزش موی قابل توجهی داشته باشید.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله. هنگامی که بدن شما به اندازه کافی از مواد مغذی از دست رفته استفاده می کند ، موها دوباره رشد می کنند.

 

اصطکاک

افراد می توانند ریزش مو ایجاد کنند که چکمه ها ، جوراب ها یا لباس های تنگ که اغلب به پوست خود مالیده می شوند. اصطلاح پزشکی برای این ، آلوپسی اصطکاک است.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

با متوقف کردن مالش مو به تنهایی دوباره رشد می کند.

 

سموم

به آرامی مسمومیت می تواند به ریزش مو منجر شود. سموم که می توانند باعث ریزش مو شوند شامل آرسنیک ، تالیم ، جیوه و لیتیوم هستند. اگر مقدار زیادی وارفارین مصرف کنید ، که در سموم موش یافت می شود ، همچنین می تواند باعث ریزش مو شود. مصرف مقادیر زیادی ویتامین A یا سلنیوم نیز سمی است و می تواند باعث ریزش مو شود.

آیا رشد مجدد امکان پذیر است؟

بله ، موهای دیگر هنگامی که دیگر در معرض سم نیستید ، دوباره رشد می کند.

 

در حالی که بسیاری از دلایل ریزش مو با موفقیت قابل درمان هستند ، اما مهمترین روش درمانی موثر در یافتن علت های ریزش مو است. بدون تشخیص دقیق ، درمان اغلب بی اثر است. شما می توانید برای اطلاع از درمان ریزش مو با راهکارهای موثر و علمی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mag.mahtateb.com/fa/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88

 

http://tecnoplus.blog.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

شما در یک پاور بانک به کدام ویژگی نیاز دارید؟

تماشای تلفن یا رایانه لوحی خود را به طور پیوسته هنگامی که در نزدیکی پریز برق جایی ندارید استرس زا است. خوشبختانه ، کمبود باتری پشتیبان شخص ثالث وجود ندارد ، و آنها در هر اندازه ، ظرفیت و دامنه قیمت قرار می گیرند تا دستگاه خود را در هنگام شروع نماد باتری شما به رنگ قرمز ادامه دهد. و به همین جا ختم نمی شود برخی از پاوربانک ها دارای ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، شارژ بی سیم ، کابل های داخلی ، آداپتورهای AC ، چراغ قوه های LED هستند.

با انتخاب گزینه های بسیار زیاد ، چگونه می دانید کدام پاور بانک برای شما مناسب است؟ در مورد مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مطالعه کنید.

اندازه و ظرفیت
به طور کلی هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت و کمیت پورت ها نیز بیشتر می شود. پاور بانک هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند ، به طور معمول برای دو یا یک شارژ کامل در تلفن مناسب هستند ، در حالی که هر چیزی که شما را در طول روز نگه داشته باشد ، نیاز به کیف یا کیف پول دارد.

در قسمت جلوی جیب ، بیشتر باتری های کوچکتر که قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رسانند ، دارای ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت و کمتر هستند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بارها و بارها اکثر تلفن ها را بارگیری کنید.

شما می توانید در لینک زیر پاور بانک خریداری کنید که یک وب سایت خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل است.

https://b2bring.com/fa/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

هنگامی که بالاتر از 3500 میلی آمپر ساعتی قرار گرفتید ، اندازه باتری به حدی افزایش می یابد که احتمالاً کمتر در شلوار جین لاغر خود جای می گیرد ، اما هنوز هم می توانید در جیب کت نگه دارید. حتی باتری هایی وجود دارند که به شما امکان لپ تاپ را می دهند و آب کافی برای شارژ متوسط ​​تلفن 10 بار دارند. البته آنها برخی از بزرگترین و سنگین ترین دسته ها هستند و قطعاً نیاز به حمل آنها در یک کیف هستند.

پورت های ورودی و خروجی
نوع درگاه (یا پورت) باتری نه تنها با دستگاه هایی که می خواهید شارژ شوید سازگار است بلکه سرعت شارژ را نیز تعیین می کند. حداقل ، بیشتر بسته های باتری دارای پورت میکرو USB استاندارد برای ورودی و یک درگاه USB-A برای خروجی هستند. اما با بیشتر تلفن ، تبلت و لپ تاپ هایی که استاندارد USB-C را تصویب می کنند ، اغلب علاوه بر USB-A ، پورت USB-C را نیز پیدا خواهید کرد.

USB-C به طور کلی به شما امکان می دهد تا سریعتر شارژ کنید ، ورودی / خروجی را در یک پورت ادغام کنید و در بسیاری از تلفن های جدید نیز یافت می شود. حال باید مراقب باشید ، زیرا در حالی که برخی از پاوربانک ها دارای ورودی USB-C هستند ، اما خروجی USB-C ندارند.

لایتنینگ یک فناوری اختصاصی اپل است ، بنابراین شرکت ها هنگام استفاده از آن باید اپل را پرداخت کنند. پیدا کردن آن کمی کمتر متداول می شود.

شارژ سریع
یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که یک پاور بانک سریع می تواند تلفن شما را شارژ کند. خروجی باتری در ولتاژ و آمپر اندازه گیری می شود. آمپراژ (یا جریان) مقدار الکتریسیته ای است که از باتری به دستگاه متصل جریان می یابد ، در حالی که ولتاژ مقدار انرژی بالقوه است. ضرب کردن ولتاژ توسط آمپرها به شما می دهد ، میزان قدرت کل است. برای اینکه سریعتر شارژ دستگاه شود ، بیشتر تولید کنندگان برای افزایش کل ولتاژ ، ولتاژ را تغییر می دهند یا آمپر را تقویت می کنند. برای بیشتر شارژ سریع ، شما در حال افزایش یا تغییر پویا ولتاژ هستید.

در اصل ، برای هر نوع شارژ سریع به سه چیز نیاز دارید: یک تلفن یا وسیله دیگر با مدار شارژ قادر به استفاده از یکی از استانداردهای شارژ سریع ، به همراه باتری و کابل که از همان استاندارد پشتیبانی می کند. اگر هر یک از این سه مورد از دست رفته باشد ، شما نمی توانید به همان سرعت شارژ کنید.

Amazon.com: Official Samsung Adaptive Fast Charging Wall /Travel ...

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد Adaptive Fast Charging سامسونگ و شارژ سریع Qualcomm هستند. هر دو با افزایش ولتاژ به جای آمپراژ ، به روشی مشابه کار می کنند. همانطور که تصور می کنید ، شارژ سریع سامسونگ فقط با برخی دستگاه های سامسونگ کار می کند ، در حالی که Qualcomm Quick Charge نیاز دارد که دستگاه شما از یک تراشه سازگار Snapdragon استفاده کند. این استانداردها به شما امکان می دهند تا تلفن های پشتیبانی شده را در مدت 30 دقیقه 50 درصد ظرفیت شارژ کنید ، مخصوصاً در مواردی که به برق نیاز دارید ، بسیار عالی است.

تحویل برق ، در عین حال ، پروتکل جدیدتری است که در آن دو دستگاه سازگار در مورد سریعترین گزینه شارژ موجود مذاکره می کنند ، در صورت امکان تا 20 ولت / 5 آمپر (با کابل EMCA) در صورت امکان. همچنین این امکان را برای جریان برق به هر دو طریق می دهد.

در نظر داشته باشید که تلفن شما فقط به همان اندازه ای که مدار شارژ آن برای آن طراحی شده است از قدرت شما صرف می کند ، بنابراین حتی اگر آن را به یک باتری 5V / 2A وصل کنید ، اگر تنها قادر به کنترل 5V / 1A باشد ، این نرخ آن خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای عمیق ما برای شارژ سریع را مطالعه کنید.

شارژ بی سیم و عبور
قبل از انتخاب باتری پشتیبان ، چند جنبه دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شارژ از طریق گذر به شما امکان می دهد تا دستگاه های متصل به باتری را شارژ کنید ، در حالی که خود باتری نیز شارژ می شود. اگر گوشی و باتری پشتیبان شما خالی است ، این یک ویژگی بسیار مفید است.

شارژ بی سیم نیز بسیار پرطرفدار شده است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا دستگاه های سازگار را بدون نیاز به کابل برق دهید ، اما به سادگی با استراحت آنها در بالای باتری استفاده کنید. Qi استاندارد غالب است که در تلفن های سازگار اپل و سامسونگ پیدا خواهید کرد ، و برخی از باتری های موجود در آن وجود دارد که از آن پشتیبانی می کند.

در عوض آیا باید یک مورد باتری بخرید؟
اگر فهمیدید که اغلب در صورت نیاز به باتری پشتیبان خود فراموش می کنید ، شاید بخواهید به جای آن از یک باتری اختصاصی استفاده کنید. این قابلیت حمل و محافظت از یک مورد با یک سلول برق داخلی را در خود نگه می دارد تا همیشه تلفن شما در حالت خاموش باشد. نکته منفی این است که آنها اغلب ظرفیت شارژ پایین تری نسبت به باتری های اختصاصی دارند و شما واقعاً نمی توانید چیز دیگری را با آنها شارژ کنید.

خرید و فروش عمده موبایل با b2bring.com

 

http://tecnoplus.blog.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

ملاحضات امنیتی درب ضد سرقت قبل از خرید

تقویت کننده قفل درب
تقویت کننده های قفل درب در اطراف قفل موجود در درب ضد سرقت شما قرار دارند تا امنیت بیشتری در قبال انتخاب یا شکستن قفل برای ورود اجباری ایجاد شود. آنها اغلب قابل حمل و نصب آسان هستند و به سادگی با جابجایی در اطراف قفل قابل نصب هستند. قبل از خرید تقویت کننده قفل درب ، بررسی کنید که آیا این تقویت کننده برای قفل شما کار می کند ، زیرا برخی ممکن است برای قفل های هوشمند یا قفل های افقی کار نکنند.


چکش دربها رایج ترین اقدام امنیتی درهای ورودی است. آنها از جنس پلاستیک یا استیل ساخته شده اند و کمتر از یک اینچ از درب با زاویه ای که برای ماندن در محل قفل به درب کار بسته می شود ، قرار می گیرند. گیربکس درب های ضد سرقت معمولاً تحت فشار قرار دارند تا در صورت بروز اضطراری قابل حمل و آسان برای برداشتن باشند.

میله های امنیتی درب
یک نوار امنیتی درب اغلب در وسط درب قرار داده شده است تا از فشار سارقان درب جلوگیری شود. برخی از آنها به صورت سخت افزاری نصب شده اند ، در حالی که برخی دیگر نصب آسان با فشار برای درب کشویی ، مسافرت و آپارتمان ها دارند. میله های امنیتی درب اغلب قابل تنظیم هستند تا کاملاً متناسب با عرض درب باشند.

مطالب مرتبط:

7 مزیت نصب درب ضد سرقت

نکات مربوط به امنیت درب ضد سرقت


در را قفل کنید حتی اگر از امنیت درب اضافی نیز استفاده می کنید ، اولین اقدام محافظ قفل نگه داشتن درب منازل شما برای جلوگیری از ورود آسانسور به خانه شما است. اگر قفل شما به اندازه کافی محکم نیست ، یک قفل هوشمند را در نظر بگیرید که برای امنیت اضافی منزل با یک سیستم امنیتی نظارت شده جفت شود.

درب ضد سرقت و اجزای آن

 

مطالب مرتبط: اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت


برو بدون پنجره پنجره های درب اجازه می دهند تا نور به داخل خانه شما فیلتر شود و خطرات امنیتی خانه را در معرض خطر قرار دهد. اگر پنجره در نزدیکی قفل قفل شما قرار دارد ، شکسته شدن آن راحت تر خواهد بود. اگر درب با پنجره دارید ، به یک سنسور شکست شیشه اضافه کنید تا در صورت شکسته شدن شیشه درب خود ، فوراً هشدار داده شود.
از درهای کشویی خود محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که درهای کشویی شما از شیشه تقویت شده یا پلاستیک (مانند پلی کربنات) ساخته شده است ، و شیشه های نازک و آسان برای شکستن نیست. یک مانع چوبی یا فلزی را در مسیر قرار دهید - بیش از 1/4 the کمتر از طول مسیر - برای جلوگیری از ورود اجباری. نصب پرده ها را در نظر بگیرید تا کمین ها به راحتی داخل خانه را نبینند.
بن بست نصب کنید. درها فقط به اندازه قفل آنها قوی هستند. قفل های Deadbolt تنها با باز کردن یک کلید چرخان بدون فنر که دارای بیشترین نوع قفل است ، امنیت بیشتری را اضافه می کنند. آنها می توانند در مقابل نیرو بهتر از اکثر مقاومت کنند و در صورت نداشتن کلید ، فقط از داخل باز می شوند.

اگر به دنبال انتخاب و خرید درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب های ضد سرقت ترکیه و ضد سرقت چینی در کنار تولیدات داخل کشورمان است. بنابراین فقط سه گزینه مقابل خریداران قرار دارد. کارشناسان بازار درب  ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت ایرانی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. میزان محبوبیت تولیدات ترکیه در بازار ایران بالاتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند. برای مشاهده قیمت درب ضد سرقت اینجا را کلیک کنید.

 

http://tecnoplus.blog.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1