همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو

اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار حتی کوچک از یک سایت برای ارائه محصولات خود و یا معرفی شرکت بهره مند هستید احتمالا نام سئو سایت را شنیده اید. 

 

فرایند سئو یا بهینه سازی سایت یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در کسب و کار شماست. شما با سئو می توانید رتبه بهتری در نتایج گوگل بدست آورده و با کسب رتبه یک تا 5 یعنی صفحه یک گوگل می توانید توجه اکثریت مخاطبان را به سایت خود جلب کنید. بنابراین ناخودآگاه حجم زیادی از کاربران سایت شما را بازدید کرده و با شرکت شما اشنا و محصولاتتان رامی شناسند.

بنابراین بهینه سازی سایت در طول زمان برای جذب مشتری و فروش بیشتر شما به شدت تاثیر گذار است.

 

سئوی سایت

 

اما نکته ای که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که بهینه سازی سایت یک فرایند تخصصی است و شما برای کسب نتیجه دلخواه باید آن را به شرکت های متخصص در این زمینه بسپارید . اگرچه می توانید با خواندن مقالات اموزشی بهینه سازی این فرایند را خودتان انجام دهید اما همانطور که گفته شد این فرایند تخصصی است و بهتر است به دست متخصصین این زمینه انجام شود.

 

شرکت های بسیاری وجود دارند که خدمات سئو انجام می دهند در این میان انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو و بهینه سازی سایت احتمالا برایتان سخت می شود.چرا که همانطور که گفته شد در نتیجه خدمات سئویی که دریافت می کنید انتظار دارید در نتایج گوگل رتبه بالایی را کسب کنید و اگر این فرایند توسط شرکتی انجام شود که تخصص لازم را در این زمینه ندارد نه تنها جایگاه مناسبی را بدست نمی آورید بلکه ممکن  است به طور کلی در نتایج نمایش داده نشده و به اصطلاح سئو کاران پنالتی شوید.

 

ویژگی بهترین شرکت خدمات سئو چیست ؟

 

توجه داشته باشید در صورتی که شما بتوانید بهترین شرکت خدمات سئو انتخاب کنید، هزینه‌ای که برای سئوی سایت پرداخت کرده‌اید برای شما چندین برابر بازگشت خواهد داشت و این موضوع به این صورت است که شما یک هزینه برای سئوی سایت می‌پردازید و این شرکت رتبه های شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه این رتبه ها، شما می‌توانید به فروش بالایی دست پیدا کنید.

 

توجه داشته باشید که محتواهای تولید شده توسط این شرکت به صورت اصولی بوده و طبق آخرین الگوریتم های گوگل انجام می‌شود.

 

از نکات مهمی که توسط یک شرکت معتبر انجام دهنده خدمات بهینه سازی سایت انجام می‌شود، طراحی سایت به صورت بهینه، با سرعت بالا و ریسپانسیو شده می‌باشد که این سه مورد از فاکتور های اصلی گوگل در معتبر دیدن سایت شما خواهد بود، پس در صورتی که می‌خواهید کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید حتما این موارد را مد نظر خود داشته باشید.

 

توجه داشته باشید که شرکت‌های مختلفی برای زمینه سئو و رتبه گیری سایت شما وجود خواهد داشت و این شمایید که شرکت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

 

منبع :  https://digiro.ir/

http://tecnoplus.blog.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

کارهایی که در سئو مممنوع است

 

سئو سایت

 

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که با وب سایت خود را سئو کنید بهتر است برخی نکات مهم در این رابطه را به دقت مطالعه کنید. برخی افراد تصور می کنند فرایند بهینه سازی سایت بسیار راحت است و تنها با رعایت بعضی نکات می توانند به جایگاه مناسب در سئو دست یابند. اما فرایند بهینه سازی وب سایت به همین راحتی نیست. 

 

برخی اشتباهاتی که در سئو ممنوع است به شرح زیر است :

استفاده از محتوای کپی


برخی از وب سایت ها به جای تولید محتوا، اقدام به کپی کردن محتوا و قراردادن آن در وب سایت خود می کنند. گوگل وب سایت ها را به تولید محتوای مفید و منحصر به فرد تشویق می کند و تشخیص کپی بودن یک محتوا( حتی بخشی از آن) به سادگی برای گوگل امکان پذیر است و وب سایت هایی که چنین رویه ای را در پیش گرفته باشند، به سختی جریمه خواهند شد.

 

استفاده از کیورد استافینگ (keyword stuffing)


کیورد استافینگ (keyword stuffing) به معنای تکرار کلمه کلیدی به طرز اسپم واری درون محتوا است. در گذشته ممکن بود بتوان با این تکنیک نتیجه گرفت، اما با هوشمند تر شدن گوگل در درک معنای کلمات، وب سایت هایی که از این تکنیک استفاده میکنند شامل جریمه گوگل خواهند شد. زیرا محتوایی که با این سبک تولید می شود، هیچ گونه ارزشی به مخاطب منتقل نمیکند و خواندن آن باعث آزار کاربر خواهد شد.

 

محتوای فاقد ساختار استاندارد

 

برخی از وب سایت ها محتوای استانداردی ندارند. محتوایی غیر استاندارد است که:

  • تیتر بندی صحیحی ندارد
  • فاقد مقدمه جذاب است
  • از عکس و مولتی مدیا در آن استفاده نشده
  • جملات طولانی هستند
  • فاقد پاراگراف بندی میباشد.
  • اصول نگارشی در آن رعایت نشده است.

 

عدم  لینک سازی داخلی

بدون لینک ها محتوای شما رتبه نمی گیرد. لینک سازی داخلی یکی از سلاح های ارزشمند سئو است. چون کاملا موثر است. با استفاده از لینک سازی داخلی می توانید یک رشد سریع و بزرگ در نتایج گوگل داشته باشید. با یک استراتژی لینک سازی داخلی صحیح می توانید نشان دهید که کدام محتواها به هم ارتباط دارند و کدام یک ارزش و اطلاعات بیشتری دارند. با رعایت اصول لینک سازی داخلی هم گوگل و هم کاربر وب سایت شما را بهتر متوجه خواهند شد. این عامل باعث افزایش شانس حضور وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل خواهد شد

 

توصیه ما به شمااین است که ازشرکت های تخصصی که خدمات سئو وب سایت را ارئه می دهند کمک بگیرید.چراکه آن ها می توانند از تجربیات خود بهترین استفاده برای کسب نتیجه بهتر برای سایت شما را در پیش گیرند.

اما اگر قصد دارید با مطالعه مطالب آموزشی سئو سایت خودتان این فرایند را انجام دهید لازم است برخی نکات مهم در این زمینه را به خاطر داشته باشید.این نکات اشتباهاتی که منجر به شکست در سئو سایت خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سئو وبهینه سازی وب سایت می توانید به سایت وب وان https://webone.co/ مراجعه و از کارشناسان ان هادر این زمینه راهنمایی بخواهید.

 

منبع :http://www.onescript.ir/

http://tecnoplus.blog.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

نکات مهم قبل از خرید ماینر

 

خرید ماینر

 

استخراج ارز دیجیتالی بوسیله کامپیوتر های استاندارد یعنی cpu  های استاندارد اینتل یا AMD  و کارت گرافیک های صورت می گیرد. اما با گذشت زمان کار با بیت کوین و دستگاه های ماین آن روند رو بهرشدی را در پیش گرفت  و pc  ها دیگر در این زمینه کارایی نداشتند.

 

از میان برداشتن کامپیوتر ها با عث شد استخراج ها  فقط با پردازنده های خاصی که Asic ماینر نامیده میشوند صورت گیرد. اما این به آن معنا نیست که pc  ها توانایی استخراج نداشته باشند ، بلکه با توجه به گسترش و سختی شبکه استخراج در حال حاضر نیاز به pc  هایی فوق العاده قدرتمند میباشد که عملا از نظر اقتصادی بصرفه نیست.

 

برای استخراج و قبل از خرید ماینر  باید نکاتی را مد نظر داشته باشید 

 

1.هر اسیک مصرف برق بالایی دارد هر دستگاه حدود 15–7 آمپر برق مصرف دارد که باید میزان آمپر برق محل مورد نظر شما بررسی شود.

2.هر دستگاه الگوریتم خاص خودش را دارد.به طور مثال با دستگاه استخراج بیت کوین نمیشود اتریوم ماین کرد .ارزهای قابل ماین با هر دستگاه در اطلاعات محصولات در سایت ایران مایننیگ ثبت شده است.

 

3. هر دستگاه نیاز به محافظ برق دارد که باید با کیفیت باشد چون در صورت نوسان برق امکان سوختن دستگاه و یا آسیب رسیدن به دستگاه وجود دارد.

4.کابل برقی که دستگاه ماینر شما را به برق اصلی متصل می کند باید با کیفیت از جنس مسی با ضخامت مناسب باشد، و در غیر این صورت ممکنه باعث آب شدن سیم و آسیب رسیدن به ماینر شود. همین طور بهتر است از کابلی استفاده شود که تا 16 آمپر ظرفیت داشته باشد.

 

5.میزان سوددهی هر دستگاه به عواملی چون سختی شبکه، قیمت ارز،میزان پاداش هر بلاک و همین طور قیمت دلاربستگی دارد.

6.ماینر گرمای زیاد تولید می کند و محیط آن باید توسط فن و یا کولر خنک شود و cfm مورد نیاز را تامین کنید.

 

7.ماینر هر ماه باید گردگیری شود تا گردش هوا داخل آن ایجاد شود و خنک کنندگی خوب انجام شود این مورد به طول عمر دستگاه خیلی خیلی کمک می کند.

8.عمر دستگاه حداقل 3 سال است و عواملی چون قدرت و مصرف برق، و طرز نگه داری آن در ان مورد بسیار تاثیر گذار است.

 

9.دستگاه حتما باید توسط کابل lan به اینترنت وصل شود .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1