همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه دمپایی های روفرشی محیط کاری بهتری رو فراهم میکنند؟

پوشیدن کفش های سازگار در محل کار
ما معتقدیم که مکانهای کار باید به کارگران اجازه دهند از کفش / دمپایی یا هر کفش راحتی که می خواهند استفاده کنند. راحتی پاها در شرایط خاص وقتی استرس زا می تواند واقعاً مهم باشد ، در کار نیاز به راحتی دارید.

بسیاری از صدمات با کفش ناراحت کننده امکان پذیر است. کفش های پاشنه بلند و کفش های چرمی بسیار شیک به دلیل ایجاد برآمدگی و ذرت که کار در آن تقریبا غیرممکن است. مطمئناً نمی توانید تمرکز کنید و همچنین کفش راحتی راحت دارید.

داشتن کفش مناسب و یا حتی دمپایی می تواند به افراد کمک کند تا تمرکز و تولید بیشتری داشته باشند. در طول دوره کار شما ممکن است حالت ایستاده زیادی وجود داشته باشد که با ایجاد کفش های نامناسب می تواند باعث درد پا و خستگی پا شود. بسیاری از اماکن همکاری در دنیا این امکان را به شما می دهند که کفش مورد نظر خود را بپوشید. فضاهای همکاری ، مانند Workplace One در تورنتو ، Agora Collective در برلین ، Soho Works در لندن و Patch Works در پاریس انتخاب شما در مورد پوشیدن پا را حتی در بعضی از فضاها پابرهنه ارائه می دهد. این فضاهای همکاری همه چیز مشترکی دارند ، این امکان را به افراد می دهد تا فضای کار راحت و با کفش راحت داشته باشند. فضای کار باید تغییر کند تا با نحوه کار افراد در خانه برای رفع استرس در محل کار تغییر کند.

 

دمپایی روفرشی در محل کار

 

چرا دمپایی؟
برای کار ، بازی یا استراحت نیاز به کفش راحت دارید؟ نمی توانید تصمیم بگیرید چه نوع است؟ دمپایی بگیرید. این کفش راحت است و بیشتر افراد در تمام طول روز آنها را می پوشند. همه محل های کار باید اجازه دهند این سیاست در مورد دمپایی ها در جایی که امکان پذیر است و ایمنی را تهدید نمی کند ، از جمله جایی که چکمه های روکش فلزی مورد نیاز است. داشتن توانایی استراحت در حین کار می تواند به شما در رفع استرس کمک کند. شما نیاز به یک زمان استراحت در محل کار دارید ، کفش های راحت را از دمپایی CP سفارش دهید. دمپایی CP دارای انتخاب عظیمی از رنگ ها است. آنها بهترین قیمت ها و بهترین ارسال را دارند. آنها تقریباً به هر مکان دنیا حمل می شوند. دمپایی روفرشی های موجود در https://arzoonibazar.com دارای بهترین کیفیت چرم نیز هستند. با این کار می توان محیط کار را برای بهتر شدن کارگران تغییر داد.

واقعاً کجا کار می کنید واقعی نیست
بهترین فضاهای همکاری در دنیا گزینه های بدیل برای لباس و راحتی کار را ارائه می دهند. در یک جفت شلوار جین آبی ، پیراهن آبی روشن و یک جفت دمپایی آبی خنک عالی به نظر خواهید رسید. و شما می توانید وقتی راحت باشید به جای اینکه داخل یک کت و شلوار باشید ، با یک کراوات قطع هوا و کفش های خیلی تنگ ، بهتر تمرکز کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. کارفرمایان ، کارگران آزاد و کارآفرینان دانا می دانند که راحتی کارگران چقدر مهم است.

برای مشاهده دمپایی روفرشی های ارزونی بازار می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

4 منطقه مهم اقتصادی در روسیه

برای بازرگانانی که در زمینه صادرات به روسیه فعالیت دارندیک موضوع مهم برای موفقیت در تجارت بسیار حائز اهمیت است و آن شناخت و معرفی مناطق اقتصادی روسیه است. شناخت بازار هدف در تدوین استراتژی های بازاریابی نقش مهمی دارد و بدون در نظر گرفتن این عامل نمی توانید انتظار داشته باشید سود چندانی از صادرات به روسیه کسب کنید.

 

اهداف تجاری خود را با روسیه هماهنگ کرده و بازار آن را به خوبی بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه صادرات میوه و محصولات غذایی تجارت می کنید باید اطلاعات دقیقی از نیاز به مواد غذایی در متاطق مختلف روسیه داشته باشید.

 

به طور کلی می دانیم که شرایط آب و هوایی روسیه فرصت چندانی برای کشت محصولات کشاورزی فراهم نمی کند اما لازم است بدانید کدامیک از محصولات در این کشور تقاضای بیشتری دارد. برای مثال بسیاری از مناطق روسیه به طور گسترده اقدام به کشت غلات می کنند. پس بهتر است دقیقا بدانید کدام محصول در چه منطقه ای چه بازاری دارد. 

 

در این مطلب 4 منطقه اقتصادی روسیه را را به شما معرفی می کنیم تا اندکی با اقتصاد روسیه آشنا شوید.

 

اورال روسیه

 

منطقه مرکزی


منطقه مرکزی قطب توریستی روسیه محسوب می شود.شبکه حمل و نقل بار و جابه جایی مسافران به طر گسترده ای در  این محدوده فعال است. علاوه بر خطوط هوایی، انشعابات خطوط راه آهن و مسیر های بزرگراهی و کانال های متصل به دریای بالتیک، خزر و دریای سیاه فرصت عمده ای برای حمل و نقل و تخلیه و بارگیری کشتی در این منطقه را فراهم آورده است.
بنابراین می توان گفت که این منطقه هسته اصلی روسیه و ناحیه مهم اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است.

امکان استخراج سنگ آهن و فولاد در این منطقه به  طور گسترده در دسترس است به طوری که سگ آهن کورسک که در اعماق کمی از زمین قرار گرفته است در دنیا جایگاه اول را داشته و بخش مهمی از نیاز کشور های این منطقه را تامین می کند.علاوه بر سنگ آهن ذغال سنگ پیرامون این این محدوده، خطوط نفت و گاز که در منطقه یاروسلاول قرار گرفته و در حال توسعه است به رونق این منطقه اقتصادی افزوده است.

منطقه مرکزی روسیه به دلیل نوعی خاک سیاه موجود در آن با نام سیاه مرکزی شناخته می شود. این خا به میزان زیادی مواد معدنی و هوموس را در خود دارد.همچنین در این ناحیه فعالیت های کشاورزی نیز رونق داشته و در ماه های ژوئیه و اکتبر محصولات برداشت می شود.

 

 منطقه ولگا

منطقه ولگا حدود 20درصد از جمعیت روسیه و 6 درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده است. پوشش جنگل این منطقه منبع غنی از صنایع چوب از جمله تولید الوار، کاغذ و خمیر کاغذ را به واسطه درختان کاج و صنوبر محسوب می شود.
شرایط آب و هوایی مناسب ولگا برای رشد غلات و محصولات کشاورزی و محصولات دامی مناسب است. از این رو در این منطقه شکر، آرد، روغن نباتی، فراورده های گوشتی مانند سوسیس تولید می شود.

صنعت بزرگ کشتی سازی (نیژنی نووگورود) و تولید هواپیمای فاکون که در سراسر جهان شناخته شده است در این منطقه قرار گرفته است.
ولگا منطقه مهم اتصال بزرگراه نواحی مسکو – یکاترینبورگ- کازان است. زیر ساخت های خوب ارتباطی این منطقه عامل مهمی در رشو توسعه ولگا است. سامارا در تاتارستان پر جمعیت ترین منطقه ولگا است.

علاوه بر صنایع فوق صنعت حودرو سازی در این منطقه پیش رو است و این بدلیل بهره مندی از فولاد با کیفیت و صنایع وابسته به ان است که نه تنها در صنعت خورو و اتوبوس بلکه در ساخت موتور ، نیز کاربرد بسیار دارد. منطقه نیژنی نووگورود کارخانه های اتوموبیل کاماز و واز و صنایع مطرح هوافضای روسیه در ناحیه کازان، اولیانوفسک، ساراتوف قرار گرفته است.

 

منطقه اورال


منطقه اورال یک ناحیه مرزی بین اروپا-آسیا و یک ناحیه صنعتی است.مساحت اورال 824 کیلومتر مربع است که 10 درصد از خاک روسیه می باشد. مرکز این منطقه اقتصادی یکاترینبورگ است و جمعیت ساکنان آن حدود 20 میلیون نفر است. بخش های منطقه اقتصادی اورال شامل 4 منطقه اورنبورگ، پرم، اودمورتیا و باشقیرستان است.عمده ساکنین این منطقه اقتصادی شهرنشین هستند و بیشترین تراکم حمعیت مربوط به شهر های اوفا و پرم است.

دلیل مهمی که باعث می شود اورال یک ناحیه صنعتی و اقتصادی در سطح جهانی شناخته شود، منابع غنی سنگ و عناصر معدنی از قبیل طلا، نقره، گوگرد، سنگ آهن، مس، کروم، نیکل، پتاسیم و همچنین سوختی موجود در ااین منطقه است. منابع مهمی است که در کوه های این منطقه یافت می شود.

بخش های منطقه پرم هرکدام در یک فعالیت اقتصادی پر رنک تر هستنو برای مثال شمال منطقه پرم که حدود 40 درصد از منطقه اورال است را پوشش جنگلی فرا گرفته است. پنابراین فرصت تولید انواع نیاز های صنعت چوب و تولید الوار در این منطقه مهیا است. منطقه اورنبورگ در جنوب اورال و همچنین باشقیرستان شرایط ایده آل تری برای تولید محصولات کشاورزی دارد.

 

منطقه قفقاز شمالی

 

آب وهوای مناسب و همچنین خاک حاصلخیز باعث شده منطقه قفقاز شمالی برای کشاورزی بسیار مستعد باشد.این منطقه در تولید برنج، ذرت، انگور، چای، چغندر قند، شیر و ... نقش بسزایی دارد.
قرار گرفتن در جنوب روسیه این منطقه را در جوار دریای خزرو سیاه را فراهم کرده است. ار تباط با کشور های ارمنستان و گرجستان از طریق جاده و راه آهن و اتصال با ترکیه از طریق راه دریایی امکان پذیر است.این منطقه در حمل و نقل و ترانزیت کالا بسیار اهمیت دارد.

منطقه قفقاز شمالی یکی از مناطق تفریحی روسیه است که به خاطر آب های معدنی و شهر سوچی مورد توجه توریست ها واقع می شود.به همین خاطر این مناطق موسسات بهداشتی در این منطقه بسیار وجود دارد.

 

منبع : http://volga-crops.com/

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1