همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دلایلی که باید حداقل یک بار به اسپانیا سفر کرد

اسپانیا برای همه دوست داران گردشگری زیباست، از مناظر و سواحل باورنکردنی گرفته تا غذاهای معروف دنیا و تاریخ غنی همه و همه را در اسپانیا می توانید دیدن کنید . کافی است برای دریافت ویزای شینگن اسپانیا اقدام کنید و با دریافت یک ویزای توریستی کوتاه مدت به مدت 90 روز در یک دوره سه ماهه به گشت و گذار در اسپانیا پرداخته و از این کشور زیبا دیدن کنید.در این مقاله دلایلی که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود به اسپانیا سفر کنید را بیان می کنیم.

 

مناظر زیبای اسپانیا

 

 

مناظر هیجان انگیزاسپانیا

اسپانیا نه تنها به دلیل سواحل و آب و هوای آفتابی مشهور است ، بلکه به خاطر مناظر متنوع شهرت دارد است. کوه های آن با شکوه است ، از پیرنه شمالی و Picos de Europa گرفته تا سیرا نوادا در جنوب (خانه ترین تفریحی اسکی جنوب شرقی اروپا) و آتشفشان کوه Teide در جزیره قناری تنریف. اسپانیا خانه تنها صحرای اروپا یعنی کابو دو گاتا در آلمرí است که الهام بخش غربی اسپاگتی غربی هالیوود ، بسیاری از آنها در این منطقه فیلمبرداری شده است.

 

دیدنی های اسپانیا

 

 

ماجراجویی های  شگفت انگیز

از یکی از ترسناکترین پیاده روی های جهان مرز بین اسپانیا و پرتغال است ، اگر می خواهید حداکثر آدرنالین را تجربه کنید ، اسپانیا این شرایط را برایتان فراهم می کند. اسکی و اسنوبورد ، غواصی و پیاده روی درهمه کلاس های جهانی در این کشور اجرا می شود، این در حالی است که  خط ساحلی شمال اسپانیا میزبان مسابقات سالانه گردشگری است.

 

غذاهای اسپانیایی

 

 

غذاهای اسپانیایی

شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود تاپاس اسپانیا را در خود کشور اسپانیا تجربه کنید تا درک کنید که مزه آن احتمالاً بسیار متفاوت از آن غذایی است که در رستوران tapas محلی کشور خودتان تجربه کرده اید . pintxo سن سباستین pintxo در جهان به داشتن کافه در جهان مشهور است. یک نوشیدنی را در بسیاری از کافه های اطراف اسپانیا سفارش دهید و یک بشقاب رایگان تاپاس دریافت خواهید کرد.اسپانیا به غذاهای دریایی ، مربا ، میوه و سبزیجات فراوان و تازه مشهور است ، که گشت . گذار در بازار محلی این کشوررا به عنوان یک میهمانی برای چشم و معده تبدیل می کند.

 

مطلب پیشنهادی : لیون شهر نور و مزه ها

 

دیدنی های تاریخی اسپانیا

 

تاریخ غنی

از گذشته غنی موریس و موقعیت آن به عنوان ابرقدرت جهانی در دوران طلایی ، تا وحشت جنگ داخلی اسپانیا ، دیکتاتوری و بازگشت موفقیت آمیز این کشور به دموکراسی ، اسپانیا تاریخچه ای جذاب دارد که در ساختمان ها و موزه های خود این تاریخ غنی را به خوبی نمایان می کنند . با بازدید از مسجد کوردوبا ، یکی از بهترین نمونه های معماری در جهان ، شما از قدرت و خلاقیت حاکمان اسلامی اسپانیا و میراث غنی ای که آنها به اسپانیا مدرن بخشیده اند ، احساس واقعی می کنید.

 

زبان اسپانیایی

 

یادگیری زبان

زبان اسپانیایی یکی از زبانهای پرکاربرد جهان است و در کجای دنیا می توان زبان یک کشور را به جز خود ان کشور به خوبی آموخت؟اما در اسپانیا ، شما همچنین فرصت پیدا خواهید کرد تا زبانهای منطقه ای کشور ، از کاتالان و گالیسی گرفته تا باسک را کشف کنید ، که به طرز جالب توجهی زیباست ، هیچ زبانی به اندازه اسپانیایی دراروپا یا جهان گسترده ترنیست وهمچنین قدیمی ترین زبان اروپا است.

ویزای توریستی اسپانیا

 

جزایر دلربا

اسپانیا محل برخی از جزایر زیبای دنیا است ، از جزایر ایبیزا و مناظر آتشفشانی تنریفه گرفته تا منورکا و گراسیوسا در جزایر قناری ، جایی که خیابان ها کاملاً از شن ساخته شده اند. جزایر بالئاریک و جزایر قناری هر ساله میلیون ها توریست را برای سواحل خود ، آب و هوای باورنکردنی و مردم محلی دوست داشتنی جذب می کنند.

 

ویزای شینگن اسپانیا

 

 

fiestas خارق العاده

اسپانیا برخی از مشهورترین و مهمترین جشنواره‌ها و فستیوالهای معروف جهان را دارد ، از جمله اجرای جشنواره گاو نرها در پامپونا و جشنواره گوجه فرنگی  Tomatina در Buñol. هر شهر اسپانیایی جشنهای خاص خود را برگزار می کند ، وقتی افراد محلی دور هم جمع می شوند ، لباس می پوشند ، می خورند ، می نوشند و جشن می گیرند.

 

مناطق دیدنی اسپانیا

 

هنر

برخی از مشهورترین نقاشان جهان از اسپانیا هستند ، از فرانسیسکو دو گویا گرفته تا پابلو پیکاسو. می توانید آثار هنرمندان مورد تحسین اسپانیا را در گالری های هنری مشهور جهان ، از پرادو مادرید و رینا صوفیا گرفته تا گولگنهایم مدرن بیلبائو و موزه پیکاسو بارسلونا کشف کنید. موزه های کوچکتر این کشور نیز دارای ارزش کاوش هستند ، به عنوان مثال ، موزه سالوادور دالی در فیگورس ، کاتالونیا ، ادای احترام بزرگی برای نقاش سورئالیست است.

 

سواحل دیدنی اسپانیا

 

سواحل

اسپانیا نزدیک به 5 هزار کیلومتر خط ساحلی و برخی از زیباترین سواحل جهان دارد و پنج سواحل این کشور با قرار گرفتن در صدر دهمین هتل اینستاگرام در اروپا قرار دارد - Playa de Ses Illetes ، در جزیره Balearic Formentera ، رتبه برتر را در سال 2016 بدست آورد.

 

آب و هوای اسپانیا

 

هوا

با موقعیت خود در جنوب اروپا ، اسپانیا از تابستان های طولانی و آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال برخوردار است و در صورت تمایل به گرفتن اشعه های آینده ، آن را به مکانی ایده آل تبدیل می کند.

 

معماری در اسپانیا

 

معماری

از کلیسای جامع گوتیک سویل (بزرگترین در جهان) و بسیاری از شاهکارهای بارسلونا ، گائودی گرفته تا موزه نمادی گوگنگن گنگنهایم در بیلبائو و شهر هنر و علوم سانتیاگو کالاتراوا در والنسیا ، اسپانیا مملو از معماری باورنکردنی است که شامل تاریخ غنی آن است.

 

مطلب پیشنهادی : راهنمای سفر به مادرید

 

میراث جهانی اسپانیا

 

سایت های میراث جهانی یونسکو

اسپانیا با دارا بودن 45 امتیاز در مکان سومین میراث جهانی یونسکو در جهان قرار دارد. از نقاشی های غار باستانی Altamira و قنات رومی Segovia گرفته تا قلعه Alhambra در گرانادا و مسیر زیارت Santiago de Compostela ، این کشور با برخی از جذاب ترین مکان های تاریخی و فرهنگی جهان پشت سر می گذارد و فقط منتظر است تا کاوش شود.

فوتبال اسپانیا

 

فوتبال

اسپانیا ممکن است یک کشور کاتولیک باشد ، اما اسپانیایی ها نیز در محراب فوتبال ، ورزش ملی این کشور عبادت می کنند. اسپانیا با دو تیم برتر دنیا قرار دارد: رئال مادرید و بارسلونا که در بین بازیکنان خود تعدادی از مشهورترین جهان از جمله امثال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را به حساب می آورند. تماشای یک مسابقه فوتبال در سانتیاگو برنابئو در مادرید یا در نیوکمپ بارسلونا یک تجربه فراموش نشدنی برای هر یک از هواداران فوتبال است.

 

 

حقایق اسپانیا

 

 

برخی نکات جالب در رابطه با اسپانیا وجود دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست

 

  • اسپانیا با امید به زندگی 83 ساله ،  بعد از ژاپن در رده دوم قرار دارد. 
  • به طور متوسط اسپانیایی ها از هر 24 ساعت 16 را به اوقات فراغت ، غذا خوردن ، آشامیدن و خواب اختصاص می دهند
  • اولین "رمان" به یک اسپانیایی نسبت داده می شود. دون کیشوت سروانتس ، نوشته شده در 1605 ، اولین رمان مدرن به حساب می آید.
  • اسپانیا دارای 47 سایت میراث جهانی یونسکو است.
  • اسپانیا بیش از نیمی از روغن زیتون جهان را تولید می کند
  • اسپانیا اولین کشور در جهان است که از انرژی باد بزرگترین منبع برق را تولید کرد.
  • وقتی کودکان اسپانیایی دندان خود را از دست می دهند ، آن را زیر بالش خود می گذارند و یک موش کوچک به نام Ratoncito Prez می آید تا آن را جمع کند و یک هدیه یا پول کوچک در جای خود باقی می گذارد.

 

فانوس دریایی اسپانیا

 

  • قدیمی ترین فانوس دریایی جهان در اسپانیا واقع شده است. برج هرکول در قرن اول ساخته شد و امروزه همچنان پابرجاست
  • می توانید در قدیمی ترین رستوران جهان در پایتخت اسپانیا ، مادرید ، از یک وعده غذایی لذت ببرید
  • اسپانیا سومین مقصد محبوب جهانگردی جهان در سال 2016 ( پس از فرانسه و ایالات متحده ) بود که 75.6 میلیون بازدیدکننده را به سمت این کشور کشاند.
  • بیش از 8000 کیلومتر سواحل زیبا در این کشور وجود دارد.
  • اسپانیا یکی از معدود کشورهای اروپایی که مصرف حشیش در آن قانونی است. کشت آن نیز مجاز است تا زمانی که برای استفاده شخصی باشد. با این حال ، سیگار کشیدن در ملاء عام ، قانونی نیست ، حتی اگر آن را غیرقانونی دانست.
  • واقعیت جالب دیگر در مورد اسپانیا این واقعیت است که این کشور فرهنگ بسیار متنوعی دارد و بین منطقه های مختلف تقسیم می شود. هر منطقه دارای ویژگی ها و سنت های خاص خود است. با گذشت زمان ، اسپانیایی ها از چندین گروه قومی مختلف که در یک ملت متحد شده اند ، آمده اند.
  • هنوز هم سنت دو نام خانوادگی در اسپانیا رایج است. اول نام خانوادگی پدر و دیگری نام خانوادگی مادر است.
  • هیچ قانونی علیه برهنگی عمومی وجود ندارد
  • سرود ملی اسپانیا هیچ حرفی ندارد
  • اسپانیا بعد از ایران دومین مقدار زعفران جهان را تولید می کنند.
  • میزان طلاق در اسپانیا بسیار پایین است و تنها 5٪ از کودکان در اسپانیا توسط والدین مجرد متولد می شوند.
  •  

موسسه حقوقی و مهاجرتی TBI GROUP  با سالها تجربه در کلیه امور مهاجرتی و با برخورداری از وکلای رسمی در ایران و اروپا به طور حرفه ای و تخصصی بهترین خدمات در زمینه اخذ اقامت اروپا و اخذ ویزای شینگن را برایتان محقق می سازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

آیا تنها مگاپیکسل برای مقایسه دوربین موبایل مهم است؟

در هنگام خرید گوشی های هوشمند ، یکی از اولین سؤالی که از مشتری پرسیده می شود این است: دوربین چند مگاپیکسلی دارد؟

با توجه به اینکه دوربین به یک ضرورت اساسی تبدیل شده است ، این یک سوال معتبر است. اما آیا این تنها سؤال مهم  است؟

برخی از سؤالاتی که برای بررسی دوربین تلفن همراه ما ما نادیده میگیریم عبارتند از: آیا باید تنها مگاپیکسل دوربین در نظر گرفته شود؟ آیا جنبه های دیگری وجود دارد که در کیفیت تصویر نقش مهمی ایفا کند؟

 

دوربین موبایل

 

در اینجا تلاشی برای پاسخ به این موارد ارائه شده است ، به این ترتیب که دفعه بعد که می خواهید تلفن هوشمند خریداری کنید ، از تجهیزات بهتری برخوردار هستید.

ابتدا بگذارید چند واقعیت را مستقیماً بازگو کنیم

 

پیکسل ها:

 تصاویر از نقاط کوچک به نام پیکسل ساخته شده اند. پیکسل مخفف PICture ELement است. باید به اندازه کافی این پیکسل ها درکنار هم قرار بگیرید تا یک عکس داشته باشید. آنها به صورت افقی و عمودی چیده شده اند.

تعداد پیکسل ها ، به صورت مگاپیکسل بیان شده است:

تعداد مگاپیکسل با ضرب تعداد پیکسل های افقی بر تعداد پیکسل های عمودی محاسبه می شود. یک دوربین 3 مگاپیکسلی دارای  2,048 (افقی) x   1,536 (عمودی) پیکسل یا 3,145,728 پیکسل است. ما به این سادگی 3 MP می گوییم.

وضوح تصویر:

وضوح عکس را معمولا رزولوشن نیز می گویند. رزولوشن در هنگام عکس گرفتن باید در بالاترین سطح خود قرار بگیرد، در غیر اینصورت نمی توان عکسی باکیفیت مناسب را ثبت نمود. عکس ها هر چه ابعاد بزرگتر و تعداد پیکسل های بیشتری داشته باشند، از نظر وضوح یا رزولوشن در سطح کیفی مناسب تری قرار دارند.

وقتی افراد به دنبال انتخاب تلفن هوشمند هستند ، یکی از مواردی که آنها را برای انتخاب هیجان زده می کند دوربین است. دوربین تلفن های هوشمند تقریباً جایگزین دوربین ها در خانواده ها شده (در برخی موارد حتی سعی در گرفتن DSLR را نیز  داشته است)

جالب است که در اخیر اخیر تولید کنندگان تلفن های هوشمند مانند سامسونگ جایگزین تولید کنندگان سنتی تر دوربین دیجیتال مانند Canon یا Nikon به عنوان بزرگترین فروشنده "دوربین" شدند.

آنچه را که باید در هنگام دیدن مشخصات دوربین به آن توجه کنید

اندازه سنسور:

با کوچکتر و باریک تر شدن تلفن های هوشمند ، اندازه سنسور ضربه بزرگی به خود گرفته است. معمولاً دوربین هایی با سنسورهای بزرگتر عکس های بهتری می گیرند. هر چه سنسور بزرگتر باشد ، نور بیشتری می تواند از آن عبور کند و تصاویر کم نور شما بهتر خواهد شد.

f Stop Value (دیافراگم):

مقدار توقف f و اندازه سنسور به هم مرتبط هستند. دیافراگم سوراخی است که نور برای رسیدن به سنسور باید از آن عبور کند. اگر تلفن هوشمند خود را به صورت خودکار تنظیم کرده اید ، آنگاه دیافراگم بهترین (به نظر نرم افزار) را انتخاب می کند. این با استفاده از حرف "f" و عدد پس از آن نشان داده شده است. این یکی از مشخصات است که هرچه تعداد آن کمتر شود دیافراگم بزرگتر می شود ، بنابراین تعداد کمتری بهتر می شوند.

بزرگنمایی (zoom):

 دو نوع بزرگنمایی ، بزرگنمایی نوری و بزرگنمایی دیجیتال وجود دارد. این روزها بیشتر دوربین های هوشمند فقط دارای Digital Zoom هستند. بزرگنمایی نوری زمانی است که لنز دوربین بزرگنمایی واقعی را انجام می دهد. بزرگنمایی دیجیتال هنگامی است که نرم افزار پیکسل ها را بر اساس یک الگوریتم بزرگنمایی می کند. متأسفانه ، ما هنوز شاهد یک اسمارت فون با Optical Zoom نیستیم.

 

تثبیت کننده تصویر:

درست مانند بزرگنمایی ، دو نوع تثبیت کننده تصویر ، نوری و دیجیتال وجود دارد. مگر در مواردی که بیان شود ، تمام تلفن های هوشمند دارای لرزشگیر تصویر دیجیتال هستند. در نتیجه اگر تا به حال ویدیویی را با تلفن هوشمند خود در دست گرفته اید ، بدون توجه به چقدر سخت برای نگه داشتن آنها ، اغلب کمی متزلزل به نظر می رسد. تثبیت کننده تصویر نوری از ژیروسکوپ های ریز برای جابجایی لنز دوربین استفاده می کند تا با حرکت ناگهانی و در نتیجه ثابت نگه داشتن تصویر ، حرکت کند.

سرانجام تعداد Megapixel Count:

یکی از مزایای داشتن دوربین با مگاپیکسل بیشتر این است که می توانید بخشی از تصویر اصلی را که می خواهید بر روی آن تأکید کنید مانند یک پرنده در پس زمینه ، برش دهید .

نتیجه

در حالی که درست است که تعداد مگاپیکسل مهمترین ویژگی یک دوربین دیجیتال نیست ، با همه چیز دیگر برابر بودن یک عکاس می تواند با یک تعداد زیاد مگاپیکسل از دوربین دیجیتال خارج شود.

بنابراین ، دفعه بعد که می خواهید آن برگه مشخصات را بررسی کنید ، بیشتر از تعداد مگاپیکسل را جستجو کنید.

 

به این موضوع توجه داشته باشید ، زمانی که برای انتخاب گوشی موبایل برای شخص خودتان تا این اندازه به دوربین توجه می کنید زمانی که مسئله خرید و فروش عمده موبایل یا خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل در مقیاس وسیع صادرات و واردات مطرح می شود تا چه اندازه می تواند تاثیر گذار باشد. 

یکی از فاکتور هایی که برای خریداران موبایل همواره مطرح است توجه به دوربین است. بنابراین طبیعی است که با توجه به نوع دوربین در یک گوشی موبایل استقبال بیشتری از آن شده و انتخاب اول افراد برای خرید باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

ویزای شینگن سوئیس

سوئیس را می‌توان زادگاه گردشگری زمستانی نامید. این کشور زیبا، مجموعه‌ی شگفت‌آوری از چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده و زرق‌و‌برق‌های زندگی شهری است. به عنوان کشوری که به لطف طبیعت، از جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی و مناظر زیبا بهره می‌برد، این کشور محصور در خشکی اروپایی، یکی از مقاصد مورد علاقه‌ی مشتاقان سفر و گردشگری است چرا که برای هر نوع سلیقه، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی برای ارائه دارد. برای کسانی که به تماشای مناظر طبیعی علاقه‌مند هستند، این کشور چیزی از بهشت کم ندارد.

برای سفر به سوئیس لازم است در ابتدا اقدام به دریافت ویزای شینگن سوئیس نمایید. 


برای علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی، مقصد مناسبی است؛ برای عکاسان، بهترین نقطه‌ی روی کره‌ی زمین و برای عاشقان شکلات، شیرین‌ترین سفر زندگی خواهد بود. جنگل‌های آلپ، دریاچه‌های خیره‌کننده، مراتع سرسبز، معماری کم‌نظیر و برخورداری از بالاترین سطح هنر مدرن، آن چیزی است که سوئیس را از سایر کشورهای جهان متمایز می‌کند. این کشور به معنای واقعی کلمه، زیبا است. این مقاله به معرفی جذاب‌ترین اماکن دیدنی سوئیس می‌پردازد که دیدنش را به هیچ وجه نباید از دست داد.

 

 

 

 

دیدنی های سوئیس

 

انواع ویزای سوئیس


گفتیم  که سوئیس یکی از کشور های عضو پیمان شینگن است بنابراین شما برای هر منظوری که به این کشور سفر کنید حتی اگر وراد خاط این کشور نشوید و از مرز هوایی آن عبور کنید نیازمند اخذ ویزای شینگن خواهید بود. انواع ویزای سوئیس به قرار زیر است:

ویزای سوئیس نوع A  (ویزای ترانزیت) :

شما با دریافت ویزای ترانزیت سوئیس می توانید از فرودگاه های سوئیس برای سفر به سایر کشورهای دیگر چه شینگن و چه خارج از محدوده شینگن استفاده کنید. اما اجازه نخواهید داشت از فرودگاه خارج شوید.

 

ویزای سوئیس نوع B  (ویزای عبور) :

با دریافت ویزای عبور به شما اجازه خرج از فرودگاه سوئیس داده شده و شما می توانید برای سفر به سایر کشورها از راه های زمینی اقدام کنید.

 

 ویزای سوئیس نوع C (ویزای شینگن) :

این ویزا که از نوع ویزای کوتاه مدت است برای سفرهای توریستی ، دیدار اقوام ، امور پزشکی و ماموریت های کاری صادر می شود. مدت اعتبار آن 90 روز در یک دوره 6 ماهه است.

 

 ویزای سوئیس نوع D (ویزای ملی) :

اگر شما به دلایلی باید بیش از 90 روز در سوئیس اقامت داشته باشید بایدد ویزای بلند مدت و یا ویزای ملی را دریافت کنید که از ادره مرکزی کانتئن صادر می شود. بنابراین تجار و فعالین اقتصادی و بازرگانی که لازم است چندین بار در طول سال به این کشور سفر کنند باید این نوع ویزای سوئیس را درخواست دهند.

 

مطلب پیشنهادی : ویزای کار اتریش

 

اخذ ویزای توریستی سوئیس


ویزای توریستی سوئیس که برای اقامت کوتاه مدت افراد در این کشور صادر می شود 90 روز در یک دوره 180 روزه اعتبار دارد.ایرانیان برای دریافت فرم ویزای سوئیس افراد باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنند و امکان دریافت مدارک و تعیین وقت به صورت آنلاین از طریق اینترنت برای متقاضیان وجود ندارد.

  • تکمیل فرم درخواست
  • پاسپورت دارای اعتبار ( اعتبار گذرنامه حداقل باید 3 ماه بیشتر از تاریخ درخواست ویزا باشد )
  • کارت ملی و شناسنامه و ترجمه های آنها
  • 2 قطعه عکس جدید
  • در صورتی که فرد قبلا ویزای شینگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری را دریافت کرده است، کپی از مهر ورود و خروج
  • نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکی
  • اسناد مالکیت زمین یا ملک 
  • گواهی شغلی
  • برنامه کلی سفر
  • رزرواسیون و معرفی محل اقامت در سوئییس
  • بیمه نامه مسافرتی
  • ارائه کپی بلیط هواپیما برگشت به کشور مبدا
  • در صورت محصل بودن نامه اشتغال به تحصیل

 

اسنادی از قبیل گواهی شغلی و از این قبیل برای اثبات برگشت شما به کشورتان بسیار مفید است و به این صورت شما دلیل محکمی برای برگشت به کشورتان را ارائه می دهید.همچنین در صورتی که سفر به سوئیس از طریق دعوتنامه صورت گیرد شانس شما برای دریافت ویزا بسیار بیشتر خواهد شد.شما باید شخصا برای ارائه مدارک به سفارت مراجعه کنید و عدم حضور به موقع فرصت شما را به کلی از دست می دهد و هزینه ای که برای درخواست ویزا کرده اید برگشت داده نمی شود.

 

دیدنی های سوئیس

 

سوئیس بهترین مکان هم برای عاشقان طبیعت و هم برای علاقه‌مندان به غذا است. آپنزل که بهترین مکان برای به تصویر کشیدن زیباترین چشم‌اندازهای روستایی است و با کوه‌پایه‌های آلپ احاطه شده، بهشتی برای علاقه‌مندان به پیاده‌گردی یا Hiking است. مسیر‌های پیاده‌روی متعددی در این ناحیه وجود دارد. با این حال اگر به این گونه فعالیت‌های تفریحی علاقه نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از ماشین‌های کابلی به قله‌های کوه‌های بلند اطراف بروید.

 

مطلب پیشنهادی : لیون شهر نور و مزه ها


یکی دیگر از چیزهایی که در سفر به این کانتون از دیدنش لذت خواهید برد، ساختمان‌های قدیمی با نماهای رنگارنگ است که بسیاری از آن‌ها کافه، نانوایی و شیرینی پزی، فروشگاه‌های مخصوص پنیر و رستوران‌های وسوسه‌انگیز هستند که خوراکی‌های لذیذ محلی را عرضه می‌کنند. آپنزل به انواع پنیر‌هایش شهرت دارد. پس در سفر به این کانتون، حتما از کارخانه‌های محلی تولید پنیر و مراحل تهیه‌ی آن دیدن کنید. می‌توانید از تور‌های محلی نیز برای این بازدید جالب، کمک بگیرید.  

 

 لوسرن

شهر کوچک و زیبای لوسرن در مرکز سوئیس واقع شده است. کوه‌های بلند و دریاچه‌ی بی‌نظیر لوسرن، به زیبایی آن افزوده‌اند. این شهر مقصد مناسبی برای علاقه‌مندان به پرواز با پاراگلایدر است. مسافران و گردشگران از دیدن تک تک منظره‌های این شهر لذت خواهند برد؛ پل‌های مسقف، تفرجگاه‌های ساحلی و خانه‌های رنگارنگ، لوسرن را به یک مکان دیدنی تبدیل کرده‌است. فروشگاه‌های متعدد فروش سوغاتی در سراسر این شهر ممکن است شما را وسوسه کنند. چنانچه می‌خواهید با یک قایق تفریحی به Mount Rigi و Rütli Meadow سری بزنید، لوسرن بهترین مکان برای شروع حرکت شما است.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1