همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چطور صفحات سایت را برای بهبود سئو حذف کنیم؟

برخی فکر می کنند هرچه صفحات سایت بیشتر باشد ، رتبه آن در نتایج Google بهتر است. در این مقاله می خواهیم در مورد حذف صفحات اضافی از سایت صحبت کنیم و بهترین راه های شناسایی صفحات بی فایده و کم هزینه در سایت را به شما معرفی کنیم. برخلاف تصور عمومی ، مقدار و تعداد صفحات یک سایت در سئو سایت چندان مهم نیست ، بلکه کیفیت صفحاتی است که برای یک وب سایت ارزش آفرینی می کنند. افزایش تعداد صفحات در یک سایت نه تنها به بهبود سئو سایت شما کمک می کند ، بلکه می تواند صفحات زامبی را در سایت ایجاد کند که صفحات دیگر را تخریب کرده و رتبه صفحه Google در صفحات سایت را افزایش دهد. این می تواند باعث تقسیم رتبه بندی به صفحات بیشتر و کاهش ارزش صفحات ارزشمند سایت شما شود.

در این مقاله ، ما می خواهیم نحوه حذف صفحات از یک سایت و نقش کاهش تعداد صفحات در یک سایت برای بهبود سئو را بیان کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا شما را با مفهوم برش محتوا آشنا می کنیم.

هرس سایت به معنای تجزیه و تحلیل و بررسی محتوای وب سایت و حذف صفحات ناکارآمد و با کیفیت پایین از گوگل و سایر نتایج موتور جستجو است.

روش های برداشت مواد با کیفیت پایین:

301
صفحه صفحه (بدون فهرست ، دنبال کنید)
url را از سایت حذف کرده و کد خطای 404 ایجاد کنید
روش 1: وقتی محتوای صفحات سایت یکسان و نزدیک به هم باشد ، از تغییر مسیر 301 استفاده می کنیم ، در مرحله اول بهترین صفحه این عنوان را انتخاب می کنیم ، سپس همه صفحات دیگر را انتخاب می کنیم در انتها ، محتوای صفحات را تلفیق و اصلاح کنید. در آخر ، سایر صفحات مشابه را به صفحه اصلی 301 انتخاب شده هدایت می کنیم.

روش 2: وقتی سایت صفحات ضعیف و کم کیفیتی دارد اما مربوط به موضوع سایت است ، از newindexing استفاده می کنیم. این صفحات به دلیل ضروری بودن قابل حذف نیستند ، اما از طرف دیگر ، این صفحات از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار نیستند.

روش :: وقتی صفحه ای از یک سایت برای کاربران سایت مفید و مفید نباشد یا مربوط به موضوع فعالیت سایت نباشد یا توسط کاربران اینترنتی جستجو نشود ، آن URL حذف می شود. حذف URL از یک سایت به این معنی است که ربات های گوگل و کاربرانی که به URL قبلی مراجعه می کنند کد خطای 404 دریافت می کنند. در نتیجه ، گوگل در نهایت صفحه را از فهرست خود حذف می کند.

چگونه می توان صفحات سایت را برای بهبود سئو جستجو کرد؟

 

در این زمینه بیشتر بخوانید:

Google EAT چیست و چگونه سایت ها را ارزیابی می کند؟
الگوریتم BERT گوگل چیست - درک بهتر زبان انسان
Social Signal چیست و چگونه به بهبود سئو کمک می کند؟
چگونه حذف صفحات اضافی و ضعیف از سایت به بهبود سئو کمک می کند؟ - به گوگل گوش دهید
John M ر ller یکی از رایج ترین اشتباهات انجام شده توسط مدیران وب سایت در Google Masters را توصیف می کند. در این دوره ، ما از جان مولر یاد خواهیم گرفت که چگونه صفحات سایت را برای بهبود بازدید یا سئو سایت حذف کنیم.

آیا حذف صفحات اضافی و غیرفعال می تواند به سایت شما کمک کند؟
با طرح این سوال ، دبیر جلسه می خواهد بداند آیا حذف صفحات بی فایده به بهبود سئو کمک می کند یا خیر. اساس این سوال این است که با حذف صفحاتی که هیچ ارزشی ندارند ، Google بیشتر روی صفحات مهم سایت تمرکز می کند.

بنابراین سوال این است:

آیا با نمایه سازی مجدد صفحات محصول می توان تعداد صفحات سایتی را که در 16 ماه گذشته بازدید صفر داشته اند کاهش داد یا سئو سایت را بهبود بخشید؟

ما فرض می کنیم که در حال حاضر 10 تا 15 درصد صفحات سایت ما از چنین وضعیتی برخوردار هستند و در واقع سایت هیچ اهمیتی ندارد و به نوعی یک صفحه مرده محسوب می شود.

"سوال من این است که ، آیا واقعاً پس از تنظیم مجدد این صفحات ، ما صفحات کمتری در نقشه سایت خواهیم داشت و آیا Google می تواند تمرکز بیشتری روی بقیه سایت ما داشته باشد؟"

مثال عملی: یکی از چالش هایی که بیشتر مدیران وب با آن روبرو هستند این است: حذف یا نمایه سازی مجدد برچسب های سایت یا حفظ برچسب های سایت؟

همانطور که می دانید ، برچسب ها مانند انواع دیگر صفحات سایت ، بخشی از سایت هستند و با ایجاد هر برچسب ، یک صفحه جدید در واقع به صفحات سایت اضافه می شود. بنابراین این می تواند یک مشکل باشد و تعداد صفحات مرتب شده توسط سایت را افزایش دهد. هنگام برچسب گذاری صفحات (به ویژه سایت های خبری) ، بسیاری از برچسب های مشابه و تکراری ایجاد می شوند. برخی از افراد تصمیم می گیرند ذهن خود را در این مورد ساده کنند و یک کد فهرست جدید به صفحات برچسب اضافه کنند. اما آیا اشکالی ندارد؟ به نظر شما با برچسب های سایت های فروشگاهی ، گردشگری ، خبری ، شرکتی و ... چه کار کنیم؟ آنها را تزئین یا نگه دارید و تعداد صفحات نمایه سازی سایت را افزایش دهید؟

پاسخ: هیچ راه حل قطعی برای این مشکل وجود ندارد. ما باید با توجه به نوع سایت و زمینه فعالیت آن تصمیم بگیریم. اما واضح است که باید در ایجاد و نامگذاری صفحات برچسب و عدم افزایش صفحات تکراری و بی فایده در سایت بسیار مراقب باشیم.

سوال دیگر:

به نظر شما ما باید با صفحات جستجو چه کار کنیم؟ آیا باید ایندکس شوند یا دوباره مرتب شوند؟

انواع صفحات (برچسب ها ، جستجوی داخلی ، گالری)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

چگونه می توان به طور کارآمد توضیح کامل متا را نوشت

توضیحات متا یک ویژگی HTML است که برای توصیف اینکه یک صفحه چیست استفاده می شود. این می تواند در نتایج جستجو به عنوان قطعه ای در زیر برچسب عنوان ظاهر شود  تا زمینه بیشتری فراهم کند.

1 توضیحات متا کاوشگر سایت

نحوه نمایش قطعه کد در اینجا است:

 
 
 
<meta name = "description" content = "سایت اکسپلورر بر روی یک پایگاه داده بزرگ با 12 تریلیون پیوند و 402 میلیون کلمه کلیدی ردیابی شده اجرا می شود تا کاملترین داده های جستجوگرها درباره هر وب سایت یا URL را به شما ارائه دهد.">

حتی اگر ویژگی توصیف متا یک عامل رتبه بندی نیست  و Google آن را فقط در 37٪ از زمان جستجو در نتایج جستجو نشان می دهد ، باز هم بخشی از SEO در صفحه است  که ناشران محتوا اغلب با آن روبرو می شوند.

در این راهنما ، شما خواهید آموخت که چگونه سریع توصیفهای عالی متا ایجاد کنید و چگونه آنها را به طور موثر حسابرسی کنید. اما ابتدا بگذارید توضیح دهم که چرا توصیفات متا علی رغم اهمیت SEO به ظاهر کم ، هنوز هم مهم هستند.

  • چرا توضیحات متا هنوز مهم هستند
  • نحوه نوشتن توضیحات متا
  • نحوه ایجاد اولویت در ایجاد و ویرایش توضیحات متا
  • مثالهای عالی توصیف متا

داشتن یک توضیح متای جذاب ، افراد بیشتری را ترغیب می کند تا در نتایج جستجو بر روی وب سایت شما کلیک کنند. این مهم است ، حتی اگر Google فقط در 37٪ از اوقات ، توضیحات متا را نشان می دهد .

2 گوگل مطالعه متا توضیحات را بازنویسی می کند

به عنوان مثال ، اگر صفحه شما ماهانه 50،000 بار بازدید دریافت می کند ، Google به طور متوسط ​​توضیحات متا را برای 18،500 مورد از این نمایشات نشان می دهد. در این حالت افزایش CTR از 4٪ به 4.5٪ منجر به تقریباً 100 کلیک بیشتر می شود.

بنابراین گرچه نباید درباره توصیفات متا وسواس ورزید ، اما هنوز ارزش این را دارد که یک دقیقه از وقت خود را در صفحه هایی بگذارید که پاسخ "بله" پاسخ حداقل یکی از این سالات است:

  • آیا این صفحه برای هدایت ترافیک ارگانیک است؟
  • آیا به احتمال زیاد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود؟

سوال دوم احتمالاً نیاز به توضیح دارد.

می بینید که وقتی یک صفحه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود ، توضیحات را از برچسب های متا Open Graph می گیرد .

3 متا توضیحات اجتماعی

اما اگر توضیحات OG یا Twitter را تنظیم نکرده باشید ، به جای آن توضیحات متا را می کشد. بنابراین اگر فقط می خواهید برای تنظیم یکی از این برچسب ها تلاش کنید ، این باید توضیحات متا باشد.

در روند ایجاد.

این پنج مرحله را دنبال کنید تا به سرعت و به راحتی توصیفات متای خود را ایجاد کنید:

  1. برچسب عنوان خود را گسترش دهید
  2. هدف جستجوی بازی
  3. از صدای فعال استفاده کنید
  4. مختصر باشید
  5. توصیف متا را اجرا کنید

بیایید وارد آن شویم.

1. برچسب عنوان خود را گسترش دهید

همیشه به توصیف به عنوان چیزی که با برچسب عنوان تکمیل می شود فکر کنید . عناوین باید خلاصه ای از یک صفحه را با استفاده از چند کلمه کلیدی اصلی که موضوع را مشخص می کنند ، داشته باشد. توضیحات متا فرصتی برای گسترش بیشتر این موارد فراهم می کند.

4 توضیحات متا لینکهای خراب را بررسی کنید

در مورد بالا ، توضیحات مختصر باعث ایجاد انگیزه برای کلیک بر روی جستجوگر لینک شکسته ما می شود  زیرا:

  • صفحات و وب سایت ها را بررسی می کند.
  • پیوندهای داخلی و خارجی را در نظر می گیرد.
  • این ابزار سریع است.
  • این یک دام تولید سرب نیست. می توانید بلافاصله از آن در صفحه استفاده کنید.

در اینجا نگران کلمات کلیدی shoehorning نباشید. مهمتر این است که چیزی را ایجاد کنید که با خواننده ارتباط برقرار کند و کلیک را فریب دهد. در صورت مناسب از USP خود استفاده کنید.

2. هدف جستجوی بازی

هدف جستجو  "چرا" است که پشت یک سeryال قرار دارد. به عبارت دیگر ، بیشتر افراد هنگام جستجوی کلمه کلیدی اصلی شما به دنبال چه هستند؟

  • آیا آنها اطلاعات می خواهند؟
  • آیا آنها می خواهند چیزی بخرند؟
  • آیا آنها به دنبال یک وب سایت خاص هستند؟
  • آیا آنها می خواهند سریع به یک سوال پاسخ دهند؟

برای این می توانید از نتایج جستجو به عنوان پروکسی استفاده کنید. Google تلاش می کند تا مرتبط ترین نتایج را برای جستجوگران ارائه دهد ، بنابراین به دنبال نقاط مشترک در میان صفحه های صفحات با رتبه برتر باشید.

به عنوان مثال ، تقریباً هر نتیجه برای "توضیحات متا" تعریفی را در قطعه نشان می دهد ...

5 قطعه تعریف meta desciription

... بنابراین ما نیز با آن پیش خواهیم رفت.

سایر SERP ها ممکن است خیلی ساده نباشند ، اما شما همیشه می توانید برخی از سرنخ ها را انتخاب کنید. بیایید نگاهی به "نحوه بستن کراوات" بیندازیم:

6 نحوه بستن کراوات

همه این اسنیپت ها در مورد انواع گره ها صحبت می کنند و بیشتر آنها به نحوه ارسال پیام از دستورالعمل های گام به گام اشاره می کنند. این به ما می گوید که این موارد احتمالاً برای جستجوگران مهم است و ارزش آن را دارد که در یک توضیح متا ذکر شود.

فقط باید با SERP های نیت مخلوط مانند "میز ایستاده" مراقب باشید.

7 نتیجه میز تحریر

می بینید که در اینجا ترکیبی از نتایج وجود دارد. برخی از آنها پست های وبلاگ هستند که بهترین میزهای ایستاده را بررسی می کنند و برخی دیگر صفحات دسته محصولات فروشگاه های آنلاین هستند.

در مواردی از این دست ، باید از قطعه های صفحه که بیشترین همخوانی را با نوع محتوای منتشر شده دارند الهام بگیرید. اگر در مورد میزهای ایستاده یک پست وبلاگ نوشته اید ، به پست های بررسی و مقایسه نگاه کنید. اگر صفحه دسته تجارت الکترونیکی ایجاد کرده اید ، به آن ها نگاه کنید.

3. از صدای فعال استفاده کنید

صدای فعال با آدرس دهی مستقیم جستجوگر ، وضوح را بهبود می بخشد و کلیک را فریب می دهد.

مثالی در اینجا آورده شده است:

صدای فعال md

می بینید که با یک فعل شروع می شود و جستجوگر را به موضوع جمله تبدیل می کند. به عبارت دیگر ، این جستجوگر است که عمل را انجام می دهد.

اکنون به این نگاه کنید:

در مقایسه با مثال اول ، کسل کننده و بی انگیزه است. دلیلش این است که با صدای منفعل نوشته شده است.

SIDENOTE

من این را به عنوان یک مثال بد برای بیان نکته نوشتم. این توصیف واقعی نیست.

البته نوشتن توضیحات متا با صدای فعال همیشه عاقلانه نیست. نمونه موردی: توصیفاتی به سبک تعریف. اما به عنوان یک قاعده کلی ، صدای منفعل بیشتر از قاعده مستثنی است.

در مورد تفاوت صدای فعال و منفعل در اینجا بیشتر بدانید .

4- مختصر باشید

توضیحات متا محلی برای قصه گویی نیست. هر کلمه ای از این جهت مهم است که کاربران به سرعت تصمیم می گیرند با حذف نتایج ، روی چه چیزی کلیک کنند و به این دلیل که توصیف ها بعد از یک مدت مشخص کوتاه می شوند.

10 قطعه گره کراوات

در حال حاضر ، این طول 920px (160 characters نویسه) در دسک تاپ و 680px (120 ~ نویسه) در تلفن همراه است. بهترین شرط بندی شما به نگه داشتن آنها در طول است که استفاده از یک ابزار مانند این یکی ، یا یک وردپرس جستجوگرها پلاگین  مانند Yoast با قابلیت های ساخته شده در.

11 طول توضیحات متا

اینکه بهتر است برای کاربران تلفن همراه یا دسک تاپ بهینه سازی کنید به مخاطبان شما بستگی دارد. اگر معمولاً به دنبال توصیف طولانی تر برای کاربران دسک تاپ هستید ، مطمئن شوید که ¾ طول آن به نقطه رسیده اید ، بنابراین حتی کاربران تلفن همراه می توانند آن را ببینند.

اینجا غذای آماده چیست؟ مختص کاربران باشید ، نه موتورهای جستجو. محدودیت طول علامت خوبی برای وجود کلمات غیرضروری است.

5- توصیف متا را به کار گیرید

اگر از CMS استفاده می کنید ، این کار بسیار آسان است. در Wix ، Squarespace ، Shopify و اکثر موارد دیگر ، مکانی برای تایپ یا چسباندن توضیحات متا در قسمت باطن پیدا خواهید کرد.

12 توضیح مربع فضای مربع

در وردپرس ، افزونه هایی مانند Yoast و RankMath همین قابلیت را اضافه می کنند.

اگر از CMS استفاده نمی کنید ، فقط برچسب توضیحات متا را در <head> بخشی از کد HTML خود جایگذاری کنید .

13 کد توضیحات متا

توصیه

اگر توضیحات متا را مستقیماً به کد اضافه می کنید ، از علامت های نقل قول در خود توضیحات استفاده نکنید زیرا باعث خرابی همه چیز می شود. درعوض ، از موجودیت HTML استفاده کنید & quot؛ بنابراین به نظر می رسد به این شکل است:

<meta name="description" content="Just showing how to use &quot;quotation marks&quot; in meta description.">

اگر هنگام افزودن توضیحات متا در CMS و افزونه ها از علامت های نقل قول استفاده می کنید ، آنها معمولاً از کدگذاری HTML برای شما مراقبت می کنند.

در طی مراحل انتشار تنها زمانی نیست که باید توضیحات متا را در نظر بگیرید. ممکن است قبلاً صفحاتی داشته باشید که توضیحات متای نامناسبی داشته یا اصلاً ندارند.

ممیزی کل وب سایت شما برای توضیحات متا هیچ فایده ای ندارد. درعوض ، روی صفحاتی تمرکز کنید که بیشترین بازدید بازدید را دارند. این زمانی است که توصیف متا بهتر می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

این صفحات را می توانید در Ahrefs Webmaster Tools پیدا کنید . فقط یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید ، با سایت حسابرسی خزنده را اجرا کنید ، سپس به Page Explorer بروید و این فیلترها را اعمال کنید:

14 فیلتر صفحه جستجوگر سایت

بعد ، روی دکمه "مدیریت ستون ها" کلیک کنید و "Organic traffic" ، "Meta description" و "Meta description length" را انتخاب کنید:

در آخر ، صفحات را بر اساس میزان بازدید ارگانیک آنها مرتب کنید:

16 صفحه ترافیک ارگانیک

اکنون شما در حال بررسی مهمترین توصیفات متای خود هستید. مواردی را که عالی نیستند یا به طور کامل از بین رفته اند بررسی کنید.

در حالی که من این روش "گرفتن همه" را توصیه می کنم ، شما همچنین می توانید فقط برای بررسی توضیحات متا از دست رفته انتخاب کنید. و این حتی راحت تر است زیرا آنها مستقیماً در  گزارش صفحه گزارش می شوند:

17 صفحه کاوشگر در صفحه

برای باز کردن گزارش و مرتب سازی صفحات بر اساس ترافیک ارگانیک ، بر روی دکمه "مشاهده URL های تحت تأثیر" کلیک کنید تا اولویت بندی درست شود:

18 خطای خالی توضیحات متا

این یک ممیزی کاملاً آسان بود ، درست است؟ با الهام از نوشتن بیشتر چطور؟

بیایید همه چیز را با چند نمونه از توصیفات متای خوش ساخت در صنایع و اهداف جستجو جمع بندی کنیم.

1. خط بهداشتی

19 شرح متا خط سلامت

ظاهراً بیشتر جستجوگران به دنبال تعریف در اینجا هستند ، بنابراین این چیزی است که این توضیحات متا نشان می دهد. سپس خواننده را ترغیب می کند تا با کلیک بر روی مزایای گلیسین اطلاعات بیشتری کسب کند. ساده و کارآمد

2. TimeOut

20 توضیح متا تایم اوت

من فکر کردم که نتایج متفاوتی از محله ها و هتل ها را در اینجا می بینم ، اما نتایج جستجو بیشتر در مناطق پراگ متمرکز است. و این توصیف کاملاً با نیت مطابقت دارد. این یک راه حل را به صورت مختصر ، خونسرد و عملی ارائه می دهد. ذکر "پنج بهترین محله" همچنین به جستجو می گوید که مجبور نخواهند شد یک سن را برای خواندن آن بگذرانند.

3. پاتاگونیا

21 توصیف متا پاتاگونیا

در اینجا ، جستجوگر به دنبال اقلام فروش است. من در ابتدا سیگنال فوریت را دوست دارم. این احساس اصیل تر و کمتر پرخاشگرانه تر از آنهایی است که تمایل دارند. سپس تصدیق آنچه را که برای آن خواسته اید مشاهده می کنید ، و به دارایی متمایز پاتاگونیا ختم می شود: حمایت از پایداری و حفاظت.

4. نوردستروم

22 توصیف متا nordstrum

این نمونه نمونه یک صفحه عالی تجارت الکترونیکی در نتایج جستجو است. این احتمال وجود دارد که Nordstrom محبوب ترین انواع مانتوها و مارک های خود را در اینجا ذکر کند. حمل و نقل رایگان نیز احتمالاً USP  در این SERP ها است زیرا تنها یک نتیجه دیگر آن را ذکر کرده است.

5. خرید کنید

خرین مثال ما یک صفحه اصلی است. این یک دسته بندی خاص خود است زیرا شما باید برند خود و آنچه انجام می دهید را منعکس کنید. Shopify این کار را به خوبی انجام می دهد. واضح است و از شما می خواهد سرویس را به صورت رایگان امتحان کنید.

صفحه اصلی شما تنها صفحه ای است که به شما توصیه می کنم زمان بیشتری را صرف توضیحات متا کنید زیرا بیشتر برای نمایشگرهای مارک در جایی که هدف مشخص است نشان داده می شود. در نتیجه ، به احتمال زیاد Google توضیحات متا را در SERP نشان می دهد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

محوطه سازی

ساخت یک سازه ، چه مسکونی و چه غیر مسکونی ، از مراحل مختلفی تشکیل شده است که بسیاری از آنها مربوط به فضای داخلی و بسیاری مربوط به نمای خارجی است. ساختمان و محوطه خارج از آن گرچه بسیاری از افراد توجه چندانی به آن نمی کنند اما در بعضی موارد اهمیت آنها کمتر از محیط داخل ساختمان نیست و در طراحی آنها باید تمام تلاش خود را انجام داد . محوطه سازی از اصول و استانداردهای خاصی پیروی می کند که در صورت درک صحیح و استفاده از آنها ، سرانجام به منطقه ای کامل و مناسب منجر می شود. در ادامه ، ما مروری جامع بر اصول ، روش ها ، چگونگی و اقدامات محوطه سازی خواهیم داشت.

منظره چیست؟
منظره در درجه اول بخشی از معماری و طراحی است که در درجه اول به عنوان معماری منظر شناخته می شود ، اما اگر بخواهیم این بحث را ساده کنیم ، فضای سبز یک محیط خاص است که من از عناصر مختلف بر اساس طرح های پیش فرض استفاده می کنم. . برای دستیابی به نتایج مطلوب ، باید از این عناصر مطابق با قوانین و مقررات خاصی استفاده شود. در مورد عناصر استفاده شده ، باید اضافه کنیم که آنها می توانند هر چیزی باشند. از گل و گیاه گرفته تا یک حوض کوچک در قلب ویلا ، همه آنها را می توان در محوطه سازی استفاده کرد. پس از تعریف چشم انداز ، بهتر است با مهمترین اصول و قوانین آن آشنا شوید.

مقاله پیشنهادی: چشم انداز ، نکات کلیدی که باید بدانید!

منظره چیست؟

مهمترین اصل منظر
این قوانین و مقرراتی است که مقاله را به هدف تبدیل می کند. اصول و قواعد اساسی در زمینه محوطه سازی نیز وجود دارد که اگر به درستی درک شود ، مطمئناً نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت. در زیر به این اصول اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: فضای سبز ، اصول و مراحل + نمونه هایی از طراحی فضای سبز

سعی کنید تعادل بین عناصر را حفظ کنید
این قانون کلی در محوطه سازی به شما کمک می کند بیش از حد از هیچ عنصر یا گروهی از عناصر استفاده نکنید. تعادل مناظر و چشم انداز باعث لذت بیشتر از همیشه می شود. فرقی نمی کند که از تعادل متعادل یا نامتعادل در منظره خود استفاده کنید ، هر دو می توانند رضایت بخش باشند. به طور کلی ، تعادل تعادل در محوطه سازی رسمی استفاده می شود ، در حالی که در محوطه سازی غیررسمی بیشتر از نوع نامتناسب استفاده می شود.

سعی کنید تعادل بین عناصر را حفظ کنید

مراقب باش
یکی دیگر از اصول مهم محوطه سازی تمرکز است. موضوع را می توان در تمام طرح های برجسته صحنه ها مشاهده کرد. این نقطه در واقع مکان یا عنصری است که کاربر در نگاه اول جذب آن می شود. به عبارت دیگر ، نقطه کانونی در واقع قوی ترین عنصر منطقه است که از هر زاویه ای قابل مشاهده است. این نقطه مرکزی در نمای منظره باید عنصر نزدیک در باشد. ممکن است چندین نقطه کانونی در این زمینه وجود داشته باشد ، اما باید توجه داشت که بیش از حد از آنها استفاده نشود.

مراقب باش

زیبایی در نهایت سادگی است!
اصل سادگی در محوطه سازی به تفسیر تحت اللفظی زیادی احتیاج ندارد. در محوطه سازی باید سعی شود تا آنجا که ممکن است فضا راحت باشد و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود. ناگفته نماند که اصل سادگی منافاتی با پیچیدگی ندارد. به عبارت دیگر ، یک منظره بسیار ساده شامل طراحی های بسیار پیچیده است. مناطقی که به فرد احساس آرامش و اعتماد به نفس می دهند از هر نوع اضافه کاری در نقاشی ، اشکال مختلف جغرافیایی ، خطوط و منحنی ها عاری است. سادگی را نباید با کسالت و فارغ بودن از تصورات اشتباه گرفت.

زیبایی در نهایت سادگی است

در مورد آهنگ ها و خطوط راهنمایی بگیرید
آواز یا ریتم ، در واقع نشان دهنده تکرار منظم یک عنصر در روند منظره است. در محوطه سازی ، فضا امکان ایجاد ریتم و خطوط را برای شما فراهم می کند و برای این منظور می توانید از گیاهان ، چراغ ها و گیاهان مختلف استفاده کنید. با استفاده از شکل و فرم بستری که گیاهان روی آن کاشته می شوند و پیاده روها نیز خطوطی در حیاط تشکیل می شود. استفاده صحیح از آهنگ اصلی (ریتم) و خط ، فضا و حیاط را از حالت راکد خارج می کند.

مهمترین اصل منظر

در هنگام استفاده از عناصر ، نسبت ها را حفظ کنید
تناسب یکی از مهمترین اصول منظر است و به روابطی اطلاق می شود که از نظر اندازه بین عناصر یک منطقه تشکیل می شوند ، از جمله روابط عمودی ، افقی و فضایی. افراد با اندازه های مختلف تصورات مختلفی درباره منطقه خواهند داشت.

عناصر را متحد کنید
وحدت و هماهنگی اصول و قواعد اساسی در زمینه محوطه سازی است و اگر پنج اصل دیگر به درستی اعمال شود ، دستیابی به این اصل آسان تر خواهد بود. اتحاد و یکپارچگی در حیاط و فضای سبز به این معنی است که تمام قسمت های آن فضای منسجمی را برای همکاری با یکدیگر تشکیل می دهند.

مهمترین اصل منظره

محوطه سازی در مکان های مختلف
با وجود اصول فوق ، باید در نظر داشت که این اصول و قوانین تا حد زیادی در مورد نوع فضایی مانند باغ ، ویلا و حیاط نیز صدق می کند. به عبارت دیگر ، اصول استفاده شده در محوطه سازی در باغ ها و ویلا با اصول استفاده شده در محوطه سازی آپارتمان ها متفاوت خواهد بود. 

برای اینکه مقاله های دقیق تر در مورد محوطه سازی بخوانید به سایت گروه معماری آرسس اجرای محوطه سازی مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

قبل از خرید کاغذ دیواری به چند نکته زیر دقت فرمایید

1. در مورد هدف اتاق تصمیم بگیرید
 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید انتخاب الگویی است که فقط برای اتاق مورد نظر اشتباه باشد. چه چیزی محصول را متناسب بد می کند؟ رنگ می تواند نقش جدی داشته باشد.

به عنوان مثال ، رنگ قرمز به دلیل اثر روانی تحریک کننده آدرنالین شناخته شده است. ممکن است این رنگ مورد علاقه شما باشد ، اما آیا انتخاب درستی برای اتاق خواب شماست؟ ممکن است با آبی آرام یا سبز آرامش بخش بهتر باشید.

بهترین راه برای اطمینان از خرید کاغذ دیواری که علاوه بر موفقیت در طراحی اتاق نیز باشد ، این است که بدانید از اتاق برای چه استفاده می کنید. سعی در ایجاد چه فضایی دارید؟

 

کاغذ دیواری در مدل کهکشان


2. گزینه های خود را باز نگه دارید
 

بگذارید بگوییم شما کاغذ دیواری هایی را می خوانید که به عنوان نمونه عالی به نظر می رسند ، اما مطمئن نیستید که این کاغذ دیواری ها را روی هر دیوار اتاق می خواهید. پس وقت خود را! عجله نکنید که جدیدترین شوق را در گوشه گوشه خانه خود بچسبانید. بررسی دقیق چندین گزینه کاغذ دیواری قبل از تعهد در درازمدت نتیجه خواهد داد.

یکی از راه های انعطاف پذیری در خرید کاغذ دیواری ، خرید یک محصول قابل جابجایی است. به راحتی می توانید آن را آویزان کنید (بدون خمیر) و بدون هیچ سر و صدا و آسیب رساندن به دیوارهای خود آن را بردارید.

 


3. به طور کامل درباره خانه خود فکر کنید
 

خرید کاغذ دیواری وقتی فقط روی یک اتاق تمرکز می کنید می تواند خطرناک باشد. نحوه جریان یافتن طرح به اتاق بعدی را در نظر بگیرید. یک تغییر بسیار شدید می تواند ناراحت کننده و ناراحت کننده باشد. شما می خواهید فضای داخلی خانه شما بی عیب و نقص جریان یابد ، به خصوص خانه هایی که دارای نقشه کف بازتری هستند.

 


4. عاشق یک الگوی تصویر زمینه آویز زودرس نباشید
 

این اتفاق می افتد - شما در حال خرید آنلاین کاغذ دیواری هستید و روی محصولی که دوست دارید کلیک می کنید. شما باید آن را داشته باشید!

اما مراقب باشید که تعداد زیادی رول سفارش دهید تا زمانی که ببینید شکل ظاهری آن در یکی از دیوارهای شما چیست. بسیاری از صاحبان خانه فکر دوم را دارند ، که اگر قبلاً در یک الگو سرمایه گذاری کرده اید ، می تواند آزار دهنده باشد.

مقاله مرتبط: تزیین کاغذ دیواری


5- چیزهای خیلی زیاد را بفهمید
 

وجود دارد پررنگ ، و سپس وجود دارد بیش از حد. سفارش محصولی با رنگ های کاملاً اشباع شده برای جلب توجه بسیار خوب است. اما هنگام انتخاب این طرح ، شما نمی خواهید که رنگ های روشن از آنچه برای آن برنامه ریزی کرده اید ، روشن باشند.

 


6. بدانید که مجبور نیستید جمعیت را دنبال کنید
 

روند طراحی خانه داخلی به طور مداوم تغییر می کند. وسوسه انگیز است که با جریان و رانش به سمت رنگها و الگوهای پرکاربرد بروید. اما به این فکر کنید: این خانه شماست. شما می توانید آن را همانطور که دوست دارید طراحی کنید! اگر سبک غیرمعمولی را دوست دارید ، فقط به دلیل محبوبیت کم آن از آن اجتناب کنید. طراحی خانه شما باید منعکس کننده شما باشد.

وبلاگ تکنو پلاس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

آگاهی از برند چیست؛ اهمیت آگاهی از برند در رشد کسب‌وکارها

آگاهی از برند اولین قدم در آگاهی دادن به مخاطبان در مورد برند شما است. اما مهم است که بدانیم آگاهی از برند چیست و چگونه به رشد شرکت ها کمک می کند.
این روزها شرکت های بیشتری به دنبال فروش بیشتر محصولات و خدمات خود هستند و روش های زیادی وجود دارد که می توانید فروش سازمان یا تجارت خود را افزایش دهید. در سال های گذشته ، شرکت ها برای هر مشتری کارت ویزیت صادر می کردند یا شماره و آدرس فروشگاه را روی پلاستیک چاپ می کردند تا ارتباط بین مشتری و خودشان حفظ شود. از یک طرف برای اینکه بتوانند ارتباط خود را با مشتری حفظ کنند ، قبلاً از طرق مختلف شماره تلفنی از مشتری می گرفتند ، اما اکنون که سهم زیادی از فروش بصورت آنلاین انجام شده است؟ آیا هنوز شواهد از مشتری امکان پذیر است و اگر چنین است ، آیا نکته ای وجود دارد؟ در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم و کاملاً آگاهی از برند را بررسی کنیم.

آگاهی از برند چیست؟
قطعاً به ذهن شما خطور کرده است که به یک سوپرمارکت رفته اید و از فروشنده خواسته اید که بستنی برند X را به شما بدهد ، زیرا شما با برند X کاملاً آشنا هستید و از کیفیت کالاهای این برند مطمئن هستید. او. اگر محصولات و خدمات شما برای مشتری شناخته شده باشد ، فروش شما افزایش می یابد.
اگر نگاهی دقیق به برخی از محصولات موجود در بازار بیندازید ، متوجه خواهید شد که بسته بندی بسیاری از آنها در چند دهه گذشته یکسان بوده است و این یکی از مواردی است که باعث می شود مشتری هر وقت این بسته بندی را می بیند آن بسته را انتخاب کند. چرا؟ این کیفیت محصول را تضمین می کند (بسته های بیسکویت ترد ، سس خوشمزه ، بستنی میهن ، دو دانه سویا ، شیر پاجا از جمله این موارد هستند). نمونه های دیگر شامل Tide یا Puff است که محصولات آن چنان محبوب شده اند که مشتریان (به عنوان مثال) هنگام خرید نمی گویند "پودر لباسشویی" ، بلکه می گویند "Tide!"
در واقع ، آگاهی مناسب از برند باعث می شود مشتری تصوری از آن شرکت در ذهن داشته باشد و به دنبال همان راهنمای خرید مجدد باشد. این سرنخ می تواند نام محصول یا حتی تصویر بسته بندی محصول باشد. اگر اصول آگاهی از برند به درستی در سازمان پیاده سازی شود ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که برند یک مزیت رقابتی بسیار هوشمند کسب می کند که به راحتی توسط رقبا قابل کپی نیست.
بیشتر بخوانید: اهمیت لیدها در بازاریابی
وی ادامه داد: آگاهی از برند یک قدم بالاتر از آگاهی از برند است و مشتری با شنیدن نام تجاری ، تمام احساسات برند و حتی محصولات این برند را به یاد می آورد که این می تواند نمونه بارز اعتماد سازی در بین مشتریان باشد.

اهمیت آگاهی از نام تجاری شرکت ها
اهمیت آگاهی از نام تجاری شرکت ها
همانطور که قبلاً اشاره شد ، آگاهی از برند در بسیاری از موارد می تواند ضامن فروش بالای خدمات و محصولات سازمان شما باشد ، اما حقیقت این است که فروش زیاد تنها اهمیت آگاهی از برند نیست و موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث افزایش آگاهی از برند می شود و برای شرکت ها و سازمان ها اجباری است. در زیر مهمترین مزایای آگاهی از برند را ذکر کردیم.

مارک قوی
اعتماد مشتری به سایر محصولات و خدمات سازمان
ایجاد اعتبار بالا در بازار هدف
ایجاد اعتماد بین مشتری و کمک به ایجاد وفاداری مشتری
تفاوت را در رقبا ایجاد کنید
انواع آگاهی از برند
بسیاری از مارک ها تحقیقات زیادی انجام می دهند تا دریابند چه تعداد مخاطب و کاربر با نام تجاری آنها آشنا هستند. این به شما کمک می کند درصدی از بازار را که مارک هدف شما را می شناسد ، تعیین کنید. آگاهی از برند دارای دو الگوی متفاوت است که در ادامه بررسی خواهیم کرد:

تشخیص علامت تجاری: تشخیص علامت تجاری بیشتر در زمینه FMCG یا FMCG استفاده می شود ، اما این به این معنی نیست که سایر شرکت ها نمی توانند از آن استفاده کنند. در شناسایی برند ، کاربر باید بتواند مارک تجاری شما را در میان مارک های دیگر شناسایی کند. به عنوان مثال ، هنگامی که چندین ردیف مارک پنیر در یک فروشگاه زنجیره ای وجود دارد و کاربر مستقیماً به یک مارک پنیر مراجعه می کند و آن را انتخاب می کند ، به این معنی است که آن شخص قادر به شناسایی مارک تجاری است.
یادآوری برند: یادآوری برند به معنای اندازه گیری توانایی مشتری در به خاطر سپردن نام تجاری بدون ارائه لیستی از محصولات یا مارک های مرتبط است. این نوع آگاهی از برند ، تعداد کاربرانی را تعیین می کند که قادر به یادآوری نام تجاری شما و سپس ذکر محصولات و صنایع شما باشند.
مدل های آگاهی از برند
آگاهی از برند مدل های مختلفی دارد که باید به عنوان صاحب مشاغل از آنها آگاهی داشته باشید. دانستن مدل های مختلف آگاهی از برند می تواند به شما کمک کند زودتر بر این مشکل مسلط شوید. برای ترغیب مشتری به خرید از یک مارک ، سه مرحله وجود دارد که این مراحل در مدل های مختلف آگاهی از برند گنجانده شده است:

شناخت: در این مرحله می توانید مارکیت کالا یا خدمات خود را برای ایجاد آگاهی از برند و تدوین برنامه های لازم تعریف کنید.
تأثیر: در مرحله تأثیر ، مشتری تحت تأثیر کیفیت محصول یا خدمات قرار می گیرد و به محصول یا خدمات شما علاقه مند می شود. در این مرحله امکان معرفی محصول یا خدمات خود به دیگران وجود دارد.
میل: در این نوع آگاهی از نام تجاری ، که آخرین مرحله است ، مشتری (کاربر) در بالاترین سطح رضایت است و در این قسمت است که از شما خرید می کند.
استراتژی های آگاهی از برند
آگاهی از برند ، مانند هر روش بازاریابی دیگر ، استراتژی های خاص خود را برای پیاده سازی شما دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

انتخاب شما کدام است؟ خانه چوبی یا سنگی

 

همه ما سعی می کنیم سبک زندگی سالمی داشته باشیم؛ از محصولات بدون مواد نگهدارنده استفاده کنیم و لباس هایی از پنبه و کتان بپوشیم. و همچنین  هوای سالمی را تنفس کنیم؛ اما راه شما برای سلامتی و زندگی طولانی با زندگی در خانه ای در دل طبیعت آغاز می شود.

وقتی شخصی به ساختن خانه خود فکر می کند، متوجه می شود که این کار بسیار دشوارتر از خرید یک آپارتمان تمام شده است. ما در مورد یک خانه امن، گرم و دنج صحبت می کنیم که به یک اقامتگاه خانوادگی واقعی تبدیل خواهد شد.

برای ساختن خانه پیش ساخته یا خانه سنگی  این شما هستید که تصمیم می گیرید! ما فقط به شما پیشنهاد می کنیم با تفاوت های اصلی آنها یادآور می شویم.

سازگاری با محیط زیست

هیچ یک از مصالح ساختمانی را نمی توان از نظر سازگاری با محیط زیست با یک درخت مقایسه کرد. هزاران مقاله در مورد این موضوع نوشته شده و هزاران نظرسنجی انجام شده است. مزیت اصلی یک خانه چوبی این است که همیشه هوای تمیز وجود دارد؛ زیرا درخت “نفس می کشد”!
این درخت دارای ساختار متخلخل متشکل از سلولهایی است که هوا را فیلتر و تمیز می کنند و مواد سمی بدن انسان، دی اکسید کربن، میکروب ها و سایر آلاینده های گازی را از داخل بدن خارج می کند. مبتلایان به آلرژی می توانند سرفه و گرفتگی بینی، خستگی و عصبی شدن پس از یک خواب خوب و آرام را از بین ببرند. از این گذشته، شما توسط طبیعت احاطه شده اید!
خانه های سنگی اساساً در مقابل ویلا چوبی حرفی برای گفتن ندارند! آنها در دمای پایین مرطوب می شوند و در دمای بالا هوای اتاق های آن خیلی خشک است.

هزینه و مدت زمان ساخت

ساخت خانه سنگی گرانتر است. دیوارهای سنگین نیاز به یک پایه محکم تر دارند. دیواره های پیش ساخته چوبی بسیار سبک تر است.
خانه های چوبی 2 برابر سریعتر از همان سنگ ساخته می شوند، زیرا تقریبا 80 درصد مصالح ساخت آن در کارخانه تولید می شود. به نوعی خانه های چوبی مونتاژ می شوند.
در مراحل ساخت ویلا چوبی پیش ساخته، ویلاهای پیش ساخته در شرکت مربوطه طراحی و تولید می گردد و تمامی اجزای سازنده ویلا همچون اسکلت اصلی، دیواره ها، سقف و دیگر موارد به صروت مجزا به محل بنای ویلا آورده می شود. در این مرحله تقریبا حدود 3 الی 5 ماه از زمان شروع پروژه گذشته است، تمامی اجزای ساخته شده ی ویلا در محل نصب می گردد!

همه اینها و موارد دیگر خانه های ما را با شرایط سریع و صرفه جویی عظیم در ساخت و همچنین بالاترین درجه بهره وری انرژی (صرفه جویی 60 درصدی مصرف انرژی) فراهم می کند؛ زیرا سازه ها دارای تراکم مناسب ایده آل هستند!

ساخت خانه چوبی

هزینه های نگهداری

بعد از ساخت خانه نوبت به  نگهداری می رسد. خانه های چوبی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند و هزینه های گرمایش را تا حد ممکن به حداقل می رسانند. خانه های ما از چوب چند لایه چسب خورده با کیفیت بالا که فاقد درزگیر،  عایق حرارتی مصنوعی ارزان و سایر مواد مصنوعی هستند؛ بنابراین تلفات گرما به صفر می رسد.

در مقایسه با خانه های سایر مصالح ساختمانی، خانه های چوبی نه تنها مفیدترین، بلکه گرمترین، با دوام ترین، مقاوم ترین در برابر زلزله هستند .

معماری

مزیت خانه های سنگی توانایی ساخت دیوارها و سطوح “خمیده” است. از نظر مالی، این یک لذت گران است، علاوه بر این در آینده نیاز به گچ کاری و رنگ آمیزی نما است.

خانه های چوبی فوق مدرن ما شیک و ظریف به نظر می رسند و مزایای بیشتری نسبت به نوع سنگی خود دارند. پیشگامان این صنعت به طور سنتی فنلاندی ها هستند! آنها فن آوری های پیشرفته و کارآمد در مصرف انرژی دارند! در فنلاند، نه تنها خانه های سازگار با محیط زیست از چوب ساخته شده است؛ بلکه مدارس، مهد کودک ها و حتی یک چهارم ساختمانهای مسکونی چند طبقه در مرکز هلسینکی نیز با چوب ساخته شده است!
نکته اصلی سیاست نوآوری فنلاند، سطح بالای زندگی و آسایش این کشور است! فنلاندی ها پیش بینی کردند که طی 15-20 سال همه فنلاندی ها باید در خانه های چوبی طبیعی سازگار با محیط زیست زندگی کنند!

خانه های چوبی ارتمن پاسارگارد: بهترین گزینه برای زندگی روی زمین!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1