همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه تونر از پوستتان مراقبت می کند؟

نگهداری از پوست صورت برای بسیاری از افراد یک چالش بزرگ در رمینه زیبایی و حتی سلامتی است. این عضو حساس بدن اتفاقا در معزض بسیاری از اسیب ها قرار می گیرد و علاوه بر محیط بیرون عدم کارکرد درست سایر اعضای بدن می تواند در بروز اسیب های آن بسیار تاثیر گذار باشد. 

از این رو پیشگیری و مراقبت از پوست برای حفظ سلامت ان و جلوگیری از اسیب رسیدن به پوست بسیار مهم است.بسیاری از اقداماتی که باید در این زمینه صورت گیرد را می توان به صورت مداوم انجام داد. یکی از این اقدامات استفاده از تونر ها برای متعادل سازی پوست است. 

دکتر نظریان یکی از متخصصان پوست در منتهتن می گوید: "این محصول در واقع محصولی مبتنی بر الکل بود که برای خشک کردن پوست های روغنی و از بین بردن هر گونه گرد و خاک پس از پاکسازی استفاده می شد."

 

تونر یا متعادل سازی پوست

 

تونر چیست؟

 

متیولی می گوید: "باید تونرها را بعد از تمیز کردن و قبل از هر چیز دیگری انجام دهید." روش کاربرد سنتی این است که یک پنبه را اشباع کرده و آن را از روی صورت خود عبور دهید.

نکته: ”استفاده از تونر با دست های تمیز کارآمد تر است. کافی است چند قطره از ان را در کف دست خود بریزید و سپس آن را روی صورتتان بکشید. بیشتر تونر ها می توانند صبح و شب استفاده شوند ، اما ممکن است بخواهید از آنهایی که اسیدهای چرب کننده دارند فقط در شب یا هر روز استفاده کنید.

 

 

نکات و نشانگرهای مفید

 

اگر چندین اسیب پوستی دارید ، ممکن است بخواهید از فرمول های چند کاره استفاده کنید. ما توصیه می کنیم مناطق مختلف را با محصولات جداگانه درمان کنید.

برای صرفه جویی در وقت ، سعی نکنید یک سرم را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید. دکتر نظریان می گوید ، این موضوع  "توانایی جذب سرم را به میزان زیادی کاهش می دهد. "محصولات باید جداگانه استفاده شوند."

همه محصولات مراقبت پوستی را یک جا و در یک زمان استفاده نکنید. دکتر متیولی می گوید: "من ترجیح می دهم صبح آنتی اکسیدان ها صبح استفاده شود زیرا آنها از شما در برابر محیط زیست محافظت می کنند ، و البته  اکثر ما از ضد آفتاب به اندازه کافی استفاده نمی کنیم."

با این حال ، بعضی از مواد خاص در شب هنگام بهتر است استفاده شود. به عنوان مثال: "رتینولها ضد آفتاب نیستند و در صورت استفاده در روز از بین می روند پس بهتر است شب ها استفاده شوند."

 

داروخانه اینترنتی مهتاطب ارائه دهنده انواع تونر، کرم ضد جوش، کرم ضد لک و سایر محصولات پوستی است. شما می توانید ضمن خرید در کوتاه ترین زمان از تخفیف در خریدتان بهره مند شوید.

 

منبع : http://digiplus.rozblog.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

10 نکته مهم زندگی در ایتالیا

 

اقامت ایتالیا

اگر تصمیم به اخذ اقامت ایتالیا برای ادامه را دارید و می خواهید در این کشور به کار و تحصیل بپردازید در این مقاله با ما همراه باشید تا 10 حقیقت در ارتباط با زندگی در ایتالیا را برایتان شرح دهیم :

1. قانونمند باشید.

قانون مند بودن در کشور ایتالیا بسیار مهم است ، به خصوص اگر شما شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید. اگر بعد از 90 روز اجازه ای که ویزای توریستی به شما امکان داده ، بدون داشتن مدارک مناسب در ایتالیا بمانید این موضوع غیرقانونی است ( اهمیتی ندارد که ملیت شما چیست ) . لطفاً قبل از مهاجرت دائم ایتالیا ، ویزای مربوط را تهیه کنید ، زیرا ویزا در ایتالیا صادر نمی شود: برای بدست آوردن آن باید به نزدیکترین کنسولگری ایتالیا در کشور مبدا یا اقامت خود مراجعه کنید.

در همین حال ، شهروندان اتحادیه اروپا باید در مدت 90 روز پس از جابجایی به ایتالیا ، به عنوان ساکنان ایتالیایی دردولت ثبت نام کنند. به عنوان بخشی از حرکت آزاد مردم در اتحادیه اروپا ، شهروندان 27 کشور اروپایی دیگر حق دارند که بطور خودکار در ایتالیا زندگی و کار کنند. اما ، اگر یک شهروند اتحادیه اروپا شغلی نداشته باشد ، دولت و سازمان قانونی که برای اقامت درخواست خود را ارائه می کنید کاملاً حق دارد  تا از شما بخواهد خودکفایی خودتان را با ارائه مدارک مالی اثبات کنید.

2. IT  بیاموزید.

مهارت های IT   می تواند برای زندگی در ایتالیا بسیارتاثیرگذار باشد. مگر در مواردی که به عنوان بخشی از نقل و انتقالات درون شهری یا یک بازنشسته به ایتالیا منتقل می شوید ، احتمالاً نیاز به کار خواهید داشت. فرصت های کاری زیادی در بخش فناوری اطلاعات وجود دارد و  ان دسته از مشاغلی که به عنوان یک شغل سنتی زمانی نیروی کار اتخدام می کردند در این دوره نیاز به نیروی کار در زمینه فناوری اطلاعات و کار با کامپیوتر دارند. برای پیدا کردن کار یک ایده خوب این است که برای ارتباط با کارفرمایان ایتالیایی در LinkedIn به دنبال کار باشید.

3. برای هزینه های زندگی آماده باشید.

زندگی در شهر های بزرگ ایتالیا  مانند رم یا میلان می تواند گران باشد ، به خصوص اگر می خواهید به تنهایی زندگی کنید، مگر اینکه زندگی در یک شهر کوچک را انتخاب کنید. باید انتظار داشته باشید که حداقل 850 یورو برای یک آپارتمان کوچک در یک شهر بزرگ بپردازید. با در نظر گرفتن متوسط ​​حقوق و دستمزد 1200 یورو ، زندگی به تنهایی نیز می تواند برای شما یک چالش باشد و احتمالاً به شغل دوم نیاز خواهید داشت. پس هزینه های زندگی را دست کم نگیرید.

4. جوانب مثبت و منفی مناطق دور از شهر را بررسی کنید.

بسیاری از افراد تمایل دارند در بخشهای دورافتاده ایتالیا زندگی کنند، به خصوص شهرهایی که خانه ها با قیمت 1 یورو پیشنهاد می شوند ، حتما این را شنیده اید!

این خانه ها می تواند مکان خوبی برای کسی باشند که به دنبال یک سبک زندگی بازنشستگی است ، اما دو نکته مهم که باید به خاطر بسپارید عبارتند از:

  1. در صورت نیاز به کار ، تقریبا هیچ فرصت کاری در این شهر ها وجود نخواهد داشت

2) اگر می خواهید به صورت آنلاین کار کنید ، اتصال به اینترنت ممکن است برایتان براحتی امکان پذیر نباشد

5- در خرید ملک تحقیق کنید.

به غیر از چند مورد استثنا ، بسیاری از فروشندگان مسکن در ایتالیا وب سایتهای خود را برای مدت های طولانی به روز نمی کنند. به همین دلیل ممکن است لیست هایی که آنلاین می بینید وجود نداشته باشد. اغلب اوقات فایل عکس ملک هایی که به شما نشان داده می شود وجود نداشته باشد و تعداد خانه هایی که با عکس به شما نشان داده می شود خیلی کم است.

صاحبخانه های ایتالیایی معمولاً دوست ندارند یک ملک را تنها به یک اژانس املاک ارائه دهند ، به این معنی که همان ملک را می توان در چندین آژانس پیدا می کنید. در نتیجه ممکن است آن خانه به سرعت در بازار به فروش برسد ، حتی در روزی که قرار است از آنها بازدید کنید!

فروشندگان مسکن در شمال که معمولاً از2 ماه اجاره ماهیانه کمتر است). در سایر شهر های ایتالیا ، استاندارد کمیسیون اجاره یک ماهه است.

6. اجاره نامه خود را بشناسید.

وقتی صاحبخانه در ایتالیا یک قرارداد اجاره نامه را  شخص به شخص را امضا می کند ، هزینه ای که بابت مالیات پرداخت می کند به مقدار قابل توجهی کمتر از آن است که این قرارداد را با یک شرکت امضا کند. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند از طریق شخص ملک خود را به فروش برسانند نه سازمان های ملکی. اما بعضی اوقات ممکن است صاحب ملک حاضر شود اجاره بالاتری را برای جبران مالیاتهای بالاتر در رابطه با یک قرارداد شرکتی بپذیرد ، اما تضمینی برای این موضوع وجود ندارد.

اما ما  توصیه می کنیم که هیچگاه ملکی را در ایتالیا و بدون قرارداد اجاره مناسب اجاره نکنید. پس از انعقاد قرارداد توسط هر دو طرف ، صاحبخانه پس از آن 30 روز فرصت دارد تا قرارداد را در سازمان امور مالیاتی ثبت کند ، وی می بایست پس از اتمام ، نسخه ای از ثبت را برای شما تهیه کند.

7. کمک صحیح دریافت کنید.

اگر می خواهید زندگی طولانی مدت در ایتالیا داشته باشید ، لطفاً خدمات یک وکیل و حسابدار ذیصلاح را برای هرگونه مشاوره حقوقی یا مالیاتی در نظر بگیرید. بسیاری از مهاجران سعی می کنند خودشان این کار را انجام دهند ، زیرا آن ها تصور که می توانند این قبیل مسائل حقوقی را در ایتالیا به تنهایی حل کنند و یا اینکه قانون برای ان ها اجرا نمی شود.

8- آزمون رانندگی خود را مجدداً انجام دهید.

اگر به عنوان یک نقیم در ایتالیا زندگی می کنید بعد از یک سال می توانید برای دریافت گواهی نامه رانندگی اقدام کنید مگر اینکه شما از یک کشور که دارای قرارداد متقابل با ایتالیا به این کشور آمده باشید.امتحان گواهی نامه فقط به زبان ایتالیایی در دسترس است (اگرچه شما می توانید در صورت اقامت در مناطقی از ایتالیا که آنها نیز به زبانهای رسمی هستند ، این آزمون را به زبان فرانسه یا آلمانی بگیرید.)

9. اتومبیل خود را ثبت کنید.

هر شهروند اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا که ماشین خارجی خود را با خود به ایتالیا می آورد ، باید ماشین خود را در مدت 12 ماه پس از اقامت ایتالیا ، در مقامات ایتالیا ثبت کند. این فرایند می تواند بسیار وقت گیر و پرتحرک باشد ، به خصوص اگر وسیله نقلیه برای مطابقت با دستورالعمل های اروپایی نیاز به اصلاحاتی داشته باشد و بسته به جایی که شما این سرویس را انجام داده اید ، هزینه به طور معمول کمتر از 800 یورو به علاوه پرداخت نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که شرکتهای بیمه در ایتالیا معمولاً مایل نیستند که خودرویی با ثبت خارجی را بیمه کنند. بنابراین ، اگر قصد طولانی مدت زندگی در ایتالیا را دارید ، توصیه می شود ماشین خود را در ایتالیا ثبت کنید. خودروهای درایو راست نیز به خصوص از جانب شرکت های بیمه در ایتالیا با چالش هایی روبرو هستند.

10. از ناله ها دور شوید.

شما به سادگی وقت ندارید با مهاجمانی که دائماً از ایتالیا و ایتالیایی ها متنفر هستند ، کنار بیایند: آنها انرژی شما را جلب می کنند و با شور و اشتیاق شما به دلیل چرا حرکت می کنند.

دقیقاً مثل اینکه باید از دروغگوها دوری کنید ، بیش از حد به منفی های ایتالیا توجه نکنید. تا آنجا که می توانید تمام جنبه های شگفت انگیز ایتالیا را متمرکز کنید و از این واقعیت که می توانید دست اول را تجربه کنید سپاسگزار باشید.

9. اتومبیل خود را ثبت کنید.

هر شهروند اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا که ماشین خارجی خود را با خود به ایتالیا می آورد ، باید ماشین خود را در مدت 12 ماه پس از اقامت ایتالیا ، در مقامات ایتالیا ثبت کند. این فرایند می تواند بسیار وقت گیر و پرتحرک باشد ، به خصوص اگر وسیله نقلیه برای مطابقت با دستورالعمل های اروپایی نیاز به اصلاحاتی داشته باشد و بسته به جایی که شما این سرویس را انجام داده اید ، هزینه به طور معمول کمتر از 800 یورو به علاوه پرداخت نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که شرکتهای بیمه در ایتالیا معمولاً مایل نیستند که خودرویی با ثبت خارجی را بیمه کنند. بنابراین ، اگر قصد طولانی مدت زندگی در ایتالیا را دارید ، توصیه می شود ماشین خود را در اینجا ثبت کنید. خودروهای درایو راست نیز به خصوص در مورد بیمه گرها در ایتالیا با چالش هایی روبرو هستند.

10. از ناله ها دور شوید.

وقت خود را با مهاجرانی که دائماً از ایتالیا و ایتالیایی ها متنفر هستند ، تلف نکنید: آنها انرژی شما را جلب می کنند.دقیقاً مثل اینکه باید از دروغگوها دوری کنید ، بیش از حد به منفی های ایتالیا توجه نکنید. تا آنجا که می توانید به تمام جنبه های شگفت انگیز ایتالیا توجه کنید.

نقل مکان در یک کشور خارجی می تواند چالش برانگیز باشد و ایتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. صرف نظر از اینکه شما در حال مهاجرت به یک شهر جدید هستید یا به عنوان بخشی از انتقال درون شرکتی ، همان مسائل شوک فرهنگ ، انزوا و بوروکراسی هنوز هم می تواند برایتان اتفاق بیفتد. به اعتقاد کارشناسان TBIgroup  قبل از دریافت اقامت ایتالیا لازم است این  ده حقیقت زندگی در ایتالیا را بدانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

نرده های استیل پیش ساخته برای مناطق ساحلی

برای معماران ، کنترل طراحی بی نظیر و بهره وری پروژه بسیار مهم است. اجرای نرده در یک پروژه باید هم در طراحی معماری و هم در یکپارچه سازی محدودیت های زمانی اساسی پروژه در نظر گرفته شود.

نرده استیل می تواند یک پایان زیبا و کاربردی را برای یک پروژه ساختمانی فراهم کنند. با این حال ، برای معماران مهم است که تفاوت بین انواع مواد موجود و همچنین مکان و نحوه تولید سیستم نرده و نحوه نصب آن را درک کنند.

سیستم های نرده سفارشی استیل می توانند یک طرح اصلی را به معماران ارائه دهند ... آنها معمولاً به صورت محلی ساخته شده اند یا با مواد چوبی ، آلومینیومی یا استیل ضدزنگ ساخته شده اند.

 آلومینیوم از جمله فلزاتی است که به طور مرتب در هنگام ساختن نرده سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا برش و نصب آن در محیط بسیار آسان است. با این حال ، همیشه بهترین انتخاب برای یک طراحی خاص پروژه نیست.

 آیا یک نرده سفارشی طراحی شده که برای انجام کار نیاز به جوشکاری نیز دارد،  می تواند خطرات ایمنی احتمالی را پشت سر گذارد؟ هنگامی که زمان طراحی و ساخت نرده برای یک پروژه ساختمانی ، استارت زده می شود از زمان طراحی تا اجرا می توانند معماران و متخصصان ساختمان را با چالش های مختلفی روبرو کند که می تواند بر زمانبندی پروژه ، بودجه و ایمنی کار تأثیر بگذارد.

نرده های استیل از پیش طراحی شده به معماران یک راه حل متمرکز برای طراحی نرده های مورد نظر خود که متناسب با پارامترهای پروژه آنها باشد ، ارائه می دهند. نرده ماژولار از پیش مهندسی شده یک سیستم نرده است که از قبل طراحی ، مهندسی و آزمایش شده است. به طور کلی ، چنین طرح هایی دارای ویژگی ها و گزینه هایی هستند که اجازه می دهد تغییرات مختلفی در طرح ایجاد شود. روند طراحی با یک مشاوره آغاز می شود تا اهداف دقیق یک معمار با دقت کامل برآورده شود. ملاحظات خاص از جمله اینکه فضای پروژه مسکونی یا تجاری ، خارجی یا داخلی است و موارد دیگر می تواند در انتخاب مواد تحت نظارت تیم پشتیبانی فنی تأثیر بگذارد. گزینه پیش مهندسی شده نسبت به استفاده از یک سازنده فلزی محلی کارآمدتر و مطمئن تر است و باعث می شود زمان نصب کوتاه تر ، هزینه های پروژه کاهش یابد و منجر به برنامه ریزی سریع تر پروژه شود.

 

نرده استیل پیش ساخته

 

عواملی که باید در نظر بگیرند: آلومینیوم در مقابل استیل

سیستم های نرده سفارشی که از آلومینیوم استفاده می کنند در صورت درست ساخته شده می توانند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند اما استحکام آنها از فولاد ضدزنگ بالاتر است. پست های آلومینیومی که در یک سیستم نرده سفارشی گنجانیده شده اند 50٪ بزرگتر از همتایان استیل آنها هستند. به عنوان مثال، اگر مشتری شما در منطقه ساحلی زندگی می کند و شما باید به عنوان یک معمار یک نرده برای او طراحی کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ نرده الومینیومی یا نرده استیل؟ نرده های سفارشی  از پیش مهندسی شده در هر دو نوع استیل 304 و وجود دارد که هر دو مقاوم در برابر خوردگی هستند.

مطلب پیشنهادی : نرده شیشه ای بالکن و انواع آن 

 

ملاحظات قابلیت اطمینان برای نصب نرده  استیل سفارشی

وقتی کارآیی یک پروژه مطرح باشد ، یک سیستم نرده باید استانداردهای طراحی معماری را رعایت کند و با محیط سازگار باشد. انتخاب یک سیستم ریلی از پیش مهندسی شده ، فرایند پیمایش تفاوت های ظریف در کنترل کیفیت را بدون قربانی کردن سفارشی سازی ساده می کند. یک معمار می تواند در صورت داشتن سؤال در مورد انتخاب خود با متخصصان نرده سازنده مشورت کند یا دوست دارد راه حلهای طراحی را که ممکن است در ابتدا در نظر نگرفته اند ، تحقیق کند. یک سیستم ریل سازی سفارشی می تواند یک نگاه یک طرفه ایجاد کند ، اما باید زمان و هزینه لازم برای توسعه و مهندسی سیستم مورد بررسی قرار گیرد. یک سیستم از پیش مهندسی شده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه توسعه می شود.

تأخیرهای غیر منتظره پروژه می تواند در هنگام انتخاب نرده سفارشی معمول باشد زیرا پیمانکاران فرعی ممکن است به دلیل داشتن محیط کار با عجله در سایت ، به زمان بیشتری برای جوشکاری یا رفع مشکلات کنترل کیفیت نیاز داشته باشند. مهندسی پیش از ارائه یک راه حل قابل اعتماد برای نیازهای نرده های پروژه با استفاده از هنر و مهندسی در محیطی با کیفیت کنترل شده و در نتیجه معماران و متخصصان ساختمان یک محصول ، قوی و بادوام را برای مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای ساخت نرده خارج از خانه می تواند منجر به زمان پروژه کوتاه تر و هزینه های نگهداری طولانی مدت شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1