برای معماران ، کنترل طراحی بی نظیر و بهره وری پروژه بسیار مهم است. اجرای نرده در یک پروژه باید هم در طراحی معماری و هم در یکپارچه سازی محدودیت های زمانی اساسی پروژه در نظر گرفته شود.

نرده استیل می تواند یک پایان زیبا و کاربردی را برای یک پروژه ساختمانی فراهم کنند. با این حال ، برای معماران مهم است که تفاوت بین انواع مواد موجود و همچنین مکان و نحوه تولید سیستم نرده و نحوه نصب آن را درک کنند.

سیستم های نرده سفارشی استیل می توانند یک طرح اصلی را به معماران ارائه دهند ... آنها معمولاً به صورت محلی ساخته شده اند یا با مواد چوبی ، آلومینیومی یا استیل ضدزنگ ساخته شده اند.

 آلومینیوم از جمله فلزاتی است که به طور مرتب در هنگام ساختن نرده سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا برش و نصب آن در محیط بسیار آسان است. با این حال ، همیشه بهترین انتخاب برای یک طراحی خاص پروژه نیست.

 آیا یک نرده سفارشی طراحی شده که برای انجام کار نیاز به جوشکاری نیز دارد،  می تواند خطرات ایمنی احتمالی را پشت سر گذارد؟ هنگامی که زمان طراحی و ساخت نرده برای یک پروژه ساختمانی ، استارت زده می شود از زمان طراحی تا اجرا می توانند معماران و متخصصان ساختمان را با چالش های مختلفی روبرو کند که می تواند بر زمانبندی پروژه ، بودجه و ایمنی کار تأثیر بگذارد.

نرده های استیل از پیش طراحی شده به معماران یک راه حل متمرکز برای طراحی نرده های مورد نظر خود که متناسب با پارامترهای پروژه آنها باشد ، ارائه می دهند. نرده ماژولار از پیش مهندسی شده یک سیستم نرده است که از قبل طراحی ، مهندسی و آزمایش شده است. به طور کلی ، چنین طرح هایی دارای ویژگی ها و گزینه هایی هستند که اجازه می دهد تغییرات مختلفی در طرح ایجاد شود. روند طراحی با یک مشاوره آغاز می شود تا اهداف دقیق یک معمار با دقت کامل برآورده شود. ملاحظات خاص از جمله اینکه فضای پروژه مسکونی یا تجاری ، خارجی یا داخلی است و موارد دیگر می تواند در انتخاب مواد تحت نظارت تیم پشتیبانی فنی تأثیر بگذارد. گزینه پیش مهندسی شده نسبت به استفاده از یک سازنده فلزی محلی کارآمدتر و مطمئن تر است و باعث می شود زمان نصب کوتاه تر ، هزینه های پروژه کاهش یابد و منجر به برنامه ریزی سریع تر پروژه شود.

 

نرده استیل پیش ساخته

 

عواملی که باید در نظر بگیرند: آلومینیوم در مقابل استیل

سیستم های نرده سفارشی که از آلومینیوم استفاده می کنند در صورت درست ساخته شده می توانند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند اما استحکام آنها از فولاد ضدزنگ بالاتر است. پست های آلومینیومی که در یک سیستم نرده سفارشی گنجانیده شده اند 50٪ بزرگتر از همتایان استیل آنها هستند. به عنوان مثال، اگر مشتری شما در منطقه ساحلی زندگی می کند و شما باید به عنوان یک معمار یک نرده برای او طراحی کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ نرده الومینیومی یا نرده استیل؟ نرده های سفارشی  از پیش مهندسی شده در هر دو نوع استیل 304 و وجود دارد که هر دو مقاوم در برابر خوردگی هستند.

مطلب پیشنهادی : نرده شیشه ای بالکن و انواع آن 

 

ملاحظات قابلیت اطمینان برای نصب نرده  استیل سفارشی

وقتی کارآیی یک پروژه مطرح باشد ، یک سیستم نرده باید استانداردهای طراحی معماری را رعایت کند و با محیط سازگار باشد. انتخاب یک سیستم ریلی از پیش مهندسی شده ، فرایند پیمایش تفاوت های ظریف در کنترل کیفیت را بدون قربانی کردن سفارشی سازی ساده می کند. یک معمار می تواند در صورت داشتن سؤال در مورد انتخاب خود با متخصصان نرده سازنده مشورت کند یا دوست دارد راه حلهای طراحی را که ممکن است در ابتدا در نظر نگرفته اند ، تحقیق کند. یک سیستم ریل سازی سفارشی می تواند یک نگاه یک طرفه ایجاد کند ، اما باید زمان و هزینه لازم برای توسعه و مهندسی سیستم مورد بررسی قرار گیرد. یک سیستم از پیش مهندسی شده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه توسعه می شود.

تأخیرهای غیر منتظره پروژه می تواند در هنگام انتخاب نرده سفارشی معمول باشد زیرا پیمانکاران فرعی ممکن است به دلیل داشتن محیط کار با عجله در سایت ، به زمان بیشتری برای جوشکاری یا رفع مشکلات کنترل کیفیت نیاز داشته باشند. مهندسی پیش از ارائه یک راه حل قابل اعتماد برای نیازهای نرده های پروژه با استفاده از هنر و مهندسی در محیطی با کیفیت کنترل شده و در نتیجه معماران و متخصصان ساختمان یک محصول ، قوی و بادوام را برای مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای ساخت نرده خارج از خانه می تواند منجر به زمان پروژه کوتاه تر و هزینه های نگهداری طولانی مدت شود.