همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

سئو کلاه خاکستری چیست

سئو کلاه خاکستری هر چیزی است که بین خطوط کلاه سیاه و کلاه سفید قرار می گیرد ، بنابراین بسیاری از مواقع بر اساس آنچه که در حال حاضر معمولاً در گوگل جدید است، روی کارهایی که باید یا نباید انجام دهید، مناطق خاکستری وجود دارد. 

اگر به‌روزرسانی جدیدی منتشر شود یا ابزار یا روش جدیدی منتشر شود که می‌توانید از آن استفاده کنید و هیچ سندی در مورد آن در Google وجود ندارد، اکثر مردم سعی می‌کنند این مناطق خاکستری را پیدا کنند و از این مناطق خاکستری به عنوان راهی برای رتبه‌بندی بالاتر استفاده کنند.  این زمانی است که نشانه‌گذاری طرحواره برای اولین بار شروع شد و واقعاً به موتورهای جستجو معرفی شد که مردم می‌توانستند نشانه‌گذاری مرور را به نتایج جستجو اضافه کنند و نشانه‌گذاری مرور به نظر می‌رسد این است که فقط این ستاره‌های کوچک هستند که در زیر فهرست شما در Google نشان داده می‌شوند.

 نمونه‌ای از نشانه‌گذاری مرور کاری که مردم شروع به انجام آن کردند این است که علامت‌گذاری مرور را در هر صفحه در سایت خود انجام می‌دهند، زیرا می‌توانند رتبه‌بندی ستاره‌ها را دریافت کنند و سپس کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنند. به دلیل رتبه‌بندی ستاره‌ها، سایت خود را به باد داد، گوگل از این بابت عصبانی شد و شروع به دادن جریمه به افرادی کرد که این کار را انجام می‌دادند، اما قبل از اینکه مردم شروع به سوءاستفاده شدید از ناحیه خاکستری کنند، این یک قانون نبود. 

بسیاری از مناطق خاکستری هنوز تا به امروز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و از مزایای زیادی بهره مند شوید، اما باید مراقب باشید زیرا در پایان روز نمی دانید که در صورت مراجعه به وب سایت شما چه اتفاقی می افتد. بیش از حد وارد منطقه خاکستری شدم، متوجه شدم که هر چیزی که به نظر می رسد در نهایت به وب سایت شما آسیب می زند یا به شهرت شما در درازمدت لطمه می زند، برای مثال انجام همه آن بررسی ها و و دانستن اینکه این بررسی ها واقعاً در هر صفحه نیستند.  شما می خواهید فقط از آن دوری کنید، بنابراین اگر چیزی به نظر ناقص است، به طور کلی توصیه می کنم تا حد امکان از آن دوری کنید، اما اگر می خواهید بیشتر به کلاه سیاه بروید و نگران سایت و سایت نیستید. شما فقط می خواهید سعی کنید تا جایی که می توانید پول بیشتری به دست آورید، سپس سعی کنید بیشتر به منطقه خاکستری بروید و تا آنجا که می توانید از آن استفاده کنید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

خطر پر کردن کامپوزیت

پرکردن های دندانی کامپوزیتی در حال تبدیل شدن به یک جایگزین متداول برای پرکردن آمالگام هستند، در درجه اول به دلیل نگرانی در مورد سمیت جیوه. در حالی که رزین کامپوزیت یکی از ایمن‌ترین پرکننده‌های موجود است، هنوز مهم است که در مطب دندانپزشک خود در مورد مواد دقیق مورد استفاده در پرکردگی‌ها سؤال کنید.
یک عمل دندانپزشکی بیولوژیکی اطمینان حاصل می کند که پر کردن کامپوزیت آنها عاری از هرگونه مواد سمی است که ممکن است به طور بالقوه به شما آسیب برساند.
آنها قادر خواهند بود به هر سوالی در مورد رزین کامپوزیت مورد استفاده در پر کردن، سیلانت و مواد ارتودنسی پاسخ دهند. در پایان روز، همه پرکننده های کامپوزیت یکسان ایجاد نمی شوند.
آیا مواد پرکننده کامپوزیت سمی هستند؟
پر کردن کامپوزیت ممکن است سمی باشد اگر حاوی بیسفنول A (BPA) یا سایر مواد سمی باشد. از آنجایی که این مواد با گذشت زمان فرسوده می شوند، مواد سمی مورد استفاده در یک ترکیب کامپوزیت ممکن است به داخل حفره دهان نفوذ کنند.

بیشتر بخوانید: عوارض کامپوزیت دندان چیست؟
به طور کلی، پرکننده های رزین کامپوزیت بسیار ایمن تر از قبل هستند، اما همیشه خوب است که قبل از پرکردن با دندانپزشک خود مشورت کنید. هیچ دو دسته از رزین های کامپوزیت یکسان نیستند و اکثر آنها حاوی انواع اکریلیک و مواد دیگری هستند که باعث ایجاد اثر چسبندگی می شوند.
یک دندانپزشک بیولوژیک با استفاده از رویکرد کل بدن مطمئن می شود که کامپوزیت شما حاوی BPA و سایر مواد بالقوه مضر نیست. این مواد ممکن است شامل 2-هیدروکسی اتیل متاکریلات (HEMA) و بیسفنول A-گلیسیدیل متاکریلات (bis-GMA)، یک عامل پیوند دهنده باشند.
این رویکرد کل بدن دلایل دیگری برای درد دهان را نیز در نظر می گیرد. این شامل حفره های دندانی یا اختلالات خواب، حتی سرطان های دهان، قبل از روی آوردن به مته به عنوان پاسخ اولیه است.
آیا پر کردن کامپوزیت می تواند باعث مشکلات سلامتی شود؟
پر کردن کامپوزیت به تنهایی ممکن است باعث مشکلات سلامتی نشود. انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) گزارش کرده است که سطوح پایین BPA در برخی از رزین‌های کامپوزیت احتمالاً باعث نگرانی‌های طولانی مدت مراقبت‌های بهداشتی نمی‌شود.
ADA همچنین با جیوه مورد استفاده در پر کردن آمالگام به عنوان یک نگرانی برای سلامت عمومی مخالفت نکرده است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اگر مواد پرکننده آمالگام باعث ناراحتی نمی شوند، حذف آن را توصیه نمی کند.
این نوع اطلاعات می تواند برای روش های جامع یا دندانپزشکان بیولوژیکی که به طور مستقیم اثرات مضر بخار جیوه را دیده اند، ناامید کننده باشد.
از نظر رزین کامپوزیت، محققان هشدار می دهند که تحقیقات بیشتری برای تعیین اثرات طولانی مدت BPAهای مورد استفاده در مواد کامپوزیت برای مبارزه با پوسیدگی دندان مورد نیاز است.
قرار گرفتن در معرض بیش از حد BPA در طول زمان با اثرات نامطلوب سلامتی مرتبط است:

  • اختلالات هورمونی
  • مشکلات تولید مثل
  • اختلالات غدد درون ریز
  • نگرانی های رفتاری در کودکان
  • افزایش خطر ابتلا به فشار خون و بیماری قلبی

برخی از پرکننده های کامپوزیت رزین نیز ممکن است باعث واکنش های آلرژیک در بیماران شوند. واکنش‌ها ممکن است شبیه بثورات پوستی، خارش یا تورم باشند. واکنش‌ها به پر کردن آمالگام شایع‌تر است.
ایمن ترین مواد پرکننده دندان چیست؟
ایمن ترین مواد پرکننده دندان برای دندان های طبیعی عبارتند از:
پرسلن/سرامیک: پر کردن های پرسلن تا زمانی که با پرکردگی های فلزی موجود ترکیب نشده باشند برای پر کردن دندان بی خطر هستند. هنگامی که روی پرکردگی های فلزی استفاده می شود، در صورت نفوذ به داخل حفره دهان می تواند باعث آسیب به ساختار دندان و سمیت شود.
گلاس آینومر (بدون فلوراید): این پرکننده های همرنگ یا سفید دندان تا زمانی که فاقد فلوراید باشند، گزینه ای مطمئن هستند. استفاده از فلوراید با پیشگیری از پوسیدگی یا پوسیدگی مرتبط است، اما در صورت استفاده بیش از حد می تواند اثرات منفی بر سلامتی داشته باشد.
کامپوزیت رزین (بدون BPA): پر کردن کامپوزیت یک گزینه ایمن در نظر گرفته می شود زمانی که مواد سمی در مخلوط استفاده نمی شود. معاینات منظم دندانپزشکی و راهکارهایی برای رفع عادت هایی مانند دندان قروچه، عمر پرکردگی های شما را طولانی تر می کند.
پر کردن کامپوزیت دارای معایبی است. آنها می توانند گران تر از پر کردن آمالگام باشند و در طول زمان با سایش زیاد یا دندان قروچه آسیب می بینند. پرکردگی های آمالگام یکی از بادوام ترین پرکننده ها به حساب می آیند، اما خطراتی را به همراه دارند.
پر کردن آمالگام دندان که گاهی به آن پرکننده های نقره ای نیز می گویند خطرناک ترین مواد ترمیمی محسوب می شوند که امروزه به طور گسترده در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.
در موارد شدیدتر، جیوه با مسمومیت با فلزات سنگین مرتبط است، وضعیت شدیدی که می تواند باعث علائم عصبی شود.
بیمارانی که نگران عوارض جانبی سطوح پایین جیوه هستند به دندانپزشکان مراجعه می کنند تا پرکننده های جیوه را حذف کنند تا محلول های طبیعی را جایگزین پرکردگی های آمالگام نقره کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1