همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

یک پیشنهاد برای کار با ورق طلا

 

طلا در این فصل مد می شود! لهجه های طلایی در سراسر شبکه های بین المللی ظاهر می شوند و به ما یادآوری می کنند که این رنگ/سبک قدیمی نیست. در تلاش برای همگام شدن با زمان ، تصمیم گرفتم دست خود را در ورق طلا امتحان کنم.

این گلدان شیشه ای لیوان طلا با روندهای بهار امسال مطابقت دارد!


آیا تا به حال ورق طلا داشته اید؟ این بسیار آسان است و من قصد دارم شما را در این راه راهنمایی کنم!

با استفاده از یک لایه نازک به اندازه چسب روی شیشه ماسون خود را با یک برس نرم یا اسفنجی شروع کنید. به رنگ سفید شیری می رود اما در عرض 30 دقیقه خشک می شود. بعد از 30 دقیقه چسب چسبناک می شود.

پس از گذشت 30 دقیقه ، می توانید ورق های ورق طلا را بمالید. هر ورق دارای یک کاغذ مومی است که به انتقال آن کمک می کند. به سادگی ورق طلا را روی سطح بمالید و آن را در محل خود بکشید.

امروزه استفاده از ورقه های طلا در موارد مختلف بسیار فراگیر شده است. پس خوب است بدانید با ورق طلا چگونه کار می کنند؟ ورق های طلا در هنر های پتینه کاری، دکوراتیو و رزین ورود کرده است. ورق های طلا به چند روش می توانند به کار روند. کهنه کاری ورقه های طلا و طلا کاری روی انواع سطوح چوب، سفال، گچ، شیشه و پلی استر، مبل، بوم، و ... از کاربردهای ورق طلا به شمار می روند.

چسباندن طلا روی سطوح مختلف از طریق چسب مخصوص برای ورق های طلا امکان پذیر خواهد بود به شرط اینکه اگر ورق از نوع جامد باشد. نحوه کار با ورق طلا مایع بدین گونه است که برای چسبیدن به سطح کار نیاز به هیچ گونه چسبی نیست. پتینه کاری پایه ها و دسته های مبل از جمله مواردی است که عموما از ورق طلا مایع استفاده می کنند.

مراحل ساخت گلدان شیشه ای با ورق طلا

کاغذ مومی را بردارید.
یک برس نرم و خشک بردارید و برگ طلا را صاف کنید.

استفاده از ورق های ورق طلا و صاف کردن آن با برس خشک را ادامه دهید تا تمام سطح شما پوشانده شود.

پس از رضایت از فرآیند صاف کردن ، سیلر را اعمال می کنید.

مجدداً ، این رنگ سفید شیری می شود ، اما خشک می شود. به طور کلی ، کل فرآیند حدود یک ساعت طول می کشد.

این گلدان شیشه ای لیوان طلا با روندهای بهار امسال مطابقت دارد! #بهار #طلا #برگ طلا #ماسون

این گلدان شیشه ای لیوان طلا با روندهای بهار امسال مطابقت دارد! #بهار #طلا #برگ طلا #ماسون

من عاشق عتیقه و ظاهر پرنعمت به این گلدان شیشه ای برگ طلا هستم!

این گلدان هدیه ای شگفت انگیز برای روز مادر خواهد داشت! چند گل مورد علاقه او را اضافه کنید و تمام شود!

برای ساخت گلدان طلایی نیاز به خرید ورق طلا دارید؟

روی لینک زیر کلیک کنید

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/ورق-های-طلا/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

مراحل فوق را در عکس های زیر دنبال کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

بهترین مولتی ویتامین 2021

هنگامی که رژیم غذایی شما ممکن است تمام نیازهای غذایی شما را برآورده نکند، مولتی ویتامین ها اغلب یک مکمل عالی محسوب می شوند. طبق اعلام موسسه ملی بهداشت، "حداقل نیمی از بزرگسالان آمریکایی مکمل غذایی مصرف می کنند که اکثر آنها مکمل های مولتی ویتامین/چند ماده معدنی هستند."

مولتی ویتامین ها به رفع هرگونه شکاف تغذیه ای که ممکن است رخ دهد و ممکن است به ارتقای سلامت کلی کمک کند، کمک می کند. Lauren Manaker، MS، RDN، LDN، CLEC، CPT، متخصص تغذیه با تجربه خود می گوید: "هنگام انتخاب مولتی ویتامین ها، به مواد مغذی موجود در قرص توجه کنید - و مطمئن شوید که این مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند."

توجه به این نکته ضروری است که هیچ تعریف یا استاندارد نظارتی خاصی در مورد اینکه مولتی ویتامین باید چه مواد مغذی و در چه سطحی داشته باشد وجود ندارد. به طور کلی، شرکت ها فرمولاسیون هایی را بر اساس ارزش روزانه، میزان توصیه شده رژیم غذایی و مصرف مناسب ویتامین ها و مواد معدنی ایجاد می کنند، اما بسیاری از فرمول های تخصصی وجود دارد که ممکن است شامل ترکیبات گیاهی یا تغذیه ای اضافی باشد. مولتی ویتامین ها همچنین باید عاری از مواد پرکننده و تأیید شده توسط شخص ثالث باشند تا اطمینان حاصل شود که هزینه ای را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. بطری ها باید تیره یا کاملاً در معرض نور خورشید قرار گیرند تا از آسیب احتمالی جلوگیری شود. "

در مولتی ویتامین به دنبال چه چیزی باشید

هدف

مولتی ویتامین ها دارای فرمول های مختلفی هستند که هر کدام اهداف خاص خود را دارند. Gigi Rubin، MS، RD، CDN می گوید: "آنها مهم هستند زیرا بسته به رژیم غذایی فرد، ممکن است ریزمغذی ها را از دست بدهید."

قبل از انتخاب یکی از مواردی که در برنامه عادی زندگی خود قرار می دهید، سن، مشکلات بهداشتی و رژیم غذایی خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، همیشه ایده خوبی است که قبل از مصرف مکمل ها با پزشک خود مشورت کنید.

فرم

رایج ترین اشکال مولتی ویتامین ها عبارتند از قرص، کپسول و صمغ. برخی از آنها در کپسول ها یا قرص های بسیار بزرگ وجود دارد که بلع آنها دشوار است، که ممکن است مصرف آنها را کمتر کند.

روبین می گوید: "من فکر می کنم همه مولتی ویتامین ها مثر هستند." وی افزود: "با این حال، من از استفاده از چربی ها احتیاط می کنم زیرا ممکن است مواد افزودنی دیگری وجود داشته باشد که چندان سالم نیستند."

سایر مواد تشکیل دهنده

روبین می گوید: "هنگام انتخاب مولتی ویتامین، باید از گواهی آن اطمینان حاصل کنید." از آنجا که سازمان غذا و دارو تأیید نمی کند که مکمل ها حاوی آنچه در برچسب ذکر شده است، مهم است که مطمئن شوید که ویتامین ها و مکمل ها از طریق آزمایش استاندارد و تأییدیه محصول مورد بررسی قرار می گیرند.

بررسی کنید که آیا ویتامین های شما توسط USP (فارماکوپیا ایالات متحده) تأیید شده است - شرکتی با برنامه تأیید مکمل های غذایی که مواد ذکر شده روی برچسب را تأیید می کند و اطمینان حاصل می کند که آنها حاوی سطوح مضر آلاینده های مشخص نیستند. این ویتامین ها دارای علامت تأیید شده USP خواهند بود.

نحوه انتخاب مکمل ها

تیم ما سخت تلاش می کند تا در مورد اینکه چرا ما مکمل های خاصی را توصیه می کنیم شفاف باشد. شما می توانید در مورد روش مکمل های غذایی ما در اینجا بیشتر بخوانید.

گزینه های زیادی در بازار وجود دارد و انتخاب گزینه مناسب برای نیازهای شما بسیار زیاد به نظر می رسد. برای مشاهده راهنمای انتخاب بهترین مولتی ویتامین اینجا کلیک کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

چرا نصب هواکش در حمام شما ضروری است

نصب هر زمان که یک اتاق کوچک فاقد هرگونه پنجره باشد ، مطمئن باشید که در آن احساس خفگی می کنید. هوا نمی تواند به داخل جریان یابد و شما احساس راحتی بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلاً عادت کرده اید احساس می کنید. به علاوه ، اگر هیچ گونه تهویه ای در اطراف وجود نداشته باشد ، می توانید بیمار شوید. به همین دلیل تهویه در این مناطق کوچک بسیار مهم است.

 با تهویه مناسب ، می توانید طراوت بیشتری احساس کنید و هرگونه بوی نامطبوع بلافاصله از بین می رود. این امر به ویژه برای حمام ها به دلیل فضای کم آن صادق است. به منظور اطمینان از جریان آزاد هوا در این اتاق مهم ، نصب فن خروجی همان چیزی است که شما نیاز دارید.

مهم ترین کارکرد یک فن هواکش(fan) را می توان بهبود کیفیت هوای آلوده به گرده و غبار و گاز های معلق موجود در هوا، پاکسازی هوا از بوی نامطبوع وحتی متعادل کردن رطوبت در محیط هایی مانند حمام و استخر تعریف کرد. به طور کلی باید گفت انواع هواکش و فن، هوای داخل یک فضا را مکیده و آن را به بیرون می فرستد. به عبارت ساده تر هواکش ها به جابجایی هوا می پردازند. این هواکش ها نه تنها قابلیت مکیدن هوای آلوده را دارند، بلکه گرد و غبار، دوده، گاز های معلق در هوا، بوی بد و رطوبت را از محیط خارج می کند.

اگر برای منزل خود به دنبال خرید هواکش خانگی باکیفیت هستید روی لینک زیر کلیک کنید

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/هواکش-سانترفیوژ/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

آماده سازی برای نصب هواکش

 

تهیه فن تهویه جدید و نصب آنها در حمام به آسانی که فکر می کنید آسان نیست. قبل از نصب واحد فن واقعی ، ابتدا باید مراحل خاصی را انجام دهید. ابتدا باید فکر کنید که پنکه تهویه را در کجا قرار دهید و اندازه گیری کل عملیات را انجام دهید.

هنگامی که اندازه گیری های دقیق را انجام دادید ، کارگر حرفه ای شما می تواند سوراخی را در دیوار یا در ساختار پنجره شما بریده و براکت هایی قرار دهد که فن تهویه شما را در جای خود نگه دارد.

 شما نیز آماده باشید زیرا این کار مدتی طول می کشد. حتی اگر یک اندازه گیری اشتباه انجام شود ، کل نصب فن تهویه شما به خطر می افتد.

 

ابتدا آن را خاموش کنید

 

پس از انجام مراحل سخت اندازه گیری مناسب و باز شدن فن تهویه ، کارگر حرفه ای شما می تواند فن تهویه حمام شما را نصب کند. اما قبل از این اتفاق ، شما باید برق خانه یا محل کار خود را خاموش کنید.

 از آنجایی که یک فن تهویه از برق به عنوان منبع اصلی قدرت خود استفاده می کند ، نصب آن با روشن بودن منبع تغذیه می تواند برای همه خطری بزرگ باشد. علاوه بر این ، آب زیادی در حمام شما وجود دارد. هنگامی که با سیم های فن تهویه شما تماس پیدا کرد ، می توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله حادثه ای رخ دهد.

نصب درست هواکش

اکنون برق خاموش شده است و دهانه آماده مونتاژ فن تهویه شما است. برای شروع ، مجموعه فوق را در داخل دهانه قرار دهید و ابتدا مشخص کنید که آیا مناسب است یا خیر. اگر کارگر شما نیست باید فضای بیشتری را با برش دهانه با اره باز کنید.

پس از آن ، اکنون می توانید فن تهویه را با استفاده از براکت ، پیچ و گیره محکم کنید. کارگر دستی شما باید هر دستگاه ایمن کننده را دوبار بررسی کند تا مطمئن شوید فن تهویه حمام شما در حین کار شل نمی شود.

البته سیمهای برق حمام شما نیز به خود فن متصل می شود تا منبع اصلی تغذیه آن باشد. اطمینان حاصل کنید که هر یک از اجزای فن تهویه از منبع آب ، مانند شیرهای آب و سر دوش ، برای جلوگیری از هرگونه حادثه الکتریکی دور است.

نصب فن های خروجی شوخی نیست. این امر به تجربه ، میزان خاصی از تخصص و دانش در مورد نحوه استفاده از ابزار مناسب برای کار نیاز دارد. اگر با کل مراحل آشنا نیستید ، عاقلانه ترین انتخاب این است که برای نیازهای نصب فن خروجی خود به یک کارگر حرفه ای مراجعه کنید. این امر باعث می شود ذهن شما در آرامش باشد و نوع مناسبی از تهویه برای حمام شما فراهم شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

آیا دریل ضربه ای همان دریل چکشی است؟

دو مدل از دریل های پرطرفدار کارگاهی دریل ضربه ای و دریل چکشی است و در این میان بسیاری از افراد این دو دریل را یکسان در نظر می گیرند. به طور کلی دریل(Drill) که در تلفظ عام دلر عنوان می شود،  یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای صنعتی است برای ایجاد سوراخ و حفره  بر روی سطوح جامد میباشد. برخی از مدل های دریل قابلیت باز و بسته کردن پیچ را دارد.به این دلیل است که دریل را می توان یکی از ابزار های برقی و شارژی مورد نیاز در هر خانه و جعبه ابزاری دانست. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که آیا دریل ضربه ای و چکشی یکسان هستن یا خیر؟

پاسخ منفی است. درک اینکه چرا بسیاری از مردم دریل ضربه ای را با دریل چکش اشتباه می گیرند، سخت نیست. خوب. ظاهر آنها تقریباً مشابه است و فروشگاه هایی که این ابزارها در آن فروخته می شوند تمایل دارند همه چیز را با هم مخلوط کنند.

اما یک دریل چکشی و یک دریل ضربه ای، هر چند یکسان، نقشهای متمایزی را در یک کارگاه یا محل کار ایفا می کنند. دریل چکشی معمولاً مته را به داخل و خارج از سوراخی که در حال حفاری است، وارد می کند. در مقابل، کمی ضربه دریل از طریق حرکت دور به توقف، چرخش توقف، معمولاً با سرعت بالا انجام می شود. این حرکت سریع چیزی است که به ابزار کمک می کند تا به قدرت و گشتاور خود برسد در حالی که هیچ گشتاور را به اپراتور منتقل نمی کند.

مته  دریل چکشی با دریل ضربه ای

همانطور که قبلاً گفتیم، دریل ضربه ای گشتاور بیشتری را ارائه می دهند. به این ترتیب، کاربران می توانند از این ابزار کوچکتر برای مقابله با کارهایی که انجام آنها برای سایر تجهیزات دشوار است، استفاده کنند. به عنوان مثال، تصور کنید که باید یک عرشه با استفاده از چوب تحت فشار ایجاد کنید. این پروژه از شما می خواهد چندین پیچ چوبی سه اینچی را به داخل چوب برسانید. حال، اگر بخواهید از یک دریل بی سیم استاندارد 18 ولت استفاده کنید (محصولات برتر امسال را بررسی کنید)، این کار فشار زیادی را به باتری ها وارد می کند. با این حال، یک دریل ضربه گیر بی سیم سریعتر پیچ را فشار می دهد بدون اینکه حتی شما یا خود را خسته کند. چقدر عالی است؟

 

حفاری با دریل ضربه ای

در صورتی که از خود می پرسید آیا می توان از دریل ضربه ای به عنوان دریل استفاده کرد، پاسخ بله قطعی است. در واقع، اگر می خواهید سوراخی داشته باشید که به طور منظم و واضح با بیل حفر شده باشد، اما باید از دریل ضربه ای استفاده کنید. هنگامی که صحبت از حفاری با یک بیل می آید، یک مسئله مهم این است که هنگام سوراخکاری با قطر بزرگ، معمولاً سوراخ هایی بین 1/2 اینچ و 1-3/8 اینچ، بیت تمایل به سوراخ کردن یا گیر افتادن دارد. آی تی. اگر این امر با یک دریل قدرت بی سیم یا گشتاور بالا اتفاق بیفتد، چرخشی که توسط موتور دریل روی بیت اعمال می شود به بدنه دریل منتقل می شود و بنابراین ابزار را در دست کاربر می پیچاند. در چنین شرایطی، دریل یا از دست کاربر می لغزد یا گشتاور دریل پیچشی به اپراتور منتقل می شود.

وقتی با دریل ضربه ای کار می کنید، خطر این نوع حوادث به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به همین دلیل، دریل ضربه یکی از بهترین ابزارها برای لوله کش ها و برقکاران است، به ویژه آنهایی که هنگام سیم کشی نیاز به سوراخ بزرگتر دارند. حداقل، رانندگان ضربه ای وظایف خود را آسان کرده و آنها را از پیچ خوردگی مچ نجات می دهند.

 

دریل  ضربه ای بدون چاک هستند؟

یکی از ویژگی های یک دریل استاندارد، چه با سیم و چه بدون سیم، چاک معمولی است که معمولاً همراه آن است. دریل ضربه ای با این قطعه چاک لغزش سه فک همراه نیست. با این حال، چیزی که این ابزار دارد، تغییر سریع چاک شش ضلعی 1/4 اینچی است. این نوع چاک باعث کاهش طول بدن کلی ابزار می شود. در همین حال، این اجازه می دهد تا دریل ضربه در فضاهای کوچکتر که معمولاً دریل های سنتی در آن قرار نمی گیرند، قرار گیرد. جدا از این، چاک شش ضلعی به سرعت تغییرات کمی کمک می کند، بنابراین آنها را سریعتر از چاک معمولی می کند.

یکی از محدودیت های چاک شش ضلعی این است که فقط از تکه های شش ضلعی 6/1 اینچی در چاک می توان استفاده کرد. با این وجود، اکثر بیت های بیل و دریل می توانند با این اندازه استاندارد شش ضلعی 1/4 اینچی کار کنند.

 

نقاط قوت یک دریل ضربه ای

ویژگی جذاب دریل ضربه ای بدون شک ماهیت همه کاره آن است. فکرش را بکنید. این ابزار قدرت زیادی دارد که توسط حرکت ضربه ای تأمین می شود. این موتور همچنین دارای یک موتور کوچک است که به معنای باتری نه چندان سنگین است و در عین حال موتور آنقدر قوی است که می تواند دوام بیاورد و گشتاور فوق العاده ای را ارائه دهد. حتی دریل های بی سیم بزرگتر نیز ممکن است به اندازه این ابزار دوام نیاورند. اهمیت این مزیت که دریل های ضربه ای دارند هنگامی آشکار می شود که شما نیاز به استفاده طولانی مدت از ابزار دارید.

گویی همه اینها کافی نیست، ابزار آنقدر قابل حمل است که می توان آن را در کمربند ابزار برق، نجار و لوله کش در حین کار ذخیره کرد. آیا این فقط تأثیرگذار نیست! این ترتیب نمی تواند برای یک دریل بی سیم کار کند، زیرا آنها بسیار بزرگ هستند و لازم است آنها را جداگانه حمل کنید. در نهایت، گشتاور و قدرت اضافی که دریل ضربه ای فراهم می کند همیشه در کارگاه مفید است. تنها چند ابزار می توانند با آن رقابت کنند.

در مقایسه با پیچ گوشتی های شارژی و دریل های استاندارد، رانندگان ضربه ای سرعت و گشتاور بالاتری دارند. به این ترتیب، هنگام استفاده از آن باید مراقبت زیادی از خود نشان دهید. شما باید از رانندگی سر پیچ به دور از سطح چوب یا دورتر از آنچه می خواهید جلوگیری کنید. اگر این را در نظر داشته باشید، از نتایج دریل ضربه خود قدردانی خواهید کرد.

اگر به دنبال خرید انواع دریل چکشی، ضربه ای، پیچ گوشتی و ... هستید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/ابزار-برقی-و-شارژی/دریل-و-بتون-کن/دریل/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

 

مطلب مرتبط :

چگونه از دریل استفاده کنیم؟

بهترین دریل خانگی

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

کاشت ابرو مردانه

اگر به عنوان یک آقا می خواهید ظاهری صاف و جوان داشته باشید ، ممکن است زیاد به حفظ ابروهای خود فکر نکرده باشید ، اما اینها نشانگر بسیار خوبی از سن واقعی فرد است. با بالا رفتن سن ، ابروهای ما به طور طبیعی نازک می شوند اما به دلایل دیگری مانند زخم یا بیماری نیز رخ می دهد. این بدان معناست که تنها داشتن یک پوشش پراکنده می تواند مردان و زنان را زودرس پیر کند ، حتی اگر بقیه صورت بدون چین و چروک و تازه به نظر برسد. 

خبر خوب این است که می توان کاشت ابرو انجام داد که می تواند به همان اندازه ظریف یا چشمگیر باشد. نتیجه نهایی ، ابروهایی با ظاهر طبیعی است که سالم و پر به نظر می رسند و در عین حال به ایجاد ظاهری جوان تر کمک می کند. ترمیم ابرو یک فرایند بسیار ساده است و از آنجا که جراحی بسیار ظریف است ، اغلب برای دیگران سخت است که بدانند دقیقاً چه چیزی تغییر کرده است. تنها چیزی که آنها متوجه خواهند شد این است که شما جوانتر ، سالم و درخشان به نظر می رسید.

اگرچه بهبود و ترمیم جراحی کاشت ابرو آقایان نیز به طرز چشمگیری سریع است ، اما برای به دست آوردن بهترین نتایج ، داشتن جراح مجرب ضروری است. 


به طور سنتی ، درمان ابروهای نازک یا کم پشت ، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو است. با این حال ، علاقه بیشتری به راه حل دائمی وجود دارد: کاشت ابرو.

کاشت ابرو مردانه نیز توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود.

در حالی که این روش مستقیم به نظر می رسد ، جنبه های مختلفی را باید در نظر گرفت ، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. به خواندن ادامه دهید تا بدانید از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه تعیین کنید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

 

کاشت ابرو چیست؟


کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل تری ایجاد کنند.

روش
روش واقعی شبیه به کاشت مو سنتی است.

پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فردی ، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این به شما اطمینان می دهد که موهای جدید قادر به رشد در ابروهای شما پس از افتادن موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی ، جراح برش های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابروهای شما ایجاد می کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایای کاشت ابرو آقایان


موهای ابرو به صورت کاملا طبیعی رشد می کنند.
کاشت ابرو نتیجه دائمی داشته و ماندگاری طولانی دارد.
کاشت ابرو کمترین عوارض جانبی را دارد و پس از دوران نقاهت عوارضی در محل کاشت وجود نخواهد داشت.
روش های جدید کاشت ابرو نیاز به بیهوشی نداشته و از این رو حساسیت به داروهای بیهوشی در متقاضیان کاشت ابرو به حداقل می رسد.
جای زخم و عمل کاشت بر روی پوست باقی نمانده و به همین دلیل نتیجه کاشت ابرو بسیار طبیعی خواهد بود

 

بهبود پیوند ابرو چگونه است؟


دوره بهبودی کاشت ابرو نسبتاً سریع است. در چند روز اول متوجه ایجاد خارش در اطراف ابرو می شوید. مهم این است که این موارد را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای پیوند شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید در چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین ، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا طول ابرو کوتاه کنید.

 

مطلب پیشنهادی:

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کاشت ابرو: مراحل، عوارض و ماندگاری ابرو

کاشت ابرو روی تاتو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1