اگر به عنوان یک آقا می خواهید ظاهری صاف و جوان داشته باشید ، ممکن است زیاد به حفظ ابروهای خود فکر نکرده باشید ، اما اینها نشانگر بسیار خوبی از سن واقعی فرد است. با بالا رفتن سن ، ابروهای ما به طور طبیعی نازک می شوند اما به دلایل دیگری مانند زخم یا بیماری نیز رخ می دهد. این بدان معناست که تنها داشتن یک پوشش پراکنده می تواند مردان و زنان را زودرس پیر کند ، حتی اگر بقیه صورت بدون چین و چروک و تازه به نظر برسد. 

خبر خوب این است که می توان کاشت ابرو انجام داد که می تواند به همان اندازه ظریف یا چشمگیر باشد. نتیجه نهایی ، ابروهایی با ظاهر طبیعی است که سالم و پر به نظر می رسند و در عین حال به ایجاد ظاهری جوان تر کمک می کند. ترمیم ابرو یک فرایند بسیار ساده است و از آنجا که جراحی بسیار ظریف است ، اغلب برای دیگران سخت است که بدانند دقیقاً چه چیزی تغییر کرده است. تنها چیزی که آنها متوجه خواهند شد این است که شما جوانتر ، سالم و درخشان به نظر می رسید.

اگرچه بهبود و ترمیم جراحی کاشت ابرو آقایان نیز به طرز چشمگیری سریع است ، اما برای به دست آوردن بهترین نتایج ، داشتن جراح مجرب ضروری است. 


به طور سنتی ، درمان ابروهای نازک یا کم پشت ، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو است. با این حال ، علاقه بیشتری به راه حل دائمی وجود دارد: کاشت ابرو.

کاشت ابرو مردانه نیز توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود.

در حالی که این روش مستقیم به نظر می رسد ، جنبه های مختلفی را باید در نظر گرفت ، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. به خواندن ادامه دهید تا بدانید از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه تعیین کنید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

 

کاشت ابرو چیست؟


کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل تری ایجاد کنند.

روش
روش واقعی شبیه به کاشت مو سنتی است.

پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فردی ، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این به شما اطمینان می دهد که موهای جدید قادر به رشد در ابروهای شما پس از افتادن موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی ، جراح برش های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابروهای شما ایجاد می کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایای کاشت ابرو آقایان


موهای ابرو به صورت کاملا طبیعی رشد می کنند.
کاشت ابرو نتیجه دائمی داشته و ماندگاری طولانی دارد.
کاشت ابرو کمترین عوارض جانبی را دارد و پس از دوران نقاهت عوارضی در محل کاشت وجود نخواهد داشت.
روش های جدید کاشت ابرو نیاز به بیهوشی نداشته و از این رو حساسیت به داروهای بیهوشی در متقاضیان کاشت ابرو به حداقل می رسد.
جای زخم و عمل کاشت بر روی پوست باقی نمانده و به همین دلیل نتیجه کاشت ابرو بسیار طبیعی خواهد بود

 

بهبود پیوند ابرو چگونه است؟


دوره بهبودی کاشت ابرو نسبتاً سریع است. در چند روز اول متوجه ایجاد خارش در اطراف ابرو می شوید. مهم این است که این موارد را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای پیوند شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید در چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین ، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا طول ابرو کوتاه کنید.

 

مطلب پیشنهادی:

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کاشت ابرو: مراحل، عوارض و ماندگاری ابرو

کاشت ابرو روی تاتو