ابروها در زیبایی صورت و بیان حالت چهره بسیار موثر هستند. افراد بسیاری هستند که از ابروهای خود راضی نیستند یا به دلیل تصادف، سوختگی یا بیماری ابروی آن ها دچار نقص شده است. به لطف کاشت ابرو ، ابروها اکنون می توانند بسیار ضخیم یا حالت آن تغییر یافته شوند.

اگرچه موارد مشابه با روش های زیبایی و روش های مراقبت از ابرو حاصل می شود، اما هیچ روش زیبایی کاملاً دائمی نیست. بنابراین، آنها باید هر روز یا در فواصل مشخص تکرار شوند.

روش های مراقبت از ابرو که باید مرتباً در شلوغی زندگی روزمره تکرار شوند ، متأسفانه هم به موقع و هم از نظر مالی سنگین می شوند. به همین دلیل ، کاشت ابرو امکان تعیین ساختار صحیح ابرو و دستیابی به ظاهر مطلوب را فراهم می کند.

 

کاشت ابرو در النا کلینیک

 

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

 

کاشت ابرو در 4 مرحله همانند کاشت مو اجام می شود.

  •           طراحی مدل ابروی دلخواه شما
  • فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود (معمولاً از ناحیه گردن و چشت گوش) و در محلول مخصوص نگهداری می شود تا از ریزش مو جلوگیری کند.
  • ریشه های گرفته شده در جهت زاویه و شکل تعیین شده یکی یکی کاشته می شوند.
  • و به این ترتیب ابروها ظاهری ماندگار و طبیعی پیدا می کنند.
  • از آنجا که ابروها یکی از مهمترین نواحی صورت هستند، پیوند باید با توجه به فرم صورت و درخواست های بیمار با دقت انجام شود.
  • هنگامی که توسط افراد غیر متخصص انجام شود، احتمال ایجاد زخم یا عوارض پس از کاشت ابرو وجود دارد.

 

چه کسی می تواند کاشت ابرو را انجام دهد؟

 

روش پیوند که کاشت ابرو نیز نامیده می شود ، یک روش زیبایی دائمی است که می تواند در افرادی که به دلایل جسمی، آرایشی یا ژنتیکی ابرو کمی دارند یا ابرو ندارند، اعمال شود. افرادی که دارای زخم یا اثر سوختگی در ابروهای خود هستند نیز می توانند این عمل را انجام دهند.

 تصور اینکه فقط زنان پیوند را انجام می دهند ایده غلطی است. هر کسی، بدون در نظر گرفتن زن و مرد، می تواند برای کاشت ابرو اقدام کند.

 

با این حال ، برخی از جزئیات وجود دارد که کسانی که پیوند ابرو انجام می دهند باید به آنها توجه کنند. کلینیک کاشت ابرو باید تحقیقات خود را در انتخاب روش کاشت ابرو به خوبی انجام دهد و در انتخاب متخصص کاشت ابرو دقیق باشد.

باید به جهت ابروها توجه شود، یک کاشت باید ریشه ای انجام شود و سعی شود نتیجه طبیعی تا حد ممکن حاصل شود. با توجه به ساختار قبلی ابرو در فرد باید یک طرح ابرو جدید ایجاد شود.

از آنجا که ابرو در مرکز صورت قرار دارد، پیوندهایی که باید در این قسمت انجام شود باید به خوبی برنامه ریزی و اعمال شود. هنگام انتخاب مرکز کاشت ابرو ، باید نظر کسانی را که قبلاً کاشت ابرو انجام داده اند، در نظر گرفت و با مشاهده عکس های قبل و بعد از کسانی که قبلاً کاشت ابرو انجام داده اند ، اطلاعات به دست آورد.

 

عوارض پس از کاشت ابرو چیست؟

 

پس از کاشت، قرمزی و پوسته ریزی جزئی در ناحیه ابرو دیده می شود. یکی از مهمترین نکاتی که پس از کاشت ابرو باید مورد توجه قرار گیرد، عدم تلاش برای از بین بردن این پوسته ها با دست است.

از تماس با آب باید در روز اول خودداری شود و باید از آن در برابر ضربه محافظت شود. باید مراقب بود زیرا ابروهای کاشته شده در روزهای اول حساس و مستعد ریزش خواهند بود.

بعد از کاشت اول، ممکن است ابروها ضعیف باشند، ابروها با گذشت زمان بسیار ضخیم و طبیعی به نظر می رسند. او باید توجه داشته باشد که ابرو بعد از پیوند فرم کامل خود را می گیرد و مدتی طول می کشد. با روند رشد طبیعی ابرو پیوند شده می توان به ابروهایی کاملاً طبیعی و متراکم دست یافت.

ابروهای جدید می توانند ظرف 3 ماه پس از پیوند رشد کرده و در طی 8 ماه به ابروهای مورد نظر برسند. در این فرآیند ، شما باید طبق دستورالعمل متخصص خود عمل کنید و از مراقبت از ابرو خود غافل نشوید.

 

آیا دستیابی به ابروی طبیعی پس از کاشت ممکن است؟

 

یکی از بزرگترین سوال افرادی که می خواهند پیوند بزنند این است که آیا پیوند ابرو طبیعی است یا طبیعی به نظر می رسد یا خیر؟ کاشت اگر در یک مرکز حرفه ای کاشت مو و توسط متخصصان انجام شود ، یک کار حرفه ای و طبیعی زیبایی است و نتایج بسیار خوبی دارد.

نتایج کاشت ابرو با مرکز کاشت مو متناسب است. اگر کاشت ابرو در یک محیط صحیح و قابل اطمینان انجام شود، نتیجه عمل در حد مطلوب خواهد بود.

اگر ابروها با توجه به جهت ابرو در یک زاویه باریک کاشته شوند و از همه مهمتر ، اگر جهت کاشت بین انتهای ، وسط و ابتدای ابرو به خوبی تنظیم شده باشد ، کاشت طبیعی و بوته ای در ایده آل ترین حالت انجام می شود مسیر.

 

کاشت ابرو در چند جلسه انجام می شود؟

 

معمولاً یک جلسه کافی است، اما اگر فرد ابروی با حجم بیشتری را بخواهد یا به ابروهای پیوند زده آسیب برساند، می تواند در یک دوره 1 سال به بعد کاشت مجدد داشته باشد. پیوند دوم برای بیمار هیچ ضرر و ضرری ندارد.

 

چه کسی کاندید کاشت ابرو است؟

 

اگر به دلایل جسمی دیگری مانند شکاف، زخم، سوراخ شدن ابروهایتان جای زخم دارید یا از نظر ژنتیکی ابرو ندارید، ممکن است کاندیدای مناسبی برای پیوند باشید. با این حال ، شما باید توسط یک متخصص معاینه شوید تا به روشنی متوجه شوید که آیا برای پیوند مناسب هستید یا خیر.

برای اینکه بفهمید برای پیوند مناسب هستید یا خیر ، می توانید آنالیز کاشت ابرو را به صورت رایگان  در کلینیک زیبایی النا انجام دهید و از متخصصان این کلینیک مشاوره بخواهید تا شما را راهنمایی کرده و بتوانید تصمیم درستی در رابطه با انتخاب روش کاشت ابرو داشته باشید.

مطلب مرتبط :

کاشت ابرو روی تاتو