همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

کاشت ابرو به عنوان یکی از روش‌‎های دائمی پرپشت شدن دوباره ابروها امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. به گونه‌‎ای که افرادی که از سایر روش‌‎ها چون تاتو و هاشور و... نتیجه‎‌ی مطلوبی دریافت نکردند با انجام کاشت، تغییرات بسیار خوبی را در چهره و پرپشت شدن ابروهای خود احساس می‌کنند.

image_7ebda3b489ebeb6714ab5f8f8d3541448ba3073b.png

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو به ابروی شما منتقل می شود. کاشت ابرو با این هدف انجام می شود که این پیوندهای مو باعث رشد موهای جدید شود و شکل ابروها تغییر کند.در روش کاشت مو، شاخه های مو از محل اهدا کننده استخراج می شوند و در نواحی ابرو قرار می گیرند که رشد کمتری دارند.جالب است بدانید که تنها خانم ها کاشت مو را انجام نمی دهند، بلکه این روش در بین آقایان نیز بسیار رایج شده است.  اما با توجه به این که هزینه‎‌ی کاشت ابرو به نسبت به سایر روش‎‌ها بالاتر می‌‎باشد، نیاز است در خصوص انجام این عمل تحقیقات بیشتری صورت بگیرد تا مناسب‎‌ترین مرکز چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت خدمات انتخاب شود. همچنین از آنجایی که با افزایش تعداد مراکز کاشت مو و ابرو در هر شهر، رو به رو هستیم می‎‌بایست هر متقاضی انجام کاشت در خصوص اعتبار این مراکز تحقیق فرماید تا بتواند بهترین نتیجه‎‌ی ممکن را از ابروی کاشته شده خود حاصل نماید.

ممکن است شما هم روش‎‌های متعددی از دارو و قرص گرفته تا انواع تاتو و هاشور و میکرو بیلدینگ را برای به دست آوردن دوباره‎‌ی موهای ابروی خود استفاده کرده‌‎ باشید اما با نتیجه‎‌ دلخواه و مطلوبی رو به رو نشده و حتی گاهی با ریزش بیشتر ابرو مواجه شده باشید. در چنین مواقعی بهتر است از انجام کارهای بیهوده دست برداشته و یک راست به سراغ النا کلینیک مرکز کاشت مو و ابرو بروید. در مراکز کاشت ابرو با انجام مشاوره‎‌های مفید قبل از جراحی که اغلب رایگان هستند، فرد از اطلاعات مخصوصی چون قیمت کاشت و میزان گرافت‎‌هایی که احتیاج دارد و یا این که حالت ابرویی که مناسب چهره‌‎ی وی است مشورت گرفته و پس از کسب اطلاعات و در نظر گرفتن عوامل مختلف و مطلع ساختن پزشک از سابقه‎‌ی بیماری‎‌های خود به تصمیمی قاطعانه در خصوص این امر دست ‎‌یابد.

آشنایی با کاشت ابروی طبیعی

به طور کلی کاشت ابرو به دو صورت مصنوعی و طبیعی صورت می‎‌پذیرد که در روش مصنوعی ابرو رشد نکرده و نمی‌توان در آن تغییراتی ایجاد کرد. این در حالی است که در کاشت ابروی طبیعی فرد می‌تواند با ابروی کاشته شده همانند قبل برخورد کند و آن را کوتاه کرده و یا به رنگ دلخواه خود در بیاورد. کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو به یک منطقه‎‌ای تحت عنوان بانک مو احتیاج داشته تا پزشک با استفاده از موهای این قسمت گرافت‎‌های مناسبی را برای قرارگیری در ناحیه ابرو برداشت کند. مهم‎‌ترین قسمتی که به عنوان ناحیه‎‌ی بانک مو در این نوع کاشت عنوان می‌شود، موهای کناره‌ی گوش است که از لحاظ نحوه‎‌ی خواب و ظرافت و.. شباهت زیادی به موهای خود ابروی فرد دارند، می‎‌باشند.  پزشک با برداشتن تعداد گرافت‎‌های مشخصی بسته به نوع طراحی ابرو و مدلی که مشتری انتخاب نموده و پُری و خالی بودن ابروی او اقدام به کاشت ابرو از طریق یکی از روش‌‎های موجود در حال حاضر چون fut، sut، fit  نموده و ابرویی طبیعی با ظاهری زیبا را برای شخص به وجود می‌‎آورد.

کدام مرکز کاشت ابرو مناسب‎‌تر است؟

پس از آشنایی بیشتر با کاشت ابروی نیاز است در خصوص بهترین کلینیک کاشت ابرو تحقیق کرده و بر اساس ویژگی‎‌های آن به انتخاب مرکزی مناسب بپردازید تا از کاشت و چهره‌‎ی جدید خود که به واسطه‎‌ی کاشت ابروی مناسب چهره‌‎ی شما ایجاد شده تا سال‎‌ها رضایت داشته باشید.

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

  • مرکزی با متخصصین برتر؛ مراکز کاشت ابرویی که فاقد متخصص پوست و مو و زیبایی بوده از اعتبار کافی برخوروردار نمی‎‌باشند چرا که یک پزشک پس از قبولی در تخصص، سال‌‎ها بر روی موضوعات متفاوت کارکرده و بر اساس دانشی که در حوزه‎‌ی کاری خود به دست آورده اقدام به انجام جراحی‎‌های حساسی چون کاشت ابرو و مو می‎‌نماید. از این‌رو مرکزی برای کاشت ابروی خود انتخاب کنید که اولاً پزشکان متخصصی در آن حضور داشته باشند و ثانیاً این متخصصین از تجربه و مهارت کافی در انجام جراحی برخوردار باشند که اطلاع از مهارت و تجربه پزشک از طریق مشاهده‎‌ی نمونه‎‌کارهای وی و یا صحبت با مراجعین و یا حتی صحبت با پزشک در حین مشاوره قبل از انجام جراحی مشخص خواهد شد.
  • استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات؛ پیشرفته بودن تجهیزات یک کلینیک می‌تواند نشان‌دهنده‌‎ی ارزش قائل شدن آن برای مراجعین خود باشد؛ چرا که تجهیزات مدرن در راستای کاهش درد بیماران و موفقیت بیشتر در جراحی تولید و عرضه می‌شود. همچنین تجهیزات جدید به نسبت نوع قدیمی خود دقت بیشتری را برای پزشک در هنگام قرار دادن و یا برداشتن تعداد مشخصی از گرافت‎‌ها حاصل کرده و در نتیجه احتمال خطا در جراحی را کاهش خواهند داد.
  • محیطی ارام و صمیمی؛ کاشت ابرو به هر حال یک نوع جراحی محسوب شده و استرس‎‌های خاص خود را به همراه دارد که این استرس با شلوغ بودن محیط کلینیک و یا بداخلاقی کارکانان بیشتر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود که برای آرامش خود حتماً مراکزی صمیمی‌‎تر و آرام‎‌تر را انتخاب نمایید تا هم با استرس زیاد دچار مشکلات مختلفی در هنگام جراحی نشوید و هم این که بتوانید از کارکنان خوش اخلاق کلینیک مد نظرخود اطلاعاتی در خصوص مراقب‎‌های پس از جراحی و یا سؤالاتی که ممکن است چند روز پس از جراحی برایتان ایجاد شود را بپرسید.
  • مرکزی با خدمات بهتر و قیمت مناسب‎‌تر؛ در حقیقت درست است که یک متخصص برای کسب مهارت، تجربه و دانش، زحمت کشیده و برای راه‌اندازی کلینیک هزینه‎‎‌های بسیاری را متحمل شده اما با وجود تمام این‎‌ها می‌‎بایست هزینه کاشت ابرو و دیگر خدمات خود را با قیمت مقرون به صرفه‎‌ای به مراجعین ارائه کند. با این وجود این باید بدانید هزینه کاشت ابرو به بسیاری عوامل از جمله مهارت پزشک، اعتبار کلینیک، روش مورد استفاده برای کاشت و تعداد گرافت های لازم برای پیوند بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتماً به مراکزی که قیمت‎‌های مصوب را  با بهترین کیفیت ارائه می دهند، مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو طبیعی و کلیه عوامل تاثر گذار بر آن روی لینک زیر کلیک کنید :

https://elenaclinic.com/fa/مقالات/هزینه-کاشت-ابرو

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

قیمت کاشت ابرو در النا کلینیک چه مقدار است؟

قیمت کاشت ابرو در مواجه با موارد مختلف، متفاوت بوده و نمی‌توان یک قیمت کاملاً ثابتی را برا آن عنوان کرد. در حقیقت عوامل متفاوتی چون تعداد گرافت‎‌های مورد نیاز، نیاز به ترمیم  و... بر روی قیمت نهایی کاشت در این کلینیک تأثیرگذار است و هر شخص می‎‌بایست پس از انجام مشاوره و ویزیت توسط پزشک از قیمت کاشت ابروی خود اطلاع یابد.

جهت انجام مشاوره برای کاشت ابرو طبیعی و انجام جراحی کاشت توسط النا کلینیک می‌توانید به آدرس https://elenaclinic.com مراجعه نمایید. این مرکز با اتکا به تجربه‌‎ای که با انجام هزاران عمل موفق حاصل شده و همچنین به واسطه‎‌ی به کارگیری مدرن‌‎ترین دستگاه‎‌های روز دنیا در زمینه‎‌ی انواع خدمات زیبایی و سلامتی در خدمت شما عزیزان می‌‎باشد. یکی از هدف‎‌های این مرکز ارائه خدمات زیبایی در محیطی صمیمی با رعایت اصول نوین پزشکی می‌‎باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

چه کسانی کاندید کاشت ابرو هستند؟

به نقل از افکار نیوز همه افراد با هدف داشتن ابروهای زیبا یا رفع نقص ابرو به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، آیا همه آن ها می توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند؟ به عبارتی آیا همه افراد کاندید مناسبی برای جراحی کاشت ابرو هستند؟ پیشرفت تکنولوژی کاشت ابرو که باعث شده انواع مدل کاشت ابرو طبیعی برای خانم ها و آقایان انجام می شود و  بسیاری از جراحی های های ناممکن را امکانپذیر کرده است با این حال آیا کاشت ابرو برای همه افراد نتیجه بخش است؟ جواب این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که بدانید ابروهای خود را به چه دلیل از دست داده اید. دلیل ریزش ابرو موضوع مهمی است و این موضوع در جلسه مشاوره قبل از کاشت ابرو به دقت و توسط پزشکتان بررسی می شود. افراد به دلایل زیادی ابروهای خود را از دست می دهند. بیماری های پوستی، سرطان، تیروئید، شیمی درمانی، حوادث، ارث، تغذیه نا مناسب و ... همگی از دلایل ریزش ابرو است. در جلسه مشاوره قبل از کاشت ابرو، پزشک این دلایل را بررسی می کند و اطمینان پیدا می کند که بعد از کاشت ابرو، شما ریزش موهای ابروی تازه کاشته شده را تجربه نمی کنید. بنابراین این فرد که پس از کاشت ابرو دچار ریزش ابرو نمی شود، کاندید مناسبی برای کاشت ابرو است.به همین دلیل همه افرادی که ابروهای خود را از دست می دهند، کاندید مناسبی نیستند. در ادامه به بررسی این موضوع می پزدازیم که چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟ تا اگر جزء این افراد نیستید، برای کاشت ابروی طبیعی اقدام نکنید.  

چه کسی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو است؟

افرادی که به دلایل زیر ابروهای خود را از دست داده اند یا ابرو های آن ها نازک شده است می توانند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

 

بسیاری از افراد به دلیل بروز حوادثی مانند تصادف یا سوختگی بخشی از ابروی خود را از دست میدهند یا پوست ناحیه ابرو دچار آسیب شده است. این افراد می توانند با کاشت ابروی طبیعی این نقص را جبران نموده و از داشتن ابروی زیبا در چهره خود احساس رضایت داشته باشند.

ژنتیک

برخی از افراد نیز به دلایل ژنتیکی دچار ریزش ابرو شده و یا ابروهای آن ها نازک می شود. این افراد می توانند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

افزایش سن

ریزش مو به دلیل افزایش سن یک موضوع شناخته شده برای همه افراد است. این موضوع در مورد ابروها نیز صدق می کند. اگر به دلیل افزایش سن ابروهای خود را از دست داده اید یا آن ها نازک شده اند، می توانید برای کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشید.

نارضایتی از مدل ابرو

آن دسته از افرادی که از فرم و مدل ابروی خود احساس رضایت ندارند و یا با اصلاح ابرو به آن آسیب زده اند و حتی تاتو کرده اند، می توانند کاندید کاشت ابرو باشند و با این جراحی مدل ابروی دلخواهشان را داشته باشند.

علاوه بر داشتن شرایط فوق، برخی شرایط دیگر وجود دارد که تعیین می کند آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستید یا خیر. این عوامل چیزی نیست جز شرایط عمومی افراد.

چه کسانی کاندید مناسب کاشت ابرو هستند؟

شرایط عمومی فرد کاندید کاشت ابرو چیست؟

همانطور که میدانید کاشت ابرو نیز یک عمل جراحی محسوب می شود که به روش های مختلف انجام می شود. با پیشرفت تکنولوژی روش های کاشت ابرو نیز پیشرفت کرد به طوری که جدید ترین روش های کاشت ابرو یعنی FUE  و FIT کمترین عوارض را داشته و جراحی کاشت ابرو نسبت به روش های پیشین ساده تر کرده است. با این حال لازم است کاندید مناسب کاشت ابرو شرایط عمومی زیر را داشته باشد.

داشتن بانک موی مناسب

بانک موی قوی و مناسب یکی از مهم ترین شرایط افرادی است قصد کاشت مو و کاشت ابرو را دارند. از آنجایی که گرافت های لازم برای کاشت ابرو از ناحیه پشت سر یا پشت گوش استخراج می شود، بانک موی فرد در این دو ناحیه بررسی شده و در صورتی که این دو ناحیه موهای با کیفتی داشته باشد به عنوان کاندید مناسب کاشت ابرو شناخته می شود.

عدم حساسیت به هوشی

اگرچه روش های جدید کاشت مو مانند fue   نیاز به بیهوشی ندارد، اما با این حال ناحیه ابرو بوسیله دارو نیاز به بی حسی دارد. بسیاری از افراد به داروهای بی حسی آلرژی داشته یا به آن حساسیت نشان می دهند و به همین دلیل اگر به داروی بی حسی حساسیت ندارید، کاندید مناسب کاشت ابرو هستید.

شرایط سنی

به عقیده از بسیاری متخصصان داشتن حداقل 30 سال سن برای کاشت ابرو ضروری است و به عبارتی افرادی که کمتر از 30 سال دارند نمی توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند. دلیل این موضوع هم این است که افرادی که جوانتر از 30 سال هستند ممکن است با افزایش سن به درمان های بیشتری نیاز پیدا کند.

سلامت عمومی

سلامت عمومی افراد به این معنی است که بیماری زمینه ای خاص مانند قند و فشار خون که به دنبال جراحی کاشت ابرو سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار دهد نداشته باشند. این موضوع جزء توصیه های قبل از کاشت ابرو است که لازم است حتما بررسی شود.

چه کسانی کاندید کاشت ابرو نیستند؟

بیماری تیروئید

بیماری تیروئید از آن دسته بیماری هاست که هورمون ها را تحت تاثیر قرار می دهد و خود به دلیل تاثیر بر ریشه و ساقه مو و ابرو می تواند دلیلی برای ریزش ابرو باشد و این افراد تا زمانی که تیروئید آنها درمان نشده کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نیستند.

بیماری قند و فشار خون

افرادی که دچار بیماری هایی مانند قند، فشار خون، نارسایی کبد و مشکلات قلبی هستند به دلیل اینکه این بیماری ها واکنش بدن آن ها را نسبت به کاشت ابرو تحت تاثیر قرار می دهد، کاندید مناسب کاشت ابرو نیستند. این موضوع می تواند باعث تشدید عوارض کاشت ابرو شود. برای پیشگیری از این موضوع لازم است که افراد قبل از کاشت ابرو آزمایش خون انجام داده و سطح آمادگی بدنی آن ها در جواب آزمایش مشخص شود.

علاوه بر این معمولا افرادی که بیماری های خاص دارند به دلیل مصرف داروهایی که ممکن است ریزش مو و ابرو یکی از عوارض آن باشد کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نیستند.

بانک موی ضعیف

اگر بانک موی شما مناسب نباشد، کاشت ابروی شما قطعا نتیجه بخش نبوده و شما کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نیستید. داشتن بانک موی قوی که از استحکام مناب مو برخوردار است تنها با تایید پزشک جراح مشخص می شود و شما خودتان نمی توانید در این رابطه تایید کنید که بانک موی شما برای کاشت ابرو مناسب است یا خیر.

ریزش ابروی ناشناخته

علاوه بر افرادی که دلیل ریزش ابروی آن ها مشخص شده است، بسیاری از افراد هستند که تنها شاهد این هستند که ابروهای آنها کم پشت شده و هنوز دلیل ریزش ابروهای خود را نمیدانند و این افراد کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. در درجه اول این افراد باید به دنبال شناخت دلیل ریزش ابرو خود باشند و سپس با مشورت پزشک تایید کاشت ابرو را از وی بخواهند تا مطمئن باشند برای آن ها عوارضی نداشته و کاشت ابروی آنها نتیجه بخش باشد.

 در آخر

سریع ترین راه تشخیص اینکه آیا کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستید یا خیر، مشورت با پزشک جراح است. یک کلینیک تخصصی کاشت ابرو با بهره مندی از پزشکان متخصص در زمینه کاشت ابرو و ارائه مشاوره تخصصی به شما، حتما در رابطه با دلیل ریزش ابرو، سنجش میزان سلامت عمومی شما و همچنین انتخاب بهترین روش کاشت ابرو را به شما پیشنهاد می دهد. با مراجعه به کلینیک کاشت ابروی النا و مشورت با پزشکان متخصص این کلینیک مطمئن شوید که آیا کاندید مناسبی برای کاشت ابروی طبیعی هستید یا خیر.

مطلب مرتبط :

مراقبت های بعد از کاشت ابرو را جدی بگیرید

کاشت ابرو مردانه

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کاشت ابرو: مراحل، عوارض و ماندگاری ابرو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

بهترین برند ایرانی و خارجی رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک از رنگدانه معلق در محلول پلیمر اکریلیک و رزین اکریلیک ساخته شده است و مصارف صنعتی، خانگی و بیمارستانی زیادی دارد. این رنگ بر پایه مواد شیمیایی است، یعنی وقتی خشک می شود در برابر آب و رطوبت مقاومت میکند. در حال حاضر، رنگ های اکریلیک با تمام مزایا و معایبی که دارد، محبوب ترین رنگ ساختمانی شده است. معمولا مشتریان سوپر ابزار پارس بعد از آشنا شدن با مزایا و معایب رنگ اکریلیک، با این سوال رو به رو می شوند، " بهترین برند رنگ اکریلیک ساختمانی چیست؟" در این مقاله بهترین مارک های ایرانی و خارجی رنگ اکریلیک ساختمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

چرا انتخاب بهترین برند رنگ اکریلیک ضرورت دارد

همه افرادی که به دنبال نقاشی ساختمان هستند و قصد دارند دیوارهای داخلی ساختمان خود را رنگ کنند، انتظارات مشخصی از رنگ دارند. اگر رنگ اکریلیک را برای رنگ آمیزی دیوار خود انتخاب کرده اید حتما به دنبال رنگی هستید که انتظارات زیر را برآورده کند :

  • رنگ اکریلیک با کیفیت و بدون بو و با دوام
  • خشک شدن رنگ اکریلیک در کوتاه ترین زمان
  • قابلیت اجرای رنگ اکریلیک با قلمو، غاطک و رنگ پاش
  • قیمت مناسب رنگ اکریلیک

انواع برند های تولید کننده های رنگ اکریلیک ایرانی و خارجی رنگ اکریلیک خود را در انواع متنوع به بازار ارائه می کنند. شاید تصور کنید که برند تولید کننده رنگ اکریلیک در رنگ آمیزی شما تفاوت چندانی ندارد. اما در واقعیت این طور نیست. اگر برند تولید کننده رنگ اکریلیک در تولید محصول خود استاندارد های لازم را رعایت نکرده باشد، شما نمی توانید انتظارات فوق را در اجرای رنگ اکریلیک خود داشته باشید و به همین دلیل بهتر است در خرید رنگ اکریلیک دقت بسیاری به خرج دهید و با شناختن بهترین برند های رنگ اکریلیک ایرانی و خارجی یک محصول با کیفیت را خریداری کنید و از نتیجه رنگ آمیزی خود مطوئن باشید.

رنگ اکرلیک بهترین رنگ ساختمانی است زیرا

مواد شیمیایی موجود در رنگ اکریلیک باعث می شود که کشش بیشتری داشته باشد، یعنی رنگ اکریلیک با نوسان دما خیلی سریع منبسط و منقبض می شود. همین مسئله میزان پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی رنگ پس از خشک شدن را کاهش می دهد و نتیجه مقبولی را به جا می گذارد.

با اینکه رنگ اکریلیک گران است اما دوام بالایی دارد، یعنی پس از خشک شدن، در مقابل خراشیده شدن، پوسته پوسته شدن و آسیب های خارجی مقاومت میکند.

رنگ اکریلیک در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. از این مزیت رنگ اکریلیک می توانید نهایت بهره را ببرید و از آن برای رنگ آمیزی دیوارها یا سطوحی که رو به حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه هستند استفاده کنید. رنگ اکریلیک همچنین قابلیت شستشو دارد. این باعث افزایش دوام این نوع رنگ می شود زیرا هر وقت که رنگ کثیف شد، می توانید خیلی راحت آن را بشویید و تا سال ها از آن استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزایایی که رنگ اکریلیک را نسبت به رنگ روغنی و رنگ پلاستیک برتری میدهد، مقاومت آن در برابر اشعه های آفتاب است. این ویژگی باعث محافظت از رنگ و کیفیت اجسام چوبی مانند مبلمان و سایر وسایل منزل شما در برابر اشعه ماورای بنفش می شود.

اکریلیک یک رنگ غیر سمی، فاقد بو و آلرژی است. این بدان معناست که وقتی مواد سمی را روی پوست خود می بینید جذب نمی شود و در صورت دفع آن هیچ مسمویتی اتفاق نمی افتد، با این حال، رنگدانه ها در برخی از رنگهای حرفه ای اکریلیک گاهی اوقات حاوی سموم هستند، مانند اکسیدهای کادمیوم. هنگام دور انداختن محصولات رنگ همیشه باید مراقب باشید.

اکریلیک یک رنگ همه کاره است. شما می توانید از آن برای نقاشی تمام سطوح مانند دیوار، سقف، چوب، فلز و غیره استفاده نمایید.

سریع خشک می شود. این به شما امکان می دهد که نقاشی ساختمان خود را خیلی سریع تر به پایان برسانید.

 

معایب رنگ اکریلیک

وقتی رنگ اکریلیک خشک می شود، رنگ کمی تیره تر می شود.

اگر رنگ اکریلیک روی برس های شما خشک شود، پاک کردن آن سخت است. بهتر است هنگام نقاشی ساختمان یک ظرف آب را در نزدیک خود داشته باشید تا برس ها مرطوب بمانند تا تمیز کردن آنها آسان باشد.

پاک کردن رنگ اکریلیک از روی لباس مشکل است، اما اگر بر حسب تصادف این رنگ روی البسه ریخت، باید بلافاصله با آب گرم و صابون پاک کنید وگرنه این رنگ دیگر پاک نخواهد شد.

بهترین مارک ایرانی رنگ اکریلیک

برترین شرکت هایی که در زمینه تولید رنگ های ساختمانی فعالیت میکنند، شرکت سحر، شرکت هاویلوکس، رنگین (هادی رنگ)، الوان، پیکو، کارن، پلی تکس، سمند اطلس، نیو کالر و شادان میباشند. تمامی برندهای فوق در تولید و عرضه بهترین رنگ های اکریلیک و سایر رنگ های ساختمانی فعالیت میکنند و در طول این سال ها اکثر مشتریان آنها رضایت کامل داشته اند.

بهترین غلطک برای رنگ اکریلیک چیست؟

غلطک ها از نظر ضخیم و نازک بودن و همچنین کوتاه و بلند بودن پرزها با یکدیگر متفاوتند. بهترین غلطک برای رنگ اکریلیک، غلطکی است که پرزهای بلندی داشته باشد تا حجم زیادی از رنگ را در خود جای دهد. به طور کلی هر چقدر که پرزهای غلطک بلندتر باشد، برای سطوح ناهموار مانند سقف و گوشه های دیوار بهتر است. همچنین برای نقاشی با اکریلیک، بهتر است از غلطکی استفاده نمایید که الیاف آن طبیعی باشد، زیرا غلطک هایی که الیاف مصنوعی دارند، در هنگام رنگ آمیزی ریزش میکنند و به دیوار می چسبند، بنابراین نتیجه کار خوب از آب در نمی آید.

برترین برندهای خارجی رنگ اکریلیک

تعداد شرکت های خارجی در زمینه ساخت رنگ اکریلیک فعالیت میکنند و در ایران نمایندگی دارند، کم هستند یا اینکه به دلیل تبلیغات و بازاریابی ضعیف، نتوانسته اند برند خود را در میان جامعه به زبان بیندازند. شرکت جوتن معروف ترین و بهترین برند خارجی در ایران است که بهترین انواع رنگ اکریلیک را تولید میکند.

قیمت رنگ اکریلیک چقدر است؟

رنگ اکریلیک با توجه به میزان کیفیت، رنگ و ضد آب بودن آن قیمت های متنوعی نیز دارد. هر چقدر که کیفیت رنگ بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش میابد. رنگ هایی که توسط برندهای سحر، الوان و نیوکالر تولید می شوند، قیمت بالاتری نسبت به سایر برندهای دیگر دارند.

خرید رنگ اکریلیک از فروشگاه سوپر ابزار پارس

رنگ اکریلیک یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین رنگ های ساختمانی میباشد. برای اینکه رنگ اکریلیکی که روی سطوح اجرا کنید، سال ها دوام داشته باشد، بهتر است که از برندهای معتبر که به کیفیت بالا معروف هستند خرید نمایید. فروشگاه سوپر ابزار پارس بهترین برندهای ایرانی و خارجی رنگ اکریلیک و سایر رنگ های ساختمانی را با قیمتی مناسب به فروش می رساند. جهت خرید انواع رنگ های ساختمانی به سایت سوپر ابزار پارس مراجعه نمایید.

برای خرید رنگ اکریلیک روی لینک زیر کلیک کنید:

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/رنگ-اکریلیک/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

منبع : فروشگاه سوپرابزار پارس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

مراقبت های بعد از کاشت ابرو را جدی بگیرید

اگر به تازگی تصمیم به کاشت ابرو برای رفع نقص ابرو و بهبود ظاهر صورت خود گرفته اید حتما در این باره تحقیقات کامل انجام دهید. ماندگاری کاشت ابرو تنها به جراحی آن بستگی ندارد، بلکه بسیاری از عوامل از قبیل توصیه های قبل از کاشت و توصیه های پس از کاشت ابرو نیز در این رابطه دخیل هستند. توصیه های قبل از کاشت ابرو را در مقاله ای جداگانه برای شما شرح داده ایم، در این مطلبقصد داریم مراقبت های های پس از کاشت ابرو را برایتان توضیح دهیم.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

برای گرفتن بازخوردی مناسب از هر نوع عمل جراحی یا اعمال زیبایی، باید به مراقبت‌های پزشکی و رفتاری بعد از آن توجه بسیاری شود تا روند بهبود و دوره نقاهت به بهترین نحو سپری شود. پس در میابیم که 50 درصد بازدهی کار را مدیون هنر و تخصص جراح هستیم و نیمه دیگر موفقیت کار، در گرو مراقبت‌های پزشکی خود ماست.

همان‌طور که می‌دانیم کاشت ابرو، در مقایسه با سایر روش‌های ترمیمی،بسیار طبیعی و زیباست. البته لازم است ذکر شود که برای کاشت ابرو باید عمل جراحی انجام گیرد. لذا در ادامه این بحث به شما خواهیم گفت که چه توصیه‌های پزشکی و رفتاری بعد از کاشت ابرو باید انجام داد.

دوری از نور آفتاب بعد از کاشت

یکی از  موادی که در مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو بسیار حائز اهمیت است، دوری از برخورد نور آفتاب، به صورت مستقیم است. زیرا پرتوهای فرابنفش موجود در نورخورشید، می‌تواند موجب آسیب به فولیکول‌های جای گذاری شده شود و تمامی هزینه و زحمات شما از بین برود. پس بهتر است در چند روز دوره نقاهت، در خانه بمانید و استراحت کنید تا به روند دوری از نور آفتاب بعد کاشت نیز کمک شود.

نحوه شستشو ابرو بعد از کاشت

یکی از ضروری‌ترین اصولی که باید بعد از کاشت ابرو رعایت شود، عدم شستشو تا 5 روز بعد از جراحی است.

حال برای آگاهی ازچگونگی نحوه شستشو ابرو بعد کاشت باید بگویم، که استفاده شوینده برای شستشو لازم است اما باید دقت داشته باشید که شوینده مورد نظرقوی نباشد و شوینده‌ای ملایم که مناسب با ph پوست است استفاده شود.

یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای شستشو پس از کاشت ابرو، صابون یا شامپو بچه می‌باشد که با حداقل ph که متناسب برای قلیایی کردن پوست‌های حساس است، می‌توانند بهترین گزینه برای شست و شو باشد.

برای تأکید بیشتر می‌گویم که از روز ششم بعد از کاشت می‌توانید ابروها را بشویید. البته لازم است ذکر شود که شستشو ابرو بعد از کاشت باید با ظرافت خاصی انجام گیرد زیرا تا چندین روز بعد از جراحی ابروها سست هستند و عدم توجه به نحوه شستشو باعث اختلال در نتیجه دلخواه و ایده‌آل شما خواهد شد.

به ابرو فشار نیاورید

اگرچه شستشو بعد از کاشت از روز 5 امکانپذیر ست اما فشار آوردن به ابرو برای شستشو کار اشتباهی است و تا حد ممکن از ار برحورد دستان و انگشتان خود به ناحیه ای که تحت تاثیر کاشت است پرهیز کنید.

کشیدن بخیه پس کاشت ابرو

امروزه با توجه به نیاز بالا و پر طرفدار بودن عمل‌های جراحی زیبایی این صنعت بسیار پیشرفت کرده و رو به رشد است.

عموماً در روش‌های مدرن برای کاشت ابرو، از بخیه‌های جذبی استفاده می‌شود. که برای این قسم نخ‌ها نیازی به کشیدن بخیه‌ها نیست. اما برخی از روش همچنان به روتین قدیمی خود ادامه داده و از نخ بخیه استفاده می‌کنند.

در روش بخیه غیر جذبی، باید پس از 10 الی 12 روز از عمل جراحی اقدام به کشیدن بخیه‌ها کنید. لازم است ذکر شود که کشیدن بخیه‌های غیر جذبی در موعد مقرر بسیار حائز اهمیت می‌باشد و باعث می‌شود تا عفونت یا مشکل خاصی برای بخیه‌ها به وجود نیاید.

 

مصرف مسکن بعد از کاشت ابرو

ممکن است بعد از کاشت ابرو با عوارضی همچون درد و تورم برای بازه‌ای دو سه روزه مواجه شوید که عموماً پزشکان برای اینکه راحت‌تر استراحت کنید و درد را تحمل کنید برای شما قرص مسکن تجویز می‌کنند. این مسکن‌ها عموماً شامل قرص ژلوفن، نوافن و ایبوبروفن می‌باشد و نحوه مصرف هر کدام به‌طور کلی هر 8 ساعت می‌باشد. البته باید بگویم که بهتر است داروهای مصرفی بعد از کاشت ابرو را دکتر تجویز نمونه و نحوه مصرف را بسته به شرایط فرد مشخص نماید.

در صورت مواجه با تورم عموماً پزشکان قرص ایزوترتینوئین برای مراجعه کنندگان تجویز می‌کنند. اما با توجه به عوارضی این دارو برای بافت کبدی به همراه دارد، امری کاملاً غیر منطقی و نادرست است و تنها با نسخه پزشک باید مصرف شود.

یکی دیگر از داروهای مصرفی بعد از کاشت ابرو و سایر عمل‌های جراحی مفید است و عموماً پزشکان تجویز می‌کنند قرص بروملین می‌باشد که کمک کننده روند بهبود زخم‌های ناشی از جراحی است. این قرص برگرفته ازعصاره آناناس است و شما می‌توانید به راحتی به جای مصرف چنیین مکملی میوه آناناس را تهیه و میل کنید که تأثیر مثبتی در سرعت بهبود شما خواهد داشت.

ورزش سنگین را متوقف کنید

به طور معمول چند روز پس از عمل کاشت ابرو حال عمومی شما برای انجام کارهای معمول روزمره مناسب است. اما اگر قبل از کاشت ورزش سنگین انجام میدادید، برای مدتی باید آن را تعطیل کنید. دلیل این موضوع این است که از فشار وارد شدن به محل بانک مو و محل کاشت ابرو تا حد ممکن جلوگیری شود. مویرگ ها در این حالت بسیار حساس هستند و فشار زیاد به ان ها می تواند باعث پارگی و سپس خونریزی آن شود.

اصلاح و رنگ ابرو را متوقف کنید

اگرچه اصلاح و رنگ ابروی خانم ها بسیار معمول و رایج است، اما حداقل 20 روز بعد از عمل برای رنگ یا اصلاح ابرو نباید اقدام کرد. همانقدر که کیفیت کاشت ابروی بانوان برایشان اهمیت دارد، ماندگاری آن نیز اهمیت بالایی دارد. باید مدتی صبر کنید تا کاشت ابروی شما تا حدودی پایدار شود. به این ترتیب سلامتی پوست و ظاهر ابروی خود را در معرض خطر قرار نمی دهید. اصلاح ابرو می تواند شکل ابرو های کاشته شده را تغییر دهد.  

پوسته ریزی بعد از کاشت

مشاهده پوسته بعد از یک هفته بر روی ابرو ها کاملا طبیعی است. اما از انجایی که ابروهای تازه کاشته شده نباید تا حد ممکن با دستان شما تماس پیدا کنند، در صورت پوسته ریزی باید با بیشترین احتیاط ممکن پوسته ها را از روی ابرو ها کنار بزنید. به قدری اینکار را با احتیاط انجام دهید که محل کاشت دچار زخم و خونریزی نشود.

از کمپرس یخ استفاده نکنید

یکی از عوارض کاشت ابرو تورم است. داروی بیهوشی، تورم بعد از کاشت ابرو تا حدی طبیعی است که به طور معمول ظرف مدت 24 ساعت این تورم بهبود می یابد. اما در صورتی که تورم ناهیه کاشت تداوم پیدا کرد، لازم است آن را با پزشک خود مطرح کرده و از پزشک بخواهید تا به شما مشاوره بدهد. در این شرایط به هیچ وجه به صورت خودسرانه از کمپرس یخ استفاده نکنید تا فولیکول های مو آسیب نبیند.

سخن آخر

در انتها کلام باید بگوییم که موارد ذکر شده در کادر بالا تأثیر به سزایی در نتیجه ایده‌آل بعد از کاشت ابرو خواهد داشت. شما هزینه کاشت ابرو خود را پرداخت کرده اید پس بهتر است موارد گفته شده در این مطلب را به طور کامل در دستور کار قرار دهید  تا  نتیجه نهایی بعد از این عمل جراحی برایتان خوشایند باشد و بتوانید از زیبایی چهره خود لذت ببرید.

موارد ذکر شده تمامی بنا برتوصیه و نظر پزشکان متخصص پوست النا کلینیک بوده و عمل کردن به توصیه‌های یاد شده در کیفیت کاشت و ماندگاری آن بسیار تاثیر گذار است.

منبع : النا کلینیک

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

7 مدل از بهترین گوشی ها برای عکاسی در سال 2021

بزرگ ترین و مهمترین ویژگی های مربوط به گوشی های موبایل هوشمند را، کیفیت دوربین های این تجهیزات الکترونیکی شکل داده است. توجه نمایید که امروزه بسیاری از کابران به دنبال راهنمای خرید گوشی موبایل و استفاده از گوشی هایی هستند که از دوربین های با کیفیتی برخوردار باشند. به جرات می توان گفت که اصلی ترین مزیت های رقابتی میان گوشی های موبایل برندهای مختلف را، کیفیت و لنز مربوط به دوربین های آنها، شکل داده است. شما نیز می توانید یکی از بهترین و معروف ترین گوشی های موبایلی را، خریداری کنید که از کیفیت استثنایی برخوردار باشد. همچنین بهترین گوشی های موبایل برای عکاسی معمولی و حرفه ای، عبارتند از:

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا
گوشی موبایل OnePlus 9 پرو
گوشی موبایل 12 پرو آیفون
گوشی موبایل می 11 اولترا شیائومی
گوشی موبایل میت 40 پرو هواوی
گوشی موبایل سونی Xperia 1 III
گوشی موبایل پلاس میت 40 پرو هواوی

بهترین گوشی برای عکاسی مورد نیاز خود را، می توانید از فروشگاه اینترنتی پیشاهنگی تهیه نموده و آن را، مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که قبل از 
خرید گوشی مورد نیاز خود از وب سایت پیش روی خود، در مورد مشخصات مربوط به گوشی مدنظرتان، تحقیق نمایید. در قسمت های دیگر مقاله، سعی داریم تا راجع به باشکوه ترین و بهترین گوشی های موبایل برای عکاسی، بیشتر صحبت نماییم.
 

بهترین گوشی برای عکاسی : سامسونگ اس 21 اولترا
 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا


همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم به دنبال تهیه بهترین گوشی برای عکاسی هستند تا بتوانند جذاب ترین و به یادماندنی ترین تصاویر را، به ثبت برسانند. بدون شک یکی از بی نظیرترین گوشی های موبایل برای عکاسی را، گوشی موبایل گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ، شکل داده است که یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار می باشد. در نظر بگیرید که ویژگی های مربوط به دوربین گوشی موبایل گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ، واقعا بی نظیر بوده و پیشنهاد می کنیم که با دقت بالایی، اقدام به بررسی مشخصات دوربین گوشی مذکور، نمایید. مهمترین و بارزترین مشخصات مربوط به گوشی موبایل گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ، عبارتند از:

مجهز به دو لنز فوتو 3 . 10 ایکس
کیفیت دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل
دوربین های فرعی گوشی در کیفیت های: 10 و 12 مگاپیکسل
دوربین سلفی گوشی موبایل: 48 مگاپیکسل
فرمت فیلمبرداری گوشی: 8 کیلوبایت
قدرت زوم گوشی: 10 برابر
مجهز به فناوری اچ دی و حالت شب
قابلیت پخش کردن عکس ها به شکل خودکار
اتصال به مانیتورهای مختلف
قابلیت پانوراما

افرادی که قصد دارند تا عکاسی حرفه ای را تجربه کنند، می توانند خرید گوشی موبایل گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ را، در اولویت های خود قرار دهند.





 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل OnePlus 9 پرو

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل OnePlus 9 پرو


یکی از باشکوه ترین و بهترین گوشی برای عکاسی را، گوشی موبایل OnePlus 9 پرو شکل داده است که امروزه بسیاری از مردم در کشورهای مختلف دنیا، به دنبال خرید و استفاده از گوشی موبایل OnePlus 9 پرو هستند تا بتوانند زیباترین و حرفه ای ترین تصاویر و فیلم ها را، به ضبط برسانند. یکی از مهمترین نقاط قوت مربوط به دوربین گوشی مذکور را، نورپردازی فوق العاده ی آن، شکل داده است. همچنین در نظر بگیرید که تصاویر گرفته شده به راحتی می توانند در صفحه اینستاگرام کاربران آپلود شوند بدون آنکه کوچکترین مشکلی در کیفیت تصاویر به وجود آید. همچنین شما می توانید عکاسی پرتره را نیز به راحتی با گوشی موبایل یاد شده تجربه نمایید. کیفیت مربوط به دوربین اصلی گوشی موبایل OnePlus 9 پرو، 48 مگاپیکسل شکل داده است: مهمترین ویژگی های مربوط به دوربین گوشی وان پلاس 9 پرو، عبارتند از:

قابلیت پانوراما
قابلیت فوکوس خودکار
کیفیت رنگ و نور بسیار بالا
قابلیت عکاسی در شب

همچنین در نظر داشته باشید که قیمت مربوط به گوشی موبایل OnePlus 9 پرو، با توجه به ویژگی های دوربینی که دارد، بسیار معقول و مناسب می باشد و شما می توانید با کمترین بودجه ی در اختیار خود، به راحتی گوشی مذکور را، تهیه و خریداری نمایید.

 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل آیفون 12 پرو


بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل آیفون 12 پرو


گوشی موبایل 12 پرو آیفون یکی از بهترین گوشی برای عکاسی به شمار می آید که در حال حاضر بسیاری از مردم، به دنبال راهنمای خرید گوشی یاد شده هستند. کیفیت مربوط به دوربین گوشی مذکور، واقعا فوق العاده و بی نظیر بوده و همین امر نیز یکی از مهمترین نقاط قوت مربوط به گوشی موبایل 12 پرو آیفون، می باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت مربوط به گوی 12 پرو آیفون، گران بوده و جهت خرید گوشی یاد شده، بایستی هزینه ی بیشتری را، پرداخت کنید. مهمترین و بارزترین ویژگی های مربوط به دوربین گوشی موبایل 12 پرو آیفون، عبارتند از:

کیفیت لنز اصلی گوشی: 12 مگاپیکسل
دیافراگم لنز اصلی: 1.6
کیفیت دوربین اولترا واید: 12 مگاپیکسل
دیافراگم دوربین اولترا واید: 204
لنز تله: 12 مگاپیکسل
دیافراگم لنز تله: 2.2
مناسب ترین گوشی برای حالت شب و نور کم
مجهز به سیستم اسکنر
لنز زوم: 2 برابر
مناسب برای عکاسی پرتره

همچنین در نظر داشته باشید که صفحه نمایش مربوط به گوشی موبایل 12 پرو آیفون، بزرگ بوده و شما می توانید بعد از عکاسی، تصاویر به ثبت رسیده را، با جزییات بیشتری از صفحه ی نمایشی گوشی یاد شده، مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید همچنین قبل از خرید گوشی مورد نظر خود، با همکاران فروش ما در ارتباط بوده و مطالب مفیدی را، به دست آورید.

 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل 11 Mi اولترا شیائومی

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل 11 Mi اولترا شیائومی


اگر شما نیز همچنان به دنبال بررسی بهترین گوشی برای عکاسی هستید، می توانید با خیال راحت، محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پیش روی خود را، مورد بررسی قرار داده و سپس یکی از بهترین گوشی موبایل را، خریداری کنید. از بی نظیرترین گوشی های موبایل برای عکاسی را، گوشی موبایل می 11 اولترا شیائومی شکل داده است که دوربین های سه گانه گوشی یاد شده، از کیفیت و لنزهای بسیار قدرتمندی برخوردار هستند و می توانند جذاب ترین و دوست داشتنی ترین تصاویر را، برای شما به ارمغان آورند. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت مربوط به گوشی شیائومی می 11 اولترا، بسیار مناسب بوده و شما می توانید گوشی یاد شده را، با خیال راحت، تهیه و خریداری نمایید. مهمترین مشخصات مربوط به دوربین گوشی موبایل می 11 اولترا شیائومی، عبارتند از:

قابلیت فوکوس خودکار و زنده
کیفیت دوربین ماکرو: 5 مگاپیکسل
داشتن دوربین بسیار کارآمد
مناسب برای عکاسی حرفه ای و پرتره
دارای اولترا واید
قابلیت کنترل جزییات

اگر می خواهید سوژه های بی نظیری را شکار کرده و آنها را به تصویر بکشانید، بهترین گزینه برای شما، گوشی موبایل مای 11 اولترا شیائومی می باشد.




 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل میت 40 پرو هواوی


 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل میت 40 پرو هواوی


در بررسی لیست مربوط به بهترین گوشی برای عکاسی، می توان با گوشی موبایل میت 40 پرو هواوی، مواجه شد که یکی از جدیدترین گوشی های موبایل هوشمند موجود در بازار می باشد و از دوربین و لنز های، بی نظیری نیز برخوردار است. مهمترین مشخصات مربوط به دوربین گوشی هواوی موبایل میت 40 پرو، عبارتند از:

لنز اصلی : 50 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.9
لنز تله: 12 مگاپیکسل با دیافراگم 3.4
دوربین جلو: 13 مگاپیکسل با دیافراگم 2.4
قابلیت عکاسی در شب
قابلیت اچ دی
تنظیم نور فوق العاده
مناسب برای عکاسی حرفه ای
دارای لنز واید
قابلیت زوم: 5 برابر



 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل سونی Xperia 1 III

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل سونی Xperia 1 III


اگر به دنبال آشنایی با بهترین گوشی برای عکاسی هستید، می توانید مشخصات دوربین گوشی موبایل سونی Xperia 1 III را، مورد بررسی قرار دهید. در نظر داشته باشید که قیمت مربوط به گوشی یاد شده، بسیار مناسب بوده و همین امر سبب شده تا بسیاری از مردم، به دنبال خرید گوشی موبایل سونی Xperia 1 III، باشند. بارزترین ویژگی های مربوط به دوربین گوشی موبایل سونی Xperia 1 III، عبارتند از:

دوربین سلفی: 8مگاپیکسل
لنز اصلی: 12 مگاپیکسل
قابلیت اچ دی
دارای واید
دارای تله فوتو
قدرت عکاسی در حالت شب
مناسب برای عکاسی حرفه ای
مناسب برای عکاسی پرتره
قدرت زوم: 4.4 برابر


 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل پلاس میت 40 پرو هواوی
 

بهترین گوشی برای عکاسی 2021: گوشی موبایل پلاس میت 40 پرو هواوی


گوشی موبایل پلاس میت 40 پرو هواوی یکی از بهترین گوشی برای عکاسی، به شمار می آید که امروزه بسیاری از مردم، به دنبال راهنمای خرید گوشی مذکور هستند تا بتوانند جذاب ترین تصاویر و عکس ها را، برای خود به ثبت برسانند. مهمترین و اصلی ترین مشخصات مربوط به دوربین گوشی موبایل پلاس میت 40 پرو هواوی، عبارتند از:

قدرت زوم: 3 برابر
دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
دوربین تله با کیفیت: 12 مگاپیکسل
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1