همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آشنایی با علائم بسته بندی محصولات صادراتی

صادرات محصولات در بازرگانی جایگاه ویژه ای دارد. هر محصولی چه غذایی، صنعتی، حتی پتروشیمی و ... در صورتی که به خارج  از مرز های یک کشور صادر شود می تواند سود اور یبسیاری به دنبال داشته باشد. در ایمن میان باید توجه داشته باشید که ارسال محصولات از لحظه ای که تولید می شود تا لحظه ای که به مقصد رسیده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد پروسه را طی می کند که اگر به ان بی توجه باشیم و استاندارد های آن را رعایت نکنیم نه تنها سود اوری به دنبال ندارد بلکه ضرر های هنگفتی را بر شرکت صادر کننده متحمل می کند.

یکی از اصولی که در این زمینه نقش تعیین کننده ای دارد بسته بندی صادراتی یعنی رعایت استاندارد های بین المملی برای محصول است. نماد هایی که بر روی کالای صادراتی درج می شود در دنیا از استاندارد خاصی پیروی می کند و با هدف حفظ ایمنی و سلامت محصول بر روی ان درج می شود. 

مزایای نماد های بسته های صادراتی

همانطور که می دانید حفظ ایمنی کالای صادراتی در طی مسیر از کشور مبدا تا رسیدن به کشور مقصد و پس از آن نگهداری و عرضه محصول در بازار بسیار اهمیت دارد. هرگونه آسیب به محصول صادراتی ضرر های هنگفتی را برای صادر کننده ها به دنبال دارد. از این رو استفاده از علائم استاندارد روی بسته بندی صادراتی برای انتقال اطلاعات در مورد محتوای بسته می تواند از ضرر های بیشماری در طول مسیر جلوگیری کند.

 

 

محصول شکستنی

این نماد زمانی به کار می رود که محتوای بسته شکستنی باشد و حمل و نقل ان باید با احتیاط انجام شود.
 

 

نماد ایستایی کالا

استفاده از نماد ایستایی یا دو فلش رو به بالا نشان می دهد که کدام قسمت محصول باید رو به بالا باشد تا آسیب نبیند.برای نگهداری و بارگیری این نماد بسیار کاربرد دارد.
 

 

حمل با احتیاط

این علامت نشان می دهد که هنگام حمل و نقل این کالا باید احتیاط شود.

 

چتر(دور از باران)

استفاده از این نماد به معنای این است که کالا باید دور از باران و رطوبت باشد و بیشتر روی محصولات دارویی و غذایی کاربرد دارد.

 

نماد دمای محصول

نماد دماسنجی که دو عدد روی آن نمایش  داده می شود نشان می دهد که حداقل و حداکثر دمایی که برای نگهداری صحیح محصول و جلوگیری از اسیب نیاز است به مقدار است.
 

 

انداختن در سطل زباله

استفاده این نماد به معنای این است که پس از استفاده از محصول می توانید ان را در سطل زباله بیندازید.
 

 

داخل سطل زباله نیندارید

استفاده از این علامت نشان می دهد که کالای شما الکترونیکی است و نباید پس از استفاده در داخل سطل زباله انداخته شود.

 

نشان طول عمر محصول

این نماد که بیشتر بر روی لوازم بهداشتی و آرایشی دیده می شود نشان می دهد که محصول بعد از اولین استفاده چه مدت زمان قابل استفاده است

 

دفترچه راهنما

استفاده از علامت دفترچه بر روی بسته بندی کالا به این معنی است که برای استفاده از این محصول باید دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

 

منبع : https://virgool.io/

http://tecnoplus.blog.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

۳ محصول مهم مراقبت پوست صورت

زمانی که به یک سایت پر از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست نگاه می کنید حتما با خودتان فکر کرده اید که من به همه این محصولات زیبایی نیاز دارم. یا اینکه ممکن است شما به دنبال روشی مناسب برای مراقبت از پوست خود باشید اما با وجود حجم بالای محصولات مراقبت پوست سردرگم شده باشید و به دنبال یک راه حل مناسب باشید.

دانستن مهم ترین محصولات مراقبت از پوست که به طور دائم باید از آن ها استفاده کنید تا حد زیادی دغدغه شما را کم می کند.

مهم ترین محصولات مراقبت پوست

سه محصول مهمی که در مراقبت از پوستتان نباید از آن ها غافل شوید عبارتست از :

 

 

  • پاک کننده ملایم
  • مرطوب کننده
  • ضد آفتاب

 

شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما در اغلب موارد نیازی نیست هر محصول جدیدی که در بازار ارائه می شود را روی پوست صورتتان بکار گیرید. تنها این سه محصول معجزه می کند.

این موضوع واقعیت دارد که بسیاری از پزشکان پوست هنگام مراجعه بیماران برای یک مشکل پوستی تعداد زیادی از محصولات را به بیمار معرفی می کنند و بیان می کنند که برای مراقبت از پوست به همه این ها نیاز دارید. اما واقعیت این نیست.همانطور که گفته شد شما تنها به سه محصول مناسب برای مراقبت همیشگی پومست نیاز دارید.

 

اگرچه در واقعیت هیچ مشکلی برای استفاده از تعداد زیاد محصولات مراقبت پوستی ایجاد نمی شود و در صورتی که خودتان دوست دارید می توانید از آن ها استفاده کنید. اما ابتدا باید این موارد بسیار ساده را امتحان کنید و سپس به سراغ انواع مختلف محصولات بازار بروید.

پاک کننده

برای تمیز کردن گرد و خاک ، مواد آرایش ، چربی اضافی پوست، سلولهای مرده پوست و ناخالصی های محیطی که به صورت طبیعی در طول روز به صورت شما منتقل می شود ، به یک پاک کننده نیاز است.

 

مرطوب کننده

مرطوب کننده کمک می کند تا سد محافظ پوست شما به درستی کار کند و پوستتان صاف و نرم شود.

 

ضد آفتاب

مهمترین عنصر ، ضد آفتاب است که به جلوگیری از سرطان پوست و همچنین آسیب های نور خورشید کمک می کند.

 

صبح ها ، با پاک کننده پوست صورت را بشویید و سپس به آن مرطوب کننده و ضد آفتاب بمالید(یا این دو را با مرطوب کننده ای که دارای طیف گسترده SPF 30 یا بالاتر است ، ترکیب کنید).

شبها دوباره با پاک کننده بشویید و مرطوب کننده بمالید.

نکته مهم در این رابطه این است که باید به طور مرتب واکنش پوست خود را در این مدت چک کنید.

 

اگر متوجه چربی در پوستتان شدید باید استفاده از مرطوب کننده را کمتر کنید یا مثلاً از یک فرمول سبک تر استفاده کنید. اگر پوستتان خشک باشد ، ممکن است نیاز به مرطوب کننده سنگین تری داشته باشید. اگر پوست شما بسیار خشک یا حساس است ، ممکن است فقط یک بار در روز ، نیاز به شستن صورت خود با پاک کننده داشته باشید. اما اگر پوست شما چرب است و یا آرایش سنگین زیادی دارید ، ممکن است بیشتر از یک بار در روز نیاز به پاک کننده داشته باشید.

 

اگر پوست شما حساس است ، ممکن است متوجه برخی از تحریکات (قرمزی ، خارش ، پوسته پوسته شدن) شوید که این علامت آن است که باید با متخصص پوست تماس بگیرید و  احتمالاً باید در آینده مراقب باشید که از محصولاتی با مواد خاص مانند عطرهایی که احتمالاً تحریک کننده هستند اجتناب کنید.

این موضوع یکی از رایج ترین اشتباهات مراقبت از پوست است که برای افراد پیش می آید. بعضی از محصولات در ابتدای شروع استفاده از آنها ، باعث تحریک کمی می شوند ، اما تمیز کننده ، مرطوب کننده و ضد آفتاب روزانه شما نباید باعث سوزش ، سوزش یا تحریک دیگر شود.

 

صبر مهم ترین فاکتور درمان های پوستی

 

مهم ترین نکته ای که در استفاده از محصولات مراقبت پوستی روزانه  و درمان لک صورت یا درمان جوش صورت باید به خاطر داشته باشید، صبر است. صبر و استفاده مداوم محصول.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند این است که خیلی راحت تسلیم می شوند. اکثر افراد فکر می کنند که اگر یک بار کرم ضد لک یا کرم ضد جوش را استفاده کنند همه آکنه های صورت و یا لکه های صورت از بین می رود.” اما این طور نیست. دو تا سه ماه زمان لازم دارید.

 

داروخانه آنلاین مهتاطب  با برخورداری از مشاورین و متخصص زیبایی انواع محصولات مراقبت پوست و کرم های زیبایی از معتبرترین برند ها را به شما عرضه می کند.

با مراجعه به داروخانه آنلاین مهتاطب (mahtateb.com) می توانید از خدمات این سایت بهره مند شوید.

http://tecnoplus.blog.ir/

 

منبع:  https://virtualdr.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

5 خطای سئو در سایتهای فروشگاهی

 

خطاهای سئو در وب سایت های فروشگاهی می تواند برای شما هزینه هنگفتی به دنبال داشته باشد و همین موضوع به تنهایی دلیل بسیار خوبی برای صرف وقت و تلاش برای بهینه سازی سایت است.

برخلاف وبلاگ ها و وب سایت های غنی از محتوا (به عنوان مثال سایت های تناسب اندام) ، فروشگاه های  آنلاین برای پیکربندی SEO تا حدی با دشواری روبرو هستند. مخصوصا اگر محصولاتی که می فروشید در بیش از یک وب سایت موجود باشد.

در این مطلب 5 اشتباه مهمی که در سئو سایت فروشگاهی ممکن است انجام دهید و همچنین راه حل ان را برایتان توضیح می دهیم :

 

1  عناوین محصولات منحصر به فرد نیستند

 

عناوین یکتای محصول در سئو سایت های فروشگاهی بسیار اهمیت دارد. عناوین تکراری که در همان وب سایت یا در وب سایت های دیگر کپی شده اند ، یکی از دلایلی است که باعث می شود وب سایت فروشگاهی شما در جستجوی محصول عملکرد خوبی نداشته باشد.

 

 

title

ویژگی های یک عنوان خوب محصول چیست؟

  • کمتر از 70 کاراکتر
  • تکراری نباشد
  • اطلاعات کاملی در مورد محصول بدهد
  • برای کاربر اشنا باشد – عنوان کالا باید شامل کلمات کلیدی یا عباراتی که مردم برای جستجوی آن محصول خاص استفاده می کنند باشد نه کلمات فنی و تخصصی.

 

نکاتی در مورد نوشتن عناوین خوب محصول

من می دانم که داشتن محصولات یکتا هنگامی که محصولات مشابه زیادی دارید ، دشوار است. هنگامی که شما عناوین دو محصول را می نویسید ، ایده های خود را تمام می کنید و به ناچار بقیه عناوین کپی می شوند.

 

آنچه شما می توانید انجام دهید این است که ویژگی ها و ویژگی های محصول را در عنوان (رنگ ها ، اندازه ، مواد و غیره) و همچنین نام تجاری / مدل درجایی که در آن وجود دارد درج کنید. برای مثال بیایید بگوییم که تبلت می فروشید ، در اینجا چند عنوان منحصر به فرد وجود دارد که می توانید برای محصولات مشابه استفاده کنید.

“Samsung Android Tablet”

“16GB Samsung Android Tablet”

“16GB White Samsung Android Tablet”

“16GB/3G Samsung Tablet running Android”

 

2  توضیحات مربوط به محصول را کم یا کپی نکنید

 

علاوه بر عنوان ، بخش مهم دیگر سئو سایت فروشگاهی، توضیحات محصول است. یک خطای مهم سئو که اکثر وب سایتها انجام می دهند این است که یا توضیحات مربوط به محصول را ندارند و یا در صورت وجود ، همان محتوایی هستند که می توانید در صدها وب سایت دیگر در وب پیدا کنید.

بگذارید خیلی سریع توضیح دهم که چرا این کارمناسب نیست. تصور کنید که محصولی را می فروشید که در آمازون ، eBay و دیگر وب سایتهای محبوب و مشهور نیز یافت می شود. در توضیحات محصول شما محتوای دقیقی را در دست دارید که از قبل در آمازون است.

هنگامی که موتورهای جستجو برای خزیدن وب سایت شما می آیند ، آنها می فهمند که محتوای شما در حال حاضر در فهرست آنها قرار دارد ، بنابراین آنها فقط محتوای شما را می بینند اما نادیده گرفته می شود. اگر دریابند که بسیاری از صفحات شما از همین الگوی پیروی می کنند ، به طور کلی وب سایت شما را نادیده می گیرند.

از طرف دیگر ، اگر در حالی که وب سایت شما را می خزند، محتوای اصلی درباره کالاهایی را که می فروشید پیدا کنند ، محتوای آنها را در فهرست آنها قرار می دهند و این اولین گام موفق در تلاش شما برای دستیابی به رتبه های بهتر برای فروشگاه الکترونیکی شما است.

درباره عدم محتوا به یاد داشته باشید که ما همیشه می گوییم که ما باید همیشه محتوا را fetch کنیم و بعد از آن به موتور جستجو واگذار کنیم .دلیل اصلی این واگذاری این است که در واقع محتوا باعث درک بهتر موتور جستجو از صفحه می شود.اگر در صفحات محصول خود فقط تصاویری از محصول و عنوانی دارید که به آنها اطلاعات کافی نمی دهد تا  آن را تجزیه کرده و تصمیم گیری کند که این صفحه چه رتبه ای داشته باشد.

 

چگونه توصیفات خوب برای  محصول را بنویسیم؟

 

مانند عناوین ، نوشتن توضیحاتی که برای هر محصول منحصر به فرد باشد  دشوار است و به همین دلیل باید فکر کنید که در مورد چه موضوع منحصر به فردی بنویسید. نکته مهم این است که با برجسته کردن تفاوتهای هر محصول با سایر محصولات مشابه ، محصول را با کلمات توصیف کنید.

 

3 ساختار نامناسب URL

 

برای بسیاری از موتورهای خرید خزش صفحات محصول با URL های زیر که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران قابل خواندن نیست بسیار عادی است :

http://www.myshop.com/productid12?EEFEFS4

 

ساختن الگوهای اینچنین که فاکتور های سئو در آن رعایت نشده برای برنامه نویسان ساده تر است

اگر خوش شانس باشید ، بستر برنامه شما استفاده شما اجازه می دهد آدرس را به ادرس معناداری مانند زیر تغییر دهید:

 

 http://www.myshop.com/16-gb-samsung-tablet-white.

توجه: هنگام انجام این کار ، ریدایرکت 301 از URL های قدیمی به URL های جدید فراموش نکنید

وقتی در مورد ساختار URL خود فکر می کنید سعی کنید آن را بر اساس گروه ها یا دسته بندی محصولات خود ایجاد کنید.

http://www.myshop.com/android-tablets

 

http://www.myshop.com/apple-iphones

 

4  سرعت بارگذاری خیلی پایین است

 

علاوه بر URL ها ، عناوین و توضیحات محصول، یکی دیگر از عوامل مهم در فروشگاه های آنلاین، سرعت وب سایت است. بسیاری از مطالعات وجود دارد که ارتباط مستقیمی با سرعت وب سایت و فروش محصول را نشان می دهد. یعنی وب سایت های سریعتر فروش بیشتری را به دنبال دارند.

 

اگر نرم افزاری که استفاده می کنید قدیمی است و یا نمی توانید کد مورد نظر خود را بهینه کنید ، پس احتمالاً شما در همان گروه صدها فروشگاه آنلاین قرار خواهید گرفت که مدت زمان بارگیری آن ها طولانی است و مشتریان بالقوه ای که می توانید داشته باشید را از دست می دهید.

 

به عنوان یک صاحب وب سایت فروشگاهی  باید اطمینان داشته باشید که هرچه سایت شما در نسخه های دسک تاپ، تبلت و موبایل بارگیری شود (ترجیحا در کمتر از 4 ثانیه) ، برای رسیدن به این هدف می توانید:

از یک VPS سریع برای هاست استفاده کنید نه یک هاست اشتراکی ( share hosting )

عکس ها و ویدیو های سایت را بهینه کنید. در این صورت سرعت بارگیری سایتتان بالا می رود.

از یک برنامه نویس برای بهینه سازی کد نویسی سایت استفاده کنید

محتوای صفحات خود را بهینه کنید. در صفحات محصول مواردی را نگه دارید که می تواند به شما در فروش کمک کند و نه مواردی که فکر می کنید مفید باشد را نگه دارید

 

5  غیر قابل استفاده بودن سایت

در حقیقت تمام خطاهای بالا در بهینه سازی سایت مربوط به یک چیز است : قابلیت استفاده. SEO واقعی در مورد قابلیت استفاده سایت ، سازگاری با کاربر و تجربه کاربری است. برای فروش آنلاین ،خیلی مهم است که  فروشگاه شما به درستی قابل استفاده باشد. این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد اما به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی باید:

حرکت آسان است

سرعت بالا

سازگار با موبایل

بهینه شده

ساختار مناسب سایت

 

نکته آخر اینکه قابلیت استفاده یک فروشگاه آنلاین با نوع کالاهایی که می فروشید ارتباط دارد. برای بهترین نتیجه ، شما باید از یک سایت اختصاصی استفاده کنید تا بتوانید ان را مطابق با خواسته های خود و کاملا سئو شده سازماندهی کنید.

به عنوان مثال ، فروشگاهی  که برای فروش لباس طراحی شده است ، نمی تواند برای فروش خودرو استفاده شود. این سایت ممکن است برای کاربر که به دنبال لباس است ،بسیار ایده ال باشد  اما برای کاربری که به دنبال اتومبیل است کاربری مناسبی نداشته باشد.

 

نتیجه

در اختیار داشتن یک سایت فروشگاهی آنلاین فکری است که برای بسیاری از افراد ایده آل، جذاب و سود اور است اما وقتی صحبت از انجام این کار می شود ، برای ایجاد یک فروشگاهی که مردم به آن اعتماد کنند و از آن استفاده کنند ، نیاز به فکر و کار زیادی است که نباید نادیده گرفته شود.

سئو سایت فروشگاهی در دنیای پر رقابت امروز یک نیاز اساسی برای موفقیت سایت های فروش آنلاین است.و 5 اشتباهی که در این مقاله به آن پرداخته شد، اشتباهات رایجی است که بسیاری از صاحبان این سایت ها انجام می دهند  و بر عملکرد کسب و کار آنلاین آنها تأثیر منفی می گذارد.

از این رو انتخاب شرکت مناسبی که بتواند خدمات سئو سایت فروشگاهی را به درستی انجام دهد، یکی از الزامات این سایت ها می باشد. به همین دلیل لازم است سئو سایت را جدی گرفته و شرکت مناسبی را که بتواند خدمات مناسب بهینه سازی سایت را انجام دهد انتخاب کنید.

شما می توانید با انتخاب یکی از شرکت های معتبر خدمات سئو که یکی از آن ها  وب وان webone.co است، سئو سایت فروشگاهی خود را ارتقا دهید.

http://tecnoplus.blog.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

انتخاب متریال کابینت آشپزخانه

 

انتخاب کابینت برای منازل نوساز و یا برای منازلی که قصد نوسازی دارند بسیار مهم و خطیر است. مدتهاست که مدل های متنوع کابینت و جنس های متفاوت به بازار عرضه می شود. مدل کابینت رومی، کابینت ام دی اف، کابینت شیشه ای و کابینت سلطنتی و....که در جنس، طرح ها و رنگ های متفاوت به بازار می آید. اما در این میان با ورود کابینت های آشپزخانه گلاس با وجود درخشندگی که دارند طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

باید به این مسئله توجه داشت که بسیاری از خانه ها در بازدید به دلیل سبک خاص و متفاوتی که در کابینت آشپزخانه به کار گرفته شده است مورد پسند واقع می شوند. خیلی از افراد به سبک های چیدمان کلاسیک علاقه دارند بنابراین انتخابشان برای کابینت آشپزخانه استفاده از کابینت های چوبی است. عده دیگری هم ترجیح می دهند حساسیتشان را در انتخاب جنس و طراحی بیشتر کنند و استفاده از چوب محکم را برای کابینت ترجیح می دهند.

این روزها با وجود سلایقی که برای ساخت یک آشپزخانه شیک و لاکچری وجود دارند کابینت آشپزخانه دیگر فقط نقش نگهدارنده ظروف را ندارد بلکه طراحی ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود. مدل های کروی و طرح جزیره، ایجاد تیغه فضایی بین آشپزخانه و فضای خانه، استفاده به عنوان میز بخشی از کاربردهای جانبی و مدرن کابینتهای امروزی هستند.

این روزها جایگاه یک ظرفشویی، هود و گاز مثل گذشته ثابت نیست و همگام با طراحی های متفاوت کابینت آشپزخانه تغییر می کند. ممکن است سینک آشپزخانه به فضای جزیره وسط آشپزخانه انتقال یابد و یا اینکه سینک، هود و اجاق گاز توکار باشند تا فضای آشپزخانه دل بازتر جلوه کند و منظم تر به نظر بیاید.

 

کابیت آشپزخانه

متریال کابینت آشپزخانه لوکس

اول از همه باید بدانید که چه طرحی برای کابینت مدنظر شماست اگر ایده خاصی در این زمینه ندارید می توانید از یک گشت و گزار ساده در اینترنت استفاده کنید و مدلهای مختلف را ببینید. باید خاطر نشان کنیم که کابینت های لوکس همیشه متریال خاص و عجیب و غریبی ندارد بلکه آنچه باعث متفاوت بودن آن می شود بیشتر به نوع طراحی و محل قرارگیری لوازم خانگی در کابینت بستگی دارد. اما بر اساس آنچه عرف است در ساخت کابینت های شیک اغلب از متریال چوبی و روکش چوب و در سطح بعدی از ممبران استفاده می شود.

همانطور که گفتیم صرفا این متریال نیست که کابینت آشپزخانه شیک و لاکچری را به وجود می آورد بنابراین با کمک هایگلاس هم می توان یک کار منحصر بفرد ایجاد کرد.

 

اولین نکته در مورد کابینت آشپزخانه شیک و لاکچری و به عبارتی سلطنتی این است که متریال و ابزار و یراق بسیار عالی در ساخت آن به کار می رود. بنابراین برای برآورد قیمت نهایی ساخت چنین کابینت هایی استفاده از قیمت کابینت بر حسب طول چندان کاربردی ندارد بلکه کابینت ساز باید از محل آشپزخانه دیدن کند و بر اساس نوع طرح مورد نظر و فضای داخلی آشپزخانه قیمت نهایی اجرای کابینت آشپزخانه را محاسبه بر آورد کند.

گروه مهندسی معماری سبک مدرن(sabkemodern.com)دارای کارخانه تولید محصولات چوبی اعم از ( کابینت ام دی اف ، ممبران، هایگلاس، ام دی اف)، کمد دیواری، سرویس خواب، دکور فروشگاه ها و تولید انواع سقف کاذب، آینه دکوراتیو و فانتزی و همچنین فروش تمامی محصولات دکوراسیون داخلی اعم از لمینت، کاغذ دیواری، شیر آلات، سرامیک، لوستر و... میباشد.

منبع : http://namnak.com/

http://tecnoplus.blog.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1