نگهداری از پوست صورت برای بسیاری از افراد یک چالش بزرگ در رمینه زیبایی و حتی سلامتی است. این عضو حساس بدن اتفاقا در معزض بسیاری از اسیب ها قرار می گیرد و علاوه بر محیط بیرون عدم کارکرد درست سایر اعضای بدن می تواند در بروز اسیب های آن بسیار تاثیر گذار باشد. 

از این رو پیشگیری و مراقبت از پوست برای حفظ سلامت ان و جلوگیری از اسیب رسیدن به پوست بسیار مهم است.بسیاری از اقداماتی که باید در این زمینه صورت گیرد را می توان به صورت مداوم انجام داد. یکی از این اقدامات استفاده از تونر ها برای متعادل سازی پوست است. 

دکتر نظریان یکی از متخصصان پوست در منتهتن می گوید: "این محصول در واقع محصولی مبتنی بر الکل بود که برای خشک کردن پوست های روغنی و از بین بردن هر گونه گرد و خاک پس از پاکسازی استفاده می شد."

 

تونر یا متعادل سازی پوست

 

تونر چیست؟

 

متیولی می گوید: "باید تونرها را بعد از تمیز کردن و قبل از هر چیز دیگری انجام دهید." روش کاربرد سنتی این است که یک پنبه را اشباع کرده و آن را از روی صورت خود عبور دهید.

نکته: ”استفاده از تونر با دست های تمیز کارآمد تر است. کافی است چند قطره از ان را در کف دست خود بریزید و سپس آن را روی صورتتان بکشید. بیشتر تونر ها می توانند صبح و شب استفاده شوند ، اما ممکن است بخواهید از آنهایی که اسیدهای چرب کننده دارند فقط در شب یا هر روز استفاده کنید.

 

 

نکات و نشانگرهای مفید

 

اگر چندین اسیب پوستی دارید ، ممکن است بخواهید از فرمول های چند کاره استفاده کنید. ما توصیه می کنیم مناطق مختلف را با محصولات جداگانه درمان کنید.

برای صرفه جویی در وقت ، سعی نکنید یک سرم را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید. دکتر نظریان می گوید ، این موضوع  "توانایی جذب سرم را به میزان زیادی کاهش می دهد. "محصولات باید جداگانه استفاده شوند."

همه محصولات مراقبت پوستی را یک جا و در یک زمان استفاده نکنید. دکتر متیولی می گوید: "من ترجیح می دهم صبح آنتی اکسیدان ها صبح استفاده شود زیرا آنها از شما در برابر محیط زیست محافظت می کنند ، و البته  اکثر ما از ضد آفتاب به اندازه کافی استفاده نمی کنیم."

با این حال ، بعضی از مواد خاص در شب هنگام بهتر است استفاده شود. به عنوان مثال: "رتینولها ضد آفتاب نیستند و در صورت استفاده در روز از بین می روند پس بهتر است شب ها استفاده شوند."

 

داروخانه اینترنتی مهتاطب ارائه دهنده انواع تونر، کرم ضد جوش، کرم ضد لک و سایر محصولات پوستی است. شما می توانید ضمن خرید در کوتاه ترین زمان از تخفیف در خریدتان بهره مند شوید.

 

منبع : http://digiplus.rozblog.com