تعداد افرادی که عمل کاشت ابرو را ترجیح می دهند روز به روز در حال افزایش است. ابروها از جمله عناصری هستند که بر ظاهر بصری صورت ما تأثیر می گذارند. به همین دلیل کاشت ابرو برای افرادی که مشکل ابرو دارند بسیار مهم است. مرکز ما در این زمینه کاملاً پیشرفته است. با استفاده از روش کاشت ابرو با نسل جدید و تکنولوژی پشتیبانی شده، می توان ابروهایی طبیعی و بسیار زیبا داشت. علاوه بر این، عمل کاشت ابرو نه تنها برای نگرانی های زیبایی، بلکه برای بستن هر گونه زخم، سوختگی، خراش، روشی است که اغلب ترجیح داده می شود.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟


عمل کاشت ابرو با منطق کاشت مو FUE انجام می شود. کاشت ابرو که به طور متوسط ​​1.5-2 ساعت طول می کشد، با بی حسی موضعی انجام می شود. بیمار پس از عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. در همان روز مرخص می شود. در ناحیه ای که کاشت ابرو انجام می شود، پوسته های بسیار کوچکی به طور متوسط ​​در عرض 7 روز ایجاد می شود. پس از دوره ریزش این قشرها، فرد به راحتی می تواند به زندگی کاری و اجتماعی خود ادامه دهد. بعد از عمل کاشت ابرو فعالیت هایی مانند شنا و آفتاب گرفتن به مدت 15 روز ممنوع است. ابروهای کاشته شده پس از 3 ماه شروع به رشد کرده و با تکمیل رشد خود در عرض 7-8 ماه، شکل برنامه ریزی شده خود را به خود می گیرند. در این دوره برای بصری خوب است که ابروها را مرتباً فیکس کرده و با توجه به جهت خروج اسکن کنید.

طبیعی بودن در کاشت ابرو


طبیعی بودن مهمترین عامل در عمل کاشت ابرو است. زیرا ابروها مستقیماً روی بصری تأثیر می گذارند. به همین دلیل فرآیندهای غیرطبیعی در عملیات تأثیر بسیار منفی بر ظاهر بیرونی فرد می گذارد. در اینجا کاشت ابرو باید به گونه ای انجام شود که با فرم صورت فرد متناسب باشد و یکپارچگی بصری را فراهم کند. پس از انجام عمل های کاشت ابرو با تکنیک های اشتباه، نتایج می تواند بسیار بد باشد و حتی به اندازه ای زشت به نظر برسد که روانشناسی فرد را مختل کند. در پایین سمت چپ، کاشت ابرویی را می بینید که قبلاً کاشت ابرو انجام شده است، اما انتخاب صحیح ریشه و قرارگیری آن انجام نشده است. نتیجه ای که در ماه سوم پس از کاشت ابروی اصلاحی که در مرکز ما انجام شد به دست آوردیم در مربع سمت راست است.

 

ماندگاری کاشت ابرو

 

مدل ابرو با توجه به فرم صورت


اگرچه طراحی ابرو و ابرو در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اما جزئیات کوچک اغلب نادیده گرفته می شوند و به آنها توجه نمی شود. در واقع، سخت نیست که بفهمیم چرا. ابروهای ما به اندازه چشم ها درخشان یا مانند لب ها پر زرق و برق نیستند، اما ابروهای ما اسب کار بی صدا چهره هستند. در واقع ابروها در تناسب صورت ما جایگاه زیادی دارند. ابروها ویژگی‌های صورت را قاب می‌کنند و تعادل ایجاد می‌کنند، بنابراین وقتی به طور کامل تغییر می‌کنند یا به طور کامل رها می‌شوند، صورت از حالت تعادل خارج می‌شود – و این اثر می‌تواند چشمگیر باشد. در این راهنما، شکل‌های ابرو را پوشش می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا فرم ابرو را تعیین کنید. برای شکل منحصر به فرد صورت شما بهترین است.


گزینه های فرم دهی ابرو:


علاوه بر موچین، روش‌های مختلفی برای تغییر شکل یا افزایش تراکم ابروهای موجود و بازگرداندن آن‌ها در صورت از دست دادن کامل ابروها وجود دارد. قبل از پرداختن به جزئیات هر شکل ابرو، مهم است که گزینه های خود را برای اصلاح یا تقویت ابروها در نظر داشته باشید. در اینجا گزینه های شما هستند.

 

1. آرایش ابرو:

 

از مداد ابرو گرفته تا پودر، روش های مختلفی برای کشیدن ابرو وجود دارد. برای مشخص کردن شکل ابرو می توانید از شابلون استفاده کنید یا آزادانه بکشید. همچنین می‌توانید از آرایش ابرو برای «شخصی‌سازی» خالکوبی‌های موقت و کلاه گیس‌های ابرو واقعی استفاده کنید.

مزایا: مقرون به صرفه شما می توانید ابروهای کاملا سفارشی ایجاد کنید.
معایب: می تواند زمان بر و تلاش بر باشد. این نیاز به مهارت و تمرین بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد.


2. تاتو ابرو (میکروبلیدینگ، آرایش دائمی ابرو):

 

تاتوی موقت و دائمی ابرو، رنگدانه ای است که با روش های مختلف روی پوست اعمال می شود.

 

مزایا: واقع بینانه


معایب: از آنجایی که تاتو ابرو با استفاده از رنگ های طبیعی انجام می شود، ممکن است رنگ آنها به مرور زمان محو شود. علاوه بر این، زمانی که می خواهید شکل ابروها را به صورت دائمی تغییر دهید، ممکن است به اقدامات طولانی و پرهزینه مانند پاک کردن تاتو نیاز باشد.


3. کاشت ابرو:

 

کاشت ابرو یک روش جراحی کم تهاجمی است. ناحیه ابرو با بی حسی موضعی بی حس می شود و تک فولیکول های موی برداشته شده از پشت پشت با توجه به شکل مورد نظر به ناحیه ابرو منتقل می شوند. از 6 ماهگی، ابروهای کاشته شده به طور طبیعی شروع به رشد می کنند. نتایج دائمی هستند

مزایا: نتایج دائمی و طبیعی هستند، می توانید با موچین شکل دلخواه خود را به آن بدهید.
معایب: نیاز به جراحی دارد.


انتخاب ابرو برای نوع صورت


انتخاب ابروهای زیبایی به انتخاب مدلی بستگی دارد که فرم منحصر به فرد صورت شما را تکمیل و متعادل کند.


فرم صورت بیضی: از آنجایی که شما در حال حاضر برجسته ترین شکل صورت را دارید، یک ابروی نرم و خمیده نرم، جذاب ترین است. تعادل طبیعی صورت شما را حفظ می کند.


شکل صورت الماسی: صورت الماسی شکل متعادل اما زاویه دار است. برای نرم کردن زوایای آن، یک ابروی خمیده با انحناها و جابجایی های نرم انتخاب کنید.


فرم صورت گرد: اگر صورت گرد دارید، صورت شما بلندتر است.

 

n و اگر می خواهید کمتر دایره ای به نظر برسد. ابروهایی با ارتفاع قوس متوسط ​​تا زیاد و قوس های زاویه دار سخت یا نرم به کشیده شدن صورت شما کمک می کند. برای افرادی که صورت گرد دارند، ابروهای گرد کمترین تاثیر را خواهند داشت.


فرم مربع صورت: ابروهای پر و پرپشت با قوس های زاویه دار نرم یا سفت با جلب توجه از چانه به سمت چشم، زوایای صورت شما را نرم می کند. منحنی زاویه دار نرم می تواند به نرم شدن خط فک کمک کند، اما در انحنای زاویه دار سخت با ارتفاع قوس کم نیز خوب به نظر می رسد. منحنی گرد غیرطبیعی به نظر می رسد و خط فک را برجسته می کند، بنابراین ایده آل نیست.


صورت قلبی شکل: به دلیل ساختار حساس صورت خود، به ابروی ظریف نیاز دارید. ابروهای پر، ساختار شدید یا با انحنای زیاد بر روی صورت شما بسیار جذاب به نظر می رسند و توجه بیش از حد را به پیشانی جلب می کنند. با داشتن ابروهای نرم با ارتفاع کم تا متوسط، شکل خمیده یا زاویه دار نرم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


صورت گلابی شکل: اگر صورت گلابی شکلی دارید، ابروهای شما باید دارای ارتفاع کمانی متوسط ​​و دم ابروهای کشیده باشند تا پهنای روی پیشانی ایجاد شود.


فرم صورت مستطیلی: برای ایجاد تعادل در طول صورت، ابروها باید روی صورت شما عرض ایجاد کنند، برای این منظور باید دم ابروهای کشیده و بلندی وجود داشته باشد. ارتفاع قوس ملایم نیز به کوتاه شدن صورت کمک می کند.


برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد مناسب ترین گزینه های درمانی و کاشت ابرو به منظور انتخاب و طراحی ابروهای متناسب با تناسب صورت خود که دارای یک مکان بسیار مهم روی صورت شما