آماده شدن برای جراحی می تواند برای بیمار اعصاب خردکن باشد. مهم نیست جراح شما چقدر خوب است یا چند بار این روش را انجام داده است، برای شما تازگی دارد و البته نگرانی هایی هم دارید. و جراحی های دهان، مانند جراحی ایمپلنت دندان، تفاوتی ندارند. در واقع، از آنجایی که بسیاری از مردم در مورد روش های دندانپزشکی عصبی می شوند، برخی از بیماران ممکن است حتی بیشتر از سایر انواع جراحی ها در مورد جراحی ایمپلنت دندان عصبی باشند. با این حال، ایمپلنت های دندانی نیز یک گزینه عالی برای جایگزینی دندان هستند. اگر تصمیم گرفته اید که ایمپلنت های دندانی برای شما مناسب هستند، اما در مورد جراحی عصبی هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در آماده سازی ذهنی کمک کند.
از دندانپزشک خود سوالات زیادی بپرسید
هرچه اطلاعات بیشتری در مورد جراحی ایمپلنت دندان خود داشته باشید، آمادگی بیشتری خواهید داشت و در انتخاب خود اطمینان بیشتری خواهید داشت. به طور کلی، روش‌های کاشت دندان با کمترین عوارض موفقیت‌آمیز هستند، بنابراین احتمال اینکه داشتن اطلاعات بیشتر در مورد آن به شما اطمینان دهد، خوب است.
دندانپزشک شما همچنین می تواند به سؤالات خاصی که در مورد دهان و دندان خود دارید پاسخ دهد. شما می توانید آماری در مورد میزان موفقیت جراحی ایمپلنت دندان یا ویژگی های بهبودی پس از جراحی ایمپلنت دندان جستجو کنید، اما دندانپزشک شما کسی است که می تواند بیشتر در مورد برنامه درمانی شما به شما بگوید.
برای بهبودی آماده شوید
اگر بدانید که می‌توانید بدون مشکل بعد از عمل استراحت کنید و بهبودی پیدا کنید، در مورد جراحی خود احساس آرامش بیشتری خواهید کرد. برای چند روز مرخصی برنامه ریزی کنید. یخچال و انباری خود را با غذاهای نرم که بتوانید به راحتی بخورید، ذخیره کنید. از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود دعوت کنید تا در روز جراحی شما را به مطب دندانپزشکی ببرند و برگردند و هر نسخه ای را که ممکن است بعد از عمل به آن نیاز داشته باشید، تهیه کنند.
آماده سازی دقیق برای روز جراحی و زمان بلافاصله بعد از جراحی می تواند به شما کمک کند از نظر ذهنی نیز آمادگی بیشتری داشته باشید. می‌دانید که آماده‌اید و نیازی نیست نگران چیزی جز مراقبت از خودتان باشید.
روز قبل خود را درمان کنید
ایمپلنت های دندانی
به یاد داشته باشید که به زودی بخش سخت به پایان می رسد و شما می توانید لبخند زیبا و جدید خود را تحسین کنید.
از آنجایی که احتمالاً باید رژیم خود را برای مدتی بعد از عمل جراحی به غذاهای نرم محدود کنید، یک روز قبل از عمل خود را با یک وعده غذایی مورد علاقه خود میل کنید. با این حال، ابتدا با دندانپزشک خود مشورت کنید—ممکن است لازم باشد برای مدت معینی قبل از جراحی ناشتا باشید، بنابراین مهم است که زمان خود را درست تعیین کنید.
اگر هنوز عصبی هستید، با دوستانتان بیرون بروید، به دیدن یک فیلم بروید یا کار دیگری انجام دهید که یک روز قبل از عمل جراحی شما را مشغول کند. زود بخوابید و شب راحت بخوابید. به خود یادآوری کنید که روش کاشت دندان روش دیگری برای مراقبت از خود است.
جراحی ایمپلنت دندان ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما زمانی که لبخند جدید و بهبود یافته خود را ببینید ارزشمند خواهد بود. اگر نیاز به جایگزینی دندان دارید و فکر می کنید که جراحی ایمپلنت دندان ممکن است برای شما مناسب باشد، برای مشاوره برنامه ریزی کنید.

حقایقی در مورد هزینه ایمپلنت دندان