بسیاری از شرکت ها و مارک ها شرکت های توسعه دهنده وب را استخدام می کنند تا در هنگام قرار دادن وب سایت خود در اینترنت به آنها در تغییر طراحی وب پاسخگو کمک کنند. دلیل آن این است که طراحی وب پاسخگو تعداد زیادی مزایا را فراهم می کند ، که با رویکرد ایستای قدیمی در دسترس نیست.

اما ، دقیقاً طراحی وب پاسخگو چیست؟

خوب ، این اساساً به معنای ایجاد وب سایتهایی است که به درستی قابل مشاهده هستند ، چه بازدید کننده شما سایت را از طریق تلفن همراه ، لپ تاپ ، رایانه رومیزی یا رایانه لوحی مشاهده کند. این همان چیزی است که معمولاً "خوانایی صفحه" خوانده می شود.

فرقی نمی کند از وبلاگ وردپرس استفاده می کنید ، از طرفداران صفحه فیس بوک یا یک سایت تجارت الکترونیکی. طراحی وب سایت پاسخگو حضور وب شما را بهبود می بخشد و رتبه بندی موتور جستجو را افزایش می دهد. همچنین طراحی وب پاسخگو ، بدون توجه به نوع بازدید صفحه ای که بازدیدکننده از سایت شما دارد ، محتوای وب سایت شما را به درستی نشان می دهد.

هدف این است که محتوا بسته به اندازه صفحه یا دستگاه متفاوت ارائه شود تا مشتریان بالقوه بدون در نظر گرفتن نوع دستگاهی که برای بازدید از سایت شما استفاده می کنند ، یک تجربه آنلاین بهینه داشته باشند. اگر سایتی دارید که به درستی در صفحه نمایش های کوچک قابل مشاهده نیست ، به احتمال زیاد مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. این می تواند به معنای از دست دادن فروش و بسیاری از مشتریان ناامید باشد. اگر با یک آژانس برتر طراحی در شیکاگو کار می کنید ، آنها مطمئناً همه اینها را درک می کنند و به شما کمک می کنند تا طرحی پاسخگو را که مشتریان بهینه می بینند ، پیاده کنید.

مزایای طراحی وب پاسخگو

مزایای بی شماری از طراحی وب پاسخگو وجود دارد ، بنابراین بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم.

پیمایش آسان تر و UX بهتر (تجربه کاربری)

در وهله اول ، شما با یک سایت حرفه ای تر روبرو خواهید شد که پیمایش برای همه آسان تر است. دوم ، شما می توانید با فراهم آوردن فضای سفید کافی ، اجازه دادن به دکمه های ناوبری و موارد منو به اندازه کافی فضای لازم ، و به حداقل رساندن تعداد منوها ، ستون های کناری یا دکمه ها در وب سایت دسک تاپ خود ، اطمینان حاصل کنید که کاربران موبایل شما تجربه لذت بخشی در مرور دارند. .

کاربران موبایل به راحتی می توانند طراحی و محتوای وب سایت شما را کنترل کنند زیرا به طور کامل در دستگاه های آنها طراحی شده است.

رتبه بندی بهتر سئو

یکی دیگر از مزایای بسیار زیاد یک طراحی وب پاسخگو این است که می تواند به شما کمک کند تا با موتورهای جستجوی بزرگ مانند Google ، Yahoo و Bing رتبه های بالاتری کسب کنید. یکی از دلایل این امر این است که طراحی وب پاسخگو برای جای دادن دستگاه های مختلف مشاهده ساخته شده است و موتورهای جستجو این موضوع را دوست دارند. دلیل دیگر این است که صفحات وب شما با پنجره های بازشو قطع نمی شوند ، که می تواند تجربه کلی کاربر در یک دستگاه تلفن همراه را کاهش دهد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، موتورهای جستجو عاشق طراحی وب سایت های پاسخگو هستند ، مخصوصاً آنهایی که از سیستم شبکه انعطاف پذیر استفاده می کنند. این سیستم شبکه به وب سایت اجازه می دهد تا به خوبی با صفحه نمایش ها و وضوح مختلف بینندگان سازگار شود. جای تعجب نیست که Google از رتبه بندی جستجوی مبتنی بر شبکه برای یافتن مرتبط ترین سایت ها استفاده می کند. با طراحی وب پاسخگو ، موتورهای جستجو بسیار آسان تر هستند که سایت شما را پیدا کنند و آن را به کسانی که در جستجوی موارد مرتبط با آن هستند نشان دهند. تی

وب سایت شما عالی به نظر می رسد و سریع در همه دستگاه ها بارگیری می شود

شما می توانید در CSS خود پرسش های رسانه ای ارائه دهید که امکان تشخیص صفحه های لمسی و رایانه لوحی را فراهم کرده و اندازه هایی را تنظیم کنید که با دستگاه هایی که بازدیدکنندگان با آن به وب سایت شما دسترسی دارند مطابقت داشته باشد. علاوه بر این ، شما می توانید سایت های موبایلی ایجاد کنید که دقیقاً مانند وب سایت هایی که برای مرورگرهای دسک تاپ طراحی شده اند کار کنند ، با این تفاوت که در تلفن های هوشمند نیز بسیار زیبا خواهند بود.

مزایای داشتن یک طراحی وب سایت پاسخگو روشن است. سایت شما با اندازه ، قالب و شکل همه صفحه ها کار خواهد کرد. علاوه بر این ، وب سایت شما با سرعت بیشتری صفحات را بارگیری می کند ، بنابراین بازدید کنندگان شما مدت بیشتری در سایت شما می مانند. بنابراین ، با یک طراحی وب سایت حرفه ای ، می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت و به طور یکپارچه بارگیری می شوند ، مهم نیست که بازدید کنندگان سایت شما از چه دستگاهی استفاده می کنند.

طراحی وب بهینه برای اطمینان از عملکرد روان و موثر وب سایت شما در اکثر مرورگرها کار می کند. گوگل و سایر موتورهای جستجو از آمار سرعت صفحه برای ارائه بهترین نتایج جستجو برای کاربران خود استفاده می کنند. اگر می خواهید بیشترین بهره را از طراحی وب سایت خود ببرید ، باید اطمینان حاصل کنید که سرعت صفحه شما بهینه شده است. Google گزارش های سرعت صفحه را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهینه سازی صفحات وب و به حداکثر رساندن سرعت صفحه در Google و سایر موتورهای جستجو کمک کند.

نتیجه

برخی از نکات ، در مورد طراحی وب پاسخگو ، کاملاً واضح است. همیشه اندازه و ابعاد صفحه را در نظر بگیرید. همیشه بارگیری سریع وب سایت ها را نسبت به وب سایت هایی که بارگیری کم دارند انجام دهید. و مهمترین کاری که باید انجام شود ارائه طراحی های مناسب برای موبایل است که واقعاً برای دستگاه های موبایل بسیار مناسب باشد. اینها تنها چند توصیه ساده و در عین حال مفید برای کمک به پاسخگویی وب سایت های مناسب برای موبایل هستند.

با در نظر گرفتن این مزایا ، می بینید که استخدام یکی از بهترین شرکت های حرفه ای توسعه وب که به آخرین گرایش های طراحی وب تسلط دارد چگونه می تواند به رشد آنلاین کسب و کار شما کمک کند. اگر می خواهید برای نام تجاری خود ، یکی از این آژانس ها را استخدام کنید تا سایت شما افسانه به نظر برسد!