یک ظاهر طراحی ژاپنی همیشه در دنیای داخلی وجود دارد ، و هنگامی که می توان به روند فعلی "جاپندی" رسید ، کلید این است که "کمتر بیشتر است". جاپندی به تلفیق یک ظاهر طراحی ژاپنی و اسکاندیناوی اشاره دارد و نتیجه آن دکوراسیون مینیمالیستی است که تمیز و بدون لباس است. مجموعه جدیدی از کاغذ دیواری به سبک ژاپنی MuralsWallpaper ، شکوفه های آلبالو زیبا با حداقل طراحی را ایجاد می کند تا قطعات زیبایی را ایجاد کند که شما را در رسیدن به این سبک مدرن و با طراحی بالا قرار دهد.

 


1. انتخاب مبلمان


هنگام مبلمان ، مهم است که چند قطعه کاربردی را انتخاب کنید که موضوع شما را بدون در دست گرفتن اتاق شما تعریف کنند. از آنجا که کاغذ دیواری در حال حاضر از جزئیات و بافت های زیبایی برخوردار است ، مبلمان شما باید ساده باشد و طرح را به عنوان نقطه کانونی حفظ کند. این امر همچنین با چیدن مبلمانی که کاملاً کم از زمین باشد ، می تواند به دست آید ، و دوباره ایجاد توهم فضای بدون همزن.

2. رنگ


با توجه به اینکه آرامش یکی از عناصر اصلی شیک سازی ژاپنی است ، لحن های درون مضمون شما باید کاملاً خاموش نگه داشته شوند. در مبلمان خود ، سعی کنید چوب های بلوند نرم را در تضاد با خطوط تیره تر ، همانطور که در تصاویر زمینه مشاهده می کنید ، معرفی کنید. این طرح برای تکرار صفحه نمایش تاشو ایجاد شده است ، که اغلب در خانه های ژاپنی برای تقسیم فضاهای زندگی استفاده می شود. رنگ های قرمز و طراوت بخش های قرمز با شکوفه های گیلاس این تضاد را ارائه می دهد ، بنابراین بقیه فضا می توانند به تم رنگهای ملایم بچسبند.

3. مواد


طبیعت و مواد طبیعی نیز برای دستیابی به این نگاه ضروری هستند. شکوفه های گیلاس در فرهنگ ژاپنی مهم هستند زیرا آنها سمبل رسیدن بهار هستند. گلهای شکوفه گیلاس را در کاغذ دیواری با مواد طبیعی موجود در مبلمان خود تعریف کنید. چوب خیزران و عصا گره ای به تلفیق سبک دکور ژاپنی و اسکاندیناوی ارائه می دهند و به راحتی شیک به نظر می رسند.

4- اشیاء


با معرفی اشیاء تزئینی برای تعارف مبلمان خود بازی کنید ، اما حتما این کار را با محدودیت انجام دهید. اشیاء مینیمالیستی را در اطراف اتاق قرار دهید ، با گیاهان با دقت متعادل باشید چرا چند گل یا نی قرمز را برای تعجب از نقاشی دیواری معرفی نمی کنید ، اجازه می دهد رنگ هنوز هم جزئی از موضوع شما باشد. برای تکمیل ظاهر ، یک شیء ایستاده مانند مدفوع پا ، گچ یا سبد را انتخاب کنید.
دستیابی به روند Japandi در خانه شما هرگز به این راحتی نبوده و با یکی از کاغذ دیواری های ظریف ژاپنی به عنوان نقطه کانونی ، تمام چیزهایی که می خواهید چند مورد مبلمان و اشیاء به خوبی مرتب و تمیز و غیرقابل انتخاب است. به سادگی به مواد طبیعی زیبا و تن های خاموش توجه کنید و می توانید یک محیط واقعاً ذن ایجاد کنید که تمام احساسات آرام را که با فضای داخلی ژاپنی ایجاد می شود ، برانگیزد.

منبع:

https://www.muralswallpaper.com/

https://eleninmarket.com/