جهان آن چیزی نیست که قبلاً بوده است. روزگاری جامعه یک فضای امن و دلسوز بود که مردم از یکدیگر مراقبت می کردند و به دنبال یکدیگر بودند. متأسفانه ، اوضاع بدتر از همه جا اتفاق افتاد. این بدان معنی است که اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که روی امنیت سرمایه گذاری کنید. این می تواند به معنای آلارم اتومبیل ، سیستم های امنیتی ، اقدامات امنیتی دیجیتال و موارد دیگر باشد.

امروز ، ما می خواهیم به درب های ضد سرقت نگاهی بیندازیم و هفت مزیت از نصب آنها را بیان کنیم.

1. برای جلوگیری از متجاوزان

جنایتکارانی که خانه را هدف قرار می دهند ، به دنبال خانه هایی هستند که به راحتی در دسترس هستند. یک کلاهبردار چیزی بیش از یک هدف آسان را دوست ندارد ، بنابراین اگر خانه شما برای سرقت آماده نشده باشد ، این احتمال وجود دارد که شما یک فرد قربانی شوید.

2. این باعث افزایش امنیت شما خواهد شد

یک درب یا درهای امنیتی برای تقویت امنیت خانه شما کار می کنند و این کار را از بسیاری جهات انجام می دهند. آنها معمولاً از فولاد یا آهن فرفورژه ساخته می شوند و قاب های آنها را محکم ، محکم و بادوام می کنند. در مقایسه با یک قاب چوبی یا پلاستیکی ، عبور از آن ها بسیار دشوار است. و همچنین به سختی می توان آن را باز کرد ، یک درب با فولاد قاب در حالی که طولانی تر است دوام می آورد.

3. همه چیز در مورد قفل ها است

یک درب ضد سرقت خوب ، قفل قوی و با کیفیت دارد. بهترین درهای امنیتی هم قفل های دارای کلید مهم و هم بن بست دارند. بن بستها مهم هستند زیرا امنیت زیادی را ایجاد می کنند. همچنین در صورت امکان دریچه ای را با لولا پین غیر قابل جابجایی دریافت کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد قفل درب ضد سرقت کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

نحوه انتخاب بهترین درب ضد سرقت

4. صفحه نمایش

یک درب امنیتی خوب نیز باید با صفحه نمایش باشد. این صفحه نمایش از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و می تواند در مقابل تلاش برای سوراخ ، سوراخ یا برش در آن مقاومت کند.

5. ارزش خود را به دارایی خود اضافه کنید

یک درب ضد سرقت نیز یک سرمایه گذاری برای ارزش آینده خانه شما است. اگر قصد ندارید برای همیشه در یک مکان زندگی کنید ، این عالی است. ارتقاء مانند درب امنیتی می تواند به افزایش قیمت سؤال کمک کند ، هنگامی که ، در پایین خط ، تصمیم گرفتید که بفروشید و حرکت کنید.

6. ضد حریق

با توجه به طبیعت بادوام ، درب امنیتی با کیفیت خوب یک درب ضد حریق است. در صورت آتش سوزی در خانه ، یک درب امنیتی برای جلوگیری از گسترش شعله های آتش کمک می کند.

7. ظواهر

یک شرکت نصب و راه اندازی شیشه ای و حرفه ای در پرت طیف وسیعی از درب و صفحه نمایش امنیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد که برخی از آنها در واقع کاملاً شیک هستند. آنها می توانند ظاهر خانه ، آپارتمان یا املاک مسکونی شما را بهبود بخشند!

امروز یک درب امنیتی نصب کنید!

آیا به دنبال ارتقاء امنیت منزل یا شغل خود هستید؟ درکو می تواند طیف وسیعی از درب های ضد سرقت ، بادوام و تحمیل را برای شما در حفظ امنیت شما ، خانواده و اموال خود نصب کند.

 

قیمت درب ضد سرقت در چه بازه‌ای است؟

با توجه به تنوع قیمت درب ضد سرقت هم از لحاظ کشور سازنده و هم ز لحاظ کیفی می توان در سال ۹۸ این بازه های قیمتی را برای درب ضد سرقت اعلام کرد
قیمت درب ضد سرقت فول پک ترک بین ۵۵۰ دلار تا ۱۴۰۰ دلار
قیمت درب ضد سرقت چینی بین یک میلیون صد هزار تومان تا دو میلیون پانصد هزار تومان
قیمت درب ضد سرقت طرح ترک ساخت ایران بین یک میلیون پانصد هزار تومان تا ۶ میلیون تومان

مطالب مرتبط:

ملاحضات امنیتی درب ضد سرقت قبل از خرید