تماشای تلفن یا رایانه لوحی خود را به طور پیوسته هنگامی که در نزدیکی پریز برق جایی ندارید استرس زا است. خوشبختانه ، کمبود باتری پشتیبان شخص ثالث وجود ندارد ، و آنها در هر اندازه ، ظرفیت و دامنه قیمت قرار می گیرند تا دستگاه خود را در هنگام شروع نماد باتری شما به رنگ قرمز ادامه دهد. و به همین جا ختم نمی شود برخی از پاوربانک ها دارای ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، شارژ بی سیم ، کابل های داخلی ، آداپتورهای AC ، چراغ قوه های LED هستند.

با انتخاب گزینه های بسیار زیاد ، چگونه می دانید کدام پاور بانک برای شما مناسب است؟ در مورد مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مطالعه کنید.

اندازه و ظرفیت
به طور کلی هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت و کمیت پورت ها نیز بیشتر می شود. پاور بانک هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند ، به طور معمول برای دو یا یک شارژ کامل در تلفن مناسب هستند ، در حالی که هر چیزی که شما را در طول روز نگه داشته باشد ، نیاز به کیف یا کیف پول دارد.

در قسمت جلوی جیب ، بیشتر باتری های کوچکتر که قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رسانند ، دارای ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت و کمتر هستند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بارها و بارها اکثر تلفن ها را بارگیری کنید.

شما می توانید در لینک زیر پاور بانک خریداری کنید که یک وب سایت خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل است.

https://b2bring.com/fa/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

هنگامی که بالاتر از 3500 میلی آمپر ساعتی قرار گرفتید ، اندازه باتری به حدی افزایش می یابد که احتمالاً کمتر در شلوار جین لاغر خود جای می گیرد ، اما هنوز هم می توانید در جیب کت نگه دارید. حتی باتری هایی وجود دارند که به شما امکان لپ تاپ را می دهند و آب کافی برای شارژ متوسط ​​تلفن 10 بار دارند. البته آنها برخی از بزرگترین و سنگین ترین دسته ها هستند و قطعاً نیاز به حمل آنها در یک کیف هستند.

پورت های ورودی و خروجی
نوع درگاه (یا پورت) باتری نه تنها با دستگاه هایی که می خواهید شارژ شوید سازگار است بلکه سرعت شارژ را نیز تعیین می کند. حداقل ، بیشتر بسته های باتری دارای پورت میکرو USB استاندارد برای ورودی و یک درگاه USB-A برای خروجی هستند. اما با بیشتر تلفن ، تبلت و لپ تاپ هایی که استاندارد USB-C را تصویب می کنند ، اغلب علاوه بر USB-A ، پورت USB-C را نیز پیدا خواهید کرد.

USB-C به طور کلی به شما امکان می دهد تا سریعتر شارژ کنید ، ورودی / خروجی را در یک پورت ادغام کنید و در بسیاری از تلفن های جدید نیز یافت می شود. حال باید مراقب باشید ، زیرا در حالی که برخی از پاوربانک ها دارای ورودی USB-C هستند ، اما خروجی USB-C ندارند.

لایتنینگ یک فناوری اختصاصی اپل است ، بنابراین شرکت ها هنگام استفاده از آن باید اپل را پرداخت کنند. پیدا کردن آن کمی کمتر متداول می شود.

شارژ سریع
یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که یک پاور بانک سریع می تواند تلفن شما را شارژ کند. خروجی باتری در ولتاژ و آمپر اندازه گیری می شود. آمپراژ (یا جریان) مقدار الکتریسیته ای است که از باتری به دستگاه متصل جریان می یابد ، در حالی که ولتاژ مقدار انرژی بالقوه است. ضرب کردن ولتاژ توسط آمپرها به شما می دهد ، میزان قدرت کل است. برای اینکه سریعتر شارژ دستگاه شود ، بیشتر تولید کنندگان برای افزایش کل ولتاژ ، ولتاژ را تغییر می دهند یا آمپر را تقویت می کنند. برای بیشتر شارژ سریع ، شما در حال افزایش یا تغییر پویا ولتاژ هستید.

در اصل ، برای هر نوع شارژ سریع به سه چیز نیاز دارید: یک تلفن یا وسیله دیگر با مدار شارژ قادر به استفاده از یکی از استانداردهای شارژ سریع ، به همراه باتری و کابل که از همان استاندارد پشتیبانی می کند. اگر هر یک از این سه مورد از دست رفته باشد ، شما نمی توانید به همان سرعت شارژ کنید.

Amazon.com: Official Samsung Adaptive Fast Charging Wall /Travel ...

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد Adaptive Fast Charging سامسونگ و شارژ سریع Qualcomm هستند. هر دو با افزایش ولتاژ به جای آمپراژ ، به روشی مشابه کار می کنند. همانطور که تصور می کنید ، شارژ سریع سامسونگ فقط با برخی دستگاه های سامسونگ کار می کند ، در حالی که Qualcomm Quick Charge نیاز دارد که دستگاه شما از یک تراشه سازگار Snapdragon استفاده کند. این استانداردها به شما امکان می دهند تا تلفن های پشتیبانی شده را در مدت 30 دقیقه 50 درصد ظرفیت شارژ کنید ، مخصوصاً در مواردی که به برق نیاز دارید ، بسیار عالی است.

تحویل برق ، در عین حال ، پروتکل جدیدتری است که در آن دو دستگاه سازگار در مورد سریعترین گزینه شارژ موجود مذاکره می کنند ، در صورت امکان تا 20 ولت / 5 آمپر (با کابل EMCA) در صورت امکان. همچنین این امکان را برای جریان برق به هر دو طریق می دهد.

در نظر داشته باشید که تلفن شما فقط به همان اندازه ای که مدار شارژ آن برای آن طراحی شده است از قدرت شما صرف می کند ، بنابراین حتی اگر آن را به یک باتری 5V / 2A وصل کنید ، اگر تنها قادر به کنترل 5V / 1A باشد ، این نرخ آن خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای عمیق ما برای شارژ سریع را مطالعه کنید.

شارژ بی سیم و عبور
قبل از انتخاب باتری پشتیبان ، چند جنبه دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شارژ از طریق گذر به شما امکان می دهد تا دستگاه های متصل به باتری را شارژ کنید ، در حالی که خود باتری نیز شارژ می شود. اگر گوشی و باتری پشتیبان شما خالی است ، این یک ویژگی بسیار مفید است.

شارژ بی سیم نیز بسیار پرطرفدار شده است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا دستگاه های سازگار را بدون نیاز به کابل برق دهید ، اما به سادگی با استراحت آنها در بالای باتری استفاده کنید. Qi استاندارد غالب است که در تلفن های سازگار اپل و سامسونگ پیدا خواهید کرد ، و برخی از باتری های موجود در آن وجود دارد که از آن پشتیبانی می کند.

در عوض آیا باید یک مورد باتری بخرید؟
اگر فهمیدید که اغلب در صورت نیاز به باتری پشتیبان خود فراموش می کنید ، شاید بخواهید به جای آن از یک باتری اختصاصی استفاده کنید. این قابلیت حمل و محافظت از یک مورد با یک سلول برق داخلی را در خود نگه می دارد تا همیشه تلفن شما در حالت خاموش باشد. نکته منفی این است که آنها اغلب ظرفیت شارژ پایین تری نسبت به باتری های اختصاصی دارند و شما واقعاً نمی توانید چیز دیگری را با آنها شارژ کنید.

خرید و فروش عمده موبایل با b2bring.com

 

http://tecnoplus.blog.ir/