اسپانیا برای همه دوست داران گردشگری زیباست، از مناظر و سواحل باورنکردنی گرفته تا غذاهای معروف دنیا و تاریخ غنی همه و همه را در اسپانیا می توانید دیدن کنید . کافی است برای دریافت ویزای شینگن اسپانیا اقدام کنید و با دریافت یک ویزای توریستی کوتاه مدت به مدت 90 روز در یک دوره سه ماهه به گشت و گذار در اسپانیا پرداخته و از این کشور زیبا دیدن کنید.در این مقاله دلایلی که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود به اسپانیا سفر کنید را بیان می کنیم.

 

مناظر زیبای اسپانیا

 

 

مناظر هیجان انگیزاسپانیا

اسپانیا نه تنها به دلیل سواحل و آب و هوای آفتابی مشهور است ، بلکه به خاطر مناظر متنوع شهرت دارد است. کوه های آن با شکوه است ، از پیرنه شمالی و Picos de Europa گرفته تا سیرا نوادا در جنوب (خانه ترین تفریحی اسکی جنوب شرقی اروپا) و آتشفشان کوه Teide در جزیره قناری تنریف. اسپانیا خانه تنها صحرای اروپا یعنی کابو دو گاتا در آلمرí است که الهام بخش غربی اسپاگتی غربی هالیوود ، بسیاری از آنها در این منطقه فیلمبرداری شده است.

 

دیدنی های اسپانیا

 

 

ماجراجویی های  شگفت انگیز

از یکی از ترسناکترین پیاده روی های جهان مرز بین اسپانیا و پرتغال است ، اگر می خواهید حداکثر آدرنالین را تجربه کنید ، اسپانیا این شرایط را برایتان فراهم می کند. اسکی و اسنوبورد ، غواصی و پیاده روی درهمه کلاس های جهانی در این کشور اجرا می شود، این در حالی است که  خط ساحلی شمال اسپانیا میزبان مسابقات سالانه گردشگری است.

 

غذاهای اسپانیایی

 

 

غذاهای اسپانیایی

شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود تاپاس اسپانیا را در خود کشور اسپانیا تجربه کنید تا درک کنید که مزه آن احتمالاً بسیار متفاوت از آن غذایی است که در رستوران tapas محلی کشور خودتان تجربه کرده اید . pintxo سن سباستین pintxo در جهان به داشتن کافه در جهان مشهور است. یک نوشیدنی را در بسیاری از کافه های اطراف اسپانیا سفارش دهید و یک بشقاب رایگان تاپاس دریافت خواهید کرد.اسپانیا به غذاهای دریایی ، مربا ، میوه و سبزیجات فراوان و تازه مشهور است ، که گشت . گذار در بازار محلی این کشوررا به عنوان یک میهمانی برای چشم و معده تبدیل می کند.

 

مطلب پیشنهادی : لیون شهر نور و مزه ها

 

دیدنی های تاریخی اسپانیا

 

تاریخ غنی

از گذشته غنی موریس و موقعیت آن به عنوان ابرقدرت جهانی در دوران طلایی ، تا وحشت جنگ داخلی اسپانیا ، دیکتاتوری و بازگشت موفقیت آمیز این کشور به دموکراسی ، اسپانیا تاریخچه ای جذاب دارد که در ساختمان ها و موزه های خود این تاریخ غنی را به خوبی نمایان می کنند . با بازدید از مسجد کوردوبا ، یکی از بهترین نمونه های معماری در جهان ، شما از قدرت و خلاقیت حاکمان اسلامی اسپانیا و میراث غنی ای که آنها به اسپانیا مدرن بخشیده اند ، احساس واقعی می کنید.

 

زبان اسپانیایی

 

یادگیری زبان

زبان اسپانیایی یکی از زبانهای پرکاربرد جهان است و در کجای دنیا می توان زبان یک کشور را به جز خود ان کشور به خوبی آموخت؟اما در اسپانیا ، شما همچنین فرصت پیدا خواهید کرد تا زبانهای منطقه ای کشور ، از کاتالان و گالیسی گرفته تا باسک را کشف کنید ، که به طرز جالب توجهی زیباست ، هیچ زبانی به اندازه اسپانیایی دراروپا یا جهان گسترده ترنیست وهمچنین قدیمی ترین زبان اروپا است.

ویزای توریستی اسپانیا

 

جزایر دلربا

اسپانیا محل برخی از جزایر زیبای دنیا است ، از جزایر ایبیزا و مناظر آتشفشانی تنریفه گرفته تا منورکا و گراسیوسا در جزایر قناری ، جایی که خیابان ها کاملاً از شن ساخته شده اند. جزایر بالئاریک و جزایر قناری هر ساله میلیون ها توریست را برای سواحل خود ، آب و هوای باورنکردنی و مردم محلی دوست داشتنی جذب می کنند.

 

ویزای شینگن اسپانیا

 

 

fiestas خارق العاده

اسپانیا برخی از مشهورترین و مهمترین جشنواره‌ها و فستیوالهای معروف جهان را دارد ، از جمله اجرای جشنواره گاو نرها در پامپونا و جشنواره گوجه فرنگی  Tomatina در Buñol. هر شهر اسپانیایی جشنهای خاص خود را برگزار می کند ، وقتی افراد محلی دور هم جمع می شوند ، لباس می پوشند ، می خورند ، می نوشند و جشن می گیرند.

 

مناطق دیدنی اسپانیا

 

هنر

برخی از مشهورترین نقاشان جهان از اسپانیا هستند ، از فرانسیسکو دو گویا گرفته تا پابلو پیکاسو. می توانید آثار هنرمندان مورد تحسین اسپانیا را در گالری های هنری مشهور جهان ، از پرادو مادرید و رینا صوفیا گرفته تا گولگنهایم مدرن بیلبائو و موزه پیکاسو بارسلونا کشف کنید. موزه های کوچکتر این کشور نیز دارای ارزش کاوش هستند ، به عنوان مثال ، موزه سالوادور دالی در فیگورس ، کاتالونیا ، ادای احترام بزرگی برای نقاش سورئالیست است.

 

سواحل دیدنی اسپانیا

 

سواحل

اسپانیا نزدیک به 5 هزار کیلومتر خط ساحلی و برخی از زیباترین سواحل جهان دارد و پنج سواحل این کشور با قرار گرفتن در صدر دهمین هتل اینستاگرام در اروپا قرار دارد - Playa de Ses Illetes ، در جزیره Balearic Formentera ، رتبه برتر را در سال 2016 بدست آورد.

 

آب و هوای اسپانیا

 

هوا

با موقعیت خود در جنوب اروپا ، اسپانیا از تابستان های طولانی و آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال برخوردار است و در صورت تمایل به گرفتن اشعه های آینده ، آن را به مکانی ایده آل تبدیل می کند.

 

معماری در اسپانیا

 

معماری

از کلیسای جامع گوتیک سویل (بزرگترین در جهان) و بسیاری از شاهکارهای بارسلونا ، گائودی گرفته تا موزه نمادی گوگنگن گنگنهایم در بیلبائو و شهر هنر و علوم سانتیاگو کالاتراوا در والنسیا ، اسپانیا مملو از معماری باورنکردنی است که شامل تاریخ غنی آن است.

 

مطلب پیشنهادی : راهنمای سفر به مادرید

 

میراث جهانی اسپانیا

 

سایت های میراث جهانی یونسکو

اسپانیا با دارا بودن 45 امتیاز در مکان سومین میراث جهانی یونسکو در جهان قرار دارد. از نقاشی های غار باستانی Altamira و قنات رومی Segovia گرفته تا قلعه Alhambra در گرانادا و مسیر زیارت Santiago de Compostela ، این کشور با برخی از جذاب ترین مکان های تاریخی و فرهنگی جهان پشت سر می گذارد و فقط منتظر است تا کاوش شود.

فوتبال اسپانیا

 

فوتبال

اسپانیا ممکن است یک کشور کاتولیک باشد ، اما اسپانیایی ها نیز در محراب فوتبال ، ورزش ملی این کشور عبادت می کنند. اسپانیا با دو تیم برتر دنیا قرار دارد: رئال مادرید و بارسلونا که در بین بازیکنان خود تعدادی از مشهورترین جهان از جمله امثال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را به حساب می آورند. تماشای یک مسابقه فوتبال در سانتیاگو برنابئو در مادرید یا در نیوکمپ بارسلونا یک تجربه فراموش نشدنی برای هر یک از هواداران فوتبال است.

 

 

حقایق اسپانیا

 

 

برخی نکات جالب در رابطه با اسپانیا وجود دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست

 

  • اسپانیا با امید به زندگی 83 ساله ،  بعد از ژاپن در رده دوم قرار دارد. 
  • به طور متوسط اسپانیایی ها از هر 24 ساعت 16 را به اوقات فراغت ، غذا خوردن ، آشامیدن و خواب اختصاص می دهند
  • اولین "رمان" به یک اسپانیایی نسبت داده می شود. دون کیشوت سروانتس ، نوشته شده در 1605 ، اولین رمان مدرن به حساب می آید.
  • اسپانیا دارای 47 سایت میراث جهانی یونسکو است.
  • اسپانیا بیش از نیمی از روغن زیتون جهان را تولید می کند
  • اسپانیا اولین کشور در جهان است که از انرژی باد بزرگترین منبع برق را تولید کرد.
  • وقتی کودکان اسپانیایی دندان خود را از دست می دهند ، آن را زیر بالش خود می گذارند و یک موش کوچک به نام Ratoncito Prez می آید تا آن را جمع کند و یک هدیه یا پول کوچک در جای خود باقی می گذارد.

 

فانوس دریایی اسپانیا

 

  • قدیمی ترین فانوس دریایی جهان در اسپانیا واقع شده است. برج هرکول در قرن اول ساخته شد و امروزه همچنان پابرجاست
  • می توانید در قدیمی ترین رستوران جهان در پایتخت اسپانیا ، مادرید ، از یک وعده غذایی لذت ببرید
  • اسپانیا سومین مقصد محبوب جهانگردی جهان در سال 2016 ( پس از فرانسه و ایالات متحده ) بود که 75.6 میلیون بازدیدکننده را به سمت این کشور کشاند.
  • بیش از 8000 کیلومتر سواحل زیبا در این کشور وجود دارد.
  • اسپانیا یکی از معدود کشورهای اروپایی که مصرف حشیش در آن قانونی است. کشت آن نیز مجاز است تا زمانی که برای استفاده شخصی باشد. با این حال ، سیگار کشیدن در ملاء عام ، قانونی نیست ، حتی اگر آن را غیرقانونی دانست.
  • واقعیت جالب دیگر در مورد اسپانیا این واقعیت است که این کشور فرهنگ بسیار متنوعی دارد و بین منطقه های مختلف تقسیم می شود. هر منطقه دارای ویژگی ها و سنت های خاص خود است. با گذشت زمان ، اسپانیایی ها از چندین گروه قومی مختلف که در یک ملت متحد شده اند ، آمده اند.
  • هنوز هم سنت دو نام خانوادگی در اسپانیا رایج است. اول نام خانوادگی پدر و دیگری نام خانوادگی مادر است.
  • هیچ قانونی علیه برهنگی عمومی وجود ندارد
  • سرود ملی اسپانیا هیچ حرفی ندارد
  • اسپانیا بعد از ایران دومین مقدار زعفران جهان را تولید می کنند.
  • میزان طلاق در اسپانیا بسیار پایین است و تنها 5٪ از کودکان در اسپانیا توسط والدین مجرد متولد می شوند.
  •  

موسسه حقوقی و مهاجرتی TBI GROUP  با سالها تجربه در کلیه امور مهاجرتی و با برخورداری از وکلای رسمی در ایران و اروپا به طور حرفه ای و تخصصی بهترین خدمات در زمینه اخذ اقامت اروپا و اخذ ویزای شینگن را برایتان محقق می سازد.