برای عید به دنبال انجام کارهای تعمیرات در خانه هستید؟ نصب تابلو، پرده، آینه، باز و بسته کردن پنجره های ساختمانی حتی تعمیر لوازم چوبی و … از کارهای معمول بسیاری از ایرانی هاست که می تواند با یک ابزار فوق العاده مانند دریل خیلی سریع تر انجام شود. در واقع به همان اندازه که انجام خانه تکانی برای ایرانیان اهمیت دارد، زمان بندی انجام کارها و سهولت انجام آن نیز ضرورت پیدا کرده است. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می کتنیم با خرید یک دریل همه کاره بسیاری انجام کارهای خود را سرعت بخشیده و زمان کمتری را صرف باز و بسته کردن پیچ و فرو کردن میخ در سطوح مختلف کنید. 

 


 

 

چرا خرید دریل را به شما پیشنهاد میکنیم؟

دریل (Drill) که در تلفظ عام دلر عنوان می شود،  یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای صنعتی است و برای ایجاد سوراخ و حفره بر روی سطوح جامد استفاده می شود. علاوه بر آن برخی از مدل های دریل قابلیت باز و بسته کردن پیچ را نیز دارند. به این دلیل است که دریل را می توان یکی از ابزار های برقی و شارژی مورد نیاز در هر خانه و جعبه ابزاری دانست. 

هنگامی که نیاز به ایجاد سوراخ در دیوار یا تخته دارید، چند گزینه دارید. یکی از گزینه ها این است که یک چکش و یک میخ بردارید و شروع به کوبیدن میخ کنید. البته با این روش نمی توانید خیلی پیش بروید. به احتمال زیاد بعد از چندین ضربه انگشت شست خود را هدف قرار میدهید! گزینه بعدی انتخاب ابزار مناسب است. در این مورد، ابزار مناسب یک دریل است. احتمالا شگفت زده خواهید شد از اینکه چگونه می توانید سوراخ هایی با اندازه های مختلف برای آویزان کردن تصاویر یا تعمیر مبلمان ایجاد کنید، در حالی که خبر از درد انگشت شست نیست.

کدام نوع دریل مناسب شماست؟

به طور کلی دریل در دو نوع دریل شارژی و دریل برقی ارائه می شود.هر کدام از این دریل ها مزایا و معایبی دارند.

دریل برقی به دلیل اینکه برای کار نیاز به جریان برق شهری دارد وابسته به کابل سیم برق است. اما در مقابل توان و قدرت بیشتری دارد. اگر کارهایی که با دریل انجام می دهید در مقیاس بزرگی است، بهتر است دریل برقی را خریداری کنید.

دریل شارژی همان کارایی دریل برقی را دارد با این تفاوت که به جای برق شهری، با استفاده از باتری، نیروی موتور خود را تامین می کند. در صورتی که باتری دریل شما شارژ کافی داشته باشد، می توانید در هر مکانی براحتی از آن استفاده کنید.این بزرگترین مزیت دریل شارژی نسبت به دریل برقی است.

همچنین باید بدانید که دریل ها بر حسب کارایی که دارد، در انواع دریل چکشی، دریل پیچ گوشتی، دریل ساده، همزن و … وجود دارند. اما دریل هایی از قبیل چکشی، بتن کن و همزن تنا برای کارهای تخصصی بیشتر کارایی دارد.

بهترین دریل خانگی برای انجام کارهای کوچک

چه برای انجام کارهای قبل از عید و چه برای انجام کارهای سبک در کارگاه کوچک خود خرید یک دریل ساده یا پیچ گوشتی که هزینه زیادی ندارد، یک انتخاب مناسب است. شما می توانید یک دریل ساده شارژی یا برقی را هزینه مناسب خریداری کنید. به این ترتیب اطمینان خواهید داشت که بسیاری از کارهای خانه خود را قبل از عید می توانید سرعت ببخشید.

کدام برند دریل ؟

به طور کلی ابزار های ساختمانی در کل دنیا توسط برند های شناخته شده ای تولید و به بازار ارائه می شوند. برند هایی مانند بوش، ماکیتا و … در همه دنیا طرفداران خاص خود را دارد. اما در مقابل هزینه زیادی برای خرد آن باید بپردازید. 

در مقابل اگر بدانید برند های با کیفیتی از جمله توسن و و نووا از برند های شناخته شده ای در ایران و آسیا هستند که محصولات خود را با کیفیت محصولات اروپایی و آمریکایی به شما ارائه می دهند اما قیمت پایین تر و گارانتی معتبری در ایران دارند، آیا از این برند ها استقبال نمی کنید.

برند توسن که انواع ابزار برقی، بادی و باغبانی و همچنین ابزار دستی را تولید می کند از جمله برند های شناخته شده در ایران و سایر کشور هاست که توانسته است محصولات خود را با کیفیت مناسب و استاندارد به بازار ارائه کند. مهم ترین محصولات توسن که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است شامل دریل توسن، بتن کن، فرز و ابزار جوش است

دریل از جمله ابزارهایی است که هم برای کارهای کوچک خانگی به کار گرفته می شود و هم برای کارهای بزرگ صنعتی و ساختمانی. به همین دلیل با قدرت های متفاوت در بازار وجود دارد. 

تبدیل دریل به ابزار های مختلف

جالب است بدانید با خرید دریل می توانید علاوه بر ایجاد سوراخ برای نصب تابلو و…  بسیاری از کارهای خانه تکانی خود از قبیل تمیز کردن سطوح، اره کردن اجسام، پولیش زدن و … را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. اینجاست که با دانستن ترفند های کار با دریل می توانید از مهم ترین قابلیت هایی که با خرید دریل می توانید از آن بهره مند شوید آشنا خواهید شد.

 در این مطلب پر کاربرد ترین ترفند های کار با دریل را برایتان شرح می دهیم تا بتوانید با استفاده از دریل بسیاری کارهای خود را براحتی انجام دهید.

تبدیل دریل به فرز

یکی از ابزار های مهمی که برای سنگ تراشان و افرادی که کارهای ساختمانی انجام می دهند بسیار پر کاربرد است و قطعا این افراد حتما این ابزار مهم را دارند. اما اگر شما ممکن است در بین کارهای خانه خود قبل از عید به طور ناگهانی به فرز احتیاج پیدا کنید. لازم نیست در این صورت برای خرید فرز هزینه کنید. می توانید به راحتی با خرید یک واسط دریل خود را به فرز تبدیل کنید.  با استفاده از واسط می توانید دیسک فرز را روی دریل سوار کرده و به راحتی کارایی فرز را در اختیار داشته باشید.

تبدیل دریل به اره

برای انجام کارهای خود نیاز به اره دارید؟ اگر یک دریل با قدرت مناسب داشته باشید می توانید به راحتی با هزینه کمی که برای خرید مبدل دریل به اره و وصل کرده و کارهایی از قبیل برش و عمود بری را انجام دهید.

دریل همزن

جالب است بدانید دریل برای رنگ کردن ساختمان هم می تواند برای شما کارایی داشته باشد. اشتباه نکنید. دریل دیوارهای شما را رنگ نمی کند، اما می تواند در مخلوط کردن و یک دست کردن رنگ ساختمانی به شما کمک کند. با خرید یک سری همزن و اتصال آن به دریل می توانید به راحتی حجم زیادی از رنگ ساختمانی را در زمان کوتاهی رنگ را با رقیق کننده مخصوص به خود ترکیب کرده و آن را یکدست کنید. 

سوپر ابزار پارس: فروشگاه معتبر برای خرید دریل و ابزارهای ساختمانی

خانه تکانی قبل از عید از جمله کارهایی است که شما به انواع مختلفی از ابزار ها نیاز دارید. دریل، رنگ ساختمانی، قلمو، سنباده، پیچ گوشتی و … همه ابزارهایی است که معمولا در این زمان به آنها نیاز دارید. یک فروشگاه معتبر که انواع ابزار ساختمانی را از بهترین برندها و با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد، می تواند تمامی نیاز شما را برای خرید ابزار برآورده کند. 

فروشگاه سوپر ابزار پارس انواع ابزار های ساختمانی از جمله دریل را به صورت آنلاین در اختیار شما گذاشته تا بتوانید بدون اینکه زمان خود را در خیابان های شلوغ قبل از عید صرف کنید، به صورت آنلاین دریل و سایر ابزار ها را براحتی خریداری کنید.

شما می توانید انواع دریل شارژی و برقی توسن و سایر برند ها را از سوپر ابزار پارس(superabzarpars.com) خریداری کرده و در صورت داشتن سوال از کارشناسان این فروشگاه راهنمایی بخواهید.