سقف های رنگ آمیزی شده می توانند گرما را به ارمغان بیاورند یا حتی اتاق را باز کنند. انواع رنگ های سفید وجود دارد ، یکی را با کمی گرما یا کمی آرامتر انتخاب کنید تا سبک موجود خانه شما تکمیل شود.

سقف خود را بررسی کنید تا مشخص شود که سقف بافت دارید یا سقف صاف دارید. برای سقف بافت دار ، شما نیاز به چرت زدن گسترده تری روی غلتک خود دارید. برای داشتن بافتی متراکم تر ، یک غلتک نیم اینچی تا ¾ اینچی و برای یک سطح صاف ، مطمئن شوید که از یک غلتک چرت باریک تر استفاده می کنید.

آیا سقف را فقط در یک اتاق نقاشی می کنید یا چند اتاق؟ کل خونه؟ قبل از شروع به چنین کاری برنامه ای داشته باشید. نقاشی مستلزم زمان است ، همیشه بیش از حد انتظار ؛ به خصوص اگر به تنهایی هستید.رنگ پلات

 

لوازم مورد نیاز برای رنگ سقف

 

پس از مشخص شدن جزئیات ، می توانید وسایل مورد نیاز برای تکمیل سقف خود را جمع آوری کنید. شما حداقل به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

 

آغازگر رنگ - داخلی

رنگ - داخلی صاف

چوب هم بزنید - برای مخلوط کردن رنگ

پارچه پارچه ای - پارچه برای لغزش کمتر ترجیح داده می شود

نوار - نوار با کیفیت برای پایان با کیفیت

غلتک - چرت مناسب

فرمت غلتک رنگ - کوتاهترین مورد مورد نیاز برای سقف خود را تهیه کنید

سینی غلتکی - بار دیگر ابزارهای با کیفیت کمتر ناامید کننده هستند

نردبان - بر اساس ارتفاع سقف شما

صابون ظرفشویی - نظافت آسان است

ابزار رنگ-چند ابزار برای باز کردن قوطی رنگ

پارچه - برای تمیز کردن

برس رنگ - برای برش داخل

دستیابی به ابزارهای مناسب با بهترین کیفیت ممکن است ضروری است. بعداً از خودتان برای جمع آوری ابزارهای مناسب برای کار تشکر خواهید کرد.

 

رنگ پلاستیک برای سقف بهترین انتخاب  است

 

رنگ پلاستیک در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شده و بدون بو می باشد. همچنین اگر به دنبال رنگ ساختمانی هستید که به آسانی اجرا شود، رقیق کننده آن آب باشد، مقاومت خوبی داشته باشد، رنگ پلاستیک بهترین انتخاب است.از سالیان دور رنگ پلاستیک از جمله رنگ ساختمانی بود که برای رنگ آمیزی سطوح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفت. شما می توانید از این رنگ برای رنگ آمیزی دیوار، سقف و سایر سطوح براحتی استفاده کنید. رنگ پلاستیک که در طی این سالها نیز رنگ پلاستیک با دارا بودن ذرات میکروسکوپی چسب، رنگدانه و بتونه یکی از پر طرفدار ترین رنگ های ساختمانی بوده و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد. برای خرید رنگ پلاستیک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/رنگ-پلاستیک/ساختمانی-رنگ/رنگ-پلاستیک-ساختمانی/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

نوار آن ، نوار آن واقعا خوب است

ضربه زدن مهمترین مرحله برای خطوط تمیز است. اگر دیوارهای خود را بعد از سقف رنگ آمیزی می کنید ، نیازی به چسباندن زاویه های دیوار و سقف نیست ، اگر فقط سقف را رنگ آمیزی می کنید ، آماده یک سری بالا و پایین رفتن از نردبان شوید.

 

از یک نوار نقاش خوب ، مانند یک نوار سریع رها استفاده کنید. در صورت وجود ، و همچنین دریچه های سقفی را در اطراف هر قالب بچسبانید. اگر یک تیر بر روی نوار سقف خود دارید به خوبی آن را جدا کنید ، زاویه ممکن است هنگام نقاشی مشکلی ایجاد کند.

 

پس از آخرین باری که از نردبان پایین می آیید ، برای هر قسمت از دست رفته ، به اتاق خوب نگاه کنید. همیشه ایده خوبی است که یک دوست در نقاشی و آماده سازی شرکت کند. بالاخره چهار چشم بهتر از دو چشم است

مثل بوم آن را رها کنید

آیا مبلمان زیادی برای جابجایی وجود دارد یا برای پوشاندن کل اتاق به پارچه ای نیاز دارید؟

 

ممکن است ایده خوبی باشد که برای انتقال هرچه می توانید به اتاق دیگری در حین حرکت کمک بگیرید. اگر در یک مکان نقاشی می کنید ، فقط باید مبلمان را دو بار جابجا کنید ، یک بار بیرون و یک بار دیگر داخل.

 

اگر به دنبال تصادف لغزش نیست ، بوم روش پوشش است. روکش پلاستیکی می تواند منجر به لغزش و سقوط شود ، گاهی اوقات با رنگ در همه جا پرواز می کند! یک اتاق در یک زمان ، بوم را روی تمام سطح پارچه بکشید.

 

پرایم تایم

پرایمر جایی است که بافت شروع به اهمیت می کند. برای آماده سازی سطح بافت ، می خواهید با یک پرایمر با ساختار بالا بروید تا هر گونه نقص را پنهان کرده و به آن سطح رنگ آمیزی دهید.

 

از چند ابزار دستی و شگفت انگیز برای بازکردن پرایمر خود استفاده کرده و با یکی از چوب های رنگ هم بزنید. اکنون باید سینی رنگ ، قلم مو ، نردبان ، پرایمر (برای دیوارهای با بافت بسیار بالا) و پارچه ای با صابون ظرف برای تمیز کردن داشته باشید.

 

بازگشت به ورزش نردبان! قبل از استفاده از غلتک بزرگ با برس رنگ به دور سقف بروید تا پرایمر را برش دهید. چسباندن دقیق منجر به کوتاه شدن زمان رنگ آمیزی و آغازگر می شود ، کار خوبی است! به جای اینکه مستقیماً روی سر خود نقاشی کنید ، کمی جلوی خود نقاشی کنید.

 

غلتک را کمی خیس کنید ، رنگ بهتر خیس می شود و به میله فرمت وصل کنید. شما نیاز به پرایمر دارید ، ترجیحاً در سینی رنگ ، سپس غلتک را بارگذاری کنید. با حرکات مستقیم روی سقف بچرخید ، نه حرکت "v" برای دیوارها هنگامی که به رنگ بیشتری نیاز دارید ، لبه هایی را که در آنجا متوقف شده اید پر کنید.

 

نقاشی سقف خود ، در نهایت

پس از انتظار برای زمان خشک شدن پرایمرها ، زمان رنگ آمیزی سقف خود است. یک برس جدید تهیه کنید یا برس رنگ استفاده شده را کاملاً تمیز کنید. همین کار را با سینی رنگ انجام دهید. از چند ابزار برای باز کردن قوطی رنگ استفاده کنید.

 

همان تکنیک آغازگر را انجام دهید ، رنگ را با قلم مو برش دهید. غلتک را تمیز کنید یا یک غلتک جدید تهیه کنید و شروع به غلطیدن روی رنگ در خطوط مستقیم کنید. استفاده از آغازگر به عنوان اولین لایه عمل می کند. بنابراین ، یک لایه رنگ ممکن است کافی باشد.

صبر کنید ، تمیز کنید ، تزئین کنید!

پس از پایان کار ، سیل خستگی و غرور بدن شما را فرا می گیرد. بخش نقاشی تنها بخش کوچکی از این فرآیند است. هنوز نواری برای حذف ، بوم برای جمع آوری ، مبلمان برای تعویض و تزئین برای افزودن وجود دارد.

 

قبل از خشک شدن رنگ حتما از پارچه و صابون ظرف برای تمیز کردن هرگونه اتفاق ناخواسته استفاده کنید. نوار اطراف دریچه ها و لبه های سقف را بردارید. درپوش ها را روی قوطی های رنگ و پرایمر قرار دهید و همه ابزارهای خود را تمیز کنید.

 

ممکن است دوباره به ماهیچه احتیاج داشته باشید و مبلمان را به اتاق برگردانید. سپس آثار نهایی ، قطعات هنری ، قفسه کتاب ، فرش ، پارچه و چند چیز کوچک را اضافه کنید. اگر ترجیح می دهید با نقاشی بدون استرس تماس بگیرید ، نقاشی را انتخاب کنید تا کار به صورت حرفه ای و مطابق میل شما انجام شود. ما با خانه شما مانند خانه خود رفتار می کنیم!

 

مطلب مرتبط :

علت پوسته شدن رنگ های ساختمانی

انوع حلال و رقیق کننده رنگ