نقاشی آبرنگ طلاکاری شده یک اثر هنری است که باید امتحان کنید. چشم انداز فوق العاده ای است که باید منتظر آن بود. طرح های طلایی در قسمت پایین یا هر جایی که می خواهید قرار دهید با خیره شدن به آن احساس خوبی به شما می دهد.

عوامل موثر بر نقاشی آبرنگ تذهیب موفق چیست؟ برای نقاشی آبرنگ تذهیب شده برای مبتدیان چه موادی را باید آماده کنید؟ آیا می توانید از انواع آبرنگ تک رنگ برای نقاشی آبرنگ تذهیب استفاده کنید؟

 

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده برای اغلب هنرمندان نه تنها برای مهره مبتدی امری ضروری است. همه چیز در مورد پوشاندن یا طراحی آثار هنری شما با قطعات طلا یا مواد شبیه به طلا است. هیچ محدودیتی در نحوه استفاده از تکنیک تذهیب وجود ندارد. درست مانند نقاشی آبرنگ تذهیب شده.

 

انتخاب رنگها برای زمینه شما می تواند دلهره آور باشد اما اگر زیاد سخت نگیرید آرامش بخش است. شما می توانید تقریباً با هر ایده ای که تخیل شما را برانگیخته است شروع کنید.

یا یک نقاشی آبرنگ تذهیب شده با رنگهای زنده و یا با رنگهای تک رنگ ایجاد کنید. ترفند این است که گرد و غبار طلا یا طرح برجسته شما خواهد بود.

روش های مختلفی در مورد نحوه استفاده از نقاشی آبرنگ طلاکاری شده با هر سبک وجود دارد. می توانید طرح رنگین کمان یا حتی گل و پروانه ایجاد کنید. واقعا هیچ محدودیتی برای الهام شما وجود ندارد.

قبل از شروع نقاشی آبرنگ تذهیب شده ، ابتدا باید مواد خود را آماده کنید. بنابراین مواد اولیه ای که با این نوع طراحی استفاده می کنید چیست؟

 

مواد مورد نیاز برای نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

وقتی صحبت از آبرنگ به میان می آید ، مطمئناً گزینه های زیادی برای تزئین وجود دارد. شروع با طرح های ساده برای یک نقاشی حرفه ای تر. شفافیت آبرنگ به هنرمند اجازه می دهد تا در محیط نقاشی کاوش کند.

 

آموزش نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

طرح طلاکاری - آموزش نقاشی آبرنگ تذهیب شده در 8 مرحله آسان

قبل از کار روی نقاشی آبرنگ تذهیب شده ، ابتدا مواد زیر را آماده کنید:

 

رنگ های آبرنگ - این می تواند در لوله ها یا تابه ها باشد. رنگها بر اساس سبک یا سلیقه شما متفاوت است.

کاغذ آبرنگ - برای این طراحی نقاشی از وزن 140 پوند کاغذ استفاده کنید. از طرف دیگر ، می توانید از هر کاغذ آبرنگ که کار با آن راحت تر است استفاده کنید.

 

قلم مو-می توانید از یک برس رنگ آبرنگ کوچک و متوسط ​​استفاده کنید

 

نوار ماسک - همچنین می توانید از نوار نقاش برای این فعالیت استفاده کنید

چسب ورق فلزی

ورق فلزی طلا

 

برای خرید ورق طلا روی لینک زیر کلیک کنید :

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/ورق-های-طلا/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

 

عواملی که باید در طراحی آبرنگ موفقیت آمیز طلاکاری در نظر گرفته شود

 

برای این فعالیت ، بهتر است کاغذ آبرنگ خود را روی سطح صاف بچسبانید. این کار از پیچ خوردن یا کج شدن کاغذ جلوگیری می کند. نوار نقاشی یا نوار نقاشی کاغذ آبرنگ شما را در جای خود نگه می دارد.

کاغذ آبرنگ نواری به شما این امکان را می دهد که به راحتی روی لبه های طرح خود کار کنید. می توانید آبرنگ های خود را به درستی بمالید.

هنگامی که تصمیم گرفتید با کدام طرح کار کنید ، رنگهای مورد نیاز خود را آماده کنید. به عنوان مثال ، می توانید روی طرح های رنگین کمان کار کنید و هفت رنگ مختلف را آماده کنید.

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

طراحی خیره کننده با تذهیب - آموزش نقاشی آبرنگ تذهیب در 8 مرحله آسان

قبل از اینکه آبرنگ های خود را روی سطح نقاشی خود بمالید ، بهتر است ابتدا آنها را روی یک تکه کاغذ امتحان کنید. این به شما امکان می دهد رنگ ها را به درستی ببینید. در صورت تمایل می توانید رنگ آنها را تغییر دهید.

 

پس از اتمام آزمایش رنگ های خود ، می توانید شروع به اعمال آنها کنید. همچنین می توانید ابتدا آبرنگ خود را با استفاده از یک شستشوی نازک آب روی آن آماده کنید.

 

استفاده از آبرنگهای تک رنگ برای طراحی شما

 

همچنین می توانید از چند رنگ برای نقاشی آبرنگ تذهیب شده خود استفاده کنید. با سبک شما می توانید یک طرح زیبا ایجاد کنید. چه از پالت رنگی استفاده می کنید و چه از رنگ های تک رنگ.

 

گام به گام آموزش نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده طرحی است که اگر تازه با آبرنگ آشنا هستید می توانید آن را امتحان کنید. روش های مختلفی در مورد نحوه استفاده از طلا وجود دارد. می توانید با افزودن چند طرح پیچیده یا فقط طرح های ساده آزمایش کنید.

 

برای کمک به شما در کار بر روی طرح های خود ، می توانید این مراحل آسان را برای نقاشی آبرنگ تذهیب شده دنبال کنید.

 

مرحله 1. کاغذ آبرنگ خود را آماده کنید. این کار را می توان با بستن نوار ماسک روی سطح صاف انجام داد.

 

نوار پوشاننده یا نوار نقاشی کاغذ را از پیچ خوردگی هنگام کار محافظت می کند.

 

مرحله 2. آبرنگ های خود را آماده کنید. رنگ هایی را که با طرح خود کار می کنید انتخاب کنید.

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده می تواند از رنگ های پر جنب و جوش تا تک رنگ باشد. ابتدا رنگهای خود را روی کاغذ خراشیده آزمایش کنید. این به شما یک نمای کلی از ظاهر آنها در مقاله می دهد.

 

مرحله 3. کاغذ آبرنگ خود را با آب خیس کنید.

 

کاغذ آبرنگ خود را آماده کنید تا رنگ ها به طور یکنواخت روی سطح نقاشی پخش شوند. شروع به اعمال رنگ بر روی سطح نقاشی خود کنید.

 

نقاشی آبرنگ تذهیب شده

 

نقاشی تذهیب آبرنگ - آموزش نقاشی آبرنگ طلاکاری شده در 8 مرحله آسان

ترفند این است که سریعتر کار کنید زیرا زمین شما هنوز مرطوب است. اگر کاغذ آبرنگ خشک شد ، می توانید دوباره آن را دوباره مرطوب کنید تا کار تمام شود.

 

مرحله 4. اجازه دهید سطح نقاشی کاملاً خشک شود. این اجازه می دهد تا عناصر دیگر به سطح نقاشی بچسبند.

 

مرحله 5. چسب برگ فلزی را با یک برس رنگ بمالید. بهتر است از یک برس مصنوعی یا حتی یک برس قدیمی برای استفاده استفاده کنید.

 

شما می توانید طرح دلخواه خود را با چسب برگ فلزی ایجاد کنید. ورق فلز طلا به تمام قسمتهایی که چسب را اضافه کرده اید می چسبد.

 

مرحله 6. چند دقیقه صبر کنید تا چسب برگ فلزی شما کاملا چسبناک شود.

 

مرحله 7. برگ فلزی طلا را در بالای نقاشی خود قرار دهید.

 

اطمینان حاصل کنید که کل قسمت چسب با طلا پوشانده شده است. نیازی نیست که برای اولین بار این فرآیند را به یک فرآیند عالی تبدیل کنید. به شرطی که همزمان از آن لذت ببرید.

 

مرحله 8. تمام برگهای فلزی اضافی را که به هم چسبیده بودند بردارید.

 

برای این کار می توانید از قلم مو خود استفاده کنید. می بینید که تمام قسمت هایی که چسب فلزی خود را روی آن زده اید ، همه با ورق فلز طلا پوشانده شده است.

ترفند نقاشی آبرنگ طلاکاری شده این است که طرح ها را با استفاده از چسب پیش بینی کنید. شما می توانید طرح های مختلفی را با توجه به ظاهر مورد نظر خود ایجاد کنید.

 

حتی می توانید از ورق فلزی طلا یا تکنیک سرسره خود با طرح های خاص استفاده کنید. مطمئناً خیره کننده به نظر می رسد.

روش های زیادی وجود دارد که چگونه می توانید با تکنیک سرسره آبرنگ بیشترین بهره را ببرید. این همان چیزی است که شما می خواهید طرح را ایجاد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک آزمایش و کشف با این نوع طراحی است.

آبرنگ یک نوع شفاف از رسانه نقاشی است. همچنین روش های متفاوتی وجود دارد که چگونه می توانید با عناصر و رسانه های دیگر ترکیب شوید. از طریق طرح ها و تکنیک های مختلف نقاشی ، می توانید مهارت های خود را به راحتی با نقاشی آبرنگ تقویت کنید.

ترفند و نکات مربوط به هر وسیله نقاشی این است که به طور مداوم آزمایش کنید و با آنها کار کنید. هرچه بیشتر رنگ ها را روی آثار هنری خود ترکیب کنید ، هر رنگ را نیز بیشتر درک خواهید کرد.

 

حتی اگر مبتدی با این سبک نقاشی هستید ، می توانید به راحتی روی آنها کار کنید. این فقط نحوه کار بر روی هر طرح ، یکی در یک زمان است. شما همچنین می توانید یک هنرمند فصلی با پیچ و تاب باشید.

با طرح های مختلف کار کنید و سبک های مختلف نقاشی را با هم اضافه کنید. درست مانند تکنیک تذهیب به طرح درختان بهاری یا پاییزی. همچنین می توانید با درختان کاج و عقیق کار کنید.