جدیدترین کاغذ دیواری سه بعدی در فروشگاه النین مارکت

هنگام تصمیم گیری درباره طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود با کاغذ دیواری حتما سراغ جدید ترین مدل های روز بازار می روید.کاغذ دیواری های مدرن سه بعدی و پوستر دیواری قطعا یکی از گزینه های پیش روی شماست.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب که از یک طرف با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد و از طرف دیگر مورد علاقه شما باشد کار چندان سختی نیست، تنها کافی است نکته های کلیدی انتخاب کاغذ دیواری را به خاطر داشته باشید.
عوامل بسیاری در خرید کاغذ دیواری مناسب نقش دارد. میزان بودجه شما، متراژ فضای شما، نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی از جمله این عوامل هستند که حتما مشورت با یک طراح داخلی می تواند به شما کمک بسیاری نماید. اما سه موضوع کلی که اغلب خریداران کاغذ دیواری به ان توجه می کنند، جنس، طرح و رنگ کاغذ دیواری است. ” بنابراین لازم است قبل از خرید کاغذ دیواری  این سه عامل را به صورت جدی مورد توجه قرار دهید.

کاغذ دیواری های سه بعدی تفاوت چندانی با کاغذ دیواری های کلاسیک ندارند، تنها رنگ و نوع سایه پردازی های بکار رفته در طراح آن ها بگونه ای است که تصویر را دارای بعد جلوه می دهد.

نکته اول در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای منزل یا محل کارتان این است که در درجه اول شرایط اتاق را در نظر بگیرید.

چیدمان وسایل، رنگ غالب چیدمان دکوراسیون و نور پردازی اتاق در اولویت بررسی قرار دارند. شما می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب، پذیرایی، اتاق کودک و سایر فضاهای منزل استفاده کنید.

محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

یکی از فضاهایی که در چیدمان و طراحی دکوراسیون همواره مورد توجه است، سالن پذیرایی منازل است.

خوشبختانه انواع طرح های سه بعدی برای فضای مجلل و پر زرق و برق پذیرایی و یا فضای مدرن آن وجود دارد که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود آن ها را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح گل و گوی های طلایی، تالار های مجلل برای پذیرایی منازل انتخاب می شوند.

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

اشکال هندسی سه بعدی

این نوع از طرح های هندسی برای فضاهای اداری و همچنین سبک دکوراسیون مدرن بهترین انتخاب است.

انواع طرح های هندسی تو در تو  مانند مکعب و کره و طرح های دومینو از اشکال هندسی برای این دکوراسیون ها انتخاب شایسته است.

اگرچه انواع رنگ بندی برای این طرح های سه بعدی مدرن وجود دارد، اما رنگ های سفید و سیاه و رنگ های خنثی پر طرفدارترین رنگ های این قبیل مدل های سه بعدی کاغذ دیواری است.

این طرح ها فضاهای کوچک را بزرگ تر نشان می دهد.

 کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

انتخاب یک کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلویزیون از جدید ترین ایده های طراحی منازل و محل کار است.

اگر قصد دارید با کمترین هزینه یک تغییر چشمگیر در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون به تنهایی این کار را برایتان ممکن می سازد.

انتخاب طرح سه بعدی شما باید بگونه ای باشد که فضای اطراف تلویزیون را پر کرده اما مرکز آن تا حد ممکن خالی از طرح و نقش باشد.

طرح راهرو و تونل

برای منازل کوچکی که نیاز به بزرگتر دیده شدن فضا دارند، انتخاب این قبیل طرح ها که معمولا با سایه روشن های خود فضا را امتداد می دهد، یک چشم انداز بی نظیر را به دنبال دارد. این قبیل کاغذ دیواری ها برای فضاهای مدرن که از دکوراسیون کلاسیک استفاده نمی کنند بهترین انتخاب است.

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب و اتاق کودک

استفاده از طرح های اختصاصی برای اتاق خواب و اتاق کودک می تواند فضای اتاق خواب را  به سلیقه شخصی دلخواه شما نزدیک سازد.

انواع آلبوم کاغذ دیواری دخترانه و  پسرانه و در رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه دلخواهتان برای اتاق کودک از آن ها استفاده کنید.

اما برای اتاق خواب بزرگسالان معمولا کاغذ دیواری را بر روی دیوار بالای تخت خواب نصب می کنند.

گل های بزرگ، جنگل، طرح سنگ و آجر و طرح های بافت دار متناسب با  رنگ و مدل روتختی اتاق خواب می تواند جلوه ای بی نظیر را در اتاق خواب شما بوجود آورد.

نکته مهمی که در خرید کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد، این است که بر خلاف سایر کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری سه بعدی تنها روی یک دیوار نصب شده و آن دیوار را به صورت شاخص تری نسبت به بقیه در معرض دید قرار می دهد.

بنابراین در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی باید دقت بیشتری داشته باشید. برای استعلام قیمت جدید ترین آلبوم های کاغذ دیواری سه بعدی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https:// eleninmarket.com /fa/مقالات/کاغذ-دیواری-سه-بعدی 

تاثیر شگفت انگیز کاغذ دیواری در دکوراسیون

بی دلیل نیست که کاغذ دیواری پس از گذشت سالیان بسیار همچنان در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار است. این متریال همواره در  طی سال ها همواره در حال بروز شدن بوده و طرح ها و قابلیت های جدید را در انواع آن مشاهده می کنیم.

تنوع طرح های کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن و حتی مناطق مرطوبی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه انتخاب های بیشماری در اختیار طراحان قرار می دهد تا جلوه های شگفت انگیز و جذابی را در خانه ها رقم می زند.

بلیت شستشوی کاغذ دیواری یکی از مهم ترین ویژگی های این دیوار پوش است که در انتخاب آن بسیار تاثیر گذار است. علاوه بر این، طرح های جدید آلبوم کاغذ دیواری های مدرن، که با تفاوت بسیار نسبت به طرح های کلاسیک گذشته عرضه می شود، با انواع طراحی های داخلی ساختمان به سبک کلاسیک، مدرن، اسپرت و … همخوانی دارد.

قیمت خرید کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش های مورد استفاده در طراحی داخلی ساختمان بسیار مقرون به صرفه تر بوده و این موضوع را نمی توان نادیده گرفت.

عامل بعدی، نصب آسان و راحت کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری از جمله متریال هایی که بوی بد و به هم ریختگی فضا ندارد. تنها کافی است یک میز و نردبان برای دسترسی به دیوار ها در اختیار متخصصین قرار دهید. طی مدت کوتاهی دیوار های شما با کاغذ دیواری پوشانده می شود.

تاثیر شگفت انگیز کاغذ دیواری در دکوراسیون

نتیجه گیری

اگر تصمیم به بازسازی منزل یا محل کار خود را دارید و  به دنبال تغییری چشمگیر هستید، انتخاب کاغذ دیواری متناسب با چیدمان دکوراسیون منزلتان بهترین ایده است.

کاغذ دیواری سه بعدی نیز از جدید ترین ایده های کاغذ یواری است که نه تنها برای منازل مسکونی بلکه برای محل کار، لابی و سالن اجتماعات مراکز بزرگ بسیار پر کاربرد  است.

اگر برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب، پذیرایی و … دچار شک و تردید هستید، میتوانید انتخاب آن را به متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی منزل النین مارکت (eleninmarket.com) بسپارید.

سایر راه های ارتباطی النین مارکت به قرار زیر است :

شماره تماس : ۷۷۳۱۲۲۳۵-۰۲۱

ایمیل : eleninmarket@gmail.com