MIT Technology Review ، یک مجله علمی منتشر شده توسط موسسه فناوری ماساچوست ، لیستی سالانه از جدیدترین نوآوری های فناوری را نشان می دهد که تفاوت واقعی در حل معضلات مهم در سال 2020 ایجاد می کند.

ما از حیله های خیره کننده و نوآوری های بیش از حد پرهیز خواهیم کرد و به دنبال نوآوری های انقلابی خواهیم بود که واقعاً شیوه زندگی و کار ما را تغییر خواهد داد.

 

 

  1. اینترنت غیر قابل نفوذ است

اینترنت مبتنی بر فیزیک کوانتوم به زودی یک مکانیسم ارتباطی ذاتاً ایمن را امکان پذیر می کند. تیمی از دانشگاه صنعتی دلفت در حال ساخت شبکه ای است که 4 شهر هلند را بطور کامل با استفاده از فناوری کوانتوم متصل می کند. پیام های ارسالی از طریق این شبکه غیر قابل نفوذ خواهند بود.
 

  1. درمان های پزشکی بسیار شخصی

داروهای جدید برای درمان جهش های ژنتیکی منحصر به فرد طراحی شده اند که باید امید به درمان بیماری های نادر یا مریضی را احیا کنند .
 

  1. ارزهای دیجیتال

گسترش ارز دیجیتال تأثیرات زیادی بر حریم خصوصی مالی دارد. ژوئن گذشته ، فیس بوک از یک ارز دیجیتال جهانی به نام "Libra" رونمایی کرد و در ماه اکتبر ، مارک زاکربرگ به کنگره قول داد که "ترازو از دنیا پیشی خواهد گرفت" و این به معنای آغاز جنگ های پول دیجیتال است.
 

  1. داروهای ضد پیری

اولین موج کلاس جدید داروهای ضد پیری آزمایش روی انسان آغاز شده است. با این حال ، این داروها به شما اجازه نمی دهند بیشتر زندگی کنید ، اما هدف آنها درمان برخی بیماری ها با کند کردن روند روند پیری یا معکوس کردن آن است.
 

  1. مولکول های کشف شده توسط هوش مصنوعی

دنیای مولکولهایی که می توانند به داروهایی تبدیل شوند که توانایی نجات جان انسانها را دارند ، گیج کننده است ، زیرا محققان تخمین می زنند که بیش از همه اتمها در منظومه شمسی وجود دارد ، درصورتی که شیمی دانان بتوانند موارد ارزشمند را انتخاب کنند ، تقریباً پتانسیل های شیمیایی نامحدودی را ارائه می دهند.
 

  1. گروههای بزرگ ماهواره ای

اکنون می توانیم ده ها هزار ماهواره را به طور همزمان در مدار ساخت ، پرتاب و بهره برداری کنیم. ماهواره ها می توانند اتصال باند پهن را به ایستگاههای اینترنتی انتقال دهند. تا زمانی که این ایستگاه ها دید واضحی از آسمان داشته باشند ، می توانند اینترنت را به هر دستگاه نزدیک متصل کنند.
 

  1. فناوری کوانتومی فوق پیشرفته

گوگل اولین شواهد واضح را ارائه داده است که محاسبات کوانتومی از رایانش معمولی برتری دارند و می توانند به رفع مشکلات خاصی بپردازند که قدرتمندترین ابر رایانه های کلاسیک هزاران سال برای حل آنها نیاز دارند ، مانند رمزگشایی رمزگذاری یا شبیه سازی رفتار دقیق مولکول ها برای کمک به کشف داروهای جدید.
 

  1. هوش مصنوعی فوق العاده زیبا

غول های فناوری در حال کار بر روی الگوریتم های جدیدی برای نسل در حال ظهور تراشه های هوش مصنوعی هستند که در بسیج انرژی محاسباتی بیشتر در باریک ترین فضاهای فیزیکی و بهره برداری از هوش مصنوعی با کمترین انرژی ممکن تخصص دارند.
 

  1. حریم خصوصی افتراقی

تکنیکی برای اندازه گیری حریم خصوصی گروه مهمی از داده ها. در حال حاضر توسط اپل و فیس بوک برای جمع آوری داده های کل بدون استفاده از هویت کاربران خاص استفاده می شود.
 

  1. پیامدهای تغییر اقلیم را کشف کنید

گرم شدن کره زمین اغلب به حوادث خطرناک آب و هوا دامن می زند. با جدا کردن نقش تغییرات آب و هوایی از سایر عوامل ، می توانیم خود را برای خطرات پیش بینی شده آماده کنیم ، و این به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه می توان شهرها و زیرساخت های متناسب با دنیای تغییرات آب و هوایی را از نو ساخت.