MIT Technology Review ، یک مجله علمی منتشر شده توسط موسسه فناوری ماساچوست ، لیستی سالانه از جدیدترین نوآوری های فناوری را نشان می دهد که تفاوت واقعی در حل معضلات مهم در سال 2020 ایجاد می کند.
ما از حیله های خیره کننده و نوآوری های بیش از حد پرهیز خواهیم کرد و به دنبال نوآوری های انقلابی خواهیم بود که واقعاً شیوه زندگی و کار ما را تغییر خواهد داد.
اینترنت غیر قابل نفوذ است
اینترنت مبتنی بر فیزیک کوانتوم به زودی یک مکانیسم ارتباطی ذاتاً ایمن را امکان پذیر می کند. تیمی از دانشگاه صنعتی دلفت در حال ساخت شبکه ای است که 4 شهر هلند را بطور کامل با استفاده از فناوری کوانتوم متصل می کند. پیام های ارسالی از طریق این شبکه غیر قابل نفوذ خواهند بود.
درمان های پزشکی بسیار شخصی
داروهای جدید برای درمان جهش های ژنتیکی منحصر به فرد طراحی شده اند که باید امید به درمان بیماری های نادر یا مریضی را احیا کنند .
ارزهای دیجیتال
گسترش ارز دیجیتال تأثیرات زیادی بر حریم خصوصی مالی دارد. ژوئن گذشته ، فیس بوک از یک ارز دیجیتال جهانی به نام "Libra" رونمایی کرد . و در ماه اکتبر ، مارک زاکربرگ به کنگره قول داد که "ترازو از دنیا پیشی خواهد گرفت" و این به معنای آغاز جنگ های پول دیجیتال است.
داروهای ضد پیری
اولین موج کلاس جدید داروهای ضد پیری آزمایش روی انسان آغاز شده است. با این حال ، این داروها به شما اجازه نمی دهند بیشتر زندگی کنید ، اما هدف آنها درمان برخی بیماری ها با کند کردن روند روند پیری یا معکوس کردن آن است.
مولکول های کشف شده توسط هوش مصنوعی
دنیای مولکولهایی که می توانند به داروهایی تبدیل شوند که توانایی نجات جان انسانها را دارند ، گیج کننده است ، زیرا محققان تخمین می زنند که بیش از همه اتمها در منظومه شمسی وجود دارد ، درصورتی که شیمی دانان بتوانند موارد ارزشمند را انتخاب کنند ، تقریباً پتانسیل های شیمیایی نامحدودی را ارائه می دهند.
گروههای بزرگ ماهواره ای
اکنون می توانیم ده ها هزار ماهواره را به طور همزمان در مدار ساخت ، پرتاب و بهره برداری کنیم. ماهواره ها می توانند اتصال باند پهن را به ایستگاههای اینترنتی انتقال دهند. تا زمانی که این ایستگاه ها دید واضحی از آسمان داشته باشند ، می توانند اینترنت را به هر دستگاه نزدیک متصل کنند.
فناوری کوانتومی فوق پیشرفته
گوگل اولین شواهد واضح را ارائه داده است که محاسبات کوانتومی از رایانش معمولی برتری دارند و می توانند به رفع مشکلات خاصی بپردازند که قدرتمندترین ابر رایانه های کلاسیک هزاران سال برای حل آنها نیاز دارند ، مانند رمزگشایی رمزگذاری یا شبیه سازی رفتار دقیق مولکول ها برای کمک به کشف داروهای جدید.
هوش مصنوعی فوق العاده زیبا
غول های فناوری در حال کار بر روی الگوریتم های جدیدی برای نسل در حال ظهور تراشه های هوش مصنوعی هستند که در بسیج انرژی محاسباتی بیشتر در باریک ترین فضاهای فیزیکی و بهره برداری از هوش مصنوعی با کمترین انرژی ممکن تخصص دارند.
حریم خصوصی افتراقی
تکنیکی برای اندازه گیری حریم خصوصی گروه مهمی از داده ها. در حال حاضر توسط اپل و فیس بوک برای جمع آوری داده های کل بدون استفاده از هویت کاربران خاص استفاده می شود.
پیامدهای تغییر اقلیم را کشف کنید
گرم شدن کره زمین اغلب به حوادث خطرناک آب و هوا دامن می زند. با جدا کردن نقش تغییرات آب و هوایی از سایر عوامل ، می توانیم خود را برای خطرات پیش بینی شده آماده کنیم ، و این به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه می توان شهرها و زیرساخت های متناسب با دنیای تغییرات آب و هوایی را از نو ساخت.
کاغذ دیواری ها - این یک گزینه اقتصادی و مناسب برای تزئین دیوارها در اتاق خواب است. طیف گسترده ای از نقاشی ها و بافت ها اجازه می دهد تا آنها را در هر سبک داخلی استفاده کنید ، ترکیبات جالب و جلوه های بصری غیر معمول ایجاد کنید. در مورد چگونگی انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب ، در مورد این مقاله صحبت خواهیم کرد.
انواع کاغذ دیواری برای اتاق خواب ، مزایا و معایب آنها
کاغذ دیواری از کاغذ براق یا مات معمولی به دو لایه - ساده و یک لایه دو - برای دو برابر تقسیم می شود. اولی ارزان تر است و دومی با دوام تر است و کمتر از تنش مکانیکی پاره می شود.
عیب اصلی کاغذ دیواری های کاغذی شکنندگی است. آنها تحت تأثیر رطوبت ، گرد و غبار و سوختن در آفتاب به سرعت ظاهر زیبایی خود را از دست می دهند. با این حال ، به دلیل هزینه کم این اتمام ، می توانید فضای داخلی را هر 2-3 سال کاملاً به روز کنید.
تصاویر پس زمینه پی وی سی از کاغذ یا پایه پارچه ای و لایه حاوی پلاستیک تشکیل شده است که می تواند صاف ، برجسته (چاپ روی صفحه) ، کف ، براق ، مات یا ترکیبی باشد.
عیب استفاده از پلی وینیل کلرید این است که این ماده از رزین های مصنوعی تشکیل شده و اجازه نفس کشیدن دیواره ها را نمی دهد (اجازه عبور آب و بخار هوا را نمی دهد). اولین بار پس از چسب زدن - این تصاویر پس زمینه می توانند بوی پلاستیک ببخشند. در اتاق خواب ، این یک مشکل بزرگ است ، زیرا اتاق خواب باید تهویه خوبی داشته باشد.
از جنبه های مثبت کاغذ دیواری های پی وی سی زیبایی ، دوام ، عمر طولانی (10-15 سال) ، امکان رنگ آمیزی مجدد ، تمیز کردن مرطوب از گرد و غبار و خاصیت عایق صدا خوب است.
این یک شبکه انعطاف پذیر از دو لایه الیاف سلولز است که در هم تنیده شده اند. به لطف بافت ریز متخلخل ، این تصاویر پس زمینه سازگار با محیط زیست هستند و به خوبی روی هر سطحی نگهداری می شوند. فرآیند ترمیم با این واقعیت که چسب مستقیماً به دیوار اعمال می شود ، تسهیل می شود. کاغذ دیواری پشم گوسفند بافت بدون اسپری وینیل برای نقاشی مناسب است.
پارچه اثاثه یا لوازم داخلی - یک راه حل جالب برای اتاق خواب ، اما لازم به ذکر است که برای هر یا دو ماه دیوار شما باید باطل شود. به خصوص گرد و غبار به سرعت در مصنوعی فازی (مخمل ، نمد ، مخمل) جمع می شود. کاغذ دیواری های پارچه ای مدرن ، به عنوان یک قاعده ، دارای پایه محکم است ، که چسباندن آن را آسان می کند ، اما کار با آنها هنوز هم بسیار دشوار است. مقدار بیش از حد چسب ، جذب شده در پارچه ، می تواند به طور دائمی لکه های غیرجذاب بر روی آن ایجاد کند. مزیت این گزینه ظاهر لوکس و عایق صوتی خوب است (اگر از کاغذ دیواری روی لایه کف استفاده می کنید).
کاغذ دیواری نیمه شفاف ، بسیار نازک ، اما سخت ، فایبرگلاس به راحتی به دیوارها متصل می شود و تا 30 سالگی می تواند بسیار عالی کار کند. شما می توانید آنها را تا 10 بار رنگ آمیزی کنید ، که به شما امکان می دهد به سرعت یک طراحی خسته کننده را به روز کنید. یک مزیت بزرگ این اتمام سازگاری زیست محیطی قسمت شیشه ای است ، زیرا برای تولید آن فقط از مواد اولیه طبیعی استفاده می شود - شن و ماسه ، خاک رس ، سودا و کوارتز سیلیکات.
مبلمان اتاق خواب ، بسته به سبک آن
برای ایجاد یک فضای داخلی هماهنگ ، طراحی دیوارها باید با جهت انتخاب شده در طراحی مطابقت داشته باشد. بهتر است کاغذ دیواری را انتخاب کنید ، که در بافت و رنگ با مبلمان ، منسوجات ، پنجره ها و درها ترکیب شده باشد.
برای یک اتاق خواب به سبک آرت نوو ، کاغذ دیواری مونوفونیک صاف مناسب است. نور و براقیت فضای اتاق را از نظر بصری بیشتر خواهد کرد و مات به راحتی آن می افزاید. سبک مدرن اجازه می دهد تا گرافیک دقیق ، تک رنگ ، گرافیک ، انتزاع - اما نه یک پوشش جامد ، بلکه فقط به شکل لهجه است.
انتخاب کاغذ دیواری به عنوان یکی از عناصر طراحی داخلی منازل یک انتخاب درست است. دلایل بسیاری برای انتخاب کاغذ دیواری وجود دارد. از جمله هزینه ارزان، نظافت راحت، نصب راحت، کندن آسان و ... دقیقا به همین دلیل است که خرید کاغذ دیواری خلق فضای جدید است و پیروی از مد نیست. به همین دلیل اگر به دنبال تغییر دکوراسیون هستید خرید ان را به تعویق نیاندازید.
در این مطلب نحوه نظافت و شستشوی کاغذ دیواری را بررسی می کنیم :
1
نوع کاغذ دیواری خود را تعیین کنید. بفهمید که چه نوع کاغذ دیواری بر روی دیوارهای خود دارید. تمیز کردن کاغذ دیواری وینیل کار سختی نیست. کاغذ دیواری پارچه ای روکش دار گاهی با روکش اکریلیک یا وینیل پوشانده می شود که به راحتی قابل شستشو است. کاغذ دیواری های کاغذی ساده نباید مرطوب شوند. در صورت امکان ، باید آن را کاملاً تمیز کنید. [1]
می توانید کاغذ دیواری وینیل را اسکراب بزنید ، اما باید مطمئن شوید که با هرگونه ساینده تمیز نمی کنید. به عنوان مثال نمی خواهید از اسفنج خشن استفاده کنید.
دیوارهایی را که پوشش محافظ ندارند با اسفنج خشک تمیز کنید. اسفنج خشک که فاقد رطوبت است ، به آرامی از آلودگی کاغذ دیواری شما خلاص می شود.
2
کاغذ دیواری را تمیز کنید. مقدار کمی صابون ظرف را که ارزش آن حدود دو قاشق میز است ، با آب گرم در یک سطل مخلوط کنید. برای جلوگیری از رنگ آمیزی کاغذ دیواری با مواد شوینده رنگی از صابون شفاف استفاده کنید. یک پارچه یا اسفنج نرم را به محلول تمیز کننده آغشته کنید. پاک کننده اضافی را درون سطل بیرون بیاورید. محلول تمیز کننده را با نوشیدن مقداری از محلول تمیز روی ناحیه نامشخص آزمایش کنید. اگر به کاغذ دیواری آسیب نرساند ، مراحل تمیز کردن را شروع کنید. سطح را از بالا به پایین پاک کنید. در جهت درزهای عمودی تمیز کنید. هر بار یک حرکت را با حرکت دورانی تمیز کنید.
بیش از حد از صابون استفاده نکنید. استفاده از مقدار زیادی صابون باعث می شود که خاک به دیواره ها بچسبد.
شاید تمایل نداشته باشید از پد های اسکرابر استفاده کنید زیرا معمولاً برای کاغذ دیواری ها خیلی سختگیرانه هستند
آزمایش محلول تمیز کننده در یک منطقه مخفی و کوچک ، از آسیب رساندن به کل دیوار در صورت خراب شدن پاک کننده جلوگیری می کند. سطح نزدیک تخته های قرنیز به ندرت برای دیگران قابل مشاهده است و مکان خوبی برای آزمایش است.
اگر برای انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون شک دارید، مطلب مقایسه رنگ و کاغذ دیواری به شما کمک شایانی می کند.
3
کاغذ دیواری را بشویید و خشک کنید. اینجاست که سطل دوم وارد می شود. با استفاده از آب آن سطل و پارچه جدید ، هر قسمت را با آب تمیز بشویید. زیاد آب مصرف نکنید شما نمی خواهید در پایان با دیوارهای مرطوب با حوله پارچه ای پارچه ای بلافاصله سطح آن را خشک کنید تا از رطوبت و پارگی زیاد کاغذ دیواری جلوگیری کنید.
وب سایتها و روشهای بازاریابی بهینه شده از طریق موبایل برای موفقیت در تجارت مدرن بسیار حیاتی هستند. خواه بخواهید خط اصلی برند خود را افزایش دهید یا تعامل مشتری را در چندین نقطه تماس بهبود بخشید ، مهارت های بازاریابی آنلاین شما باید شامل دانش در زمینه بازاریابی تلفن همراه باشد تا به شما در ارتقا استراتژی های بازاریابی کمک کند.
در این وبلاگ ، شما می فهمید که چگونه اجزای اصلی استراتژی بازاریابی تلفن همراه عالی را برای مخاطبان مناسب ، در زمان مناسب پیاده سازی کنید.
بازاریابی موبایل چیست؟
به طور خلاصه ، بازاریابی موبایل به اشتراک گذاری یک مارک یا تجارت به روشی است که برای تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه در سراسر برنامه ها ، کانال های رسانه های اجتماعی و وب سایت ها بهینه شده است.
به عنوان یک استراتژی بازاریابی ، بازاریابی موبایل به کسب و کار اجازه می دهد تا با تمرکز صرف بر روی فرآیندهای بازاریابی دیجیتال رومیزی ، به مخاطبان بیشتری نسبت به مخاطبان خود دسترسی پیدا کند. طبق گفته های SiriusDecison ، 67٪ از مراحل خرید اکنون به صورت دیجیتالی انجام می شود. علاوه بر این ، فلوری گزارش داد که متوسط آمریکایی ها هر روز حدود 5 ساعت را صرف دستگاه تلفن همراه خود می کنند.
تیم های بازاریابی از مدت زمانی که هر فرد به طور متوسط در یک دستگاه تلفن همراه صرف می کند ، استفاده می کنند. از آنجا که ما هر روز روی تلفن های خود هستیم ، فقط منطقی است که کمپین های بازاریابی برای بینندگان موبایل در سیستم عامل های مختلف دیجیتال تخصصی باشد.
چرا استراتژی های بازاریابی موبایل اهمیت دارند
از دیدگاه کسب و کار ، مهم است که درک کنیم نحوه مصرف محتوای دیجیتال توسط مشتریان آنها از دسک تاپ به تلفن همراه تغییر یافته است. در سال 2015 ، استفاده از تلفن همراه از استفاده دسک تاپ پیشی گرفت و 51 درصد از وقت اینترنت برای دستگاه های تلفن همراه و تلفن های هوشمند صرف شد.
برای بازاریابان ، مهارت های بازاریابی آنلاین که مکمل بهینه سازی استراتژی بازاریابی تلفن همراه هستند ، به طور فعالانه مهارت کسب و کار در سراسر جهان هستند. اندازه سازمان شما مهم نیست ، وقت آن رسیده است که استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود را با یک بازاریاب دیجیتال با مهارت های بازاریابی موبایلی با ارزش بالا ارتقا دهید.
نمونه هایی از بهترین استراتژی های بازاریابی موبایل در کلاس
در طول سال ها ، بسیاری از مارک ها و سازمان ها برای استفاده بیشتر از بودجه بازاریابی خود ، در استراتژی های بازاریابی موبایل با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده اند ، از جمله:
نشنال جئوگرافیک: در یک اقدام جسورانه ، کانال نشنال جئوگرافیک یک کمپین بازاریابی موبایلی ایجاد کرد که فقط با هدف کاربران تبلت بود که از طریق شبکه Wi-Fi خانه خود تماشا می کردند. این کمپین در هنگام پخش یک برنامه در تلویزیون ، اطلاعات مربوطه را در تبلت هایشان برای تجربه تماشای مشترک فراهم می کرد.
فورد: در زمان عرضه مدل های جدید Taurus و Escape ، فورد یک استراتژی بازاریابی تلفن همراه در آینده ایجاد کرد که قابلیت مشاهده و ارسال پیامک را به تلفن همراه متصل می کرد. اگر افراد در مورد هر یک از وسایل نقلیه کنجکاو بودند و اطلاعات بیشتری می خواستند ، کافی بود متن یک کلمه ای را به شماره کوتاه ارسال کنند.
به محض ارسال اطلاعات متن ، با آنها تماس گرفته می شود ، اطلاعات مربوطه را ارائه می دهند و نام و کد پستی آنها را می پرسند. این اطلاعات سپس به نزدیکترین نمایندگی آنها ارسال شد ، از آنجا که یک متخصص فروش تماس گرفت.
راهبرد بازاریابی تلفن همراه خود را تنظیم کنید
اگر تازه وارد دنیای بازاریابی موبایل هستید ، ما اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی کاملاً بازاریابی موبایل را با سهولت جمع آوری کرده ایم.
مانند همه تلاش های بازاریابی ، کمپین شما باید مشتری مدار باشد. روش های بازاریابی سنتی فروش ویژگی های محصول یا منطقه خدمات شما از بین رفته است. در عوض ، مشتریان به دنبال سرمایه گذاری در مارک هایی هستند که به اعتقاد آنها راهکاری برای جنبه خاصی از زندگی آنها فراهم می کند.
وقتی صحبت از مهارت های مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال می شود ، درک چگونگی بازاریابی موثر برای مشتریان مبتنی بر تلفن همراه نکته اساسی است. این کار با اطمینان از اینکه شما یک استراتژی ضد هوایی برای ایجاد تمایل مشتری برای سرمایه گذاری در محصول یا خدمات خود دارید ، شروع می شود. محتوایی که به مشتریان نشان داده می شود باعث افزایش آگاهی از نام تجاری آنها می شود و در حالت ایده آل آنها را به سمت قیف فروش شما می کشاند.
از آنجا که کاربران موبایل غالباً از دستگاه خود در کوتاه مدت استفاده می کنند - در هنگام رفت و آمد یا استراحت کوتاه کار - محتوای استراتژی بازاریابی تلفن همراه باید تا حد ممکن مختصر و شفاف باشد. وقتی کاربر می تواند به سرعت به اطلاعاتی که ممکن است برای آنها مفید باشد دسترسی پیدا کند و آنها را درک کند ، احتمال اینکه درگیر شوند بیشتر است.
صفحات وب و فرود خود را برای تلفن همراه بهینه کنید
اولین قدم در ایجاد بهترین استراتژی بازاریابی موبایلی در کلاس برای نام تجاری شما ، اطمینان از این است که هرگونه محتوا یا اطلاعاتی را که برای مخاطبان هدف بازاریابی می کنید ، می توانید به طور دقیق در دستگاه تلفن همراه آنها مشاهده کنید. به عنوان مثال ، بهینه سازی صفحات وب شما به "طراحی" ویژه ای برای رایانه لوحی و اندازه صفحه کوچکتر نیاز دارد. این امکان را برای مرور محتوا در یک صفحه وب مشابه آنچه در دسک تاپ مشاهده می کنید ، فراهم می کند.
صفحات فرود با تبدیل بالا اغلب جنبه های بصری کاملاً خوبی برای به اشتراک گذاشتن سریع پیام با مخاطب دارند. با این حال ، از آنجا که بعضی از دستگاه های تلفن همراه به طور مشهور زمان بیشتری برای بارگیری صفحات وب با حجم زیاد تصویر نیاز دارند ، سعی کنید صفحات فرود و صفحات وب سازگار با تلفن همراه را حفظ کنید تا زمان بارگیری به حداقل برسد . آبردین گروه پیدا شده است که فقط یک تاخیر بارگذاری یک دوم:
رضایت مشتری را 16٪ کاهش می دهد
باعث کاهش 7 درصدی در تبدیلات می شود
11٪ تعداد بازدید کمتر صفحه ایجاد می کند
برای اینکه صفحه فرود و وب خود را تا حد امکان برای موبایل دوستانه نگه دارید ، مطمئن شوید که هر عکس یا ویدیویی برای تلفن همراه ساخته شده است و آنها مرتباً برای برقراری ارتباط با پیام جدید به روز می شوند و استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما را ساده می کنند.
مخاطب مناسب پیدا کنید
م mostثرترین استراتژی های تلفن همراه ، مواردی هستند که برای ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می شوند. به احتمال زیاد ، نام تجاری یا تجارت شما در حال حاضر پروفایل مشتری ایده آل (ICP) و مشخصات خریدار را ایجاد کرده است.
برای بردن این استراتژی های از پیش ساخته شده به سطح بعدی ، می توان از این ICP ها و اشخاص برای راهنمایی انواع سیستم عامل هایی که کمپین بازاریابی موبایل خود را بر پایه آنها بنا نهاده اید ، استفاده کرد. به عنوان مثال ، با دانستن اینکه خریدار هدف شما بیشتر در چه کانال های رسانه های اجتماعی صرف می کند ، می توانید محتوای تلفن همراه را برای این کانال ها بهینه سازی کنید.
برخی از کانال های رسانه های اجتماعی - مانند اینستاگرام - به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین تأثیر را در دستگاه های تلفن همراه دارند ، بنابراین تحقیقات خود را در مورد اینکه چه محتوا دارای سطح بالایی از تعامل در این سیستم عامل ها است ، انجام دهید.
تماس برای اقدام خود را برای کاربران تلفن همراه قابل دسترسی کنید
بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی شامل فراخوان به عمل (CTA) در سراسر محتوای شما است. این انفجارهای کوتاه بیننده را دعوت می کند تا گام منطقی بعدی را به روشی طبیعی احساس کند و آنها را بیشتر به داخل قیف فروش آنلاین شما بکشاند.
با این حال ، در دستگاه های تلفن همراه ، بسیار مهم است که بازاریاب های دیجیتال CTA ایجاد کنند که برای انجام آنها به مراحل زیادی احتیاج نیست. به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که می توانید بر روی هر پیوندی با مارک تجاری خود کلیک کنید ، جعبه ایمیل را باز کنید یا تماس تلفنی را آغاز کنید.
از قابلیت های موبایل به نفع خود استفاده کنید
در یک مثال بالا از بهترین استراتژی های بازاریابی در تلفن همراه ، ما در مورد چگونگی فعال کردن پیام نوشتاری فورد برای ایجاد ارتباط با مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل آنها بحث کردیم .
از آنجا که تلفن مشتری تقریباً همیشه روی اوست ، اجازه دادن به او برای اشتراک در متن می تواند به شما کمک کند خدمات یا تبلیغات محصول را به سرعت به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، کاربران می توانند اطلاعات تماس خود را بصورت آنلاین با مارک شما به اشتراک بگذارند و برای دریافت اعلان های تلفن همراه هنگامی که نام تجاری شما فقط برای مدت زمان محدودی فروش یا تبلیغ دارد ، در آن ثبت نام می کنند. این امر کاربر را وادار به اقدام فوری می کند ، با متوسط نرخ کلیک بازاریابی پیامکی 36٪ .
علاوه بر این ، مارک ها می توانند کوپن ها و کدهایی را ایجاد کنند که برای دسترسی سریع مشتری به تلفن همراه مناسب باشد. بسیاری از مارک های بزرگ فعالانه از این گزینه استفاده می کنند و بارکدهای موبایلی را ایجاد می کنند که می تواند در هنگام خرید برای دسترسی به تخفیف ها اسکن شود.
ایمیل مارکتینگ خود را برای موبایل بهینه کنید
به همان روشی که پیوندهای موجود در CTA شما در صفحات وب و سایر اشکال محتوای بازاریابی باید قابل کلیک و تعامل باشند ، پیوندهای موجود در محتوای بازاریابی از طریق ایمیل نیز باید باشند. این که آیا آنها برای یک مشاوره رایگان به یک تماس تلفنی متصل می شوند یا یک صفحه فرود طراحی شده برای بازاریابی ایمیل با قابلیت تبدیل بالا ، مناسب برای موبایل باید در اولویت هر استراتژی بازاریابی تلفن همراه باشد.
پذیرش قابلیت های بازاریابی تلفن همراه خود
با استفاده از روشهای بالا برای ایجاد و بهینه سازی استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود ، مارک تجاری خود را که با جمعیت بیشتری تعامل دارید قادر خواهید ساخت. در واقع ، طبق فهرست وب جهانی ، پیش بینی می شود که استفاده از تلفن همراه به زودی از استفاده از انواع دیگر دستگاه ها در سال جاری فراتر رود.
برای ورود به بازار دیجیتال ، نام تجاری شما باید یک استراتژی بازاریابی موبایل داشته باشد تا موفق شود. با توجه به اینکه افراد تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه خود را هر روز بین 150 تا 200 بار چک می کنند ، هنگامی که تمرکز خود را بر روی ارائه مواد بازاریابی با کیفیت بالا در تلفن همراه بگذارید ، روند بازاریابی کسب و کار شما به سطح بالاتری می رسد.
چه یک مارک آنلاین باشید و چه یک تجارت مستقر در فروشگاه ، اکنون وقت آن است که مطمئن شوید تلاش های بازاریابی شما به دستگاه های تلفن همراه مخاطبان شما رسیده است. مطمئناً ، مانند هر فرآیند بازاریابی دیگر ، شما باید دائماً در حال انجام تحقیقات بازار ، طراحی مجدد مواد بازاریابی و بهینه سازی قیف فروش خود باشید. با ماندگاری در بالای جدیدترین نوآوری های استراتژی بازاریابی موبایل ، نام تجاری شما می تواند منجر به تولید هدایای جدید ، افزایش نرخ تبدیل و کمک به رونق تجارت شما شود.
ریزش مو (آلوپسی) فقط می تواند روی پوست سر یا کل بدن شما تأثیر بگذارد و می تواند موقت یا دائمی باشد. این می تواند نتیجه وراثت ، تغییرات هورمونی ، شرایط پزشکی یا بخشی طبیعی از پیری باشد. هرکسی می تواند موی سر خود را از دست بدهد ، اما این در مردان بیشتر است.
طاسی معمولاً به ریزش بیش از حد پوست سر شما اشاره دارد. ریزش موی ارثی با افزایش سن شایع ترین علت طاسی است. برخی از افراد ترجیح می دهند ریزش موهایشان بدون درمان و پنهان شود. سایرین ممکن است آن را با مدل مو ، آرایش ، کلاه یا روسری بپوشانند. و هنوز هم دیگران برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو و یا بازگرداندن رشد ، یکی از روش های درمانی موجود را انتخاب می کنند.
قبل از ادامه درمان ریزش مو ، با پزشک خود در مورد علت ریزش مو و گزینه های درمانی صحبت کنید.
علائم
ریزش مو بسته به عواملی که باعث ایجاد آن می شود از طرق مختلفی ظاهر می شود. این می تواند ناگهانی یا به تدریج بروز کند و فقط پوست سر یا کل بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد.
علائم و نشانه های ریزش مو ممکن است شامل موارد زیر باشد:
نازک شدن تدریجی بالای سر. این رایج ترین نوع ریزش مو است که با افزایش سن افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. در مردان ، موها اغلب از روی خط موهای پیشانی شروع به عقب نشینی می کنند. زنان به طور معمول بخشی از موهایشان را گسترده می کنند. الگوی ریزش مو به طور فزاینده ای در زنان مسن ، خط موی عقب افتاده (آلوپسی فیبروزان کننده پیشانی) است. نقاط طاسی دایره ای یا تکه ای. برخی از افراد موهای خود را در نقاط طاسی دایره ای یا تکه ای پوست سر ، ریش یا ابروها از دست می دهند. ممکن است قبل از ریزش مو ، پوست شما دچار خارش یا درد شود. شل شدن ناگهانی مو. شوک جسمی یا عاطفی می تواند باعث شل شدن مو شود. هنگام شانه زدن یا شستن موها یا حتی پس از کشیدن ملایم ، ممکن است تعداد انگشتان مو بیرون بیاید. این نوع ریزش مو معمولاً باعث کم پشتی مو می شود اما موقتی است. ریزش کامل بدن برخی شرایط و درمان های پزشکی ، مانند شیمی درمانی برای سرطان ، می تواند منجر به ریزش مو در تمام بدن شما شود. موها معمولاً دوباره رشد می کنند. لکه های پوسته پوسته شدن که روی پوست سر گسترش می یابد. این نشانه کرم حلقوی است. ممکن است همراه با شکستگی مو ، قرمزی ، تورم و در بعضی مواقع پختگی باشد.
چه موقع به پزشک مراجعه کنیم اگر از ریزش مداوم موی خود یا فرزندتان ناراحت هستید و می خواهید درمان خود را دنبال کنید به پزشک مراجعه کنید. برای زنانی که دچار خط موی در حال دور شدن (آلوپسی فیبروزان کننده پیشانی) می شوند ، در مورد درمان زودهنگام با پزشک خود صحبت کنید تا از طاسی قابل توجه دائمی جلوگیری کند.
همچنین اگر هنگام شانه زدن یا شستن موهای خود یا فرزندتان متوجه ریزش موی ناگهانی یا تکه تکه یا بیش از حد معمول ریزش مو شد ، با پزشک خود صحبت کنید. ریزش ناگهانی مو می تواند یک بیماری پزشکی زمینه ای را نشان دهد که نیاز به درمان دارد.
علل افراد معمولاً روزانه 50 تا 100 تار مو از دست می دهند. این معمولاً قابل توجه نیست زیرا موهای جدید همزمان رشد می کنند. ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که موهای جدید جای موهای ریخته شده را نگیرند.
سابقه خانوادگی (وراثت). شایع ترین علت ریزش مو ، بیماری ارثی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. به این وضعیت آلوپسی آندروژنیک ، طاسی با مدل مردانه و طاسی با الگوی زنانه گفته می شود. این حالت معمولاً به تدریج و در الگوهای قابل پیش بینی اتفاق می افتد - یک خط مو و لکه های طاس در مردان و موهای کم پشت در امتداد تاج پوست سر در زنان. تغییرات هورمونی و شرایط پزشکی. شرایط مختلف می تواند باعث ریزش موی دائمی یا موقتی شود ، از جمله تغییرات هورمونی ناشی از بارداری ، زایمان ، یائسگی و مشکلات تیروئیدی. شرایط پزشکی شامل آلوپسی آره آتا (al-o-PEE-she-uh ar-eA-tuh) است که مربوط به سیستم ایمنی بدن است و باعث ریزش موهای کوچک ، عفونت های پوست سر مانند کرم حلقه و اختلال در کشیدن مو به نام تریکوتیلومانیا (trik-) می شود. o-til-o-MAY-nee-uh). داروها و مکمل ها ریزش مو می تواند عارضه جانبی داروهای خاص مانند داروهای مورد استفاده در سرطان ، آرتروز ، افسردگی ، مشکلات قلبی ، نقرس و فشار خون باشد. پرتودرمانی به سر. ممکن است مو مانند گذشته رشد نکند. یک اتفاق بسیار استرس زا. بسیاری از افراد چند ماه پس از شوک جسمی یا عاطفی ، کم پشتی مو را تجربه می کنند. این نوع ریزش مو موقتی است. مدل های مو و روش های درمانی. مدل موی بیش از حد یا مدل مویی که موهای شما را محکم می کند ، مانند دم خوک یا قرنیه ، می تواند باعث نوعی ریزش مو به نام آلوپسی کششی شود. درمان های داغ و دائمی موهای زائد نیز می توانند باعث ریزش مو شوند. در صورت بروز زخم ، ریزش مو می تواند دائمی باشد.
عوامل خطر تعدادی از عوامل می توانند خطر ریزش مو را افزایش دهند ، از جمله:
سابقه خانوادگی طاسی از طرف مادر یا پدر شما
سن
کاهش وزن قابل توجه
برخی موارد خاص پزشکی ، مانند دیابت و لوپوس
فشار
تغذیه ضعیف
جلوگیری
بیشتر طاسی ناشی از ژنتیک است (طاسی با مدل مردانه و طاسی با مدل زنانه). این نوع ریزش مو قابل پیشگیری نیست. این نکات ممکن است به شما کمک کند از ریزش مو جلوگیری کنید: با موهایتان ملایم باشید. هنگام شستشو و مسواک زدن مخصوصاً وقتی موهایتان خیس است ، از مواد پاک کننده استفاده کنید و از کشیدن خودداری کنید. یک شانه دندانه پهن ممکن است به جلوگیری از کشیدن مو کمک کند. از درمان های سخت مانند غلطک گرم ، فر ، دستگاه درمان روغن داغ و دائمی خودداری کنید. کشش مو را از مدل هایی که از نوارهای لاستیکی ، بارت و نوارهای کش استفاده می کنند ، محدود کنید. در مورد داروها و مکمل هایی که ممکن است باعث ریزش مو شوند از پزشک خود سوال کنید. از موهای خود در برابر نور خورشید و سایر منابع نور ماورابنفش محافظت کنید. سیگار نکش. برخی مطالعات ارتباط بین سیگار کشیدن و طاسی در مردان را نشان می دهد. اگر تحت شیمی درمانی هستید ، از پزشک خود در مورد درپوش خنک کننده سوال کنید. این کلاه می تواند خطر ریزش مو در طی شیمی درمانی را کاهش دهد.
گردش کار اتوماسیون بازاریابی برای تیم های کم وقت نجات دهنده است. نه تنها این ، بلکه آنها همچنین می توانند بازاریابان را قادر به ایجاد روابط بهتر با مشتری ، تقویت تبدیل و افزایش چشمگیر درآمد کنند. برای اطمینان از سودمندی کسب و کارتان ، در اینجا 10 مثال از گردش کار اتوماسیون بازاریابی و جزئیات نحوه تنظیم خود آورده شده است.
بنابراین ، شما قبلاً درک کرده اید که اتوماسیون بازاریابی چیست و برای شروع خارش دارید. اما صبر کنید - بهترین گردش های اتوماسیون بازاریابی برای آزمایش کدامند و دقیقاً چگونه کار می کنند؟
در زیر 10 نمونه از گردش کار اتوماسیون بازاریابی ، همراه با چگونگی کمک به کسب و کار شما و دستورالعمل های تنظیم آنها وجود دارد. گردش کارها بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید ، به دسته های زیر تقسیم می شوند:
درک گردش کار اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون گردش کار چیست؟
اتوماسیون گردش کار استفاده از فناوری برای خودکار کردن کارهای دستی بر اساس مجموعه ای از قوانین یا شرایط است. این گردش کارها دارای ساختار "اگر / پس" هستند ، به این معنی که اگر یک شرط خاص برآورده شود ، عملی رخ خواهد داد.
در یک زمینه بازاریابی ، گردش کار خودکار شامل عناصر زیر است:
مختلف touchpoints در چرخه حیات مشتری، مانند زمانی که آنها به وب سایت شما و یا با خدمات به مشتریان خود
شرایط یا عوامل ایجاد کننده مراحل کار ، که ممکن است یک ویژگی مشتری یا رفتار او باشد
این اقدامات به طور خودکار با چنین شرایطی ایجاد می شوند ، مانند ارسال ایمیل به مشترک یا افزودن آنها به یک لیست
اگر این همه کمی پیچیده به نظر می رسد که نگران نباشید. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ایمیل Sendinblue طیف وسیعی از الگوهای گردش کار آماده برای سناریوهای معمول را ارائه می دهد.
بنابراین ، نیازی به شروع از ابتدا نیست!
به علاوه شما می توانید آن را امتحان کنید برای به رایگان با دسترسی به مجموعه کامل Sendinblue از بازاریابی اتوماسیون ویژگی های تا 2000 تماس در طرح رایگان.
حال ، بیایید برخی از بهترین گردش کارهای اتوماسیون بازاریابی و نحوه عملی کردن آنها را بررسی کنیم.
10 گردش کار اتوماسیون بازاریابی و نحوه تنظیم آنها
در اینجا چند نمونه از اینکه چگونه تیم بازاریابی شما می تواند از گردش کار خودکار برای تقویت نتایج شما استفاده کند ، آورده شده است.
گردش کار برای ایجاد روابط
اتوماسیون می تواند نقش اساسی در استراتژی بازاریابی رابطه شما داشته باشد. این نه تنها به شما کمک می کند تا مشتریان جدید را ایمن کنید بلکه در درازمدت از وفاداری آنها به برند شما نیز اطمینان حاصل می کند.
1. استقبال از مشترکین
ایمیل خوش آمد گویی موثر است که باید برای مشترکین که ثبت نام برای محتوا مانند خبرنامه خود را است. این مثال اتوماسیون ایمیل ساده مخاطبان شما را نشان می دهد که از آنها مراقبت می کنید و پایه و اساس یک رابطه پایدار را ایجاد می کند.
می توانید از گردش کار خوش آمدید برای موارد زیر استفاده کنید:
پیشنهاد ارزش خود را دوباره بیان کنید (یا درمورد آن توضیح دهید) . چه چیزی شما را خاص می کند؟
انتظارات خود را برای مشترکین خود تعیین کنید. آنها چه انتظاری می توانند از محتوای شما داشته باشند و هر چند وقت یک بار آن را دریافت می کنند؟
از مشترکین جدید جامعه خود استقبال کرده و به آنها طعم شخصیت جذاب شما را می بخشید!
مشترکان را با یک جایزه غافلگیر کنید. اگر یک فروشگاه یا محتوای اضافی داشته باشید که بلافاصله بارگیری شود ، این می تواند یک کوپن باشد .
نحوه تنظیم گردش کار
این گردش کار نوعی پاسخگوی خودکار ایمیل است . این در میان نمونه های ساده تر است ، با متغیرها و شرایط کمتری درگیر است. بنابراین ، گردش کار مناسب برای افرادی که تازه با اتوماسیون بازاریابی شروع کرده اند!
ماشه ارسال فرم ثبت نام در وب سایت شماست که مشترک را به لیست انتخابی شما اضافه می کند. هنگامی که آنها به لیست بپیوندند ، این به طور خودکار گردش کار را آغاز می کند و کمپین ایمیل استقبال را که آماده کرده اید ارسال می کند.
2. ارائه محتوای دروازه دار
نسل سرب هرگز یک خیابان یک طرفه نیست. اگر از مشتریان احتمالی خود اطلاعات می خواهید ، باید به آنها دلیلی برای اشتراک آنها بدهید!
محتوای دردار یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف است. شما چیز ارزشمندی مانند کتاب الکترونیکی قابل بارگیری یا وبینار در اختیار کاربران قرار می دهید . و در ازای آنها اطلاعات مفیدی مانند نام ، شرکت ، آدرس ایمیل و سایر مشخصات تماس آنها را ارائه می دهند.
محتوای دردار به ویژه به عنوان یک تاکتیک تولید سرب بسیار مثر است زیرا افرادی را جذب می کند که احتمالاً به پیشنهاد شما علاقه مند هستند. گردش کار اتوماسیون خوش ساخت می تواند به سرمایه گذاری در این امر کمک کند.
پس از ارسال خودکار مشترکین محتوایی که در آن ثبت نام کرده اند ، می توانید با پیگیری محتوای متناسب با علایق آنها ، منجر به پرورش شوید.
نحوه تنظیم گردش کار
نقطه شروع شما ایجاد یک صفحه بازشو یا فرود برای محتوای دروازه دار خود است که به پایگاه داده شما متصل است. وقتی کسی فرم را برای دسترسی به محتوا پر می کند ، به لیست ایمیل اضافه می شود. این جریان کار را آغاز می کند.
از آنجا می توانید یک سری اقدامات ایجاد کنید تا مشترکین در زمان مناسب محتوای مربوطه را دریافت کنند.
3. پرورش سرب
همانطور که مثال فوق نشان می دهد ، اتوماسیون بازاریابی می تواند پرورش هدایت های جدید را آسان و موثرتر کند.
هدف از پرورش سرب راهنمایی مشتریان بالقوه به سمت تبدیل است. می توانید از این نوع گردش کار استفاده کنید تا:
تعامل مشتری را در تمام مراحل تحقیق و خرید وی حفظ کنید
با اطلاعات مربوطه که برای خرید نیاز دارند ، چشم اندازها را فراهم کنید
نحوه تنظیم گردش کار
گردش کار پرورش دهنده سرب شما باید از اولین نقطه ممکن در قیف فروش آغاز شود. این ممکن است زمانی باشد که شخصی در خبرنامه شما مشترک می شود یا درخواست نمایش آزمایشی محصول شما را دارد.
هنگامی که یک سرب وارد گردش کار شما می شود می توانید تعامل آنها را دنبال کنید تا سفر مشتری را بیشتر تنظیم کنید. به عنوان مثال ، بسته به اینکه از کدام صفحات در سایت شما بازدید می کنند ، می توانید یک کمپین ایمیل خودکار با محتوای مربوطه را بر اساس علایق آنها پیگیری کنید.
4. دریافت بازخورد
بازخورد مشتری نه تنها برای بهبود خدمات یا محصول بلکه برای جلب اعتماد ابزاری ارزشمند است. و با گردش کار خودکار ، بازخورد و اندازه گیری رضایت مشتری بسیار راحت تر است!
نحوه تنظیم گردش کار
ابتدا در مورد نقطه تماس که باید درخواست بازخورد را تحریک کند تصمیم بگیرید. برخی از سناریوهای احتمالی شامل خرید محصول یا تعامل مشتری با تیم پشتیبانی شما است . این باید باعث شود پیامی از مشتری بخواهد در مورد تجربه خود بازخورد داشته باشد.
و می توانید بر اساس پاسخ مشتری ، با یک گردش کار چند مرحله ای ، فراتر هم بروید. مثلا:
با داشتن مشتریانی راضی ، آنها را به لیست مشتریان وفادار اضافه کنید و در آنجا پیشنهادات و تخفیف های منحصر به فردی برای آنها ارسال می کنید تا بازهم بیشتر به آنها بازگردد. گزینه دیگر استفاده از فرصت و درخواست بررسی از مشتری است تا بتوانید بازخورد مثبت وی را به طور گسترده تری به اشتراک بگذارید.
با داشتن مشتریانی ناراضی ، یک پیام تشکر شخصی برای بازخورد صادقانه آنها ارسال کنید و سعی کنید بیشتر در مورد تجربه منفی آنها بیاموزید. همچنین می توانید بازپرداخت یا تخفیف ارائه دهید تا شرایط را از منظر خدمات مشتری اصلاح کنید.
گردش کار برای بهبود تعامل
هنگامی که کسی مشترک شد یا مشتری پرداخت شد ، شما هنوز هم باید سخت تلاش کنید تا علاقه او را حفظ کنید و جلوی سقوط او را بگیرید. این گردش کار اتوماسیون بازاریابی به شما در انجام چنین کاری کمک خواهد کرد!
5. سری های Onboarding
ایمیلهای موجود ابزاری مهم برای اطمینان از پایبندی مشتریان به شرکت شما هستند. شما می توانید این ایمیل های خودکار را به دنبال ایجاد یک حساب کاربری یا پس از خرید مشتری از محصول یا خدمات خود ارسال کنید .
هنگامی که یک کاربر در یک وب سایت یک حساب کاربری ایجاد می کند ، معمولاً چندین مرحله برای تکمیل نمایه خود وجود دارد. همچنین مواردی وجود دارد که آنها باید یاد بگیرند تا بتوانند از حساب خود بیشترین بهره را ببرند. مجموعه های پردازنده شما می توانند برخی از این موارد را برای یک تجربه نرم تر از مشتری حل کنند.
در طولانی مدت این می تواند مزایایی از جمله داشته باشد:
افزایش تعامل مشتریان با محصولات یا خدمات و بهبود ماندگاری
شناسایی کاربران با مشارکت کم یا افرادی که حساب خود را به درستی برای فعالیت های تبلیغاتی بیشتر تنظیم نکرده اند
نحوه تنظیم گردش کار
هنگامی که یک کاربر ثبت نام می کند یا خرید می کند ، او فرمی را ارسال می کند که جزئیات خود را به پایگاه داده شما اضافه می کند. این عمل بقیه گردش کار را به حرکت در می آورد.
هنگامی که کاربر ایمیل اولیه شما را دریافت کرد ، اگر بعد از مدت زمان مشخصی مراحل لازم را انجام نداده باشند ، می توانید پیامی ارسال کنید.
و اگر آنها نمایه خود را تکمیل کرده اند ، می توانید برای آنها ایمیل نهایی ارسال کنید که به آنها نشان دهد چگونه از حساب خود بیشترین بهره را می برند.
بهینه سازی زمان بندی ایمیل و نظارت بر اینکه گیرندگان آخرین اقدام اصلی را انجام داده اند ضروری است. این اطمینان می دهد که کاربران از ایمیل های موجود شما ارزشی دریافت می کنند و مارک تجاری شما را برای کمک به شما تقویت می کند.
6. جشن تولد یا سالگرد
با ارسال خودکار تخفیف ویژه تولد یا سالگرد مشتری شدن مشتری ، VIP خدمات درمانی را به آنها بدهید.
کمپین های شخصی مانند این یک راه عالی برای ایجاد وفاداری و حفظ ذهن برند شما است. به علاوه آنها به مشتریان انگیزه ای می دهند تا دوباره از شرکت شما خرید کنند یا اشتراک خود را حفظ کنند.
نحوه تنظیم گردش کار
این یکی از ساده ترین مثالها برای شروع کار با گردش کار خودکار ایمیل است.
برای پیام های تولد هنگام ثبت نام باید از کاربران تاریخ تولد آنها را بخواهید. برای سایر سناریوها می توانید از تاریخی که مخاطب به یک لیست خاص اضافه شده استفاده کنید.
7. جذب مجدد مشترکان
اگر می خواهید با میزان کم تعامل با محتوا یا محصول خود مقابله کنید ، روند کار تعامل دوباره راهی است که باید دنبال کنید.
انواع مختلفی از سناریوها برای این کار وجود دارد ، مانند:
اگر هنوز هم می خواهند از شما خبری بگیرند ، از مشترکان ایمیل با تعامل ضعیف درخواست می کنید
جلب مشتریانی که مدتی خرید نکرده با تخفیف
تماس با کاربرانی که مدتی است وارد سیستم شما نشده اند یا از محصول شما استفاده نکرده اند
با استفاده از این داده های مخاطب می توانید گردش کاری ایجاد کنید که بطور خودکار هر سال در یک تاریخ مشابه پیام از پیش آماده شده را برای مشترکان ارسال کند.
اگر مشتری از تبلیغات خود استفاده نکرد ، می توانید یادآوری را برای ارسال پس از مدت زمان مشخصی ایجاد کنید.
نحوه تنظیم گردش کار
اولین قدم ، تعریف مشترک غیرفعال و در نتیجه شرایط ورود مخاطب به گردش کار است. این ممکن است مشترکی باشد که مدت زمان مشخصی ایمیل شما را باز نکرده یا چیزی خریداری نکرده است. سپس این امر باعث می شود که فقط یک پیام یا یک سری ایمیل ارسال شود که هدف آنها بازگرداندن آنهاست.
نکته پاداش: همچنین می توانید از ایمیل های مجدد تعامل برای پاک کردن لیست مخاطبین خود که دیگر علاقه ای ندارند استفاده کنید. یک مرحله به گردش کار خود اضافه کنید تا اگر مخاطبی با پیام "آخرین فرصت" شما تماس نمی گیرد که از آنها می خواهد دوباره شرکت کنند ، آنها به طور خودکار از لیست شما حذف می شوند.
گردش کار برای افزایش درآمد
با گردش کار مناسب ، اتوماسیون بازاریابی می تواند برای افزایش فروش شما معجزه کند. در اینجا چند نمونه از دقیقاً چگونگی عملی کردن این مورد آورده شده است.
8- پیگیری گاری های رها شده
گردش کار رها شده در سبد خرید برای هر سایت تجارت الکترونیکی ضروری است. چرا؟ به زبان ساده ، با دادن یک نگاه به مشتری می توانید فروش بیشتری را تضمین کرده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.
پیگیری های کالای متروکه معمولاً شامل پیامی می شود که خریدار را در مورد موارد باقی مانده در سبد خرید اینترنتی خود یادآوری می کند ، همراه با پیوندی برای بازگرداندن آنها برای انجام خرید.
به گزارش افکارنیوز، اگر تصمیم گرفته اید که برای تغییر در دکوراسیون منزل خود کاغذ دیواری را به دکوراسیون منزل یا محل کار اضافه کنید، لازم است مهم ترین نکات قبل از خرید کاغذ دیواری را به خاطر داشته باشید. زمانی می توانید بهترین نتیجه را از نصب کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل خود بدست آورید که چند نکته طلایی را در نظر بگیرید :
چیدمان اتاق
چیدمان اتاق و عناصر ساختمان در فضایی که قرار است کاغذ دیواری نصب کنید بسیار تاثیر گذار است. برای مثال اگر درها یا پنجره های زیادی در یک اتاق وجود دارد یا تعداد زیادی از المان بزرگ که فضای دیواری بصری زیادی را به خود اختصاص می دهند وجود دارد، فضای کافی برای کاغذ دیواری باقی نمی ماند و قطعا نصب آن تأثیر چندانی در دکور فضای شما نخواهد داشت. کاغذ دیواری در صورتی که اصولی در فضا بکار گرفته شود دیده شده و تغییر در فضا ایجاد می کند.
مساحت دیوار در قیمت و زمان کار تاثیر گذار است
به عبارت ساده هرچه اتاق بزرگتر باشد و مساحت دیواری که قرار است با کاغذ دیواری پوشانده شود بیشتر باشد، هزینه و زمان خرید و نصب آن بیشتر می شود. غیر از فاکتور مساحت دیوار عامل دیگری از قبیل طرح کاغذ دیواری در هزینه و زمان نصب تاثیر گذار است.
مقیاس الگوی کاغذ دیواری را در نظر بگیرید
وقتی تصمیم گرفتید که با توجه به فضای اتاق خرید و نصب کاغذ دیواری بهترین گزینه در طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر شماست، لازم است طرح کاغذ دیواری را در نظر بگیرید. در صورت داشتن دیوارهای بزرگ انتخاب طرح های بزرگ می تواند انتخاب شایسته ای باشد اما اگر فضای دیوار شما وسیع نیست بهتر است از طرح های خلوت یا الگوهایی با طرح های کوچک انتخاب کنید تا فضای شما کوچک تر دیده نشود.
از سوی دیگر هرچه طراحی بیشتری داشته باشد باید دقت بیشتری در نصب آن صورت گیرد. بنابراین باید بتوانید بودجه خود را برای انتخاب بهترین گزینه خرید کاغذ دیواری و شرایط نصب آن در نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.
سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید
ممکن است بخواهید خانه شما متفاوت باشد. تصمیم بگیرید و آن را انجام دهید. اگر سبکی غیرمعمول وجود دارد که شما را به سمت خود جلب کرده است، باید به دنبال آن بروید؛ زیرا خانه شما و شخصیت شما را منعکس می کند. استفاده از کاغذ دیواری عجیب و غریب از الگوهای روشن و جسورانه تا درخشان فلزی می تواند فضای منزل شما را متفاوت از دیگران نشان دهد. به یاد داشته باشید که تجربیات طراحان دکوراسیون داخلی الزامی برای اجبار در انجام آن نیست. مهم این است که خود شما با قرار گرفتن در فضا حس خوبی داشته باشید.
زیر سازی دیوار
قبل از اینکه تصمیم به نصب کاغذ دیواری بگیرید لازم است از زیر سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری اطمینان داشته باشید.بنابراین دیوار خود را به دقت بررسی کرده عیوب آن را شناسایی کرده و لایه زیرین کاغذ دیواری صاف و صیقلی کنید. شما می توانید کاغذ دیواری جدید را بر روی کاغذ دیواری های کهنه بچسبانید اما اگر بیش از دو لایه کاغذ وجود داشته باشد بهتر است اندکی وقت صرف کرده و لایه های زیرین کاغذ دیواری را جدا کنید.
شستشو و نظافت را حتما در بگیرید
مانند همه وسایل خانگی، کاغذ دیواری می تواند گرد و غبار و خاک را به خود جذب کند، بنابراین ممکن است گاهی اوقات به تمیز کردن سریع آن ها نیاز داشته باشید. قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما نحوه نظافت آن و شستشوی آن را در نظر بگیرید. نظافت به خصوص در مناطق پر رفت و آمد مانند پله ها و راهرو یا اتاق هایی که احتمالاً بچه ها آن را لمس می کنند بسیار اهمیت دارد.
کاغذ دیواری سقف دیوار
سقف های پوشیده شده از کاغذ دیواری می توانند شگفت انگیز به نظر برسند! محبوبیت استفاده از کاغذ های طرح دار در سقف اتاق به طور فزاینده ای در حال افزایش است.
کاغذ دیواری برای مکان های مختلف
خوشبختانه یکی از مزایای کاغذ دیواری این است که برای هر فضایی می توان یک طرح اختصاصی به کار برد. برای مثال کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری، کاغذ دیواری اتاق پذیرایی و ... هر کدام گزینه های مختلفی هستند که می توانید با اندکی تحقیق در بازار برای هر کدام مدل ها و طرح های منحصر به فردی را انتخاب و خریداری کنید. استفاده از پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی جدید ترین مدل های کاغذ دیواری است که می توانید در دکوراسیون خود به کار گیرید.
خرید از فروشگاه های ملزومات دکوراسیون داخلی
انتخاب از میان مدل های کاغذ دیواری متنوعی که در بازار وجود دارد ممکن است برایتان گیج کننده باشد. از این رو بهترین راه این است که به فروشگاه های معتبری که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. یک فروشگاه کاغذ دیواری معتبر ضمن ارائه جدید ترین آلبوم های کاغذ دیواری، از مشاورین و طراحان حرفه ای برخوردار است که می تواند برای انتخاب بهترین مدل کاغذ دیواری به شما مشاوره داده و پاسخگوی سوالات شما باشد.
تنوع کاغذ دیواری ارائه شده در النین مارکت انتخاب های بیشماری را برای خریداران محترم ارائه کرده و شما می توانید با کمک گرفتن از تیم فروش و پشتیبانی ضمن خرید بهترین مدل کاغذ دیواری از خدمات نصب و پشتیبانی آن ها بهره مند شوید. جدیدترین مدل های کاغذ دیواری فروشگاه ملزومات دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری را در سایت النین مارکت(eleninmarket.com) مشاهده کنید.
عالی است ، شما در حال ساخت و آزمایش وب سایت وردپرس خود بر روی تنظیمات محلی خود هستید. شما تمام مشکلات را اتو کرده اید و از نتایج آن راضی هستید.
بعدش چی؟ مرحله بعدی زنده کردن آن است ، بنابراین کاربران می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
س bigال اصلی این است که ، "چگونه می توانید سایت وردپرس خود را از localhost خود به سرور زنده منتقل کنید؟" خوب ، این چیزی است که این مقاله در مورد آن است.
ما دو روش برای کمک به شما در انتشار وب سایت وردپرس خود را پوشش خواهیم داد:
با استفاده از یک پلاگین
دستی
ما روش اول را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا هم برای صاحبان فن و هم اهل فن بسیار ساده است. همچنین ، این روش به طور یکپارچه برای تمام ارائه دهندگان میزبانی کار می کند.
با این حال ، در صورت خرابی افزونه (به هر دلیلی) یا می خواهید کنترل دقیق تری بر تمام جنبه های انتقال ، از روش دستی نیز استفاده کنید.
بیایید درست بپریم
مهاجرت سایت وردپرس به سرور زنده از یک localhost
در حالی که ما قصد داریم از پلاگین Duplicator برای این مقاله استفاده کنیم ، شما می توانید از هر پلاگین مناسب دیگری استفاده کنید.
در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:
انتقال WP همه در یک
افزونه پشتیبان گیری از وردپرس UpdraftPlus
مهاجم گورو
WP Migrate DB
پشتیبان گیری
VaultPress
مرحله 1: پلاگین Duplicator را در localhost نصب و فعال کنید
با نصب و فعال سازی افزونه Duplicator در سایت وردپرس میزبان در localhost شروع کنید.
به "افزودن پلاگین" بروید و "Duplicator" را جستجو کنید . پس از یافتن آن ، روی "اکنون نصب شود" کلیک کنید
فراموش نکنید که پس از اتمام نصب ، افزونه را فعال کنید.
مرحله 2: یک بسته ایجاد کنید
بسته در اینجا به دو فایل اشاره دارد: بایگانی فشرده شده وب سایت شما و یک فایل installer.php برای نصب محتویات بایگانی در سرور زنده.
برای تولید این پرونده ها ، ابتدا باید یک بسته ایجاد کنید.
در سمت چپ ، به منوی Duplicator در نوار منو بروید و روی زیر منوی Packages کلیک کنید.
بعد ، روی دکمه "ایجاد جدید" کلیک کنید که در گوشه سمت راست صفحه نشان داده می شود.
نام بسته را پر کنید و "بعدی" را در صفحه بعدی فشار دهید.
پس از اسکن ، صفحه ای با دکمه 'ساخت' در پایین مشاهده خواهید کرد. برای شروع ساخت بسته روی آن کلیک کنید.
ساختمان ممکن است مدتی طول بکشد. پس از تکمیل ، یک بایگانی فشرده ایجاد می کند که شامل محتوای وب سایت ،
پلاگین ها ، مضامین ، پایگاه داده و تمام فایل های وردپرس است.
مرحله 3: از یک سرویس گیرنده FTP برای انتقال بایگانی (ZIP) و installer.php به سرور مستقیم استفاده کنید
پس از در اختیار داشتن بایگانی و نصب کننده.php ، باید این پرونده ها را به سرور مستقیم انتقال دهید تا بتوانند از آنها برای تهیه نصب وردپرس برای وب سایت زنده شما استفاده کنند.
برای این منظور می توانید از هر سرویس گیرنده FTP (File Transfer Protocol) استفاده کنید - ما FileZilla را ترجیح می دهیم که رایگان و محبوب ترین آن است.
FileZilla به شما این امکان را می دهد تا از SFTP (Secure FTP) برای انتقال پرونده های خود از طریق اتصال ایمن استفاده کنید.
برای برقراری ارتباط مستقیم ، نام میزبان و شناسنامه های FTP / SFTP سرور مستقیم خود را وارد کنید.
بایگانی و installer.php را در پوشه وب اصلی (معمولاً public_html) در سرور مستقیم خود بارگذاری کنید
(این فایل ها را در محلی که بارگیری کرده اید در مرحله قبل پیدا خواهید کرد)
مرحله 4: installer.php را روی Live Server اجرا کنید
اکنون که پرونده های مورد نیاز را در سرور زنده دارید ، زمان اجرای installer.php فرا رسیده است.
مرورگر خود را به سمت http: // <yourdomainname> /installer.php هدایت کنید.
با این کار نصب Duplicator راه اندازی می شود.
کافیست بر روی "بعدی" کلیک کرده و به حرکت خود ادامه دهید.
توجه: قبل از رفتن به مرحله بعدی ، ممکن است بخواهید داده های قبلی (در صورت وجود) را از پایگاه داده سرور زنده حذف کنید.
برای این کار می توانید از مدیر پایگاه داده استفاده کنید. با این کار احتمال هرگونه داده باقیمانده بعداً کاهش می یابد.
در مرحله بعدی اطلاعات پایگاه داده شما درخواست می شود. اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و روی "بعدی" کلیک کنید.
مرحله 5: داده های سایت را به روز کنید و وب سایت زنده را آزمایش کنید
تنظیمات را در صفحه بعدی تأیید کنید و روی "بعدی" کلیک کنید.
روی دکمه "ورود به سیستم" در صفحه "آزمایش" کلیک کنید و ورود WP-آشنا شما باز می شود.
وارد سایت شوید و از طریق سایت پیمایش کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز مطابق میل شما است.
توجه: برای ایمن نگه داشتن وب سایت وردپرس خود ، افزونه های موردنیاز را غیرفعال کنید (از جمله افزونه Duplicator).
تبریک می گویم! شما با موفقیت سایت WordPress را از localhost به سرور منتقل کرده اید ، افزونه تمام پیچیدگی های فرآیند را مدیریت می کند.
سایت وردپرس را به صورت دستی به سرور زنده منتقل کنید
در Migration of WordPress بصورت دستی ، می توانید از ابزارهای مختلف برای صادر کردن پرونده های پایگاه داده از تنظیمات محلی استفاده کرده
و آن را به سرور فعال وارد کنید. همچنین سرویس گیرنده های FTP ، cPanel برای انتقال پرونده های WP وجود دارد.
مرحله 1: انتقال فایل های وردپرس به سرور زنده
از هر سرویس گیرنده FTP استفاده کنید. به پوشه اصلی نصب وردپرس خود در سرور محلی بروید. به سرور مستقیم خود متصل شوید
و تمام پرونده های موجود را در فهرست public_html فهرست دامنه خود بارگذاری کنید.
استفاده از cPanel برای دستیابی به همان کار نیز کاملاً خوب است.
مرحله 2: پایگاه داده محلی را صادر کنید
با استفاده از phpMyAdmin در سرور محلی خود ، پایگاه داده وردپرس خود را در سمت چپ انتخاب کرده و از نوار منوی بالا برای رفتن
به Export استفاده کنید. روش سریع صادرات ، و بر روی "Go" کلیک کنید.
با این کار یک فایل ".sql" در پرونده بارگیری شما ایجاد می شود که حاوی دستوراتی برای پایگاه داده صادر شده شماست.
همچنین می توانید به جای ایجاد فایل SQL ، صادرات را به یک فایل بایگانی انتخاب کنید.
مرحله 3: پایگاه داده را بر روی سرور زنده وارد کنید
می توانید از رابط phpMyAdmin یا مدیر پایگاه داده استفاده کنید.
فایل DB را که در مرحله قبل ایجاد کرده اید به پایگاه داده سرور مستقیم وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده تازه ایجاد شده
دارای امتیازات لازم برای کاربر DB است.
مرحله 4: مقادیر سایت ، وب و گزینه های نام وبلاگ را به روز کنید
به جدول wp_options بروید و بر روی "Select Data" کلیک کنید
شما باید مقادیر siteurl ، نام خانه و وبلاگ را به URL وب سایت خود تغییر دهید.
مرحله 5: wp-config.php خود را به روز کنید
پس از راه اندازی DB و رساندن همه پرونده های خود به سرور مستقیم ، ممکن است لازم باشد برخی تنظیمات را در
wp-config.php تغییر دهید تا آنها را با پایگاه داده خود مطابقت دهید.
این تنظیمات را تأیید کنید:
define ('DB_NAME' ، 'نام پایگاه داده')؛
define ('DB_USER'، 'کاربر پایگاه داده')؛
define ('DB_PASSWORD'، 'database_password')؛
define ('DB_HOST'، 'نام سرور پایگاه داده شما را نگه دارد (معمولاً localhost)')؛
مرحله 6: گواهی SSL خود را بر روی سرور فعال فعال کنید
سرانجام ، از وب سایت وردپرس زنده خود با بهترین گواهینامه SSL محافظت کنید . (با فرض اینکه قبلاً آن را روی سرور زنده نصب کرده اید).
این دو خط را در wp-config.php درست بالای خطی که می خوانید '/ * T define (' FORCE_SSL 'درست است) معرفی کنید
define ('FORCE_SSL_ADMIN' ، درست است)؛
خودشه. اکنون می توانید با دو روش مهاجرت وردپرس از localhost به سرور آشنا شوید.
برای سهولت کار یک افزونه انتخاب کنید. یا اگر می خواهید مراحل بیشتری را کنترل کنید از روش دستی استفاده کنید. اکنون آماده اید
تا وب سایت وردپرس خود را به جهانیان معرفی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد WordPress CMS ، میزبانی و ویژگی های وردپرس ، از بخش وبلاگ های وردپرس بیشتر بخوانید.
مهاجرت وردپرس از localhost به سرور کار دشواری به نظر می رسد اما اینطور نیست. این دو مرحله را دنبال کنید تا وب سایت خود را