همه آنچه که در زندگی روزمره با آن سرو کار دارد در این وبلاگ مطرح می کنیم

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع طراحی کابینت آشپزخانه


در طراحی آشپزخانه مهم ترین موضوعی که لازم است شما در نظر بگیرید نحوه چیدمان اجزای اشپزخانه از لحاظ  دسترسی افراد و کارایی آن برای اکنان خانه است. اگر بخواهیم چیدمان های معمول و استانداردی را برای آشپزخانه در نظر بگیریم ، 6 مدل یا چیدمان بر این اساس می توان بر شمرد.اصلی ترین موضوعی که در این 6 مدل به آن توجه شده است کاربردی بودن فضای آشپزخانه بر اساس اصل مثلث دسترسی به یخچال ، گاز و سینک ظرفشویی است.
بعد از طراحی و چیدمان اصول رنگ و هارمونی باید بررسی شود و در این قسمت است که شما می توانید هارمونی رنگ آن را با دکوراسیون منزل خودتان هماهنگ کنید

 

کابینت آشپزخانه U شکل 

 

آشپزخانه هایی که به شکل  U طراحی شده اند کارایی زیادی دارند. این آشپزخانه از سه دیوار تشکیل شده است که دو دیوار به صورت موازی و روبروی یکدیگر قرار قرفته اند و یک دیوار میانی این دو دیوار موازی را به هم متصل می کند. به دلیل اینکه پلان ان شبیه به حرف انگلیسی U است به نام شهرت یافته است.
در آشپزخانه های U شکل شما سه دیوار در اختیار دارید که که می توانید کابینت ها را بر روی این سه دیوار نصب کنید به همین دلیل محدودیت فضا برای نگهداری ظروف آشپزخانه نخواهید داشت. علاوه بر این براحتی می توانید اصول دسترسی مثلث آشپزخانه را در این نوع از چیدمان رعایت کرده و کارایی ان را تضمین کنید

 


مزایای کابینت آشپزخانه U شکل 


کارایی بالا 
آشپزخانه را می توان برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک اتفاده کرد. در صورتی که حداقل عرض آشپزخانه شما 1.8 باشد براحتی توانید از این طرح برای منزل خود بهره بررید.
فضای زیاد برای تعبیه کابینت های بزرگ و جا دار
امکان تعبیه کانتر و پیشخوان 
درصورتی که عرض آشپزخانه شما بیشتر از 1.8 باشد می توانید بسته به متراژ آن از جزیره و میز ناهار خوری در آن استفاده کنید
امکان طراحی آشپزخانه U شکل بون کابینت های ردیف بالا  ( به  دلیل اینکه شما سه دیوار برای نصب کابینت در اختیار دارید می توانید در صورت نیاز از کابینت های بالایی برای هر کدام از دیوار ها اجتناب کرده و از پنجره برای تامین نور اشپزخانه استفاده کنید و یک آشپزخانه با کارایی بالا و نور مناسب در اختیار داشته باشید.


کابینت اشپزخانه L شکل
 
 طراحی کابینت برای این آشپزخانه ها همانطور که در حرف انگلیسی L دیده می شود چیدمان کابینت های شما به طور کلی روی رو دیوار اصلی و متقاطع صورت می گیرد. این طراحی بر اساس طول دو دیوار می تواند یک فضای مربع و یا مستطیل را برایتان تداعی کند. اما طراحان داخلی در ارتباط با اشپزخانه هایی که به صورت L بوده و یکی از دیوار های آن طول بیشتری دارد توصیه می کنند که کابینت های هوایی را روی دیواری که ضلع بلند تری دارد نصب کنید و اگر لازم است کابینت های بلند و مرتفعی دارید تا حد امکان در ضلع کوچکتر و نزدیک به پنجره در صورت وجود قرار ندهید تا مانع از ورود نور طبیعی نشود.

 

مزایای کابینت L شکل
 
 اجرای کابینت L شکل بگونه ای است که می توانید استاندارد مثلث اشپزخانه را به خوبی در آن رعایت کنید و ممانعتی برای اجرای آن ندارید.
به دلیل اینکه تنها از دو دیوار اصلی برای نصب کابینت استفاده می کنید عموما یک فضای باز رو به اتاق نشیمن یا فضای ناهار خوری در اختیار خواهید داشت که به شما اجازه می دهد فضای باز تری را در آشپزخانه در اختیار داشته باشید و محدوده فضای آشپز خانه را با قرار دادن میز ناهار خوری و به دلخواه تعیین کنید.
این آشپزخانه هم برای فضاهای کوچک و هم برای فضاهای بزرگ مناسب است و کارایی دارد.
وجود پنجره بر روی یکی از دیوار های اصلی عموما محدودیتی برای اجرای کابینت به شکل L ایجاد نمی کند.


در کابینت های  L شکل نیز شما می توانید در صورتی که فضای کافی در اختیار داشته باشید از جزیره به عنوان میز کار و یا کاتر برای غذاخوری استفاده کنید.کابینت اشپزخانه خطی

اگر فضای خانه شما کوچک است بهترین چیدمان اشپزخانه برای شما آشپزخانه خطی است. این مدل از اجرای کابینت که تنها روی یک دیوار انجام می شود. اگرچه چیدمان اصلی این آشپزخانه بر روی یک خط انجام می شود و نمیتوان مثلث استاندارد دسترسی به اشپزخانه را در آن رعایت کرد اما برای خانه هایی که متراژ کمتر از 50 دارند بهترین انتخاب است.
کمترین فضا را آشپزخانه اشغال می کند و این برایتان بسیار مفید خواهد بود.. البته گاهی مواقع می توان از یک عنصر جدا کننده مانند میز برای جداسازی فضای آشپزخانه و نشیمن استفاده کرد.

 

کابینت آشپزخانه موازی

 

 محل قرار گیری کابینت در این نوع از آشپزخانه ها بر روی دو دیوار روبروی هم و به صورت موازی است. اگرچه فضای زیادی عموما بین فاصلاه دو دیوار اشپزخانه نیست اما در صورتی که طول دیوار ها زیاد باشد شما بابت جایدهی ظروف خود در کابینتها با مشکلی مواجه نخواهید شد. از طرفی به دلیل فضای نزدیک به هم ببین دو ردیف کابینت کار شده شما براحتی می توانید در این آشپزخانه ها فعالیت کنید اما اگر تعداد افرادیی که در آشپزخانه حضور دارند بیشتر شود کار کمی برایتان سخت می شود. از سویی دیگر به دلیل اینکه افلب این اشپزخانه ها باریک هستند فضایی برای قرار داردن جزیره و یا میز در این قبیل آشپخانه ها وجود ندارد.مگر اینکه متراژ منزل شما زیاد بوده و بتوان فاصله بین دو دیوار را بیشتر و عریض تر درنظر گرفت.


کابینت اشپزخانه خطی


اگر فضای خانه شما کوچک است بهترین چیدمان اشپزخانه برای شما آشپزخانه خطی است. این مدل از اجرای کابینت که تنها روی یک دیوار انجام می شود. اگرچه چیدمان اصلی این آشپزخانه بر روی یک خط انجام می شود و نمیتوان مثلث استاندارد دسترسی به اشپزخانه را در آن رعایت کرد اما برای خانه هایی که متراژ کمتر از 50 دارند بهترین انتخاب است.
کمترین فضا را آشپزخانه اشغال می کند و این برایتان بسیار مفید خواهد بود.. البته گاهی مواقع می توان از یک عنصر جدا کننده مانند میز برای جداسازی فضای آشپزخانه و نشیمن استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

نرده شیشه ای بالکن و انواع آن

استفاده از شیشه ساده ترین راه است برای اینکه شما یک خانه لوکس و با ارزش را در اختیار داشته باشید. نرده شیشه ای با کیفیت برای پنجره ، بالکن ، ایوان و پاسیو یکی از بهترین گزینه های موجود برای مالکان است.


نرده شیشه ای یکی از انواح حفاظ های ساختمانی مانند حفاظ استیل و نرده استیل است که در درجه اول برای حفظ امنیت افراد در ساختمان به کار می رود.

نرده های شیشه ای معمولاً برای حفظ امنیت در انواع مختلفی از ساختمان ها ، از خانه ها و کلبه ها گرفته تا ساختمان های تجاری استفاده می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود نرده های شیشه ای یکی از از جذاب ترین گزینه ها برای صاحبان منازل باشد. نرده شیشه ای نه تنها ظرافت و زیبایی دارد ، بلکه براحتی با هر سبکی از فضای بیرونی می تواند ترکیب همچنین به طور میامگین هزینه کمتری برای نگهداری آن در طولانی مدت پرداخت شده و علاوه بر این ها نظافت آن ها به مراتب ساده تر است.

همانطور که گفتیم مزایای بسیاری برای استفاده از نرده های شیشه ای وجود دارد ،اما در عین حال نرده های شیشه ای در انواع  بسیاری نیز وجود دارد. هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که  برای هر صاحب خانه می تواند یکی از آنها معیار انتخاب نرده شیشه ای مناسب باشد 

 

 

نرده شیشه ای

 

 

نرده شیشه ای بالکن


هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب نرده و حفاظ برای بالکن انتخاب گزینه نرده شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هاست.از دیدگاه عملی ، نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند.

آنها علاوه بر اینکه در طولانی مدت نیاز به نظافت پیدا می کنند 
به نگهداری منظم احتیاج ندارند 
می توانند سالها یا حتی دهه ها برای منازل شما کارایی و دوام بالا داشته باشند.

با این وجود ، دو نکته وجود دارد که نرده های شیشه ای را به خصوص در ساختمان های مرتفع  و بالکن ها مناسب می کند.

 

مطلب پیشنهادی : نمای اسپایدر



اول اینکه نرده های شیشه ای گزینه بسیار بی خطری برای بسیاری از ساختمان ها با هرنوع اسکلت بندی و مصالح کاربردی هستند. شیشه جزء آن دست مصالحی است که نمی پوسد و دچار زوال نمی شود. همچنین با بکر گیری شیشه های سکوریت و لمینت که ضریب امنیت بالایی دارند، انتظار می رود که نرده های شیشه ای محکم در تمام طول عمر خود ایمن و قابل اعتماد باقی بمانند. کم پیش خواهد آمد که نرده شیشه ای شما را دچار حادثه کند. 

دوم اینکه ، نرده های شیشه ای می توانند یک دید عالی ازمنظره های پیرامون برایتان بیافرینند و یک منظره ایده آل و ابدی را در برابر چشمان شما قرار دهند.این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود در بالکن ها و تراس ها از نرده شیشه ای استفاده شود.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

بازاریابی پیامکی پیشتاز در تبلیغات

چند سال گذشته ، بازاریابان  تصور می کردند که بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی مدوانی نخواهد داشت.با ظهور رسانه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و اینستاگرام و حتی پینترست بازاریابی را به سمت و سویی جدید سوق داد. بازاریابان در این فکر بودند که چگونه از بازاریابی پیامکی و ایمیلی به سمت این رسانه های اجتماعی سوق می یابد. 


اما با وجود شناخته شدن فیس بوک اما بهد مدتی میزان دستیابی ارگانیک در فیس بوک به طور مداوم در میان مردم کاهش یافته است. روزهایی که می توانستید از طریق پست های عجیب به یک میلیون دنبال کننده برسید گذشته است.
علاوه براین به دلیل اینکه امکان کلاه برداری در تبلیغات آنللاین بسیار زیاد است کم کم مردم از این شیوه تبلیغات خسته شده و این روند برایشان ریسک بالایی را به دنبال می آورد و در نهایت باید خریدشان را با احتیاط بیشتری انجام دهند.

 


بازاریابی پیامکی به شما حق انتخاب می دهد


بازاریابی پیامکی به مردم این اجازه را می دهد که از دریافت پیامک های تبلیغاتی از طرف شرکت ها خود داری کنند.همین مورد در مورد بازاریابی ایمیل نیز صدق می کند. دکمه لغو اشتراک قدرتمندترین ابزار در این زمینه برای مشتری های حال حاضر این دو نوع از تبلیغات است.


در حالی که مخاطبان پیامک های تبلیغاتی شما از حق انتخاب برای دریافت پیامک های شما برخوردارهستند، شما نیز می توانید انتخاب کنید که چه کسانی پیامک های تبلیغاتی را دریافت کنند. این قابلیت بواسطه پنل اس ام اس برایتان فراهم می شود. شما با در اختیار داشتن یک پنل اس ام اس می توانید مخاطبان پیامک های تبلیغاتی را هدفمند انتخاب کنید. برای مثال اگر در زمینه یخچال های فروشگاهی فعالیت می کنید صنف ریافت پیامک هایتان را آرایشگران انتخاب نمی کنید. 
پنل اس ام اس به شما اجازه می دهد بر اساس سن و جنس و صنف شغلی و حتی محدوده و منطقه زندگی افراد پیامک ارسال کنید و این قابلیت برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. مزاحمت برای سایر افراد نداشته و این برایتان بزرگترین حسن خواهد بود.

 

مطلب پیشنهادی : غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی

 

بازاریابی پیامکی


بازاریابی پیامکی مسئولیت شما را بیشتر می کند


همانطور که گفته شد حق انتخاب مشتریان کار را برایتان دشوار و مسئولیت شما را در زمینه بازاریابی بیشتر می کند. به عنوان مثال نباید در ارسال پیامک مخاطبان خود را خسته کنید. حد متعادل و معقولی را درارسال پیامک های تبلیغاتی رعایت کنید.
نکته دیگری که در این زمینه باید رعایت کنید زمان ارسال پیامک است.این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که لحظات مناسب را برای دسترسی به کاربر تعریف کرده اید و بسیار مهم است که با نوع صحیح پیام رسانی به آن دست یابید.
به همین دلیل لازم است کمی نسبت مشتریان خود کنجکاو بوده و بتوانید علایق ، سلیقه ها و شیوه زندگی آن را تحت نظر داشته باشید. اشتباه نکنید قرار نیست وارد حریم خصوصی زمدگی افراد شوید اما لازم است در حیطه کاری خود هر موضوعی که بتواند رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد فراهم کنید و به دنبال این موضوع مشتریان وفادار داشته باشید. 


تصور کنید که شما صاحب یک مزون لباس و یا یک ارایشگاه هستید. در این صورت باید بدنید که در چه ایامی مشتریان شما بیشتر به دنبال استفاده از خدمات شما هستند. مسلما نزدیک اعیاد مختلف در طول سال و در یک فاصله زمانی معین قبل از عید نوروز تعداد افرادی که به شما مراجعه می کنند بیشتر است . بنابراین از این فرصت استفاده کنید . باید برای ارسال پیامک در این ایام برنامه خاصی داشته باشید.


حفظ مشتریان با سابقه


مخاطبان انواع پیامک هایتان را با توجه به روال گذشته ای که به شما مراجعه کرده اند شناسایی و دسته بندی کنید و متناسب با نیازشان و علایقشان برایشان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید. 
این نکته را نیز در نظر داشته باشید که متن پیامک شما بسیار مهم و با اهمیت است. اگر مخاطبتان از مشتریان قدیمی است حتما با اسم شخصی به آن ها پیامک ارسال کنید. اما در عین حال پیامکتان جذاب و تاثیر گذار باشد.این موضوع به طور جداگانه برای حفظ مشتریان باسابقه شما بسیار تاثیر کذار است.


در انتها باید بگوییم که بازاریابی پیامکی مدت زیادی است که در حال اجراست. این طور که به نظر می رسد از میزان محبوبیت آن کاسته نشده است. حتی با وجود ظهور شبکه های اینستاگرامی که با تصویر پیام را به مخاطب می رسانند اما هنوز بازاریابی پیامکی پیشتاز است. مهم ترین دلیلی که باعث شده ارسال پیاک تبلیغاتی همچنان پیشتاز باشد دسترسی سریع افراد به آن است که نیاز به اینترنت نداشته و اکثریت افراد با هر نوع تلفن همراه به آن دسترسی دارند.
اما شما در این میان می توانید از فرصت استفاده کرده و در متن پیامک تبلیغاتی خود لینک به سایت شخصی و یا اینستاگرام خود را قرار داده و از مشتریانتان بخواهید که از صفحات شما دیدن کنند. به این ترتیب شما با یک تیر دو نشان زده اید...!!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

سقف کاذب معرق چیست؟

سقف معرق CNC نسل جدیدی از سقف کاذب پی وی سی است که به دکوراسیون داخلی خانه ، محل کار و سایر فضاها، شکوه و جلوه می بخشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

 

سقف کاذب معرق CNC 

 

 

سقف معرق CNC ،درواقع پوششی از جنس PVC در قالب تایل های 60*60  و یا ورق های MDF می باشد که به دلیل ضد آب بودن به ما امکان استفاده در مکان های مرطوب و خشک مانند شهر های شمالی ، استخر، حمام، سرویس بهداشتی و ... را می دهد و جایگزین مناسب تایل های چوبی است.به عبارت دیگر ، سقف معرق CNC در دو جنس چوبی و پی وی سی ، جهت استفاده در محیط های خشک و مرطوب ،ساخته می شود .دلیل نام گذاری این نوع سقف ، استفاده از دستگاه CNC جهت برش اسلیمی و پیاده سازی طرح های معرق بسیار زیبا و پیچیده بر روی ورق های پی وی سی است ، که به عنوان سقف کاذب و پارتیشن در دکوراسیون داخلی و تقسیم فضا ، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای سقف معرق CNC

 

همانطور که گفته  شد به دلیل جنس ورق (PVC یا MDF) این سقف ها کلیه قابلیت های جنس پی وی سی و ام دی اف را بنا به این که از چه جنسی استفاده شده باشد ، دارا می باشند ، پس از مزایای این سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-    جنس PVC  در برابر رطوبت، حرارت و حشرات موزی مقاومت بالایی دارد

2-    تنوع در طرح و رنگ

3-    هزینه کم و اقتصادی

4-    نازک و سبک (ضخامت بین 8 الی 16 میلی متر)

5-    قابل نصب به دو صورت ثابت و متحرک در ارتفاع های مختلف

6-    انعطاف پذیری بالا

7-    قابل استفاده جهت آکوستیک کردن فضا

8-    امکان نور پردازی

9-    امکان تعویض و تعمیر سریع

 

 

هدف از نصب سقف کاذب،ایجاد پوشش برای تجهیزات ساختمانی( مانند لوله های آب و فاضلاب و سیم و کابل ساختمان )،عایق صوتی و حرارتی، حفاظت از اسکلت فولادی ساختمان و در نهایت ایجاد سقفی مجلل و با شکوه برای فضاهای مختلف در انواع، طرح ها ورنگ های متنوع  می باشد که در این مطلب سعی کردیم موارد مفیدی در خصوص سقف کاذب معرق CNC ارائه کنیم ، چنانچه تمایل به خرید و دریافت مشاوره در زمینه سقف کاذب دارید می توانید با مشاوران سبک مدرن به صورت رایگان مشاوه کنید و از راهنمایی کارشناسان ما بهرمند شوید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1

دیدنی های آلمان

کشور آلمان با بیشمار جاذبه گردشگری مقصد عالی برای توریست ها است . کوه های بلند، رودخانه های پیچیده، دره های سرسبز و حدود 20000 قلعه زیبا در این کشور وجود دارد . تاریخ فوق العاده پیچیده کشور آلمان در بناهای تاریخی و موزه های این کشور  منعکس شده است. برای سفر به آلمان اخذ ویزای شینگن لازم است. شما با دریافت ویزای توریستی المان که مدت 90 روز اعتبار دارد می توانید با یک برنامه ریزی دقیق از بسیاری شهر های دیدنی آلمان از جمله برلین ، کلن ، مونیخ ، هامبورگ ، فرانکفورت ... دیدن کرده و مطمئن باشید از دیدن جاذبه های گردشگری این شهر ها شگفت زده خواهید شد.

 

در این مطلب برخی دیدنی های آلمان را برایتان بازگو می کنیم و می توانید آنها را قبل از سفر در ذهن داشته باشید.

 

قلعه هایدلبرگ 

 

شهر هایدلبرگ در آلمان یکی از شهر های به جا مانده از جنگ جهانی است که خود جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیاری دارد . مهم ترین جاذبه گردشگری این شهر قلعه هایدلبرگ است که بر روی تپه های اطراف شهر و در ارتفاع 80 متری قرار گرفته و برای بازدید از آن می توانید ازمیان انبوه درختان سبز پیاده روی کنید یا با استفاده از راه آهن فانکشن به قلعه برسید. در بالای قلعه می توانید رودخانه نیکار و پل قدیمی کارل تئودور را نظاره کنید. روی این پل تندیس های زیبایی قرار گرفته که می توانید با عبور از پل آن ها را از نزدیک مشاهده کنید.

 
کلیسای جامع کلن
 
کلیسای کلن، یکی از جاذبه های پر زرق و برق در این شهر و جاذبه اصلی این شهر آلمان است. این بنا در نزدیکی رودخانه راین واقع شده است. این کلیسای جامع حدود 6200 متر مربع مساحت داشته و از 56 ستون عظیم تشکیل شده است. مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، کنده کاری‌ها و نادوان‌ها و ستون‌های قوس‌دار به زیبایی تمام این کلیسا را مزین کرده است.
 
قلعه‌ی نوش‌وانِشتاین
 
شاید یکی از جذابترین جاذبه های توریستی در آلمان، نیشواناستین، یک قلعه شگفت انگیز افسانه ای است که الهام بخش والت دیزنی برای ایجاد معروف ترین پارک آن، پادشاهی سحر و جادو است. در حقیقت، شباهت بین این قلعه و قلعه سیندرلا بسیار زیاد است. دره های درخشان، کوه ها و دریاچه های زیبا، نیشوانستین از مارینبروک، یا پل مریم و همچنین زشته کوه های آلپ منظره باور نکردنی را برای بازدید کنندگان فراهم آورده است.
 
دیواربرلین
 
هیچ بازدیدی از برلین بدون دیدن یکی از معروف ترین دیوارهای جهان کامل نیست. دیوار برلین (Berliner Mauer) آلمان شرقی (از جمله شرق برلین) را از غرب برلین از سال 1961 تا 1990(زمانی که در نهایت تخریب شد) از هم جدا کرد. شما هنوز هم می توانید از بعضی از بقایای دیوار، از جمله Checkpoint Charlie (یک گذرگاه شناخته شده در امتداد دیوار) و برخی آثار دیگر در نزدیکی Ostbahnhof بازدید کنید. بخش هایی از دیوار، اغلب با پیام های سیاسی و نمادهای صلح نقاشی می شود، همچنین در سراسر شهر و در سراسر جهان معروف است !
 
قصر سان سوسی
این قصر که به ثبت یونسکو رسیده و در شهر پستدام قرار گرفته از چند کاخ و پارک تشکیل شده که از میان آن ها سان سوسی از همه آن ها مشهور تر است. این قصر تنها 10 اتاق دارد که با نقاشی های فرانسوی تزئین شده است.اگرچه این کاخ بسیار کوچکتر از ورسای است اما آن را اغلب با کاخ ورسای فرانسه مقایسه می کنند. دیوار طولانی و زرد کاخ و گلخانه های بیشمار اطراف ان حتما برایتان جالب خواهد بود.
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bs1