یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در سئو مشاهده می کنیم ، تلاش برای بهینه سازی صفحه اصلی برای هر کلمه کلیدی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.
این می تواند توانایی شما در رتبه بندی را برای آنچه می خواهید بطور چشمگیری کاهش دهد و حتی می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.
در اینجا مهمترین دلایلی که نباید سعی کنید صفحه اصلی خود را رتبه بندی کنید ، و به جای آن چه کاری انجام دهید:
1. مورد برای عدم بهینه سازی صفحه اصلی
مشاغل موفق غالباً در بعضی مواقع خدمات و کالاهای مختلفی را ارائه می دهند ، حتی اگر هنگام شروع کار نباشند.
وقتی سرانجام آن خدمات را اضافه کردید ، صفحه اصلی شما نمی تواند برای همه آنها سئو شود.
cannibalization
cannibalization کلمه کلیدی زمانی است که سعی می کنید دو صفحه را برای همان اصطلاحات و موضوع رتبه بندی کنید.
این اغلب وقتی اتفاق می افتد که می خواهید صفحه اصلی خود را رتبه بندی کنید و یک زیر صفحه رتبه بندی کنید.
گوگل می بیند که شما 2 صفحه با همان موضوع دارید و اشتباه می گیرید که کدام یک باید در واقع رتبه بندی شود ... و بارها به پایان می رسد که هیچ یک از آنها را رتبه بندی نمی کند.
از طرف دیگر ، می تواند باعث شود یک صفحه نامطلوب (صفحه اصلی شما) از صفحه خدمات شما قرار بگیرد - که در واقع مربوط به جستجوی جستجو است.
این می تواند به طور موثر هر دو رتبه را در بلند مدت بکشد.
قابلیت استفاده: از ابتدا کاربر را به صفحه صحیح ببرید
هنگامی که یک کاربر وب سایت شما را پیدا کرد ، برای آنها مطلوب خواهد بود که روی صفحه ای که به طور مشخص درباره آنچه را که جستجو می کردند صحبت کنند ، نه صفحه اصلی که همه چیز را در آن جستجو می کند.
هنگامی که کاربران روی صفحه خاصی قرار می گیرند که دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستند - آنها به جایی که باید بدون نیاز به فهرست بروند ، به جایی می رسند.
4. تبدیل در صفحه اصلی
این بیشتر یک اولویت شخصی است ، اما من واقعاً دوست دارم از صفحه اصلی خود استفاده کنم تا روی تبدیل ها در رتبه بندی تمرکز کنم.
برای من ، صفحه اصلی ما هرچه بیشتر با نام تجاری ما بیشتر می شود ضربه می خورد ، و من می خواهم آزادی هر کاری را که می خواهم با آن انجام دهم ، در حالی که نیاز به ایجاد 2000 کلمه متن بر روی آن برای امتحان و رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص.
اکنون صفحه اصلی ما بسیار ساده است و مردم را ترغیب به ثبت نام می کند. کار می کند.
بنابراین ، با تمام آنچه گفته شد ، چگونه می توانید این موارد را برطرف کنید؟
در عوض چه باید کرد
رفع مشکل بسیار ساده است - فقط برای هر موضوع خاص (محصول ، خدمات ، دسته ، مکان) که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، صفحات جداگانه ایجاد کنید.
در اصل ، برای هر موضوع کلمه کلیدی که در ذهن دارید به صفحه ای در سایت خود نیاز دارید. اگر اینطور نیست - باید آن را بسازید!
اکنون ، این بدان معنا نیست که شما باید برای هر تغییر یک کلمه کلیدی که دارید ، صفحه ایجاد کنید ، Google اغلب برای بسیاری از تغییرات در رتبه 1 صفحه قرار می گیرد.
بهینه سازی صفحه اصلی
بیشتر افراد باید صفحه اصلی شما را پیدا کنند زیرا آنها در جستجوی نام تجاری شما هستند.
عنوان صفحه اصلی شما باید آنچه را انجام می دهید به طور کلی بیان کند ، اما به طور کلی ، برای رتبه بندی نباید روی این حساب حساب کنید.
وقتی یک جستجوگر وارد این اصطلاح می شود ، زیر صفحه های شما به شما امکان می دهد شما را بر روی نقشه قرار دهد.
آب پیوند را از صفحه اصلی خود عبور دهید
صفحه اصلی شما اغلب یکی از قوی ترین صفحات سایت شما است - بنابراین نمی خواهید آن را هدر دهید.
از این طریق استفاده کنید تا با پیوند دادن به آنها ، قدرت لینک را به مهمترین صفحات خود منتقل کنید.
از طریق صفحه اصلی خود به هر یک از صفحات خدمات خود پیوندهای با کیفیت با CTA (تماس با اقدامات) ایجاد کنید.
شما می خواهید همزمان با ساخت لینک های خارجی به صفحات داخلی خود ، از صفحه اصلی خود به آن قدرت پیوند دهید.
نتیجه
دلایل زیادی برای رتبه بندی صفحه اصلی شما وجود ندارد - اما این بدان معنی نیست که نمی توانید رتبه بندی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد صفحات خاص برای هر موضوع است.