کیف پول می تواند چیزهای زیادی در مورد یک مرد بگوید. به دلیل ماهیت آن در ایمن نگه داشتن پول ، کارت بانکی و شناسنامه ، اغلب به ندرت توسط دیگران دیده می شود. اما ، در ظاهر ، می تواند به سرعت یک مرد بی نظم و بی نظم را که به جزئیات دقیق تر توجه نمی کند ، کشف کند.

اگر می خواهید روزانه بهترین لباس را بپوشید ، اجازه ندهید چیزی به اندازه انتخاب کیف پول اشتباه ، همه این سخت کوشی ها را خنثی کند.
هنگام خرید کیف پول به دنبال چه چیزی باشید.

به نقل از https://parkbag.com

 

یکی از اکسسوری های مردانه و کیف های مورد علاقه آقایان، کیف پول چرم است؛ چراکه این نوع کیف، شخصیت و حس خاصی به مردان می دهد و از جهت دیگر تنوع در طرح ها و مدل های کیف چرم بیشتر و زیبایی آن نیز فوق العاده می باشد. برای آقایان وجود یک کیف پول الزامی است تا بتوانند پول، کارت های اعتباری و دیگر مدارک خود را امن نگه دارند و چه بهتر با انتخاب کیف پول از جنس چرم، دوام و تازگی آن را نیز تضمین کنید. اخرین باری که کیف پول خود را عوض کرده اید، یادتان است؟ چند وقت شده؟ شاید وقت آن باشد استایل خود را با خرید کیف پول چرم زیبا، براق و جذاب کنید.

اگر به دنبال یک کیف پول جدید هستید ، دو ملاحظه اصلی دارید. اولین مورد این است که کیف پول اندازه مناسبی دارد که متناسب با کارت ، پول و سایر اطلاعات شما باشد. در مرحله دوم ، ظاهر قابل مشاهده است و به خوبی با لباس شما سازگار است.

 

 

 

در زیر چندین نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام خرید کیف پول جدید به آنها فکر کنید.


واضح و روشن

فقط به این دلیل که مقدار مشخصی اسلات کارت در کیف پول خود دارید ، به این معنی نیست که باید همه آنها را پر کنید. همه چیز را از کیف پول خود بیرون بیاورید و هر آنچه روزانه استفاده نمی کنید خلاص شوید. با گذر از زندگی ، جمع آوری تعداد زیادی چیز برای ما بسیار آسان است - کارتهای وفاداری ، کارتهای تمبر ، رسیدها و کارتهای ذخیره به نام چند مورد. اگر اخیراً از هیچ یک از این کارتها استفاده نکرده اید ، آیا آنها باید فضای ارزشمندی در کیف پول شما اشغال کنند؟
چه می پوشی؟

بچه ها تمایل دارند که هر روز از کیف پول یکسان استفاده کنند. اما شما باید کیف پول خود را به انتخاب لباس خود تغییر دهید. به عنوان مثال هنگام پوشیدن کت و شلوار ، کیف پول پایه دار که در جیب شلوار شما نشسته است ، می تواند حجیم به نظر برسد. تغییر به کیف پول سینه ای که بتواند به راحتی درون جیب کت داخلی شما بنشیند و تغییری در شکل کت و شلوار ایجاد نکند ، انتخاب بسیار بهتری است.
بی پول برو

همانطور که دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم به یک جامعه بدون پول تبدیل می شود ، آیا شما به کیف پولی نیاز دارید که بتواند تحولات را حفظ کند؟ اگر برای چیزی مانند پارکومتر یا هزینه زیر آستانه حداقل کارت در فروشگاه به پول نقد نیاز دارید ، می توان آن را در جیب کت حمل کرد یا در کیسه نگهداری کرد.
روی کیفیت تمرکز کنید

کیف پول چیزی نیست که شما اغلب آن را دوباره خریداری کنید. اگر از مارک های تهیه کیف پول ساخته شده از بهترین مواد استفاده می کنید ، به راحتی می توانید دست خود را بر روی یکی از آن ها بگذارید که سالها حتی دهه ها دوام داشته باشد.

نکته کلیدی با کیفیت این است که به یاد داشته باشید که همه چرم ها برابر نیستند. نحوه برخورد و رنگ آمیزی چرم به همراه حیوانی که از آن آمده است ، می تواند در طول عمر محصول تأثیر بگذارد.
سبک بی انتها را انتخاب کنید

مانند کیفیت مواد ، اگر به دنبال یک سبک کیف کلاسیک بی انتها و کلاسیک باشید ، دیگر نیازی به خرید کالای دیگری را که مد نمی شود ، نفی می کند. این به این معنی است که رنگ هایی مانند قهوه ای ، سیاه یا سرمه ای را انتخاب کنید که هرگز از مد نمی افتد.

محبوب ترین سبک کیف پول ها معمولاً آنهایی هستند که وجودی ساده و کاربردی داشته باشند و هیچ مشکلی ندارد.
انواع محبوب کیف پول مردانه

کیف پول هایی که در زیر نشان می دهیم مهمترین گزینه ها هستند. این افراد از زیبایی ناپذیری پیر برخوردار هستند و این امر باعث می شود که آنها برای افراد متشخص ترجیح داده شوند. ممکن است بخواهید یکی از گزینه های هوشمند و یک گزینه معمولی دیگر را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی از یکی برای لباس های رسمی تر و دیگری برای لباسهای آرام استفاده کنید.
کیف پول Billfold

این کیف پول بیشتر مورد استفاده مردان است. انتخاب مرد و پسر به طور یکسان. اگر این نوع کیف پول شماست ، همیشه به دنبال چرم باشید زیرا نمای هوشمند خود را طولانی تر از سایر مواد حفظ می کند.

محبوبیت آن در بین مردان به دلیل قابلیت آن است که قادر است هر آنچه را که نیاز دارید در خود نگه دارد. پول ، شناسنامه و کارت ها کاملاً محکم جمع شده اند و اگر گزینه slimline مناسب را انتخاب کنید به زیبایی در جیب شلوار شما قرار می گیرد.

دارنده کارت

برای مردانی که یک رویکرد مینیمالیستی را دوست دارند ، یک دارنده کارت باریک یک انتخاب عالی است. این شلوار شما را سنگین نمی کند و فضای کافی برای جا دادن راحت همه کارت های لازم را دارد.

این انتخاب برای مردی است که دوست ندارد یادداشت حمل کند یا تغییر شل کند.

    دارنده کارت چرم croc
    دارنده کارت انبه قهوه ای
    دارنده کارت مردانه چرم مشکی

کیف پول جیبی پستان

برای مردانی که به دنبال افزودن ذره ای از احساسات بی انتها و آرام هستند. نسخه بزرگتر از اسکناس ، کیف پول سینه برای نگهداری در جیب داخلی کت یا کت کت و شلوار ایده آل است.

این سبک کیف پول پیچ و تابستانی برجسته را تداعی می کند و شما می توانید افرادی مانند جیمز باند را در رمان ایان فلمینگ تصور کنید که یکی در کنار مارتینی خود استراحت می کند. اگر به طور منظم کت و شلوار می پوشید ، این می تواند یک نسخه خارق العاده برای بیلبورد سنتی شما باشد و واقعاً در میان همسالان خود برجسته باشد.

    کیف پول موی مشکی توسط اتینگر
    کیف پول کت پاناما توسط اسمیتسون
    کیف پول کارت ماکسی قهوه ای تمساح

کلیپ پول

این اصول اولیه ایمن نگه داشتن پول شماست. با این کلیپ اطمینان حاصل می کنید که یادداشت های شما در جیب شما شل نیستند و هنگام نیاز به پرداخت به راحتی قابل حمل نیستند.

یک کلیپ پول به همان اندازه که می توانید مینیمالیستی باشید و من را به یاد گانگسترهایی می اندازد که در یک فیلم اوباش یادداشت می کنند. بنابراین ، برای کسانی که پول زیادی حمل می کنند ، این می تواند گزینه ای عالی با سبک همیشه مانند همیشه باشد.